Wat is het Ronde Huis? Heb een keer de OP snel bekeken maar snap het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Ronde Huis is ook wel een leuke reeks.
Ik vind het jammer dat er niks nieuws meer komt bij 9/11. Dat is toch wel een van de dingen waar ik altijd nog vraagtekens bij heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Ronde Huis is ook wel een leuke reeks.
Ja, dat is moeilijk zo in een paar woordjes uit te leggen. Misschien als je eens wat tijd hebt wat verder lezen daar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is het Ronde Huis? Heb een keer de OP snel bekeken maar snap het niet.
Ja het is een beetje stilgevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er niks nieuws meer komt bij 9/11. Dat is toch wel een van de dingen waar ik altijd nog vraagtekens bij heb.
ah oke dan snap ik het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is moeilijk zo in een paar woordjes uit te leggen. Misschien als je eens wat tijd hebt wat verder lezen daar?
Het gaat over een nu afgebroken rond huis in Nunspeet waar zich misschien hele rare dingen hebben afgespeeld.
Vaak wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke dan snap ik het.
Wat ik lastig vind aan BNW, moet ik alle topics lezen om het te begrijpen/te kunnen volgen?
Nou, als een onderwerp je interesseert ga je het vanzelf volgen. Dat is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke dan snap ik het.
Wat ik lastig vind aan BNW, moet ik alle topics lezen om het te begrijpen/te kunnen volgen?
Wat ze gaan doen op dat bedrijf is hartstikke illegaal.quote:
Allemaal waar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dus dat Lavenderr MOD in BNW is. Is dit niet lastig als enige MOD in een forum als dit? Ik hoorde van een ex-mod van BNW dat hij vaak bedreigd werd via DM als hij een reactie weghaalde van de ene groep en niet van de andere groep ofzo.
En dat er vaak ''ruzie'' is tussen de twee ''groepen'' ofzo.
Ze is een held.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dus dat Lavenderr MOD in BNW is. Is dit niet lastig als enige MOD in een forum als dit? Ik hoorde van een ex-mod van BNW dat hij vaak bedreigd werd via DM als hij een reactie weghaalde van de ene groep en niet van de andere groep ofzo.
Ik weet precies over wie je het hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Maar een ander leuk forum lijkt me dan weer wel tof om mod in te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, is me veelste druk allemaal
TV wou je toch? Kijk je veel series/films? Dan is dat een goede optie jaaquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar een ander leuk forum lijkt me dan weer wel tof om mod in te zijn.
TV zou ik heel graag willen. Ja ik kijk vooral veel series.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
TV wou je toch? Kijk je veel series/films? Dan is dat een goede optie jaa
Welke kijk je allemaal naast Under The Dome? Misschien heb je nog tips?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
TV zou ik heel graag willen. Ja ik kijk vooral veel series.
Maar als er een ander forum een Mod nodig heeft en ze vragen mij vind ik dat ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En The Walking Dead, Suits, Game of Thrones en in mindere mate The Simpsons
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke kijk je allemaal naast Under The Dome? Misschien heb je nog tips?
Kijk zelf momenteel deze:AMC's TurN, The Blacklist. The 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En The Walking Dead, Suits, Game of Thrones en in mindere mate The Simpsons
Verder weet ik niet echt uit m'n hoofd, pff..(she/her)
Die ga ik even imdb'en.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
AMC's TurN, The Blacklist. The 100.
Verder weet ik niet echt uit m'n hoofd, pff..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |