Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Polenbatser het volgende:
Nog iemand nodig voor een onafhankelijk KLB?

We zoeken nog een Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Polenbatser het volgende:
[..]. Welke posities zijn nog vrij?

Ga ik dan ook over het vreemdelingenbeleid? Dat lijkt me wel wat namelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We zoeken nog een Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Dat doet de Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, een positie die ook nog vacant is.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ga ik dan ook over het vreemdelingenbeleid? Dat lijkt me wel wat namelijk.

Doe mij die positie maar danquote:Op woensdag 10 september 2014 13:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doet de Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, een positie die ook nog vacant is.
 .
.

Ok! En nu?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Ga lkkr Polen batsen
gr gr
Hoofd Klaagbaakkerk

Kan jij woorden met kanker achterwege laten? Niet nodig om zo te schelden.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Kunnen jullie met je onzin troep gewoon opkankeren naar onz?

Kan jij met je kut IU even opbokken naar de prullenbak?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Kunnen jullie met je onzin troep gewoon opkankeren naar onz?

En?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik zal er een aantal nachtjes over slapen.

Nee sorry, ik wil alleen als mijn idolen anti-loper en Rugdopey ook meedoen.quote:

quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil alleen als mijn idolen anti-loper en Rugdopey ook meedoen.
Rugdopey is verbannen

Welkom onder ons.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK sluit zich ook aan
[ afbeelding ]

Mag ik de minister van ICT-zaken worden?quote:

Sorry man zit onder de plak bij aberella zij heeft dit geregeldquote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Valt me tegen van Mahl en eend. In dit gezelschap wil een weldenkend mens toch niet verkeren

Eendje gefeliciteerd met het bekleden van je nieuwe functiequote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sorry man zit onder de plak bij aberella zij heeft dit geregeld

Weet jij al waar het over gaatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eendje gefeliciteerd met het bekleden van je nieuwe functie
[ afbeelding ]

Want?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Valt me tegen van Mahl en eend. In dit gezelschap wil een weldenkend mens toch niet verkeren

Tuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mag ik de minister van ICT-zaken worden?

daarom kan ik dit verzoek niet goedkeuren want jullie zullen altijd weer iets anders vinden om over te klagen. Hierom wordt dit verzoek afgewezen.
  daarom kan ik dit verzoek niet goedkeuren want jullie zullen altijd weer iets anders vinden om over te klagen. Hierom wordt dit verzoek afgewezen. 

Heey madeliefff.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef madeliefff het volgende:
Wat is deze:p het is wel typisch klb natuurlijk...die hebben altijd wat te klagen
Met vriendelijke groet,
Madeliefff de rechterhand van Danny ( en daarbij bedoel ik niet zijn rukhand:p)
o en jullie kunnen niet in beroep gaan of iets dergelijks want mijn wil is wet, gewoon om,dat het kan
 Steun Vrijstaat Klaagbaak!
 Steun Vrijstaat Klaagbaak!

wat is dat? is er nog zoiets als dit? of bedoel je dit topic gewoon?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heey madeliefff.Steun Vrijstaat Klaagbaak!

Ik doel op onze beweging.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dat? is er nog zoiets als dit? of bedoel je dit topic gewoon?

Lekker, stuur ze maar op.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel pepernoten voor je

Lenin.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK sluit zich ook aan
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |