Wellicht begrijpen we mekaar verkeerd, maar ik zie dat niet als twee groepen daar waar het gaat om de inhoud van dit topic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en wij als user vinden het ook niet leuk om allemaal over een kam geschoren te worden, net zoals de moderators dat ook niet leuk vinden.
Als een moderator iets zegt in de hoedanigheid van moderator dan weet je dat wel. In andere gevallen zijn het gewoon reacties van users, meningen van mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als iemand als moderator iets negatiefs zegt over de users geeft dat een onwelkom gevoel, bij mij tenminste wel Als je weet dat het gewoon een prive mening is komt het anders over.
Dat snap ik nu maar was eerder niet duidelijk, vanwege de tekst "moderator" boven het bericht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als een moderator iets zegt in de hoedanigheid van moderator dan weet je dat wel. In andere gevallen zijn het gewoon reacties van users, meningen van mensen.
Of je wel of niet welkom bent in een forum is niet afhankelijk van of de moderator je wel of niet aardig vindt.
Gewoon anders tegen mods aankijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als iemand als moderator iets negatiefs zegt over de users geeft dat een onwelkom gevoel, bij mij tenminste wel Als je weet dat het gewoon een prive mening is komt het anders over.
Dan mag ik ook zeggen wat ik wil, over mensen in het blauw als Molurus, die dan blijkbaar hier geen mod is (interesseert mij die forum politiek nou, ook niet na 15 jaar), maar die wel iedereen anti-verdwaling hier denigrerend wegzet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het echt niet in de haak om zoiets te zeggen.
De mods die hier mee komen posten zijn geen mod hier, dus die mogen gewoon hun eigen ideeen wb dit topic zeggen .
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon anders tegen mods aankijken.
Het zijn doorgaans users met iets teveel vrije tijd en iets te weinig vrienden.
wat een rare conclusie: dat het alleen verklaard dat het door anderen gedaan moet zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef Za het volgende:
[..]
IMO kan dit alleen verklaard worden doordat op de eerste plaats de telefoons worden gebruikt door iemand anders dan Kris en Lisanne, en dat deze persoon op deze specifieke tijdstippen de gelegenheid had met de telefoons in de weer te zijn, en op de tweede plaats dat deze persoon zich op deze momenten bevond in een gebied waar geen bereik was.
Aangezien op geen van de dagen ooit na 16:50 een van beide telefoons is aangezet ga ik ervanuit dat deze persoon rond die tijd thuis was (iig in de periode 1-11 april), gewoon in Boquete, en werkt in een gebied waar veelal geen ontvangst is, zoals bv een gids, iemand die vee houdt buiten Boquete of anderszins werkzaam is in moeilijk begaanbaar gebied.
weer de theorie van de achterlijke inboorling of menselijke aap die 's nachts even aan de haal gaat met de camera?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewoon even een herinnering..
Mijn oudste zoon kreeg ooit zijn eerste digitale camera en was er mee in de wolken.
Na een paar dagen werd ik wakker van woest gebrul in de ochtend. Bleek dat zijn kleine broertje 's nachts zijn kamer op geslopen was en de camera had 'geleend'.. Hij stond echt vol met donkere foto's van de kamer van zijn broertje.![]()
Ik kan me voorstellen dat iemand, zeker een jongere of iemand die geen mobiel of camera heeft (blijkbaar hebben niet al die dorpjes elektriciteit), gefascineerd raakt door die mobieltjes en een camera. Zeker als de tijd dat hij daarmee kan spelen beperkt is.
Wat je wel of niet over iemand mag zeggen is niet afhankelijk van de kleur van zijn of haar naam.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan mag ik ook zeggen wat ik wil, over mensen in het blauw als Molurus, die dan blijkbaar hier geen mod is
Ik heb op een aantal ideeën kritiek gehad. Dat is iets anders dan mensen wegzetten, en zover ik weet heb ik het woord 'verdwaling' niet eens in mijn mond genomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Perico het volgende:
maar die wel iedereen anti-verdwaling hier denigrerend wegzet.
Yes, hij staat er op, de plek die ik bedoelquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef A_Fortiori het volgende:
hier een overzicht waar in ons kikkerlandje geen 112 bereik is
http://www.coveragechecker.nl/
Nope , dat valt onder crewbash.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan mag ik ook zeggen wat ik wil, over mensen in het blauw als Molurus, die dan blijkbaar hier geen mod is
De truc is minstens al een halve eeuw oud. Scholieren die blootfoto's maken met de camera van de leraar. Zodat die voor aap staat, als 'ie zn foto's komt halen. Of laat halen, door z'n vrouw.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
weer de theorie van de achterlijke inboorling of menselijke aap die 's nachts even aan de haal gaat met de camera?
Ouders die uitgesloten achten, dat dochterlief van het pad gaat, en door je onderzoek heen banjeren, kun je missen als kiespijn. Eigenlijk moet je die het land uitzetten, en niet meer toelaten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom worden de ouders zo klem gezet met hun onderzoek? Waarom heeft het OM of NFI daar baat bij? Van de Panameze autoriteiten zijn al genoeg voorbeelden genoemd.
pff, eindelijke wijze woorden vanavondquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef StaceySinger het volgende:
De meeste mods die hier even mee komen tokkelen hebben maar weinig parate kennis van deze zaak.Vaak geven ze al vrij snel een oordeel.
Meestal verstoren ze de discussie die op de rol gaande is.
Vanmiddag was er een die zelfs een foto van zichzelf postte en die foto moest dan aantonen hoe vrolijk ze was.pfft
Onze vaste mod hier doet het overigens prima
Hoezo door onderzoek heen banjeren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ouders die uitgesloten achten, dat dochterlief van het pad gaat, en door je onderzoek heen banjeren, kun je missen als kiespijn. Eigenlijk moet je die het land uitzetten, en niet meer toelaten.
Hoeveel maakt die parate kennis van de zaak eigenlijk uit? Als ik kijk naar wie de meeste "parate kennis" had, over de zaak Marianne Vaatstra (inderdaad een zaak), en wie daar de grootste onzin over uitbraakte, dan was het verband daartussen bijna 100%.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef StaceySinger het volgende:
maar weinig parate kennis van deze zaak
Ik denk dus idd ook dat de eerste noodoproep direct te maken heeft met waarom ze niet terug zijn gelopen en dat dat geen verdwaling toen is geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:29 schreef Saarah het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat het pas een heel stuk na de Mirador 'moeilijk' wordt, maar we weten natuurlijk niet hoe ver ze gelopen zijn. Misschien konden of wilden ze om een bepaalde reden niet terug en liepen dus verder (ook nog na de eerste noodoproep).
Ik zei "als". Niet helemaal zomaar, want ouders die niet snappen dat hun kind wel eens iets avontuurlijks doet, net even anders dan wat ze Papa of Mama beloofd hebben, lijken me niet de meest realistische. En ze zullen toch in het gebied geweest zijn, vragen gesteld, denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hoezo door onderzoek heen banjeren?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ouders die uitgesloten achten, dat dochterlief van het pad gaat, en door je onderzoek heen banjeren, kun je missen als kiespijn. Eigenlijk moet je die het land uitzetten, en niet meer toelaten.
kan van alles geweest zijn: verwonding, verdwaling, vastzitten, ziek wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk dus idd ook dat de eerste noodoproep direct te maken heeft met waarom ze niet terug zijn gelopen en dat dat geen verdwaling toen is geweest.
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:44 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
kan van alles geweest zijn: verwonding, verdwaling, vastzitten, ziek worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |