Ik weet niet, je woont in Utrecht, doet universiteit en hebt geen opskeer kapsel.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, ik luister voornamelijk trance. Ook geef ik de voorkeur aan obscure Chinese telefoons en drink ik vrijwel enkel zelfgezette DE filterkoffie.
Hoezo?
Ik woon niet in Utrecht en wat is een opskeerkapsel?quote:Op woensdag 10 september 2014 02:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet niet, je woont in Utrecht, doet universiteit en hebt geen opskeer kapsel.
Continuum eerste seizoen was top.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef Salamander het volgende:
Continuum is een goede serie. Aanrader.
Dat was me een bazenserie zeg.quote:
Wait whut? Ik dacht dat je in Utrecht woonde.quote:Op woensdag 10 september 2014 02:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht en wat is een opskeerkapsel?
Volgens mij heb jij wat gerookt deze avond. Geen probleem hoor, zolang je maar niet gaat haten op BSG
Inderdaad, dat was ook een vette serie.quote:
ochja inderdaad. Terwijl de makers al hadden gezegd dat het geen BSG2.0 zou worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te lage kijkcijfers. Mensen hadden een BSG2.0 verwacht (of eerder 0.0) maar het kwam een beetje traag opgang en toen waren de meesten alweer afgehaakt
Sopranos was ook epic intens, een van de beste series die ik ooit gezien heb.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef MAHL het volgende:
Zucht, ze hadden Caprica gewoon nooit moeten cancellen
Als je 't nog niet gezien hebt: Babylon 5quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef MAHL het volgende:
Daar zat ik dus zo aan te denken he. Kijk er zijn momenteel een heleboel toffe series aan de gang, maar waar ik nou echt weer zin in heb is een goede scifi met geweldige personages, prima plot, diepgang, emotionele lading, harde actie, etcetc.
Zeker, erg leuke filmquote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
ochja inderdaad. Terwijl de makers al hadden gezegd dat het geen BSG2.0 zou worden.
Heb je die nieuwe TV Film van BSG al gezien? BSG Chrome?
Gaat over jonge Adama in de eerste Cylon oorlog. Ik heb hem nog niet gezien, iets te veel CGI naar mijn mening maar wil hem zeker nog eens zien. Het was in eerste instantie volgens mij de bedoeling dat er een hele serie van zou verschijnen maar dit werd (natuurlijk) geschrapt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |