Is altijd al zo toch? Heb dat op de 360 ook een keer gedaan omdat mijn naam zo kut was dat ik hem nu niet eens meer weet. Op zich wel handig ook, op die manier gaat niet iedereen in je lijst 10 keer in de week van naam veranderen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo kost het veranderen van je gamertag 9,50?!
Waar?quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef SolidDS het volgende:
Ik heb alvast voor de Forza Horizon 2 spelers straks een Fok! Groep/clan gemaakt.
Ingame na de derde roadtrip krijg je de optie om te joinenquote:
ah, je bent hem al aan het reviewen oidquote:Op maandag 29 september 2014 11:04 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Ingame na de derde roadtrip krijg je de optie om te joinen
Shadow of Morder lijkt me echt zwaar tof!quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man man ik heb zo'n zin in volgende week met Forza Horizon 2 en Middle-earth: Shadow of Mordor. Het seizoen der seizoenen is begonnen.
Helaas niet, maar zie GAM / Forza Horizon 2 - Join The Crew <FK>quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
ah, je bent hem al aan het reviewen oiddacht misschien dat ze ergens een online portal hadden zoals destiny etc.
Ik zal het je morgen kunnen vertellenquote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef warp995 het volgende:
Ik heb alleen het idee dat shadow of mordor er grafisch niet echt next gen uitziet als ik zo de beelden bekijk.
Ik denk een andere voeding, of een transformator van 110 naar 220vquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb met een prijsvraag een Xbox One gewonnen inclusief Destiny. Echter gewonnen van een Engelse site, dus de xbox zal uit Engeland komen. Werkt die wel gewoon in Nederland? Moet ik nog aparte kabels halen ervoor?
nee, gewoon een nederlandse voeding stekker die ook achter in je pc zit in je power blok duwen en gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb met een prijsvraag een Xbox One gewonnen inclusief Destiny. Echter gewonnen van een Engelse site, dus de xbox zal uit Engeland komen. Werkt die wel gewoon in Nederland? Moet ik nog aparte kabels halen ervoor?
Dat is Amerikaquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
of een transformator van 110 naar 220v
Dankjequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, gewoon een nederlandse voeding stekker die ook achter in je pc zit in je power blok duwen en gaan.
Alleen deze kabel heb je nodig, deze heeft 3 gaatjes in de aansluiten maar je hebt er maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
DankjeDe ballen verstand van dit soort dingen, maar die kan je gewoon bij de Dixons/BCC halen bijvoorbeeld? Ook nog een andere adapter, of echt alleen maar een andere voedings stekker?
Ach wat, ze praten allebei Amerikaansquote:
review komt vanavond Onlinequote:Op dinsdag 30 september 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Forza Horizon 2 stream: http://www.twitch.tv/jonofallgames
Ziet er toch best wel vet uit.
Ben benieuwd! Het was een van de games waar ik een XB1 voor wilde halen. De demo stelde me echter wel teleur en had eigenlijk al besloten dat ik zou wachten op The Crew. Heb een tijdje naar die stream gekeken en het ziet er toch wel erg vermakelijk uit.quote:
Superdeal inderdaad, 120 gulden voor een controllerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:18 schreef zoz het volgende:
Vandaag bij bol.com voor 55 euro een titanfall controller gehaald. Aanbiedinkjuhh
Hoezo gulden? En we zijn niet allemaal werkloos hèquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Superdeal inderdaad, 120 gulden voor een controller
Ja klopt zou een goed idee zijn , hebben ze ook in andere fora ook gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:22 schreef donald_dick het volgende:
Is het geen idee om in de OP alle useraccounts te vermelden
Forza Horizon 2quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Het was een van de games waar ik een XB1 voor wilde halen. De demo stelde me echter wel teleur en had eigenlijk al besloten dat ik zou wachten op The Crew. Heb
Weet niet hoe het met de One zit, maar op de 360 kon ik niet alles downloaden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb mijn Xbox op US gezet en kan dus nu via de Amerikaanse Store games kopen. Als ik nu een Amerikaanse giftcard koop en hiermee geld op mijn account zet is het dus super simpel Amerikaanse games aanschaffen. Zit er een addertje onder het gras waardoor ik gezeik kan krijgen? Bijvoorbeeld als men ziet dat mijn IP-adres zich in Nederland bevindt?
Ik vind het zo vreemd dat ik met het veranderen van de locatiesettings naar Amerika en een giftcardje op internet meer dan 20 euro bespaar per spel, daarom dat ik het even nogmaals check hier.
Ik heb m bijna een half jaar op us staan en nergens last van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb mijn Xbox op US gezet en kan dus nu via de Amerikaanse Store games kopen. Als ik nu een Amerikaanse giftcard koop en hiermee geld op mijn account zet is het dus super simpel Amerikaanse games aanschaffen. Zit er een addertje onder het gras waardoor ik gezeik kan krijgen? Bijvoorbeeld als men ziet dat mijn IP-adres zich in Nederland bevindt?
Ik vind het zo vreemd dat ik met het veranderen van de locatiesettings naar Amerika en een giftcardje op internet meer dan 20 euro bespaar per spel, daarom dat ik het even nogmaals check hier.
Ik doe dit al sinds ik de One heb (vorig jaar) en tot nog toe geen problemen. Ook niet met DLC.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Offgamersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Van welke site kopen jullie giftcards in dollars?
Toevallig, die site zit ik nu te bekijken. De sites die ik tot nu toe heb gezien geven 50 dollar voor 50 euro. Dan heb je er nog niets aan. Offgamers heeft een aanbieding van 2 x 50 dollar voor 73 euro. Zij zijn dus wel betrouwbaar naar jouw mening?quote:
Werkt perfect.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toevallig, die site zit ik nu te bekijken. De sites die ik tot nu toe heb gezien geven 50 dollar voor 50 euro. Dan heb je er nog niets aan. Offgamers heeft een aanbieding van 2 x 50 dollar voor 73 euro. Zij zijn dus wel betrouwbaar naar jouw mening?
Nu ik bij de US store een spel wil kopen moet ik billing info invoeren. Kan ik gewoon mijn adres in Nederland gebruiken?quote:
Ff Amerikaans adres googelenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu ik bij de US store een spel wil kopen moet ik billing info invoeren. Kan ik gewoon mijn adres in Nederland gebruiken?
Ja, ik loop een beetje vast merk ik. Ik probeer bij Payment & Billing dit te veranderen, maar ze willen een telefoonnummer en adress line 1, maar ook een adress line 2. Snap er niet veel van.quote:
Ik woon volgens Microsoft ergens in New York iig. Gewoon ergens een adres vandaan plukken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik loop een beetje vast merk ik. Ik probeer bij Payment & Billing dit te veranderen, maar ze willen een telefoonnummer en adress line 1, maar ook een adress line 2. Snap er niet veel van.
Niet zomaar ergens vandaan halen, maar zorgen dat je wel in een tax free state zit. Anders komt er nog belasting bij. Ik zit bijvoorbeeld in Alaska.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik woon volgens Microsoft ergens in New York iig. Gewoon ergens een adres vandaan plukken.
Ik moet idd tax betalen maar dat is alsnog erg weinig. Bedankt voor de tip want dit wist ik niet. Zal het adres eens aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet zomaar ergens vandaan halen, maar zorgen dat je wel in een tax free state zit. Anders komt er nog belasting bij. Ik zit bijvoorbeeld in Alaska.
Precies, ik heb het adres van een long-stay motel in Montana gepaktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet zomaar ergens vandaan halen, maar zorgen dat je wel in een tax free state zit. Anders komt er nog belasting bij. Ik zit bijvoorbeeld in Alaska.
Haha ik zit ook al in zo'n heerlijk hotel, maar dan in het koude Alaska.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ik heb het adres van een long-stay motel in Montana gepakt
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ik heb het adres van een long-stay motel in Montana gepakt
Ooh ja. Klopt idd. Ff niet aan gedacht. Goed opgeletquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat zo te hannessen met de controls (na het maanden niet meer aangeraakt te hebben) dat ik de intro missie niet eens voorbij benquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:57 schreef JohnB52 het volgende:
Heeft iemand Bad Blood al gedownload voor Watch Dogs?
vindt je het gek ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Gamertag: stefanusnl (heb echt niemand in mn lijst)
Ben de enige van mijn vriendengroep die nog gamed..altijd al zo geweest vreemd genoeg..quote:
ik had het meer over je anusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ben de enige van mijn vriendengroep die nog gamed..altijd al zo geweest vreemd genoeg..
Vant weekend ff forza horizon halen..vond die demo echt tof..
Tja, in stefanus zit het woord anus ja...van tevoren niet bij nagedacht en nu geen zin om het te veranderen..quote:
http://crazygametime.com/store/35-xbox-gift-cardsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Van welke site kopen jullie giftcards in dollars?
NFS Speelde ik maar 15 minuten, dat was zo slecht dat ik hem al snel in de hoek gooide.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef Chevalric het volgende:
Heeft Need for Speed Rivals ook, hoor. Maar met je eens: het is een mooi stukje toegevoegde waarde van de Kinect!
Na ghosts heb ik mezelf gezworen om geen CoD meer te kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga COD AW weer eens proberen.
Verder zie ik wel wat er allemaal komt.
Jammerquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Chevalric het volgende:
Als je door het struikgewas rijdt, zie je helemaal niks met cockpit view
Inmiddels na wat gehannes, gaat t wel wat beter!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat zo te hannessen met de controls (na het maanden niet meer aangeraakt te hebben) dat ik de intro missie niet eens voorbij ben
Bij de normale Forza rijd ik wel met cockpit view maar bij Horizon maak je het jezelf een stuk moeilijker. Je hebt gewoon een stuk minder overzicht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef zoz het volgende:
Waarom rijdt er niemand met de cockpit view in forza horizon 2? Fijner, mooier, prestaties?
Ik speel niet zo vaak race games, maar bij pgr2 vond ik cockpit view een erg goede raceervaring geven
Heb Ghosts nooit gekocht, omdat ik het op voorhand al niks vond. Zie wel, doorverkopen is altijd weer een optie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef warp995 het volgende:
[..]
Na ghosts heb ik mezelf gezworen om geen CoD meer te kopen.
Dan ga ik ik deze maar overslaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij de normale Forza rijd ik wel met cockpit view maar bij Horizon maak je het jezelf een stuk moeilijker. Je hebt gewoon een stuk minder overzicht.
Ik speel alleen gungame bij Ghosts. Blijft leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb Ghosts nooit gekocht, omdat ik het op voorhand al niks vond. Zie wel, doorverkopen is altijd weer een optie.
Het is erg makkelijk om Horizon met de originele Forza te vergelijken maar het zijn twee verschillende games. Ik vermaak me altijd prima met de normale Forza maar ik vind het heerlijk om niet aan de ideale lijn vast te zitten. De onzekerheid of er niet een hobbel op of net naast de weg zit voegt een hele nieuwe dimensie toe aan het spel. Er is niet één ideale lijn maar misschien wel 10. De keuze welke je neemt moet je snel maken en een foute keuze kan keihard afgestraft worden, maar als je de goede keuzen maakt dan voelt het heerlijk. Als je precies wilt weten wat er in de volgende bocht op je wacht moet je vooral Forza Motorsport blijven spelen. Als je van risico en snelheid houdt dan kan ik Horizon zeker aanbevelen.quote:
Genant, "Chanant" typen is pas genant.quote:
fifa en nfs en en niet gehaald maar voorlopig 'geleend' van iemand die een PS4 leuker vond..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Net gekocht? Welke games heb je erbij gehaald?
Wat afschuwelijk lelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Brazilië al aangekondigd, maar vast ook voor ons.
Als ik een Xbone koop, wordt het een witte!quote:
Ik heb dat soort spullen liever gewoon zwart. Past ook een stuk beter bij de TV + TVmeubelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik een Xbone koop, wordt het een witte!
Racistquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik een Xbone koop, wordt het een witte!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat soort spullen liever gewoon zwart. Past ook een stuk beter bij de TV + TVmeubel
gadver wat lelijk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Brazilië al aangekondigd, maar vast ook voor ons.
Niet iedereen gaat voor tacky-white.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver wat een stel smakeloze horken zitten hier zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |