een aantal certificaten wilt behalen (herprofileren of sprokkelen*)...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
Je kunt de eenjarige havo-opleiding met een deelpakket op het VAVO Lyceum volgen wanneer je:
MBO 1 duurt 1 jaar, dan komt MBO 2.. kan versneld in 1 jaar, dan MBO 3 kan in 2 jaar. Niveau 4 weet ik zo nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
Valt niet mee geloof ik als je bij mbo 1 begint.
Niveau 4 is 3-4 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MBO 1 duurt 1 jaar, dan komt MBO 2.. kan versneld in 1 jaar, dan MBO 3 kan in 2 jaar. Niveau 4 weet ik zo niet
Daar heeft hij weinig aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
een aantal certificaten wilt behalen (herprofileren of sprokkelen*)...
Kan gewoon...
En hoeveel jaar ben je bezig als je die WO-opleiding gaat doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niveau 4 is 3-4 jaar.
Dus dan zit je op 5-6 jaar met HBO er nog bij zit je op bijna 10 jaar voordat ik een baan vind....
29 is een prima leeftijdquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dus dan zit je op 5-6 jaar met HBO er nog bij zit je op bijna 10 jaar voordat ik een baan vind....
Waarom? Zelfs als je 40 bent met enkel een getuigenschrift van de basisschool, kan je een vwo-diploma halen als je tijd en geld hebt...quote:
Jij hebt niet met uitbesteding te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt denk dat zelfstudie overblijft of mbo.
http://www.rijksoverheid.(...)oor-volwassenen-vavoquote:Vavo voor 18 jaar en ouder
Iedereen vanaf 18 jaar kan via het vavo alsnog zijn diploma voor het vmbo-tl (theoretische leerweg), havo of vwo halen. Dat kan op sommige scholen in deeltijd of in de avonduren. Dat biedt de mogelijkheid lestijden af te stemmen op werk of andere verplichtingen. Ook is het soms mogelijk de opleiding versneld te doen, bijvoorbeeld 2 jaar havo in 1 jaar.
Ik zou eerst maar eens gaan bedenken wat je morgen gaat doen, voor je het over 10 jaren plannen hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niveau 4 is 3-4 jaar.
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed TS. Wat zijn je plannen voor morgen? Wat ga je zoal doen voor nuttigs?
Klopt heb het geëdit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt niet met uitbesteding te maken.
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)oor-volwassenen-vavo
Morgen kan je ook door een bus geketst worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens gaan bedenken wat je morgen gaat doen, voor je het over 10 jaren plannen hebt.
Dat is niet erg veel..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.
... Als je dat denkt, ga je idd niet slagen. Daarnaast als alleen al de eisen je tegenhouden, dam hoor je idd niet thuis op de havo. Heb je ooit wel gehoord van een toelatingscommissie? Zolang je kan motiveren waarom je geschikt bent voor opleiding x en aantoont dat je de basiskennis beheerst, kan je gewoon havo doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt denk dat zelfstudie overblijft of mbo.
''Leeftijdsvoorwaarden uitbesteding aan vavo
De leeftijdsvoorwaarden bij uitbesteding zijn:
leerlingen van 16 en 17 jaar;
leerlingen van 18 jaar of ouder die zonder onderbreking in het voortgezet onderwijs gezeten hebben.''
En werken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijken voor een psycholoog en dat is het zo ongeveer.
Niet als je niet gaat wandelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Morgen kan je ook door een bus geketst worden.
Met een klein beetje werk ga je geen minimumloon verdienen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe misschien dat ik een klein beetje werk doe.
En dan wordt die fiets ook niksquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met een klein beetje werk ga je geen minimumloon verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |