Sorry man zit onder de plak bij aberella zij heeft dit geregeldquote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Valt me tegen van Mahl en eend. In dit gezelschap wil een weldenkend mens toch niet verkeren
Eendje gefeliciteerd met het bekleden van je nieuwe functiequote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sorry man zit onder de plak bij aberella zij heeft dit geregeld
Weet jij al waar het over gaatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eendje gefeliciteerd met het bekleden van je nieuwe functie![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Valt me tegen van Mahl en eend. In dit gezelschap wil een weldenkend mens toch niet verkeren
Tuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mag ik de minister van ICT-zaken worden?
Heey madeliefff.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef madeliefff het volgende:
Wat is deze:p het is wel typisch klb natuurlijk...die hebben altijd wat te klagen![]()
daarom kan ik dit verzoek niet goedkeuren want jullie zullen altijd weer iets anders vinden om over te klagen. Hierom wordt dit verzoek afgewezen.
Met vriendelijke groet,
Madeliefff de rechterhand van Danny ( en daarbij bedoel ik niet zijn rukhand:p)
o en jullie kunnen niet in beroep gaan of iets dergelijks want mijn wil is wet, gewoon om,dat het kan![]()
wat is dat? is er nog zoiets als dit? of bedoel je dit topic gewoon?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heey madeliefff.Steun Vrijstaat Klaagbaak!
Ik doel op onze beweging.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dat? is er nog zoiets als dit? of bedoel je dit topic gewoon?
Lekker, stuur ze maar op.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel pepernoten voor je
Lenin.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK sluit zich ook aan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |