Nou, dat is het dus totaal niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ziet eruit als Dawson's creek in een maanlandschap.
Defiance is wel oké maar gecancelled volgens mij dus beetje nutteloos om die twee (?) seizoenen te kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:40 schreef MAHL het volgende:
Op Syfy had je ook die nieuwe serie, Defiance. Staat ook op Netflix. Is die een beetje vergelijkbaar/leuk?
Gebeurt niet, boel stond eerst on hold omdat het te duur zou worden, en werd later gecancelled toen bleek dat ze nieuwe films gingen maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef .sfinx het volgende:
Hoop dat die Star Wars live action serie nog doorgaat, liefst wat grimmiger.
Hmm. Wat voor series vind je dan wel tof, en wat voor bekende series nog meer pure aids? Even kijken of onze smaak overeenkomt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb twee seizoenen gekeken maar het is echt pure aids
Te lage kijkcijfers. Mensen hadden een BSG2.0 verwacht (of eerder 0.0quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Eiwitshake het volgende:
terecht klacht! BSG was episch.
Caprica vond ik ook vet. Wat was ook alweer de reden dat die serie gestopt werd?
Sci-Fi series waar ik van kan genieten zijn toch wel Stargate (vooral Atlantis) en BSG, verder kijk ik niet veel series (ja DW, Sherlock e.d.)quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gebeurt niet, boel stond eerst on hold omdat het te duur zou worden, en werd later gecancelled toen bleek dat ze nieuwe films gingen maken.
[..]
Hmm. Wat voor series vind je dan wel tof, en wat voor bekende series nog meer pure aids? Even kijken of onze smaak overeenkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |