De boekenpitch niet gezien?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Wacht even, er komen nu 20 van deze stukjes? Kolere.
Emilequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rij 1:
• Claudia de Breij
• Humberto Tan
• Giel Beelen
• Jort Kelder
• Humberto Tan
• Fidan Ekiz
• Humberto Tan
• Marc-Marie Huijbregts
Rij 2:
• Sjinkie Knegt
• Sierd de Vos
• Riccardo Ricco
• Ananassap
• Emile Schelvis
• Dionne Stax
• Adriaan van Dis
• Merel Westrik
Interessant.
Ik herken je nu bijna nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik hebben een weddenschap verloren van immerdebestebob.
De Sjink vergetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile
Ananassap
Ricardo Ricco
Sierd de Vos
Daar blijf je voor thuis.
Die 2 jochiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post is een open deur.
Hier zie je dat gebeuren.
[ afbeelding ]
Ohja...die waren er ook nogquote:
Dan kan er geen lul in, dus dat vind hij niet zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Zo ziet Maxim de vrouwen het liefst, met plakband voor hun mond.
Kut.. wilde een typo verbeterenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan kan er geen lul in, dus dat vindt hij niet zo.
Dat vind ik wel liefquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, zoveel zelfs dat ik John Williams niet op je af stuur.
Neuh, SBS6 weet hele zondagen pure ebola uit te zenden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit moeten de meest dramatische 10-minuten aids tv ooit zijn geweest.
vluggejapie99 vindt dit leukquote:
Inderdaadquote:
Zijn leuke dingen bij hoor. Maar dit is dat allemaal niet.quote:
John van Loen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Jordy van Loon zou zeggen: Geweldig! Applaus!
Zijn parodie op DWDD was beter inderdaad.quote:
Helaas maar 3 leuke dingen gezien tot nog toe.quote:
Oh, en dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is HET argument om die kunstsubsidies af te schaffen.
Die mocht best een Tommy Coopertje doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ah, iemand die geld probeert te verdienen over de rug van een dooie.
Giel vindt het leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is HET argument om die kunstsubsidies af te schaffen.
De leuke dingen hoeven niet te pitchen, die zijn gewoon al uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas maar 3 leuke dingen gezien tot nog toe.
Hij praatte toch achterstevorenquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo ziet ze(Pippi) er normaal uit
[ afbeelding ]
Hm, zonder pruik blijft er niet veel van over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo ziet ze(Pippi) er normaal uit
[ afbeelding ]
OH te intellectueel voor mij dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij praatte toch achterstevoren
Of heb ik het concept niet begrepenga ik maar niet heen dus.
Hij liet de eerste helft van het woord weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij praatte toch achterstevoren
Of heb ik het concept niet begrepenga ik maar niet heen dus.
Beetje van beiden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Na dit zo te zien vraag ik me af of de bezuinigingen de cultuursector kapot hebben gemaakt of dat er nog lang niet genoeg bezuinigd is op dit soort onzin
Niets intellectueels aan.quote:
Beetje cru omschreven, maar je hebt zeker een punt.quote:
Oh...kortom, goede reden er niet naartoe te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij liet de eerste helft van het woord weg.
quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Joep Onderdelinden is pas een debiel.
Alles wat hier komt vermijden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...kortom, goede reden er niet naartoe te gaan.
De eerste cabaretier die langs kwam was leuker dan Derks en Pannekoek in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Humor is een vak apart, dat wordt wel weer pijnlijk duidelijk
Nu iets voor jouquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mezelf mishandeld de afgelopen 10 minuten.
Ik heb dat afgelopen vrijdag voor het eerst gezien en ik vond het best leuk. Al vond ik Baantjer leuker, dat had nog wat humor erbij.quote:
Haten op hoofdinspecteur Mechels van Flikken Maastrichtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mezelf mishandeld de afgelopen 10 minuten.
Als dit onze cultuur is, laat die sharia rechtbanken dan maar komen....quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Norrage het volgende:
Die negativiteit hierstelletje cultuurbarbaren
Dat Juliana gedoe zou nog wel een leuk cadeau voor mijn moeder zijn...en dan verwacht ze wel dat ik mee ga.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles wat hier komt vermijden.
Mwah echt meer dan de helft wat ik heb gezien hoeft voor mij echt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Norrage het volgende:
Maar dat is geen schijtlol volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat Juliana gedoe zou nog wel een leuk cadeau voor mijn moeder zijn...en dan verwacht ze wel dat ik mee ga.
Nee klopt maar het is wel leuk dit concept. Natuurlijk kan je niet alles leuk vinden...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah echt meer dan de helft wat ik heb gezien hoeft voor mij echt niet.
Is opbouwende kritiek hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het pitchidee wel tof en dit item leuk, maar er valt wel heel wat genant te noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee klopt maar het is wel leuk. Natuurlijk kan je niet alles leuk vinden...
Nee, serieus toneel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is geen schijtlol volgens mij.
Gewoon met je moeder in het publiek van VI gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, serieus toneel.
Wij doen weleens pretentieus cultureel enzo.
Beetje de PvdA'er uithangen enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, serieus toneel.
Wij doen weleens pretentieus cultureel enzo.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon met je moeder in het publiek van VI gaan zitten.
NEDERLAND: Cillessen, Janmaat, De Vrij, Veltman, Martins Indi, Blind, Wijnaldum, De Jong, Sneijder, Van Persie, Depay #tsjnedquote:
Nou, volgens mij zit de zaal vol VVD'rs. Van die nuffige oudjes, die een beetje op je neerkijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje de PvdA'er uithangen enzo.
Man van zijn woord, die guus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
NEDERLAND: Cillessen, Janmaat, De Vrij, Veltman, Martins Indi, Blind, Wijnaldum, De Jong, Sneijder, Van Persie, Depay #tsjned
Guus stapt over naar het WK-systeem
VI kijk je toch niet om het voetbal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]die weet nog net wat buitenspel is, maar daar houdt het wel bij op (net als ik dus)
Dan hadden we heel veel mooie topics minder gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, DWDD had eigenlijk al een paar jaar geleden moeten stoppen.
Je zou alle seizoenen moeten zien, echt leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1x gezien dus ik weet zijn naam nietSnapte de grap ook niet eigenlijk.
En dan hadden we een ander podium nodig voor onze vaten vol met zuur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan hadden we heel veel mooie topics minder gehad.
Lekker gezellig alles met elkaar afkrakenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan hadden we heel veel mooie topics minder gehad.
Dat is wel waar. Maar de grapjes zijn leuker als je ze begrijpt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI kijk je toch niet om het voetbal.
Ik heb alleen wat afleveringen van Seizoen 5 gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je zou alle seizoenen moeten zien, echt leuk
Het viel me reuze meequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je zou alle seizoenen moeten zien, echt leuk
Penoza is een Nederlandse goeie serie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het viel me reuze meeMeestal vind ik Nederlandse series geen zak aan. De laatste die ik leuk vond was Heer en Meester, die vond ik eigenlijk nog leuker.
Johan die zegt dat hij zijn fietsen verstopt omdat hij sinds kort een Duitse werkster heeft, weet niet of je daar veel voorkennis voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de grapjes zijn leuker als je ze begrijpt.
Die palendansvereniginggrappen van Gijpie snapt iedereen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de grapjes zijn leuker als je ze begrijpt.
Ohja, dat was inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het viel me reuze meeMeestal vind ik Nederlandse series geen zak aan. De laatste die ik leuk vond was Heer en Meester, die vond ik eigenlijk nog leuker.
Spangasquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, doet Gijp niet meer al die voetballer grappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan die zegt dat hij zijn fietsen verstopt omdat hij sinds kort een Duitse werkster heeft, weet niet of je daar veel voorkennis voor nodig hebt.
Ja OK daar heb je er nog 2quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spangas
Brugklas
Ik kan doorgaan.
Weet je zeker dat je dit niet terugneemt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het waren tenslotte de Lama's niet.
Ga je me anders slaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit niet terugneemt?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor topshow en waarom heb ik het niet gezien.
Nu op RTL 5 trouwensquote:
Afleveringen zijn trouwens gratis terug te kijken op RTL Gemist. Hier de link naar aflevering 1quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx even kijken, toch rust nu.
Oh en reclame![]()
Oh morgen even kijken als ik ga strijken of zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Afleveringen zijn trouwens gratis terug te kijken op RTL Gemist. Hier de link naar aflevering 1![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/zo(...)94-b2ba-d0d6163ccb01
Dat mag ik wel hopen met zo'n geile pipi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef Max23 het volgende:
Het schijnt dat deze Pippi keihard in der reet geneukt wordt tijdens de voorstelling
Genieten.quote:'IJlebenen', 'Bijslaapster', 'kittenbroer', als een woord al een tijd weinig gebruikt wordt, verdwijnt het uit het woordenboek. Naar aanleiding van het 150-jarig bestaan van Van Dale spelen we het ‘Het Verdwenen Woordenspel’.
Het Verdwenen Woordenspel lijkt op het ouderwetse woordenboekspel. De bedoeling van het spel is om definities van onbekende woorden te maken die plausibel genoeg lijken om andere deelnemers te laten geloven dat ze de ware zijn. Vanavond spelen we een variant met Ronald Snijders, Thomas Luyn en Eppo Van Nispen tot Sevenaer.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, DWDD had eigenlijk al een paar jaar geleden moeten stoppen.
quote:Maria Callas: Maartje Rammeloo en Laetitia Gerards
Operazangers Maria Callas is één van de beroemdste operasterren van de vorige eeuw. Ze stierf in 1977 op 53-jarige leeftijd, maar is nog lang niet vergeten. Maandag 22 september verschijnt een box-set, een nieuwe editie van alle studio-opnamen die Callas heeft gemaakt. We praten verder over het fenomeen Maria Callas met sopraan Maartje Rammeloo en zangeres Laetitia Gerards.
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is de laatste jaren al veel te veel een reclame show maar gister was echt het toppunt. Tenminste dat dacht ik tot ik de berichten over vanavond hierboven las.
Inderdaad. Ik heb gisteren daarom maar de Keynote gekeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is de laatste jaren al veel te veel een reclame show maar gister was echt het toppunt. Tenminste dat dacht ik tot ik de berichten over vanavond hierboven las.
OF: dit was het laatste seizoen ooit.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En over een paar maanden gewoon weer afsluiten met: 'dit was ons beste seizoen OOIT!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |