Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef Q. het volgende:
Zo jammer dat ik hier vanaf morgen al een oppas heb.
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je ook de verborgen camera voor gebruiken.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft ook lekkere tieten. Eens kijken of de investering in HD-camera's de moeite waard was.
De vooruitzichten zijn prima:quote:Op maandag 8 september 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk 1tje met beter weer dan hier he?![]()
Fabelhaftquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
veel te warmquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn prima:
[ afbeelding ]
Verhuizen dus.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
Nee, boven de dertig graden ga ik dood.quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik heb nooit vijf streepjes bereik op m'n telefoon
quote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén streepje is meer dan zat. Liever helemaal niks.
Hangt een beetje van de vochtigheid af maar 30+ is heerlijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
40+ is pas te warm
Alles onder de 35 is puhrima
Wat kost 't?quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Appartement hierboven staat te koop. Is ook makkelijk met de camera's.
Wel een stuk goedkoper dan m'n huidige huis.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenserquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
WTF?!?!
Wat heeft barney in godsnaam gedaan? Hij lijkt niet eens meer op zichzelf!
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuh het is zo net de liefdesbaby van Iggy Pop en zo'n PEZ dispenser
Nee, die is verspookt door een verbouwing denk ik..quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het drugs zijn of een verkeerde verbouwing?
Heeeequote:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling wasquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Zo hebben we dat ook weer gehad. Hoe is t leven?
Opstaan was zeker een zware bevallingquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef STING het volgende:
Dat klinkt alsof het een zware bevalling was
Goed, eerste kopje achter de rug, over 12 minuten lekker met m'n Italiaanse collega's een conference call in
En hoe is het met u vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |