Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Polenbatser het volgende:
Nog iemand nodig voor een onafhankelijk KLB?
We zoeken nog een Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Polenbatser het volgende:
[..]. Welke posities zijn nog vrij?
Ga ik dan ook over het vreemdelingenbeleid? Dat lijkt me wel wat namelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We zoeken nog een Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Dat doet de Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, een positie die ook nog vacant is.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:06 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ga ik dan ook over het vreemdelingenbeleid? Dat lijkt me wel wat namelijk.
Doe mij die positie maar danquote:Op woensdag 10 september 2014 13:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doet de Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, een positie die ook nog vacant is.
Ok! En nu?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Ga lkkr Polen batsen
gr gr
Hoofd Klaagbaakkerk
Kan jij woorden met kanker achterwege laten? Niet nodig om zo te schelden.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Kunnen jullie met je onzin troep gewoon opkankeren naar onz?
Kan jij met je kut IU even opbokken naar de prullenbak?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Kunnen jullie met je onzin troep gewoon opkankeren naar onz?
En?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik zal er een aantal nachtjes over slapen.
Nee sorry, ik wil alleen als mijn idolen anti-loper en Rugdopey ook meedoen.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil alleen als mijn idolen anti-loper en Rugdopey ook meedoen.
Rugdopey is verbannen
Welkom onder ons.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:46 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK sluit zich ook aan
[ afbeelding ]
Mag ik de minister van ICT-zaken worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |