Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Q. het volgende:
Zo jammer dat ik hier vanaf morgen al een oppas heb.
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.
De vooruitzichten zijn prima:quote:Op maandag 8 september 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk 1tje met beter weer dan hier he?![]()
Fabelhaftquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
veel te warmquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
Verhuizen dus.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
Nee, boven de dertig graden ga ik dood.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.
Hangt een beetje van de vochtigheid af maar 30+ is heerlijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Wat kost 't?quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Appartement hierboven staat te koop. Is ook makkelijk met de camera's.
Wel een stuk goedkoper dan m'n huidige huis.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenserquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
WTF?!?!
Wat heeft barney in godsnaam gedaan? Hij lijkt niet eens meer op zichzelf!
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenser
Nee, die is verspookt door een verbouwing denk ik..quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?
Heeeequote:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling wasquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Zo hebben we dat ook weer gehad. Hoe is t leven?
Opstaan was zeker een zware bevallingquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef STING het volgende:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling was
Goed, eerste kopje achter de rug, over 12 minuten lekker met m'n Italiaanse collega's een conference call in
En hoe is het met u vandaag?
Agussie tochquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opstaan was zeker een zware bevalling![]()
![]()
Aah gezelligDoe m de groeten
Volgens mij zijn Italiaanse mannen beter te verstaan dan de vrouwen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Agussie toch
Het is een r, niet een m. Nog veel fijner op de vroege ochtend.
ik las "af likken"quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo! Wie of wat gaan we vandaag weer eens affikken?.
Zo lang is het toch niet geleden dat je college gevolgd hebt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
zo college. Ik vind het echt spannend
De fijner was ironisch bedoeld, lieve schatquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Italiaanse mannen beter te verstaan dan de vrouwen.
Maar ik snap dat jij dat aangenamer kan vinden.
Ik moet er niet aan denken dat hoge gekrijs in de ochtend
Je weet het maar nooit met jullie mannenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef STING het volgende:
De fijner was ironisch bedoeld, lieve schat
Alle berbers in de hens stekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo! Wie of wat gaan we vandaag weer eens affikken?.
Leren ze dat niet bij die avondcursussen van je, ironie herkennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jullie mannen
Dan is alles serieusquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef STING het volgende:
Leren ze dat niet bij die avondcursussen van je, ironie herkennen
Nee maar nog niet op de uni hier, niet meer bij van die jonkies en ik heb de eerste 2 gemist dus ik val zomaar ergens inquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo lang is het toch niet geleden dat je college gevolgd hebt?
Het was toch wel een interactief geheel he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al waren de diverse presentaties van gister wel erg goed, divers en vrolijk. Dat was wel fijn
Dit keer zowaar niet. En dat beviel best goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef STING het volgende:
Het was toch wel een interactief geheel he?
Hmm ja snap de spanning dan wel een beetjequote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar nog niet op de uni hier, niet meer bij van die jonkies en ik heb de eerste 2 gemist dus ik val zomaar ergens in
Ook nog ergens wat voor hun onderdeel is van een grotere studie en voor mij niet. Dus ik mis waarschijnlijk wat achtergrond/voorkennis
Oh, ik ben niet echt op m'n best als ik een lange tijd moet luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit keer zowaar niet. En dat beviel best goed
Sinds lange tijd weer het gevoel in een soort van college te zitten![]()
The horror, ellenlange telefoongesprekkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Voordeel van treinreizen savonds, genoeg tijd om te bellen.
Gister weer eens oud collega gesproken. Blijft leuk
Ligt er geheel aan met wie. Zijn vrienden/collega's die ik vaak al ruim een half jaar niet gesproken heb. Dan heb je nog eens wat te vertellenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
The horror, ellenlange telefoongesprekken.
Bak koffie erbij en je red het vast welquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef STING het volgende:
Oh, ik ben niet echt op m'n best als ik een lange tijd moet luisteren
Ook in vergaderingen moet ik altijd een actieve rol hebben, anders verlies ik al aardig snel m'n concentratieUiteraard wel afhankelijk van het onderwerp.
Dan nog, face to face prima, bij bellen heb ik als het langer dan "ik ben wat later" al iets van, schiet eens opquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan met wie. Zijn vrienden/collega's die ik vaak al ruim een half jaar niet gesproken heb. Dan heb je nog eens wat te vertellen
Terwijl ik nu net dit aan het lezen benquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bak koffie erbij en je red het vast wel
Natuurlijk. Maar is niet altijd even handig/praktisch/mogelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog, face to face prima, bij bellen heb ik als het langer dan "ik ben wat later" al iets van, schiet eens op.
Als ik dergelijke gesprekken zou hebben, zou ik niet meer bellenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben heel goed in 3 kwartier bellen met een vriendin en maar een kwartier opletten
Opzich niet heel veel nieuws toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:14 schreef STING het volgende:
Terwijl ik nu net dit aan het lezen ben
https://www.linkedin.com/(...)ome-art-list-large_0
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dergelijke gesprekken zou hebben, zou ik niet meer bellen
Oh gosh, dat klinkt vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denken
Heb t maar even doorgestuurdquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
Nee, klopt, maar goed om zo nu en dan weer met je neus op de 'feiten' gedrukt te worden
Afkappen of overheen lullenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een paar vriendinnen die graag hard op denken
valt wel mee hoor. Maar je moet niet continue je aandacht er 100% bij willen hebben. Ik ga altijd gewoon opruimen terwijl ik luisterquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh gosh, dat klinkt vermoeiend
First I was like...... then I was like.....
joh ik kon een essay schrijven en luistereb tegelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afkappen of overheen lullen
Ik kan m'n gedachten niet echt de andere kant opsturen dan van t gesprek. Dus of nuttig lullen of niet
Dat geloof ik zeker, maar zou het niet willenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh ik kon een essay schrijven en luistereb tegelijkleer je vanzelf
Jouw vrienden denken hardop in het engels?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh gosh, dat klinkt vermoeiend
First I was like...... then I was like.....
Dat kunnen we alleen als mannen wat meer gaan denken en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:
Wij denken eigenlijk precies genoeg, bewijs: zie alles en dan ook ALLES om je heenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen als mannen wat meer gaan denken en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Goeiemorgen btw
Je hebt ons hoog zitten he schat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij denken eigenlijk precies genoeg, bewijs: zie alles en dan ook ALLES om je heen.
Vrouwen overdenken alles :[ afbeelding ]
Oude man!quote:
Enormquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ons hoog zitten he schat?
Mijn vrienden denken sowieso niet hardopquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw vrienden denken hardop in het engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |