Je weet wat studeren inhoudt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee in de toekomst mijn kennis van wiskunde zou ik eerst moeten verbeteren.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee maar je kunt het ook online doen dan heb je geen toelatingseisen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok nu weet ik het zeker. Je wilt niks
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
TS heeft geen diploma maar voelt zich te goed voor het MBO
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan is uni voor je een verloren zaak.
quote:
Waarom dan omdat MBO studies mij niet interesseren?quote:
Omdat je teveel verwacht zonder diploma..quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom dan omdat MBO studies mij niet interesseren?
Je bent niet kundig genoeg voor de uni.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom dan omdat MBO studies mij niet interesseren?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je teveel verwacht zonder diploma..
Nee ik kan toch havo ofzo doen dan HBO als ik het aankan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je bent niet kundig genoeg voor de uni.
Open universiteit maar je hebt meer universiteiten die dat aanbieden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat voor online WO-studie?
Nou, prima. Begin maar eens met havo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nee ik kan toch havo ofzo doen dan HBO als ik het aankan?
[..]
Open universiteit maar je hebt meer universiteiten die dat aanbieden.
Een echte universiteit is natuurlijk beter maar goed ik zal waarschijnlijk beter havo ofzo kunnen doen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nee ik kan toch havo ofzo doen dan HBO als ik het aankan?
Havo zal niet meer lukken. Dus zal je met een toelatingstest de mbo proberen te halen. Vervolgens wordt het de hbo en dan kan je eens nadenken over de uni.quote:Over de 1e 3 leerjaren van havo en vwo mogen leerlingen maximaal 5 jaar doen
Ben ik ook wel benieuwd naar...klinkt een stuk makkelijker dan 4 jaar studeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat voor online WO-studie?
Nee een thuisstudie of volwassen onderwijs?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
Havo zal niet meer lukken. Dus zal je met een toelatingstest de mbo proberen te halen. Vervolgens wordt het de hbo en dan kan je eens nadenken over de uni.
Vergeet het maar, dat haal je dus nooit. Zeker niet met jouw instelling.
Maar hij durft niet naar buiten! Dan ga je toch eerst een thuisstudie MBO doen en ondertussen therapie zodat je daarna wel naar buiten durft te gaan en HBO kan gaan volgen? En met je propedeuse naar de universiteit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, prima. Begin maar eens met havo.
Beter gaat hij wel gewoon naar school zodat hij weer onder de mensen is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Elvi het volgende:
Dan ga je toch eerst een thuisstudie MBO doen
Mooi! Zoek het maar eens uit. En kijk eens hoe je dat kunt gaan bekostigen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee een thuisstudie of volwassen onderwijs?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar...klinkt een stuk makkelijker dan 4 jaar studeren.
TS, je doet het voorkomen of je met gemak even een WO diploma kan halen terwijl je niet eens een psych kan bellen omdat je maar 3 uur geslapen hebt. Niet echt realistisch...zelfs voor een online studie moet je wel wat doen.
Je hebt adviezen genoeg gekregen...steek je energie daar eens in ipv het steeds weer herhalen wat niet kan/lukt/gaat. Deel 6 gaat er niet anders uitzien als jij niks onderneemt. Lees dan deel 1 nog maar eens door, of deel 2, of 3, of...geen excuses meer, aan de slag!
Nee ik dacht meer aan havo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
Open universiteit maar je hebt meer universiteiten die dat aanbieden.
Een echte universiteit is natuurlijk beter maar goed ik zal waarschijnlijk beter havo ofzo kunnen doen.
Ja eigenlijk wel ben wel bang dat ik weer gepest word maar misschien is het anders deze keer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter gaat hij wel gewoon naar school zodat hij weer onder de mensen is
Of havo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar hij durft niet naar buiten! Dan ga je toch eerst een thuisstudie MBO doen en ondertussen therapie zodat je daarna wel naar buiten durft te gaan en HBO kan gaan volgen? En met je propedeuse naar de universiteit?
Hij is nog te stom om te poepen dus ik denk laten we rustig beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter gaat hij wel gewoon naar school zodat hij weer onder de mensen is.
Dan heb je naast een opleiding ook nog een sociaal leven TS![]()
Pesten doen ze niet aan op het MBO (en de hogere studies), althans zeer weinigquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ja eigenlijk wel ben wel bang dat ik weer gepest word maar misschien is het anders deze keer.
a. kan je niet betalenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee een thuisstudie of volwassen onderwijs?
Hihiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om te poepen dus ik denk laten we rustig beginnen
Volgens mij heb je nou maar weer gewoon wat bedacht in reactie op alle posts over dat je geen initiatief toont. Drie weken geleden zou je gaan wandelen om het huis uit te komen, twee weken geleden was het dat je naar de huisarts zou, vorige week die verwijzing naar de psycholoog en deze week is het de havo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nee ik dacht meer aan havo.
[..]
Ja eigenlijk wel ben wel bang dat ik weer gepest word maar misschien is het anders deze keer.
[..]
Of havo.
Hee, wordt wakker! Havo mag al niet meer van de staat. Dat station is gepasseert!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nee ik dacht meer aan havo.
[..]
[..]
Of havo.
Maar daar voelt TS zich te goed voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Deckard het volgende:
Eerst volgende station is MBO wil je weer naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |