Net zoals dat FDR hoopte dat Pearl Harbor zou worden aangevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht ben je in BNW meer op je plek...
Hoe bedreigen eventuele Russische boycots hier precies grote aantallen banen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:
de eu moet stoppen zich te bemoeien met dit conflict. Het handelsconflict dreigt onze economie veel pijn te doen, jouw en mijn job staat op het spel.
Waanzin inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net zoals dat FDR hoopte dat Pearl Harbor zou worden aangevallen.
de bouwstop hier bedreigt meer banen dan die paar tomaten die elders heen moeten gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe bedreigen eventuele Russische boycots hier precies grote aantallen banen?
Dat is nu de vraag.quote:
Propaganda van het westen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is inderdaad heel typerend. Doet me denken aan het neerhalen van het standbeeld van Saddam waar werd ingezoomd op de heel kleine groep die er bij stond feest te vieren terwijl de rest van dat plein compleet leeg was.
De vorige keer dat ik het zei was jouw reactiequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net zoals dat FDR hoopte dat Pearl Harbor zou worden aangevallen.
Je lijkt helaas ernstig door te draaien. Wellicht een idee om even een beetje afstand te nemen van dit conflict om je hoofd weer wat leeg te maken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik het zei was jouw reactie
"Joh, meneer open deur. Maar dat verandert niets aan het feit dat de separatisten bloed aan de handen hebben.", nu zeg je dat het BNW is?
Ik kan mij prima voorstellen dat Kiev hoopte op een dergelijk incident. Ik denk alleen niet dat het luchtruim met kwade intenties open is gehouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik het zei was jouw reactie
"Joh, meneer open deur. Maar dat verandert niets aan het feit dat de separatisten bloed aan de handen hebben.", nu zeg je dat het BNW is?
zie je wel, dan kan het dus nooit een Russiche Buk raket zijn geweest, dan kan het ook een straaljager zijn geweest uit de oekraine of van de NATOquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef SadPanda het volgende:
MH17 broke up in mid-air due to external damage - Dutch preliminary report
http://rt.com/news/186256-malaysia-airlines-probe-report/
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
zie je wel, dan kan het dus nooit een Russiche Buk raket zijn geweest, dan kan het ook een straaljager zijn geweest uit de oekraine of van de NATO
Tuurlijk, de Moscow exchange.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef homme7 het volgende:
hebben ze trouwens in rusland ook een aandelen beurs??
Snap je hoe zo'n raket werkt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
zie je wel, dan kan het dus nooit een Russiche Buk raket zijn geweest, dan kan het ook een straaljager zijn geweest uit de oekraine of van de NATO
Alles kan maar de rapporten maken zoiets niet direct aannemelijker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
Uit het artikel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
quote:The cockpit voice recorder, the flight data recorder and data from air traffic control all suggest that flight MH17 proceeded as normal until 13:20:03 GMT, after which it ended abruptly.
[...]
At 13.20 UTC [GMT] the distance between the closest aircraft and MH17 was approximately 30 kilometers,” the document says.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
Lees jij weleens iets anders dan, door de Russische staat beïnvloede, nieuwsbronnen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:10 schreef SadPanda het volgende:
MH17 broke up in mid-air due to external damage - Dutch preliminary report
http://rt.com/news/186256-malaysia-airlines-probe-report/
of de piloten hebben zichzelf opgeblazen, echt maleisiequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles kan maar de rapporten maken zoiets niet direct aannemelijker.
Ik denk een raket van de loeminadi die bestuurd werd vanuit hun geheime basis onder het vliegveld van Denver. Veel plausibeler dan een BUK-raket afgevuurd door een Russische bemanning.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Het was een straaljager van de NAVO.
Geen twijfel mogelijk.
of een UFO met gewapende kabouters, die net op dat moment russisch tegen elkaar gepraat hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik denk een raket van de loeminadi die bestuurd werd vanuit hun geheime basis onder het vliegveld van Denver. Veel plausibeler dan een BUK-raket afgevuurd door een Russische bemanning.
Waarom hoop jij daar eigenlijk op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |