Is altijd al zo toch? Heb dat op de 360 ook een keer gedaan omdat mijn naam zo kut was dat ik hem nu niet eens meer weet. Op zich wel handig ook, op die manier gaat niet iedereen in je lijst 10 keer in de week van naam veranderen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo kost het veranderen van je gamertag 9,50?!
Waar?quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef SolidDS het volgende:
Ik heb alvast voor de Forza Horizon 2 spelers straks een Fok! Groep/clan gemaakt.
Ingame na de derde roadtrip krijg je de optie om te joinenquote:
ah, je bent hem al aan het reviewen oidquote:Op maandag 29 september 2014 11:04 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Ingame na de derde roadtrip krijg je de optie om te joinen
Shadow of Morder lijkt me echt zwaar tof!quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man man ik heb zo'n zin in volgende week met Forza Horizon 2 en Middle-earth: Shadow of Mordor. Het seizoen der seizoenen is begonnen.
Helaas niet, maar zie GAM / Forza Horizon 2 - Join The Crew <FK>quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
ah, je bent hem al aan het reviewen oiddacht misschien dat ze ergens een online portal hadden zoals destiny etc.
Ik zal het je morgen kunnen vertellenquote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef warp995 het volgende:
Ik heb alleen het idee dat shadow of mordor er grafisch niet echt next gen uitziet als ik zo de beelden bekijk.
Ik denk een andere voeding, of een transformator van 110 naar 220vquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb met een prijsvraag een Xbox One gewonnen inclusief Destiny. Echter gewonnen van een Engelse site, dus de xbox zal uit Engeland komen. Werkt die wel gewoon in Nederland? Moet ik nog aparte kabels halen ervoor?
nee, gewoon een nederlandse voeding stekker die ook achter in je pc zit in je power blok duwen en gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb met een prijsvraag een Xbox One gewonnen inclusief Destiny. Echter gewonnen van een Engelse site, dus de xbox zal uit Engeland komen. Werkt die wel gewoon in Nederland? Moet ik nog aparte kabels halen ervoor?
Dat is Amerikaquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
of een transformator van 110 naar 220v
Dankjequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, gewoon een nederlandse voeding stekker die ook achter in je pc zit in je power blok duwen en gaan.
Alleen deze kabel heb je nodig, deze heeft 3 gaatjes in de aansluiten maar je hebt er maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
DankjeDe ballen verstand van dit soort dingen, maar die kan je gewoon bij de Dixons/BCC halen bijvoorbeeld? Ook nog een andere adapter, of echt alleen maar een andere voedings stekker?
Ach wat, ze praten allebei Amerikaansquote:
review komt vanavond Onlinequote:Op dinsdag 30 september 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Forza Horizon 2 stream: http://www.twitch.tv/jonofallgames
Ziet er toch best wel vet uit.
Ben benieuwd! Het was een van de games waar ik een XB1 voor wilde halen. De demo stelde me echter wel teleur en had eigenlijk al besloten dat ik zou wachten op The Crew. Heb een tijdje naar die stream gekeken en het ziet er toch wel erg vermakelijk uit.quote:
Superdeal inderdaad, 120 gulden voor een controllerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:18 schreef zoz het volgende:
Vandaag bij bol.com voor 55 euro een titanfall controller gehaald. Aanbiedinkjuhh
Hoezo gulden? En we zijn niet allemaal werkloos hèquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Superdeal inderdaad, 120 gulden voor een controller
Ja klopt zou een goed idee zijn , hebben ze ook in andere fora ook gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:22 schreef donald_dick het volgende:
Is het geen idee om in de OP alle useraccounts te vermelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |