Oke, doei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Kutitem dit, ik ga zo wel Spangas kijken.
Autocorrect. Ik heb ook zo'n ding van Apple in mijn handen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Autocorrect. Ik heb ook zo'n ding van Apple in mijn handen.
Nee, dat is Midas Wolfquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Midas Kwant, lijkt wel een naam uit de Donald Duck
Midas Kwant uit Puindorp de nieuwe buurman van Karel Paardepootquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Midas Kwant, lijkt wel een naam uit de Donald Duck
Hoiquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Ik heb geen enkel ding van Apple, nooit gehad ook en ook totaal geen behoefte aan
Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben blij dat ik weer naar zo'n topitem kan kijken jongens
Mooi om te horenquote:
tranen in mijn ogenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat sneu, die Apple verheerlijking op onze staatstelevisie.
Appel-fappen.quote:
Vrijdag is er geen Eredivisie, tamme.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Ben buiten vrijdag ook niet in live eredivisie te vinden dit weekend
Sylvana vond ik wel heel grappig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat sneu, die Apple verheerlijking op onze staatstelevisie.
nee dit is infotainmentquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoeveel boete zouden ze nu krijgen?
oh, dan dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdag is er geen Eredivisie, tamme.
Idd, als ie maar weer op tijd terug is om thuis de koeien te melkenquote:
Wat te denken van Sylvana nu.quote:
Geen Schelveccio?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dan dus helemaal niet.
Dan moet ik naar Valentijn kijken.
Godverdomme
Je moet niks hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dan dus helemaal niet.
Dan moet ik naar Valentijn kijken.
Godverdomme
Die ander komt sympathieker over.quote:
Klopt.quote:
Hij kan anders wel gewoon elke dag in het hoofdkantoor van Apple komen simpelweg om gewoon te lunchen hoorquote:
DAT lijkt me een heel goed idee. Ik ga vrijdag gewoon geen leven hebben zoals altijdquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan moet ik wat met mn leven doen... misschien toch maar naar de Kaiser Chiefs gaan dan
hij zal dan vast wel een appel nuttigen bij de lunchquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij kan anders wel gewoon elke dag in het hoofdkantoor van Apple komen simpelweg om gewoon te lunchen hoor![]()
![]()
met hun gezicht in de hondenpoep geduwdquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
Vroeger werden deze jongens in de kantine in elkaar geschopt.
Ja met een hap eruitquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal dan vast wel een appel nuttigen bij de lunch
Hilarischquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb liever een Pearphone
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Heej zit De Sint nou daar achter? De echte?
Ik vind er allebei geen kut aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Grappig dat Maxim Hartman geadoreerd wordt en 2 jongens die over Apple praten niet![]()
Maxim Hartmanarrogante kwal
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:19 schreef TLC het volgende:
National Organisation of Men Against Amazonian Masterhood![]()
Dit. Het eerste deel dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Grappig dat Maxim Hartman geadoreerd wordt en 2 jongens die over Apple praten niet![]()
Maxim Hartmanarrogante kwal
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Zwarte Piet,quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem ook van andere programma`s, die vent is zo`n lulquote:
Echte gangster dit dat met guns en allesquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wijf van Lange Frans is ook niet helemaal 100
doet het allemaal voor de pien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echte gangster dit dat met guns en alles
Past er prima bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wijf van Lange Frans is ook niet helemaal 100
die pien laat zich verkrachten door bracequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doet het allemaal voor de pien.
Ach, hij is gewoon niet grappig. Zelfde publiek dat hem grappig vindt is fan van Giel, die neger met die brede lach die alleen maar extreem hoog kan schreeuwen en Humberto Tan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem ook van andere programma`s, die vent is zo`n lul
Je zit er behoorlijk naast.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon niet grappig. Zelfde publiek dat hem grappig vindt is fan van Giel, die neger met die brede lach die alleen maar extreem hoog kan schreeuwen en Humberto Tan.
Jandino bedoel je? Dat vind ik juist totaal ander publiekquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon niet grappig. Zelfde publiek dat hem grappig vindt is fan van Giel, die neger met die brede lach die alleen maar extreem hoog kan schreeuwen en Humberto Tan.
Ach, ik vond het wel lekker zelfrelativerend overkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n geweldig persoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Allang gezien op internet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu tijd voor Amerikaanse Schijtlol draait door.
Wat voor publiek is dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jandino bedoel je? Dat vind ik juist totaal ander publiek
Ja, maar ook gewoon niet grappig terwijl die dat zelf wel denkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jandino bedoel je? Dat vind ik juist totaal ander publiek
Ik vind hem een stuk sympathieker dan die hork die je net zag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor publiek is dat in godsnaam?Heb het eens gezien, er kan nog geen glimlach vanaf als ik naar hem moet kijken.
Beetje zoals jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar ook gewoon niet grappig terwijl die dat zelf wel denkt.
Ben jij het kontmaatje van Maxim ofzo?quote:
Stukje absurdisme maar vooral de vergelijking met het publiek voor die andere dingen gaat nergens over.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, ik heb iets tegen Travel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij het kontmaatje van Maxim ofzo?Je loopt hem zo te vededigen
Waarom wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Waarom krijgt die Rens eigenlijk geen talkshow.
adbsurdisme? Dan zijn er nog wel 10 die net zo absurd zijn zoals bijvoorbeeld Gordon of Paul de Leeuw. Die worden ook niet snel grappig gevonden door de meesten hier. Dan vind ik die nog leuker omdat die spontaan zijn, en niet ingestudeerde grappen vertellen die niet grappig zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Stukje absurdisme maar vooral de vergelijking met het publiek voor die andere dingen gaat nergens over.
Was gewoon waar ja met zn emokopquote:
Hoezo dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen Travel.
Ze volgen twee tieners die voor het eerst met hun eigen vriendengroep op vakantie gaan. Wat die tieners niet weten is dat hun ouders alles kunnen zien wat ze doen op die vakantiequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor topshow en waarom heb ik het niet gezien.
Op het begin dit keer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al wat Amerikaanse schijtlol geweest?
Oe dat laatste klinkt wel goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze volgen twee tieners die voor het eerst met hun eigen vriendengroep op vakantie gaan. Wat die tieners niet weten is dat hun ouders alles kunnen zien wat ze doen op die vakantie
En 3voor12docus van 3 jaar terug.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Evertjan het volgende:
dan ben je 54 en dan mag je Youtube filmpjes aan elkaar praten
Lowlands volkquote:
quote:
maar hij is wel een uniek talent dus die 3x de Balkenende norm is terrechtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En 3voor12docus van 3 jaar terug.
Leukste was dat één van die ouders dacht dat hun zoon erg verlegen zou zijn tijdens het stappen. En op de eerste avond had die al gebekt met drie verschillende damesquote:
Dat wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel leuk. Beter dan die hoem hoem hoem muziek.
quote:
Beter dan Andre Rieuquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag wel, als je voor de rest ook iets zou bijdragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoezo dat eigenlijk?
O ik weet het al weer, mag geen dt fouten verbeteren van je.
quote:
Doe je UI eens goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |