a. kan je niet betalenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee een thuisstudie of volwassen onderwijs?
Hihiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om te poepen dus ik denk laten we rustig beginnen
Volgens mij heb je nou maar weer gewoon wat bedacht in reactie op alle posts over dat je geen initiatief toont. Drie weken geleden zou je gaan wandelen om het huis uit te komen, twee weken geleden was het dat je naar de huisarts zou, vorige week die verwijzing naar de psycholoog en deze week is het de havo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nee ik dacht meer aan havo.
[..]
Ja eigenlijk wel ben wel bang dat ik weer gepest word maar misschien is het anders deze keer.
[..]
Of havo.
Hee, wordt wakker! Havo mag al niet meer van de staat. Dat station is gepasseert!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja eigenlijk wel ben wel bang dat ik weer gepest word maar misschien is het anders deze keer.
[..]
Of havo.
Maar daar voelt TS zich te goed voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Deckard het volgende:
Eerst volgende station is MBO wil je weer naar school.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pesten doen ze niet aan op het MBO (en de hogere studies), althans zeer weinig
Dus ze lachen me bij de uni uit als ik dus een thuisstudie heb gedaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
a. kan je niet betalen
b. is zeer specifiek wat vooral handig kan zijn als je al werk hebt
c. lachen ze je bij de uni uit.
Je denkt teveel, doen moet je. punt. En dan heb je een beslissing gemaakt maar de volgende morgen twijfel je weer. Bouw eens discipline op man, anders kun je wel weer een opleiding starten maar ik vrees dat je dan binnen een paar maanden weer thuis zit omdat je het weer niet aankon en dan volgt er weer een nieuwe serie topics. In plaats van zo hoog te mikken, wees eens realistisch en wees eens nederig in het leven. Niets is te min, je moet alles aanpakken wat je kunt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of havo.
Daar krijg je geen propedeuse mee. Dus je kan fluiten naar uberhaupt een poging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dus ze lachen me bij de uni uit als ik dus een thuisstudie heb gedaan?
Je wil niet eens werken. Laat staan dat je daar ook het geld voor hebt.quote:Ik kan het betalen als ik het parttime zou doen.
huh? havo kan gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hee, wordt wakker! Havo mag al niet meer van de staat. Dat station is gepasseert!
Eerst volgende station is MBO wil je weer naar school.
Nee, bij 20 moet je oprotten. Hij is nu 19 en moet uberhaupt nog aan een eerste jaar beginnen.quote:
Als ik realistisch ben kan ik het beste mbo1 doen en bakkersassistent ofzo worden....quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef brojo het volgende:
[..]
Je denkt teveel, doen moet je. punt. En dan heb je een beslissing gemaakt maar de volgende morgen twijfel je weer. Bouw eens discipline op man, anders kun je wel weer een opleiding starten maar ik vrees dat je dan binnen een paar maanden weer thuis zit omdat je het weer aankon en dan volgt er weer een nieuwe serie topics. In plaats van zo hoog te mikken, wees eens realistisch en wees eens nederig in het leven. Niets is te min, je moet alles aanpakken wat je kunt.
Zo niet? Dan blijft het bij denken en dromen over wat je had kunnen worden en wat je misschien nog kunt.
Nee het interesseert me gewoon niet en duurt veel te lang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar voelt TS zich te goed voor
Ik bedenk die dingen niet afgezien van havo ben daar nog niet zeker over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nou maar weer gewoon wat bedacht in reactie op alle posts over dat je geen initiatief toont. Drie weken geleden zou je gaan wandelen om het huis uit te komen, twee weken geleden was het dat je naar de huisarts zou, vorige week die verwijzing naar de psycholoog en deze week is het de havo.
MBO kan je gewoon versneld doen als je je best doet op schoolquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee het interesseert me gewoon niet en duurt veel te lang.
Nou, vooralsnog komt er nog niks van dat wandelen of die psycholoog. En dit havo-idee, daar horen we je straks ook nooit meer over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik realistisch ben kan ik het beste mbo1 doen en bakkersassistent ofzo worden....
[..]
[..]
Ik bedenk die dingen niet afgezien van havo ben daar nog niet zeker over.
Hoe lang denk je dat een universitaire studie duurt dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
Jaartje *gnif*quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat een universitaire studie duurt dan?
Willekeurige vavo:quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, bij 20 moet je oprotten. Hij is nu 19 en moet uberhaupt nog aan een eerste jaar beginnen.
So fucking what? Laat eens zien dat je wilt werken. Dan gaan er vanzelf meerdere deuren voor je open.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik realistisch ben kan ik het beste mbo1 doen en bakkersassistent ofzo worden....
Daarom moet hij ook echte hulp zoeken, depressieve mensen kunnen blijkbaar alleen maar denken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Niet denken maar doen.
Je springt van hot naar her.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik realistisch ben kan ik het beste mbo1 doen en bakker ofzo worden....
Als de interesse er niet is, dan zal het je ook nooit lukken om mbo, hbo, uni of een thuisstudie af te ronden. Daar komt allemaal spul in voor wat niemand interessant vind. De meeste studeren vanwege een klein aantal vakken die ze leuk vinden. De rest nemen ze maar voor lief.quote:Nee het interesseert me gewoon niet en duurt veel te lang.
Lees je wel?quote:Ik bedenk die dingen niet afgezien van havo ben daar nog niet zeker over.
Dan duurt het nog lang denk ik?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MBO kan je gewoon versneld doen als je je best doet op school
Ik heb een stukje gewandeld vorige weekquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog komt er nog niks van dat wandelen of die psycholoog. En dit havo-idee, daar horen we je straks ook nooit meer over.
1e jaar propedeuse 3rde jaar bachelor en 1 jaar master.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat een universitaire studie duurt dan?
Valt best mee.quote:
Vorige week.. Waarom herhaal je dat niet elke dag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb een stukje gewandeld vorige week
Wees nou eens realistisch, man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dan duurt het nog lang denk ik?
[..]
Ik heb een stukje gewandeld vorige week
[..]
1e jaar propedeuse 3rde jaar bachelor en 1 jaar master.
Dit is de toelating voor havoquote:
Al deze voorbeelden zijn niet van hem op toepassing.quote:Je kunt de eenjarige havo-opleiding met een deelpakket op het VAVO Lyceum volgen wanneer je:
een vmbo-tl diploma hebt met gemiddeld een 7,0, of;
vmbo-tl certificaten voor de gewenste vakken hebt, of:
bent blijven zitten in klas 4 van de havo, of:
gezakt bent voor het havo-examen, of:
een aantal certificaten wilt behalen (herprofileren of sprokkelen*)
Klopt ik kan beter geen studie doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je springt van hot naar her.
Eerst constant graag naar de uni vanweg je programmeur wilt worden. En nu is bakker ook goed
[..]
Als de interesse er niet is, dan zal het je ook nooit lukken om mbo, hbo, uni of een thuisstudie af te ronden. Daar komt allemaal spul in voor wat niemand interessant vind. De meeste studeren vanwege een klein aantal vakken die ze leuk vinden. De rest nemen ze maar voor lief.
Als je dat niet kan opbrengen is productiemedewerker de beste baan voor je.
[..]
Lees je wel?
Valt niet mee geloof ik als je bij mbo 1 begint.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee.
[..]
Vorige week.. Waarom niet elke dag?
Al die tijd dat je op FOK! zit te klagen had je ook een wandeling kunnen maken enzquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
Slecht slaapritme deze week dus ben niet vaker gaan wandelen.
Oké....quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit is de toelating voor havo
[..]
Al deze voorbeelden zijn niet van hem op toepassing.
Ik zeg alleen hoe lang het duurt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees nou eens realistisch, man.
Ja ik ga zo slapen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
10 uur ga eens slapen. Kan je morgen vroeg op voor een wandeling. Te kunnen bellen, om wat orde op zaken te stellen.
Met die instelling kan je beter inderdaad geen studie doen. Vind je schoffelen niet iets leuks?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
Klopt ik kan beter geen studie doen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Met die instelling kan je beter inderdaad geen studie doen. Vind je schoffelen niet iets leuks?
een aantal certificaten wilt behalen (herprofileren of sprokkelen*)...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
Je kunt de eenjarige havo-opleiding met een deelpakket op het VAVO Lyceum volgen wanneer je:
MBO 1 duurt 1 jaar, dan komt MBO 2.. kan versneld in 1 jaar, dan MBO 3 kan in 2 jaar. Niveau 4 weet ik zo nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
Valt niet mee geloof ik als je bij mbo 1 begint.
Niveau 4 is 3-4 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MBO 1 duurt 1 jaar, dan komt MBO 2.. kan versneld in 1 jaar, dan MBO 3 kan in 2 jaar. Niveau 4 weet ik zo niet
Daar heeft hij weinig aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
een aantal certificaten wilt behalen (herprofileren of sprokkelen*)...
Kan gewoon...
En hoeveel jaar ben je bezig als je die WO-opleiding gaat doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niveau 4 is 3-4 jaar.
Dus dan zit je op 5-6 jaar met HBO er nog bij zit je op bijna 10 jaar voordat ik een baan vind....
29 is een prima leeftijdquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dus dan zit je op 5-6 jaar met HBO er nog bij zit je op bijna 10 jaar voordat ik een baan vind....
Waarom? Zelfs als je 40 bent met enkel een getuigenschrift van de basisschool, kan je een vwo-diploma halen als je tijd en geld hebt...quote:
Jij hebt niet met uitbesteding te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt denk dat zelfstudie overblijft of mbo.
http://www.rijksoverheid.(...)oor-volwassenen-vavoquote:Vavo voor 18 jaar en ouder
Iedereen vanaf 18 jaar kan via het vavo alsnog zijn diploma voor het vmbo-tl (theoretische leerweg), havo of vwo halen. Dat kan op sommige scholen in deeltijd of in de avonduren. Dat biedt de mogelijkheid lestijden af te stemmen op werk of andere verplichtingen. Ook is het soms mogelijk de opleiding versneld te doen, bijvoorbeeld 2 jaar havo in 1 jaar.
Ik zou eerst maar eens gaan bedenken wat je morgen gaat doen, voor je het over 10 jaren plannen hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niveau 4 is 3-4 jaar.
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed TS. Wat zijn je plannen voor morgen? Wat ga je zoal doen voor nuttigs?
Klopt heb het geëdit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt niet met uitbesteding te maken.
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)oor-volwassenen-vavo
Morgen kan je ook door een bus geketst worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens gaan bedenken wat je morgen gaat doen, voor je het over 10 jaren plannen hebt.
Dat is niet erg veel..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.
... Als je dat denkt, ga je idd niet slagen. Daarnaast als alleen al de eisen je tegenhouden, dam hoor je idd niet thuis op de havo. Heb je ooit wel gehoord van een toelatingscommissie? Zolang je kan motiveren waarom je geschikt bent voor opleiding x en aantoont dat je de basiskennis beheerst, kan je gewoon havo doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt denk dat zelfstudie overblijft of mbo.
''Leeftijdsvoorwaarden uitbesteding aan vavo
De leeftijdsvoorwaarden bij uitbesteding zijn:
leerlingen van 16 en 17 jaar;
leerlingen van 18 jaar of ouder die zonder onderbreking in het voortgezet onderwijs gezeten hebben.''
En werken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.
Niet als je niet gaat wandelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Morgen kan je ook door een bus geketst worden.
Met een klein beetje werk ga je geen minimumloon verdienen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe misschien dat ik een klein beetje werk doe.
En dan wordt die fiets ook niksquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met een klein beetje werk ga je geen minimumloon verdienen.
En als je het nu eens een keer niet voor jezelf doet, maar voor je vader?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe misschien dat ik een klein beetje werk doe.
Er wordt bij die '*' verwacht dat je ook enige basiskennis hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Waarom? Zelfs als je 40 bent met enkel een getuigenschrift van de basisschool, kan je een vwo-diploma halen als je tijd en geld hebt...
Andere mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Het was mij trouwens niet bekend dat straten 's morgens vroeg en 's nachts ophouden te bestaan, waardoor wandelen onmogelijk gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |