SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Tjacka het volgende:
Wat een mooie TT ben diep onder de indruk divje.
Ja heel tof die serie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind The Blacklist echt heel tof Fylax.
Zag laatst een aflevering over een soort virus die bizar veel leek op Ebola.
Sorry, m'n sarcasme detector ging loeien. Zal 'm snel reparerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg je een keer een complimentje is het alweer niet goed.
Nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry.
Dan hebben wij bij deze ook oorlog.
Oké, stel he. Stel.quote:
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.quote:
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, stel he. Stel.
Stel je nou eens voor dat je moet kiezen uit 2 clubs, anders mag je nooit meer series kijken. Welke club kies je.
Feyenoord of Ajax?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Eikelquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |