Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Q. het volgende:
Zo jammer dat ik hier vanaf morgen al een oppas heb.
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.
De vooruitzichten zijn prima:quote:Op maandag 8 september 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk 1tje met beter weer dan hier he?![]()
Fabelhaftquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
veel te warmquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
Verhuizen dus.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
Nee, boven de dertig graden ga ik dood.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.
Hangt een beetje van de vochtigheid af maar 30+ is heerlijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Wat kost 't?quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Appartement hierboven staat te koop. Is ook makkelijk met de camera's.
Wel een stuk goedkoper dan m'n huidige huis.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenserquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
WTF?!?!
Wat heeft barney in godsnaam gedaan? Hij lijkt niet eens meer op zichzelf!
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenser
Nee, die is verspookt door een verbouwing denk ik..quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?
Heeeequote:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling wasquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Zo hebben we dat ook weer gehad. Hoe is t leven?
Opstaan was zeker een zware bevallingquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef STING het volgende:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling was
Goed, eerste kopje achter de rug, over 12 minuten lekker met m'n Italiaanse collega's een conference call in
En hoe is het met u vandaag?
Agussie tochquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opstaan was zeker een zware bevalling![]()
![]()
Aah gezelligDoe m de groeten
Volgens mij zijn Italiaanse mannen beter te verstaan dan de vrouwen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Agussie toch
Het is een r, niet een m. Nog veel fijner op de vroege ochtend.
ik las "af likken"quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo! Wie of wat gaan we vandaag weer eens affikken?.
Zo lang is het toch niet geleden dat je college gevolgd hebt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
zo college. Ik vind het echt spannend
De fijner was ironisch bedoeld, lieve schatquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Italiaanse mannen beter te verstaan dan de vrouwen.
Maar ik snap dat jij dat aangenamer kan vinden.
Ik moet er niet aan denken dat hoge gekrijs in de ochtend
Je weet het maar nooit met jullie mannenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef STING het volgende:
De fijner was ironisch bedoeld, lieve schat
Alle berbers in de hens stekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo! Wie of wat gaan we vandaag weer eens affikken?.
Leren ze dat niet bij die avondcursussen van je, ironie herkennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jullie mannen
Dan is alles serieusquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef STING het volgende:
Leren ze dat niet bij die avondcursussen van je, ironie herkennen
Nee maar nog niet op de uni hier, niet meer bij van die jonkies en ik heb de eerste 2 gemist dus ik val zomaar ergens inquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lang is het toch niet geleden dat je college gevolgd hebt?
Het was toch wel een interactief geheel he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al waren de diverse presentaties van gister wel erg goed, divers en vrolijk. Dat was wel fijn
Dit keer zowaar niet. En dat beviel best goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef STING het volgende:
Het was toch wel een interactief geheel he?
Hmm ja snap de spanning dan wel een beetjequote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar nog niet op de uni hier, niet meer bij van die jonkies en ik heb de eerste 2 gemist dus ik val zomaar ergens in
Ook nog ergens wat voor hun onderdeel is van een grotere studie en voor mij niet. Dus ik mis waarschijnlijk wat achtergrond/voorkennis
Oh, ik ben niet echt op m'n best als ik een lange tijd moet luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit keer zowaar niet. En dat beviel best goed
Sinds lange tijd weer het gevoel in een soort van college te zitten![]()
The horror, ellenlange telefoongesprekkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Voordeel van treinreizen savonds, genoeg tijd om te bellen.
Gister weer eens oud collega gesproken. Blijft leuk
Ligt er geheel aan met wie. Zijn vrienden/collega's die ik vaak al ruim een half jaar niet gesproken heb. Dan heb je nog eens wat te vertellenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
The horror, ellenlange telefoongesprekken.
Bak koffie erbij en je red het vast welquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef STING het volgende:
Oh, ik ben niet echt op m'n best als ik een lange tijd moet luisteren
Ook in vergaderingen moet ik altijd een actieve rol hebben, anders verlies ik al aardig snel m'n concentratieUiteraard wel afhankelijk van het onderwerp.
Dan nog, face to face prima, bij bellen heb ik als het langer dan "ik ben wat later" al iets van, schiet eens opquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan met wie. Zijn vrienden/collega's die ik vaak al ruim een half jaar niet gesproken heb. Dan heb je nog eens wat te vertellen
Terwijl ik nu net dit aan het lezen benquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bak koffie erbij en je red het vast wel
Natuurlijk. Maar is niet altijd even handig/praktisch/mogelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog, face to face prima, bij bellen heb ik als het langer dan "ik ben wat later" al iets van, schiet eens op.
Als ik dergelijke gesprekken zou hebben, zou ik niet meer bellenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben heel goed in 3 kwartier bellen met een vriendin en maar een kwartier opletten
Opzich niet heel veel nieuws toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef STING het volgende:
Terwijl ik nu net dit aan het lezen ben
https://www.linkedin.com/(...)ome-art-list-large_0
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dergelijke gesprekken zou hebben, zou ik niet meer bellen
Oh gosh, dat klinkt vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denken
Heb t maar even doorgestuurdquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
Nee, klopt, maar goed om zo nu en dan weer met je neus op de 'feiten' gedrukt te worden
Afkappen of overheen lullenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denken
valt wel mee hoor. Maar je moet niet continue je aandacht er 100% bij willen hebben. Ik ga altijd gewoon opruimen terwijl ik luisterquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh gosh, dat klinkt vermoeiend
First I was like...... then I was like.....
joh ik kon een essay schrijven en luistereb tegelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afkappen of overheen lullen
Ik kan m'n gedachten niet echt de andere kant opsturen dan van t gesprek. Dus of nuttig lullen of niet
Dat geloof ik zeker, maar zou het niet willenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh ik kon een essay schrijven en luistereb tegelijkleer je vanzelf
Jouw vrienden denken hardop in het engels?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen als mannen wat meer gaan denken en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:
Wij denken eigenlijk precies genoeg, bewijs: zie alles en dan ook ALLES om je heenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen als mannen wat meer gaan denken en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Goeiemorgen btw
Je hebt ons hoog zitten he schat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij denken eigenlijk precies genoeg, bewijs: zie alles en dan ook ALLES om je heen.
Vrouwen overdenken alles :[ afbeelding ]
Oude man!quote:
Enormquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ons hoog zitten he schat?
Mijn vrienden denken sowieso niet hardopquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw vrienden denken hardop in het engels?
Denken ze uberhaupt wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vrienden denken sowieso niet hardop
Is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een manquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Bladblazers in de straat.
Er is geen blad te vinden.
Wel teringherrie nu.
Wie verzint dit?.
Touchequote:
Anders tremmen we dat mokkel wel even de galemiesen in hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zo zeggen we dat in Amsterdam ja, problemen mee?![]()
Yupquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:19 schreef STING het volgende:
Zo zeggen we dat in Amsterdam ja, problemen mee?![]()
Nietsquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef STING het volgende:
En wat wou je eraan gaan doen dan, hmm?
Ik niet hoorquote:
Dacht je dat ik serieus op een antwoord zat te wachten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef STING het volgende:
Ik vond de vraag toch al aardig suggestief eigenlijk
Uh, ik stelde de vraag, dus het is eerder de kwestie of ik op een antwoord zat te wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dacht je dat ik serieus op een antwoord zat te wachten?
Nee, dat is 'ook' een kwestie. Maargoed, hebben we dit ook weer gehad voor vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef STING het volgende:
Uh, ik stelde de vraag, dus het is eerder de kwestie of ik op een antwoord zat te wachten
Maar ik had wel een ontwijkend antwoord op zich verwacht, dus niets schokkends
Zou ik ook zeggen, maar vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is 'ook' een kwestie. Maargoed, hebben we dit ook weer gehad voor vandaag.
Watjequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:36 schreef STING het volgende:
Zou ik ook zeggen, maar vooruit, omdat jij het bent
Van open relatie via vreemdgaan naar biologische behoeften en dan evolutieleer o.i.d.?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
R&P / Open relaties
Heerlijk hoe een topic over open relaties in een evolutieleer overgaat
Natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef STING het volgende:
Van open relatie via vreemdgaan naar biologische behoeften en dan evolutieleer o.i.d.?
26 jaar met 10 jaar ervaring!quote:
Broekie!quote:
Zie.. watjequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef STING het volgende:
Ik gun je even wat rust, met het zware opstaan enzo vandaag *aai*
Wat heeft oma nu weer gemist?quote:
Dat scheelt weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef STING het volgende:
Dat heb ik er wel voor over, liefde voor m'n medemens tonen en watje genoemd worden
Maar ik heb vrijdag al zoveel negers gezien!quote:
Knap voor iemand die al 12 jaar dood is, humorist.quote:
Ben je nog single? Tip: verwijder je fobo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap voor iemand die al 12 jaar dood is, humorist.
Kan je nog posten? Tip: blijf het vooral doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Ben je nog single? Tip: verwijder je fobo.
Echt net toevallig een FA die voorbijkwamquote:
Lunchtijd is altijd rustig he?quote:
Right. Toppunt van triestheid heb je nu wel bereikt. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt net toevallig een FA die voorbijkwam.
Ook al werkloos?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef Elvi het volgende:
Oja het is al half 1... Misschien moet ik mn pyjama eens verwisselen voor normale kleding/werkloosheidsstruggles
Al bijna 2 jaar werkloosquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al werkloos?.
Ook bijna getrouwd?.
Dan is het goed, het 2de dan he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar werkloos(op vrijwilligerswerk na dan
)
En nee godzijdank niet
En dan nog, dat ik nog in pyjama zit heeft niks te maken met jullie belastingcenten want ik heb geen uitkering of bijstandquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed, het 2de dan he?.
Zal me ook worst zijn eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan nog, dat ik nog in pyjama zit heeft niks te maken met jullie belastingcenten want ik heb geen uitkering of bijstand
Naar buiten gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:43 schreef missbehavin het volgende:
Hee geen ruzie maken als ik net de hond aan het uitlaten ben!Ik mis ook altijd alle actie
Ik moet welquote:
Jij..brutale schobbejakquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Tis vermaak idd
Nu moet jij ons vermaken STING!
Sja, beetje trolkloons aanmaken om een slowchat te verzieken is best stoer te noemen idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef HeatTeef het volgende:
HW's digitale leger is aanwezig. Was ik maar zo stoer.
Ach, gebeurt er ook weer eens wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, beetje trolkloons aanmaken om een slowchat te verzieken is best stoer te noemen idd.
dwangbuis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schobbejak: "buis of jas, van grof linnen, door vissers over het schootsvel gedragen."![]()
Als je het gewoon negeert valt er niets te verzieken hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, beetje trolkloons aanmaken om een slowchat te verzieken is best stoer te noemen idd.
Yeah, dat, eat thatquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schobbejak: "buis of jas, van grof linnen, door vissers over het schootsvel gedragen."![]()
Ik ook niet hoor, ondanks dat je ervoor naar buiten *ril* moetquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef DeMarcus het volgende:
Ik vind de hond uitlaten nooit zo erg hoor... Alleen met heel veel regen en wind is het wat minder.
Je moet wat om je Wajongfaketijd door te komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou jij het recht hebben om persoonlijk te worden precies? En dat boeit niet, je bent gewoon een vervelende stoorzender die niets toevoegt. Machtmisbruiken is jouw verknipte kijk erop, ik meld gewoon een kleuter aan en een FA beslist, en je was al veel eerder opgevallen dan alleen door mij, en nu zijn ze je gekleuter zat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef HeatTeef het volgende:
[..]
En als ze persoonlijk worden je beperkte macht misbruiken op een forum als fok. Stoer inderdaad.
Hoe betaal je dan je internetverbinding?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan nog, dat ik nog in pyjama zit heeft niks te maken met jullie belastingcenten want ik heb geen uitkering of bijstand
Via de Wifi van de buren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan je internetverbinding?
Will fuck for wifi?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan je internetverbinding?
Beetje jammer ook dat het vier keer per dag moet. Dat weerhoudt mij ervan om een hond te nemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef DeMarcus het volgende:
Ik vind de hond uitlaten nooit zo erg hoor... Alleen met heel veel regen en wind is het wat minder.
Wie had daar laatst nou iets over gezegd. Over z'n geweldige router die door muren heen kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef STING het volgende:
Via de Wifi van de buren waarschijnlijk
Moet je ookt niet naakt (of in je dunne negligee) naar buiten gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ondanks dat je ervoor naar buiten *ril* moet
Dat was toch juist een voordeel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer ook dat het vier keer per dag moet. Dat weerhoudt mij ervan om een hond te nemen
Die hond piest en kakt vaker dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat was toch juist een voordeel?
Als ik dat al deed, zou ik er nu wel mee op zijn gehouden met mijn ex een paar deuren verderquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Moet je ookt niet naakt (of in je dunne negligee) naar buiten gaan
Bij mij thuis stikt het van de beschikbare Wifi netwerken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie had daar laatst nou iets over gezegd. Over z'n geweldige router die door muren heen kwam
Zo irritant als je wel t gesprek kan herinneren maar niet meer het wie wat waar
Dan heb je de verkeerde genomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hond piest en kakt vaker dan ik
Daarom zijn die bijdehante scriptkiddies ook zo irritant die het vermogen maximaal zetten en op kanaal 3 of 9 gaan zitten ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij thuis stikt het van de beschikbare Wifi netwerken.
Zelfs zo erg dat ik weinig bandbreedte overhou voor m'n eigen Wifi netwerk.
Dat zal bij mij waarschijnlijk nog niet eens de oorzaak zijn, gewoon het wonen in een flat heeft dat tegenwoordig als gevolgquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom zijn die bijdehante scriptkiddies ook zo irritant die het vermogen maximaal zetten en op kanaal 3 of 9 gaan zitten ofzo.
2 stuks toch maar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Godver alles is al weg geedit
Het valt me nu pas op hoeveel blauw hier zit
Ja, ik rij er even naartoequote:Op dinsdag 9 september 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb van het weekend toch zo heerlijk gegeten in Parijs!![]()
http://blackdog-bar.com/666/cartes/restaurant-en/
Top steaks & metal
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het valt me nu pas op hoeveel blauw hier zit
quote:
True. Hier kon je tot een jaar geleden niet zo makkelijk een router aansluiten, dat scheelde wel aardig toen. Tegenwoordig ontvang ik iets van 60-80 netwerken ofzo. Als iedereen gewoon het vermogen zou terugzetten naar het minimaal benodigde (en dat is héél weinig voor de kleine kloteflatjes hier) zou dat al een stuk minder zijn. En als iedereen dan ook nog gewoon netjes op kanaal 1, 6 en 11 zou gaan zitten zou de overspraak volgens mij al gehalveerd zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal bij mij waarschijnlijk nog niet eens de oorzaak zijn, gewoon het wonen in een flat heeft dat tegenwoordig als gevolg
Ja maar procentueel gezien op de vaste posters zeg maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 stuks toch maar?
Misschien af en toe 3
Oh bite mequote:
Oh echt CL'tje, de ossenhaas was zo zachtquote:
Banquote:
Wanneer gaan we? Ben al lang niet meer in Parijs geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt CL'tje, de ossenhaas was zo zachtEn precies gaar genoeg, hij liep nét niet van het bord af..
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ben niet blindquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
ALLEMAAL BANNEN! HEEL R&P DICHT! AL DIE KUT SC'S MET HUN GELAZER EN GEMIEP EN GEJANK EN GETROLL EN GEKLOON! ALLEMAAL DICHT! WEG! DAN KAN IK TENMINSTE RUSTIG MODDEN!
Lok je me dan meteen de catacomben in?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Ben al lang niet meer in Parijs geweest.
Godsammequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
ALLEMAAL BANNEN! HEEL R&P DICHT! AL DIE KUT SC'S MET HUN GELAZER EN GEMIEP EN GEJANK EN GETROLL EN GEKLOON! ALLEMAAL DICHT! WEG! DAN KAN IK TENMINSTE RUSTIG MODDEN!
Daar ben ik al geweestquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lok je me dan meteen de catacomben in?
Rustig Mrs. Lange.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
SC's in R&P gaan volgens mij altijd een beetje in een golf bewegingquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha R&P heeft wel veel (vermomde) SC's
Open er anders een advies-topic over. Hmmmmm heeft vast nog wel goed advies voor je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn ook maar mensen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
SC's in R&P gaan volgens mij altijd een beetje in een golf bewegingdan moeten ze weer gecentraliseerd worden, want SC's suck en dan weer gevarieerd, make up your mind
Ik kras niet. Enkel in een pan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fixed. We zitten in R&P ey.
Daar is onze CL veel te braaf voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Klinkt zo meteen alsof je er een tijd opgesloten hebt gezeten... Hoop van niet...
Ik snij in vlees.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef Elvi het volgende:
Krassen is voor watjes![]()
Echte bazen snijden.
Gokken doe ik niet, kost me teveel geldquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Of krasloten, maar die zijn voor paupers
Ik heb nog ergens een foto waarin ik onder zo'n poortje door kom lopen, en boven me staat iets van, pas op, hier begint het rijk van de doden, en ik trek net zo'n debiele bek weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is onze CL veel te braaf voor
O, jij bent die man die op zondag altijd t vlees snijdt?quote:
Haha dat ken ik, ik heb thuis een familievideo waar ik ook maffe bekken zit te trekken, nadeel is dat die video bijna jaarlijks werd opgezet en (10 jaar later) je dan nog steeds de opmerking krijgt..mmm jij bent ook niet veel veranderdquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto waarin ik onder zo'n poortje door kom lopen, en boven me staat iets van, pas op, hier begint het rijk van de doden, en ik trek net zo'n debiele bek weer
Ik trok die bek niet expres, zo kijk ik gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:37 schreef DeMarcus het volgende:
[..]
Haha dat ken ik, ik heb thuis een familievideo waar ik ook maffe bekken zit te trekken, nadeel is dat die video bijna jaarlijks werd opgezet en (10 jaar later) je dan nog steeds de opmerking krijgt..mmm jij bent ook niet veel veranderd
Godverdomme, m'n ontbijt kwam weer omhoog.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ashlinn.
Dit bord.
Ouderhumor.
Ow er zijn vast fotos waar je wel leuk op staat (en anders helpt fotoshop ook wel hoor)quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik trok die bek niet expres, zo kijk ik gewoon
Zekerquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, jij bent die man die op zondag altijd t vlees snijdt?
Hij ms niet, maar iedereen om hem heen vast welquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:42 schreef DeMarcus het volgende:
Ik vind maximilian ook wel een lastige naam voor die jongen hoor, zal hij later vast max van maken.
Het is leuker dan de tegenwoordig wel erg vaak voorkomende "ooievaar door de ruit"?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Het heeft wel leuke kleurtjes....
Ik zocht iets positiefs
Jij had gewoon t gescheurde condoom uit t raam gehangen met "En hij heet XXXX'?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh en als ouder distancieer ik me van die onzin
Ik heb gewoon op een zondagochtend heeeeel hard liggen schreeuwen, toen was de buurt ook meteen op de hoogte.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had gewoon t gescheurde condoom uit t raam gehangen met "En hij heet XXXX'?
Nee ik vind de ooievaar door de ruit net iets minder ergquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is leuker dan de tegenwoordig wel erg vaak voorkomende "ooievaar door de ruit"?
Je had dat kind gewoon ff moeten knijpen, had je energie bespaard!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op een zondagochtend heeeeel hard liggen schreeuwen, toen was de buurt ook meteen op de hoogte.
Heb je iets tegen kinderen ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had dat kind gewoon ff moeten knijpen, had je energie bespaard!
Ja. Maar meestal tegen hun ouders. Jij toch ook?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je iets tegen kinderen ofzo?.
Die was er toen toch nog niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had dat kind gewoon ff moeten knijpen, had je energie bespaard!
Ik? Doe ff normaal man, kinderen zijn de toekomst, gekke nichtquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar meestal tegen hun ouders. Jij toch ook?
HA. Even quoten voor je nageslacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Is natuurlijk ook de enige reden waarom ik een relatie zoek, mijn genen doorgeven!
Wat zullen ze trots op me zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HA. Even quoten voor je nageslacht.
Dat kan toch juist beter daar buiten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Is natuurlijk ook de enige reden waarom ik een relatie zoek, mijn genen doorgeven!
Daar ben ik veels te wit voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kan toch juist beter daar buiten?
Gewoon 27 kinderen bij 30 moeders en zo
Je hebt gewoon geen doorzettingsvermogenquote:
Als je nu wil zeggen dat ik een andere eigenschap, luiheid, wel bezit, kan ik je niet anders dan gelijk gevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen doorzettingsvermogen
Krijgt ze terug van iemandquote:My name is lisa, i am a woman seeking for true friendship
quote:You have messaged my husband for true friendschip.. don't EVER do that again!!! EVER !!! you have alot of nerve privately sending messages to a married man
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Facebook account van collega was gehackt.. zond het volgende bericht naar van alles en iedereen
[..]
Krijgt ze terug van iemand
[..]![]()
Maar hij is GETROUWD!!! dan kan dat niet!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
maar het ging alleen maar om friendship?
Oh dus als ik straks getrouwd ben moet ik ook alle vrouwen van mijn vriend zijn fb verwijderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij is GETROUWD!!! dan kan dat niet!!!Snap dat nou eens!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dus als ik straks getrouwd ben moet ik ook alle vrouwen van mijn vriend zijn fb verwijderen
Zolang ze maar niet met hem in de auto gaan zitten, want dat is JOUW plekquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
En wat is de regel over vrouwelijke collega's? Daar moet hij wel tegen praten maar moet ik dat dan toestaan?
En ook eentje van een vrouw die niet wou dat een vrouwelijke collega met haar vriend meereed naar/van werk, wantja intiemer en het was HAAR plekquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Er was wel serieus een tijdje geleden een topic van iemand die niet wilde dat zijn vriendin naar de sportschool ging omdat daar mannen waren
Maar volgens eigen zeggen was hij niet onzeker
Dat is echt mega bizarquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ook eentje van een vrouw die niet wou dat een vrouwelijke collega met haar vriend meereed naar/van werk, wantja intiemer en het was HAAR plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |