haha Ja ik dacht dat een planning was om naar feestje te gaan in de stad, maar ik werd zelf een keer verrast en Mevr had dus voor mij wat geplanned dit keer, naar een bungelow geweest met sauna zwembad etc, even een heel fijn weekendje gehad superchill geen hondjes dreumes bij opa even gezellig met zijn 2en telefoon ook helemaal uit heerlijk!!!quote:Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
leuk weekend gehad?
feestje zeker, je was zo stil hier
Wat leuk! Goed geregeld van mevrouwquote:Op maandag 15 september 2014 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha Ja ik dacht dat een planning was om naar feestje te gaan in de stad, maar ik werd zelf een keer verrast en Mevr had dus voor mij wat geplanned dit keer, naar een bungelow geweest met sauna zwembad etc, even een heel fijn weekendje gehad superchill geen hondjes dreumes bij opa even gezellig met zijn 2en telefoon ook helemaal uit heerlijk!!!
was echt superverrast
quote:Op maandag 15 september 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Goed geregeld van mevrouw
Ik vind het bizar . Ze zijn knetter geworden hier met hun polcor-gedoe. Met dank aan Quinsy Gario.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
We hadden het vandaag bij Geschiedenis over die nieuwe sinterklaasliedjes, toen zei de leraar dat ze eigenlijk de basisschoolkinderen aan het hersenspoelen zijn door die nieuwe liedjes en veranderingen, zodat als wij dood zijn niemand meer weet van hoe de oude piet was ofzo.
Is dit zo?
Maar vind jij het ook hersenspoelen ?quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het bizar . Ze zijn knetter geworden hier met hun polcor-gedoe. Met dank aan Quinsy Gario.
Ja in zekere zin wel. Hoe moet je het anders noemen als dit verplicht wordt?quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar vind jij het ook hersenspoelen ?
Weet niet. Ik vind het ook hersenspoelingquote:Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja in zekere zin wel. Hoe moet je het anders noemen als dit verplicht wordt?
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.quote:Op maandag 15 september 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind het ook hersenspoeling
Als ik later kinderen heb laat ik ze echt niet zo hersenspoelen, vertel ze gewoon hoe het echt zit.
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.quote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.
Oh zo.quote:Op maandag 15 september 2014 15:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.
Dus daarom leg ik ze later uit hoe het echt zit.
quote:Op maandag 15 september 2014 15:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.
Dus daarom leg ik ze later uit hoe het echt zit.
Een nichtje van een goede vriendin van mij heeft in de Mcdonalds moeten huilen omdat ze schrok van Ronald Mcdonald, ze noemde hem zwarte piet, en vond zwarte piet maar niets (zoals zo veel kinderen dat hebben)quote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.
Ik had een tijdje geleden de RTL XL app geïnstalleerd om iets terug te kijken, zelfs die app vroeg of het gebruik mocht maken van mijn microfoonquote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
Dit is trouwens ook wel eng.. Zoals jullie weten vraagt Facebook sinds kort om toegang tot de microfoon, wat in mijn ogen afluisteren is.
Nu komt WhatsApp (wat nu van Facebook is) binnenkort met de functie om te bellen via internet.
En wat vragen ze? Inderdaad.. Toegang tot de microfoon.
Zodat RTL XL kan horen waar je naar kijkt en zo informatie kan geven over de uitzending, poll's kan laten zien etc.quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden de RTL XL app geïnstalleerd om iets terug te kijken, zelfs die app vroeg of het gebruik mocht maken van mijn microfoon![]()
Waarom ?
Hmm, blij dat ik het niet heb geaccepteerd.quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zodat RTL XL kan horen waar je naar kijkt en zo informatie kan geven over de uitzending, poll's kan laten zien etc.
zeggen ze
Of,quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef theguyver het volgende:
Ik ga komend jaar op dak zitten verkleed als zwarte piet en pepernoten naar beneden gooien in een drukke winkel straat, FUCK dat gezeik over zwarte Piet!!
Het is wel gewoon 100% terecht.quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef theguyver het volgende:
Ik ga komend jaar op dak zitten verkleed als zwarte piet en pepernoten naar beneden gooien in een drukke winkel straat, FUCK dat gezeik over zwarte Piet!!
Alleen het Sinterklaas feest is een achterlijk feest ?quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is wel gewoon 100% terecht.
Sinterklaas is een achterlijk feest.
was niet zo goed van az . Maar psv ook slecht dit weekendquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat AZ/Heerenveen wordt.
Nee.quote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen het Sinterklaas feest is een achterlijk feest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |