SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 09-09-2014 22:11:59 ]![]()
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.![]()
Hmm bijzonder die Utrecht marathon.. Maart 2015 lijkt me best kortdag als er nu nog zo weinig rond lijkt te zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...Beetje kortdag niet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:06 schreef TMan het volgende:
Heeft iemand ervaring met de organisatie achter dit event http://www.utrechtmarathon.com?
Wat LT dus zegt
Ze praten over ALMERE CITY RUN 2013 (juni). Ik zie verder niets recent van hun.
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.![]()
Ik zou er toch wat meer van willen zien als een docje met wat info over het bedrijfje van 1 (!) man, alvorens ik er maar over zou willen denken om eventueel misschien wellicht in te schrijvenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zie vooral veel marketingtermen en dat soort gewauwel.
Het zou wel leuk zijn als er weer een terug zou komen in Utrecht.![]()
Kijk eens in de OP, daar staan verschillende schema'squote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.
Ja doei.![]()
NIemand wil de OP hebben, want dan moet er steeds shit bijgewerkt worden!quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...
[..]
Beetje kortdag niet?
Wat LT dus zegt
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.
Ja doei.![]()
Het lijkt tegenwoordig, zoals het met een pakje sigaretten gaat.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
NIemand wil de OP meer hebben, want dan moet er steeds shit bijgewerkt worden!
In begin gaat het redelijk hard en op het einde gaat het wat langzamer
Ben nu op zoek naar een leuke trail voor het weekend 4/5 of 11/12 okt waarvoor ik niet meer dan een uur onderweg ben. Nog best lastig.
Hoge Veluwe Trail is qua afstand (om te lopen) nog net te ver.![]()
Nou ja, als je dat niet meer dan een uur onderweg dan meteen opgeeft, doe het dan goed:quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het lijkt tegenwoordig, zoals het met een pakje sigaretten gaat.
In begin gaat het redelijk hard en op het einde gaat het wat langzamer
Ben nu op zoek naar een leuke trail voor het weekend 4/5 of 11/12 okt waarvoor ik niet meer dan een uur onderweg ben. Nog best lastig.
Hoge Veluwe Trail is qua afstand (om te lopen) nog net te ver.
http://www.nice-work.org.uk/events.php?id=190
Ik doe dezelfde HM op de zondag (ja, ze doen 'm twee keer achter elkaarals je wilt kun je ze allebei lopen
)
Ja doei.![]()
Hoi!quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.
Leuk!
Het niet hebben van een goede conditie is best fijn als je start met hardlopen. Dan is je conditie een beetje in lijn met wat je spieren/pezen/gewrichten aan kunnen. Scheelt in de blessures
Dus: zoek een leuk beginnersschema en gaan met die banaan! Niet te hard willen meteen
Met een beetje goede wil loop je na 8-10 weken 5 kmen ben je verslaafd
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm en dan een B&B bij de fam. co.uk.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als je dat niet meer dan een uur onderweg dan meteen opgeeft, doe het dan goed:
http://www.nice-work.org.uk/events.php?id=190
Ik doe dezelfde HM op de zondag (ja, ze doen 'm twee keer achter elkaarals je wilt kun je ze allebei lopen
)
![]()
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi!
Leuk!
Het niet hebben van een goede conditie is best fijn als je start met hardlopen. Dan is je conditie een beetje in lijn met wat je spieren/pezen/gewrichten aan kunnen. Scheelt in de blessures
Dus: zoek een leuk beginnersschema en gaan met die banaan! Niet te hard willen meteen
Met een beetje goede wil loop je na 8-10 weken 5 kmen ben je verslaafd
![]()
Geen school daarnaast?quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?
Dan heb je dus tijd zat om te lopen
3x per week is genoeg trws
Kijk eens naar Evy of Renateschema's. Genoeg rustige opbouw die niet veel tijd kosten.quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?Ja doei.![]()
Ik heb een pijntje in m'n voetbovenop, soort van. Gisteren voelde ik het ook al, en ik dacht dat m'n schoen misschien te strak zat, want het pijntje zit ter hoogte van je veterstrik. Maar vanmiddag tijdens het wandelen voelde ik het weer. Even aankijken maar. Morgen staat er een kleine training op het programma, maar als ik het pijntje morgen nog voel, sla ik lekker over.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mmmm, laatst ook wel is gedaan. Dan denk je aan het begin neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik moet weer. Pak je je zelf effe aan. En dat geeft je toch wel een lekker gevoel. Maar, mag je ook rust nemen dan? Ja wel toch 5 km in een stuk door hou ik nog niet vol.quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen school daarnaast?
Dan heb je dus tijd zat om te lopen
3x per week is genoeg trws![]()
Volgende week zaterdag weer eens een 10 km lopen.
De school waar mijn vriendin les geeft doet mee aan de estafette variant van de 100km van Winschoten en ik mag ook meedoen
Verder werd ik vandaag op het werk door minstens 5 mensen gevraagd of ik de Strongmanrun ook had gelopen (want dat doe jij toch?). Kon ik telkens weer mijn tirade afsteken...![]()
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat hoeft ook nog helemaal niet. Als je zo'n schema volgt, ga je eerst maar een paar minuutjes achter elkaar rennen. Bijvoorbeeld 5x 3min rennen met een paar minuten wandelen tussen door. En dan bouw je steeds verder op, tot je 5km achter elkaar kunt rennenquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm, laatst ook wel is gedaan. Dan denk je aan het begin neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik moet weer. Pak je je zelf effe aan. En dat geeft je toch wel een lekker gevoel. Maar, mag je ook rust nemen dan? Ja wel toch 5 km in een stuk door hou ik nog niet vol.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waar staat zo'n schemaquote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nog helemaal niet. Als je zo'n schema volgt, ga je eerst maar een paar minuutjes achter elkaar rennen. Bijvoorbeeld 5x 3min rennen met een paar minuten wandelen tussen door. En dan bouw je steeds verder op, tot je 5km achter elkaar kunt rennen![]()
![]()
Haha.quote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Cynic het volgende:
Volgende week zaterdag weer eens een 10 km lopen.
De school waar mijn vriendin les geeft doet mee aan de estafette variant van de 100km van Winschoten en ik mag ook meedoen
Verder werd ik vandaag op het werk door minstens 5 mensen gevraagd of ik de Strongmanrun ook had gelopen (want dat doe jij toch?). Kon ik telkens weer mijn tirade afsteken...![]()
Och ze proberen het te begrijpen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, daar staan verschillende schema'sJa doei.![]()
Hier, bijvoorbeeld: http://rennenmetevy.nlquote:
Het zijn mp3'tjes die je op je telefoon of mp3 speler zet. Vervolgens hoef je alleen maar te doen wat ze zeggen, en aan het einde van de lessen loop je 30min aan één stuk hard! Echt waar!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 08-09-2014 20:04:59 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ineens zit mijn schema in de afbouwfase.
Morgen interval 10*2 min, vorige week was het nog 10*5.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Herstelloop werd wel een heeeeeele korte herstelloop. Had snel genoeg door dat dit totaal geen zin had. En toen mijn darmen weer vervelend begonnen te doen, ben ik rechtstreeks teruggegaan naar de club. Nu lekker extra rust pakken
F means you're fucked![]()
FUCKING HELL IK VIND HET NIET MEER LEUK
heb nieuwe gewone leuke schoenen en nou gewoon shin splints van mijn dagelijkse leven (wel een actief dagje gehad zaterdag). Ben na 10 meter hardlopen omgedraaid want ik hoopte dat ik me vergiste.
POEP![]()
![]()
Kutquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Twinky het volgende:
FUCKING HELL IK VIND HET NIET MEER LEUK
heb nieuwe gewone leuke schoenen en nou gewoon shin splints van mijn dagelijkse leven (wel een actief dagje gehad zaterdag). Ben na 10 meter hardlopen omgedraaid want ik hoopte dat ik me vergiste.
POEP
Twinky
Hoe weet je zeker dat het shin splints is?quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Twinky het volgende:
Hoe kan dat nou, van gewone schoenen en van niet rennen!
Dit slaat toch nergens op!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Twinky het volgende:
Dit slaat toch nergens op!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hardloopschoenen zitten gewoon het lekkerstquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hardloopschoenen zitten gewoon het lekkerst
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik heb zolen, hele dikke grote voor mijn dikke vette platvoeten. Maar hele zomer niet aangehad en op Xero shoes gelopen maar in mijn nieuwe schoenen heb ik ze wel aan!quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.![]()
Ik loop standaard graag op flyknits of free's. Mijn volgende sneakers moeten dan ook flyknit free chukkas worden
stekende continue pijn in scheenpees, extra pijn bij tenen optrekken en hardlopen!quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het shin splints is?![]()
Maar na 10 m omkeren? Soms heb ik ook weleens pijn in mijn scheen na 10 m. Zou je het toch niet nog wat voordeel vd twijfel geven Twink? Misschien ben ik teveel van de wishful thinking hoor, maar toch
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddag![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Quoi het volgende:
Maar na 10 m omkeren? Soms heb ik ook weleens pijn in mijn scheen na 10 m. Zou je het toch niet nog wat voordeel vd twijfel geven Twink? Misschien ben ik teveel van de wishful thinking hoor, maar toch
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddag
mja het deed al 3 dagen zeer en met hardlopen nog meerquote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Quoi het volgende:
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddaghet beginnen met lopen was denk ik ook al wishful thinking!
en fijn dat je blij bent![]()
![]()
Welkom Fokker101! Gewoon rustig opbouwen volgens zo'n schema wat al genoemd is. Als je de muziek van bijvoorbeeld Evy niks vind, je kunt in runkeeper of een andere app ook een schema programmeren en dan lopen met je eigen muziek![]()
Twinkmaar wel wat Q. zegt: 10 m is (te?) kort om je oordeel optie baseren! Kan het ermee te maken hebben dat je voeten sterker zijn geworden en zichzelf (deels) corrigeren doordat je de hele zomer zonder zooltjes hebt gelopen? Dan kunnen juist die zooltjes nu opeens wel een klachten geven.
Ik heb nog steeds pijn in mijn bovenbenen en billen van de bootcamp. Die 4 km gisteren... Ik ben er nog niet uit of dat nou goed was of nietMorgen korte training, dat moet hoop ik wel lukken.
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ah oh twinkdat klinkt minder fijn
Quoi: do tell!!Pas als dingen concreet zijn
Twink, ik hoop gewoon dat het meevalt.![]()
Zo dacht ik er ook over, maar zou een mooie datum zijn voor mijn eerste M en in mn eigen stadsie. Even aankijken maar of er binnenkort meer bekend wordt, anders een andere uitzoekenquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...
[..]
Beetje kortdag niet?
Wat LT dus zegt
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.![]()
![]()
Joehoe! Ben bijgekomen van de TTM van gisteren, alleen die rare spier waar ik gisteren last van kreeg, voel ik nog. Maar het is al een stuk minder dan 24 uur geleden. Verder voelt alles goed. Ik heb alleen zo'n raar heimwee-gevoel naar het lopen, als ik buiten iemand zie hardlopen word ik bevangen door een jaloers gevoel. Blij als ik morgen weer 'mag'.
Een vriendin van me is net klaar met Start to Run en onze eerste loop samen gaat in Breda plaatsvinden. 5km, dus geen grote ronde, maar ik wil 'm er gaarne bij laten plaatsen.
[code]5 oktober 2014 - Bredase Singelloop (Breda)
• Cee - 5km[/code ]
- edit: klopt dit? Oh shit ik weet niet wat ik verkeerd doe. Mea culpa.
En ik neig er steeds meer naar om toch de Zevenheuvelenloop te gaan doen, ik denk dat ik me morgen door m'n loopgroep maar ga laten overhalen.
-dubbel edit: Hè bah Twink.Hopelijk valt het uiteindelijk mee.
![]()
nou, iets meer dan een week. Het komt ook niet door het hardlopen maar door mijn nieuwe gewone schoenen! Maar ik wist niet dat dat kon!!![]()
Ik had het laatst ook nadat ik een paar dagen op m'n nieuw All-Stars had gelopen, echt onwijze spierpijn en irritatie in m'n benen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Twinky het volgende:
Dit slaat toch nergens op!Daarna was het ook zo weer over, dus niet direct wanhopen misschien, maar het kan weldegelijk dat ook verandering in normale schoenen een reactie geeft op je benen.
Shin splints zijn echter wel een meer chronische klacht als het goed is en het lijkt mij vrij sterk dat je die weer direct ontwikkeld hebt na een paar keer lopen en lopen op nieuwe normale schoenen, meer gewoon wat tijdelijk irritatie die hopelijk over een paar dagen weer minder is als je nu even rust pakt.Jack does it in real time...![]()
Missie volbracht: 45min hardlopen.
Uiteindelijk 6.6km gelopen, voor mn gevoel had ik makkelijk nog 45min kunnen lopen.![]()
Ik vind de zolen van flyknits echt waardeloos. Ook om gewoon op te lopen. Veel te zacht, zompig en instabiel. Free's blief ik een stuk beterquote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef YUR het volgende:
Ik loop standaard graag op flyknits of free's. Mijn volgende sneakers moeten dan ook flyknit free chukkas worden![]()
![]()
Ze zijn inderdaad wel heeeel zacht ja. Daarom ook mijn keuze voor juist die volgende sneakersquote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind de zolen van flyknits echt waardeloos. Ook om gewoon op te lopen. Veel te zacht, zompig en instabiel. Free's blief ik een stuk beterF means you're fucked![]()
Ik heb lekker weer rondjes gedraafd over de baan. Kern van 6x 600p200 Ging lekker. Geen centje pijn.
TwinksHopelijk valt het mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voornamelijk confronterend. Zeddie, da ben ik nie...quote:Op maandag 8 september 2014 21:45 schreef Cee het volgende:
Persoonlijke videos van de TTM staan online. Altijd een spannend en confronterend moment.
Zo'n finish is toch minder triomfantelijk als je hoort dat het op de muziek van Nick en Simon was.
Welke DJ zocht die plaatjes uit?![]()
![]()
Wen er maar aan. Hardloopevenementen gaan niet samen met goeie muziek.quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Zo'n finish is toch minder triomfantelijk als je hoort dat het op de muziek van Nick en Simon was.
Welke DJ zocht die plaatjes uit?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Uitstekelbaars vermaakt op de strongmanrun. 3 uur en een kwartier onderweg geweest.
Zere schouder, knieën kapot en klein beetje spierpijn.
Ja mooie dag!
Hier staan paar HI-res pictures van broer, vrienden, mezelf en onbekenden.
https://www.dropbox.com/s(...)4sQrUg_lfb1z5PjpJ5HaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal het in m'n oren knopen. Het was dan wel weer toepasselijk dat ik de finishlijn overkwam bij de zin "het is geen probleem als je keer op keer jezelf wil bewijzen".quote:Op maandag 8 september 2014 22:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Hardloopevenementen gaan niet samen met goeie muziek.![]()
![]()
even klikken maar vond dit wel een mmoie actiefoto van mijzelf..
foto's 71 en 74
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/gallery1_2014/gallery1.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooi, sneeuw & zon. Goeie foto's iddquote:Op maandag 8 september 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
foto's 71 en 74
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/gallery1_2014/gallery1.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Soms gaat een training gewoon haast vanzelf. Zelfs met pittige heuveltjes. Ook als je 2 dagen ervoor 18km gelopen hebt.
Ik ben blij
YUR: balenmaar klinkt verstandig!
Twinky: shitmaar wanhoop niet direct (zoals de rest ook al zegt). Even rustig, andere schoenen en over een dag of 3 kijken hoe het voelt.
Quoi: blij voor jouw blij
[ Bericht 5% gewijzigd door Yuki op 08-09-2014 22:33:38 (Linkje gepost) ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Uitstekelbaarsquote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Uitstekelbaars vermaakt op de strongmanrun. 3 uur en een kwartier onderweg geweest.
Zere schouder, knieën kapot en klein beetje spierpijn.
Ja mooie dag!
Hier staan paar HI-res pictures van broer, vrienden, mezelf en onbekenden.
https://www.dropbox.com/s(...)4sQrUg_lfb1z5PjpJ5HaDat het je broer is hoef je er niet bij te vermelden
Knappe prestatie hoor, met al die 'attracties'.
@Yuki:it's good when a plan comes together
![]()
Ja we lijken wel een beetje op elkaar he ..?quote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
UitstekelbaarsDat het je broer is hoef je er niet bij te vermelden
Knappe prestatie hoor, met al die 'attracties'.
@Yuki:it's good when a plan comes together
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thanks moblo, interessant om te lezen. Is dat een trail a la Fantômes, of kun je hier meer doorlopen?
Quoi: mooie opsteker na gisteren!
YUR: gelukkig, nu wil ik weer tegen je praten.
Twinky: Ik heb geen verklaring voor de pijn, maar vind het wel rot voor je. Zijn er bewegingen die je met je benen kunt maken die geen pijn opleveren? Misschien dat een rondje fietsen wel prettig is en dat het de doorbloeding op gang helpt in de pootjes.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
foto's 71 en 74
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/gallery1_2014/gallery1.html
Gaaf! vooral door de weerspiegeling van het water![]()
goed punt....!! Ik voelde, in combinatie met veel trainen, mijn schenen ook vlak voor Naseby als ik aan het auto rijden wasquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb een brainwave twinky: heb jij de laatste tijd toevallig veel autogereden?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oeh! goeie brainwave! Maar nee, echt helemaal niet want mr. Twinky is met de auto in Groningen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb een brainwave twinky: heb jij de laatste tijd toevallig veel autogereden?
Het komt volgens mij echt door de nieuwe schoenen. En ze zijn zo mooi
Maar deze pijn is niet prettig, en door het mislukte loopje is ook we duidelijk dat ik misschien even andere schoenen aan moet doen![]()
![]()
Als het goed is wel een stuk meer lopen!quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Thanks moblo, interessant om te lezen. Is dat een trail a la Fantômes, of kun je hier meer doorlopen?![]()
Hoe is 't met u?Ja doei.![]()
Ocherm. Ik vind het maar stom, dat soort stomme ongelukjes die buitenproportionele effecten hebben.Ja doei.![]()
Mo, ik moest ff aan je denken. Moment, deze post wordt snel uitgebreid met de redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het is wel overdreven effectief om binnen één seconde net zoveel (of meer) spierpijn te hebben dan na het lopen van een HM.quote:Op maandag 8 september 2014 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ocherm. Ik vind het maar stom, dat soort stomme ongelukjes die buitenproportionele effecten hebben.
Ik wou dat ik op die manier kon trainen. 1 sec hobbelen en dan fantastische tijden lopen tijdens wedstrijden. Maar zo is het leven niet.![]()
Dankjewelquote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Twinky: Ik heb geen verklaring voor de pijn, maar vind het wel rot voor je. Zijn er bewegingen die je met je benen kunt maken die geen pijn opleveren? Misschien dat een rondje fietsen wel prettig is en dat het de doorbloeding op gang helpt in de pootjes.![]()
ja ik fiets wel gewoon. Elke dag 20 min heen, 20 terug!![]()
![]()
OK. Nog ff door-ego-en:
Toch zag het er een paar seconden later wel weer fit (doch verbeten) uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik sta op 1 foto met Pijll en Murmeli
(goed kijken) Toen het nog wel redelijk ging..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 23:39 schreef Quoi het volgende:
Mo, ik moest ff aan je denken. Moment, deze post wordt snel uitgebreid met de redenbierbuik... OK... Maar een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bierbuik... OK... Maar een baard?
Berkel, klopt.![]()
Ah, ik dacht het al te herkennen. Heb daar een half jaartje gewerkt. Bij de bank van jullie bib
Ja doei.![]()
Ik hoop met je mee dat hij door gaat, maar dat doe ik al een paar jaar tevergeefs.quote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef TMan het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar zou een mooie datum zijn voor mijn eerste M en in mn eigen stadsie. Even aankijken maar of er binnenkort meer bekend wordt, anders een andere uitzoeken![]()
![]()
yeah...... mijn nieuwe Altra Paradigm's zijn binnen!! en wel in een recordtijd en zonder loszittende tong
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die foto's zijn leuk quoi!!!
Wat is er met yur? Ik heb een post gemist ofzo?
Hier spierpijn dag 2: net zoiets als dag 1. Ik loop nog steeds best ok
Het lichaam was dus toch redelijk klaar voor het wedstrijdje
Ik stuiter nog steeds een beetje
Staat erin. Je hoefde alleen maar de spatie in [/code ] weg te halenquote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef Cee het volgende:
Joehoe! Ben bijgekomen van de TTM van gisteren, alleen die rare spier waar ik gisteren last van kreeg, voel ik nog. Maar het is al een stuk minder dan 24 uur geleden. Verder voelt alles goed. Ik heb alleen zo'n raar heimwee-gevoel naar het lopen, als ik buiten iemand zie hardlopen word ik bevangen door een jaloers gevoel. Blij als ik morgen weer 'mag'.
Een vriendin van me is net klaar met Start to Run en onze eerste loop samen gaat in Breda plaatsvinden. 5km, dus geen grote ronde, maar ik wil 'm er gaarne bij laten plaatsen.
[code]5 oktober 2014 - Bredase Singelloop (Breda)
• Cee - 5km[/code ]
- edit: klopt dit? Oh shit ik weet niet wat ik verkeerd doe. Mea culpa.
En ik neig er steeds meer naar om toch de Zevenheuvelenloop te gaan doen, ik denk dat ik me morgen door m'n loopgroep maar ga laten overhalen.
-dubbel edit: Hè bah Twink.Hopelijk valt het uiteindelijk mee.
![]()
![]()
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ga vanavond lekker meetrainen.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:53 schreef Quoi het volgende:
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenWoohaaaaa!!!!! Dat klinkt goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ga vanavond lekker meetrainen.
En goeie pootjes ook!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenKlinkt goed, mogen we alvast je handtekening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Zou wel mooi zijn als dit allemaal gaat lukken.![]()
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenKlinkt goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ga vanavond lekker meetrainen.![]()
Quoi
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenWat mooi dat iets dan ineens zo fijn kan uitpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ga vanavond lekker meetrainen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond fullmoonrun met Bertus en anderen op de sallandse heuvelrughopen dat de supermaan mooi te zien is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ga vanavond lekker meetrainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet gaan besluiten welk gelletje uit mijn proefpakket ik het fijnste vond en die gaan bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uitSommigen hebben een handige verpakking, anderen zijn weer fijner van smaak en anderen geven weer meer energie. En dan heb je ook nog bij de meeste sites dat het pas goedkoper/gratis verzendkosten wordt als je er duuzend bestelt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het hardlopen over een kapotgereden bosbouwpad vorige week heeft mijn knieën niet veel goeds gedaan. Nog steeds een wat zeurende pijn. Ik dacht dat het gisteren wel over was. Maar aan het eind van m'n ronde weer pijntjes. En vandaag ook een zeurende pijn. Nu maar even een paar dagen rust
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Wat was het vandaag heerlijk hardloopweer, zwabber kan ik dit weer reseveren voor Berlijn bij jou?
Vanaf het begin liep ik eigenlijk wel wat harder dan de bedoeling was. Na een km of 8 kreeg ik het plan datnik het uurrecord in garmin connect eens eindelijk over de 12km kon tillen en zo de laatste km nog versneld om dat voor elkaar te krijgen. Na dat uur stond er iets meer dan 12 op de teller. Mooi missie geslaagd. Rondje afgemaakt en afgeklokt.
De 620 heeft de records ook in het klokje staan. 3 nieuwe records.1 mijl, 5 kilometer, 10 kilometer en ook een nieuwe vo2 max. Huh en dat uur dan waar ik eigenlijk voor ging. Op de computer bleek dat niet bij Garmin te zijn maar bij Endomundo te zijn. Wat ik totaal niet gebruik.
![]()
![]()
De losse veter 'sfeerimpressie' van de TTM ziet er trouwens echt gaaf uit, misschien toch maar weer eens meedoen aan zo'n groot evenement
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je al voorkeur? Ik heb pas zo'n sis gel gehad (die van stipstreep bij ekiden) en die was wel ok!quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet gaan besluiten welk gelletje uit mijn proefpakket ik het fijnste vond en die gaan bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uitSommigen hebben een handige verpakking, anderen zijn weer fijner van smaak en anderen geven weer meer energie. En dan heb je ook nog bij de meeste sites dat het pas goedkoper/gratis verzendkosten wordt als je er duuzend bestelt.
Vooruit. Waarschuwing: alleen voor diegenen die mijn werkshit volgenYay op zowel je werk ding als je benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benen voelen goed![]()
Ik ben weer terug van 3 weken vakantie, zeker wel gelopen, ook gelogd maar geen zin gehad nog om te uploaden behalve op de nike+ website.. is met mijn horloge namelijk altijd een beetje irritant.. om het om te zetten etc. niet als het een run is maar wel als het er 9 zijn zoals nu..![]()
ok en dan nu even klaag modus aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga straks in de koffie pauze even een beetje bijlezen hoe het verder met iedereen gaat!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 13:27:28 ]![]()
De GU gels vind ik zelf wat prettiger. Kleinere zakjes dus ook sneller weg te werken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je al voorkeur? Ik heb pas zo'n sis gel gehad (die van stipstreep bij ekiden) en die was wel ok!![]()
Ik vind de performanceplus energel wel fijn, ook fijn dat die een draaidopje heeft ipv dat je met je mond aan zo'n verpakking zit te lurken. Maar die zijn wel duur, groot om mee te nemen en soms krijg je ze niet open. En de SIS isotoon vind ik fijn, maar dat is isotoon dus dan zou je 10 gelletjes per marathon moeten nemen of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je al voorkeur? Ik heb pas zo'n sis gel gehad (die van stipstreep bij ekiden) en die was wel ok!
En dan heb ik er nog een paar geprobeerd die niet vies maar ook niet bijzonder waren.
SIS Cola caffeine vond ik trouwens wel vies.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die sis is wel fijn want je hoeft geen water erbij te nemen. Maar zoveel verstand heb ik dr niet van. Moet echt eens goed gaan beginnen met zoiets. Al zijn powerbars ook wel okJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat is het voordeel inderdaad, maar de hoeveelheid energie/koolhydraten is dan wel weer erg laag. Volgens de verpakking moet je er één elke 20 minuten nemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Die sis is wel fijn want je hoeft geen water erbij te nemen. Maar zoveel verstand heb ik dr niet van. Moet echt eens goed gaan beginnen met zoiets. Al zijn powerbars ook wel okIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alhoewel ik tijdens mijn 30km afgelopen zaterdag maar 2 gelletjes heb genomen, en die 2e was 6km voor het eind omdat ik dacht 'oh ja dat moet ook nog' en dat ging prima. We hadden wel onderweg wat isostar gekregen dus dat scheelt natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Powerbars zijn op rustige tempo's naar mijn idee prima. Op hogere snelheden wil je de extra energie dat het kost niet hebben. Ook is eten lopen tegelijk ook wat lastiger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Die sis is wel fijn want je hoeft geen water erbij te nemen. Maar zoveel verstand heb ik dr niet van. Moet echt eens goed gaan beginnen met zoiets. Al zijn powerbars ook wel ok![]()
Ik neem dat je straks wel een tandje harder gaat lopen en het daardoor ook echt meer nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Alhoewel ik tijdens mijn 30km afgelopen zaterdag maar 2 gelletjes heb genomen, en die 2e was 6km voor het eind omdat ik dacht 'oh ja dat moet ook nog' en dat ging prima. We hadden wel onderweg wat isostar gekregen dus dat scheelt natuurlijk.
Mij is geadviseerd om bij km5 al te beginnen met gels bij de marathon.![]()
Dat las ik idd op de verpakking. Hoeveel tijd zit er bij "gewone" gels ongeveer tussen dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is het voordeel inderdaad, maar de hoeveelheid energie/koolhydraten is dan wel weer erg laag. Volgens de verpakking moet je er één elke 20 minuten nemen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie nu dat het wel meevalt, GU gels bevatten tussen de 22-25 g koolhydraten en die SIS ook. Dus dan zit er vooral meer vocht per verpakking in bij de SIS gels.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat las ik idd op de verpakking. Hoeveel tijd zit er bij "gewone" gels ongeveer tussen dan?
FAQs:
There are only 100 calories per packet, yet I burn through 100 calories in 10 minutes. Shouldn’t I eat more than one every 30-45 minutes?
We limited GU to 100 calories because, in general, the body can digest roughly 350 calories per hour during exercise. If you tried to eat more, the body would divert blood from your muscles— say “buh-bye” to a personal record—to handle the excess food. If your metabolism is slow, then one GU every 45 minutes works fine. If you have an athlete’s metabolism, try ingesting one GU every 30 minutes and see if it agrees with you.
SIS:
Advies voor gebruik: kan zowel voor als tijdens het sporten gebruikt worden. Eén GO Gel geeft geeft genoeg energie voor 20-30 minuten sporten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oke maar even rekenen, stel dat je van 30 minuten uitgaat. Tijdens de marathon dus volgens de Witte Cowboy al na 5km beginnen = ongeveer 7 a 8 gels. Plus eventueel reserve. Dat wordt nog leuk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Serieuze vraag; wie slurpt er na het hardlopen weleens het eiwit uit een ei naar binnen ? Dus niet koken, puur naturel. Iemand die ik ken doet dat
U MAD?![]()
ieuuuuww. Ik kan genieten van een HARD gekookt eitje op zijn tijd maar rauw lijkt me vreselijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Serieuze vraag; wie slurpt er na het hardlopen weleens het eiwit uit een ei naar binnen ? Dus niet koken, puur naturel. Iemand die ik ken doet datIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Opvallend, want het meeste eiwit zit niet in het eiwit maar in de dooier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Serieuze vraag; wie slurpt er na het hardlopen weleens het eiwit uit een ei naar binnen ? Dus niet koken, puur naturel. Iemand die ik ken doet dat![]()
ik snap dat eiwitten helpen met je herstel, maar hij gaf aan dat het juist gezond is dit op deze manier te doen. Ik geloof er geen ruk van en mij lijkt het ontzettend goor, maar weet dus niet of het beter is dan het eten van alleen het eiwit van een gekookt ei ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ieuuuuww. Ik kan genieten van een HARD gekookt eitje op zijn tijd maar rauw lijkt me vreselijk.U MAD?![]()
Dus dan moet ik het hele ei eigenlijk rauw naar binnen werken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Opvallend, want het meeste eiwit zit niet in het eiwit maar in de dooier.U MAD?![]()
kwarkquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dan moet ik het hele ei eigenlijk rauw naar binnen werken?![]()
Of een whey shake als het dan per se rauw en zo moet zijn. Maar het klinkt nogal als een bodybuilder trucje. Feit is dat de meeste Westerse mensen meer dan genoeg eiwitten binnenkrijgen, ook als je erbij hardloopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En hoeveel gebruik jij er dan tijdens de marathon? Jij deed iets onder de 4 uur erover toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
vanochtend heb ik GU rochtane besteld deze zijn wat sterker te zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat mocht ik willen, 4:28 . De vorige keer had ik er een stuk of 5, toen om de 7 km ongeveer. Dat gaan we maar eens om de 5 km gaan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoeveel gebruik jij er dan tijdens de marathon? Jij deed iets onder de 4 uur erover toch?![]()
Ik heb tijdens het lopen nog nooit een gelletje naar binnen gewerkt.
Ik neem wel op langere afstanden een bananenbar mee.
Overigs wel een interessant discussie om te volgen![]()
![]()
Lijkt me lastig lopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:09 schreef streamnl het volgende:
Ik heb tijdens het lopen nog nooit een gelletje naar binnen gewerkt.
Ik neem wel op langere afstanden een bananenbar mee.
Overigs wel een interessant discussie om te volgen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef Danter het volgende:
[..]
Yay op zowel je werk ding als je benen!
Ik ben weer terug van 3 weken vakantie, zeker wel gelopen, ook gelogd maar geen zin gehad nog om te uploaden behalve op de nike+ website.. is met mijn horloge namelijk altijd een beetje irritant.. om het om te zetten etc. niet als het een run is maar wel als het er 9 zijn zoals nu..![]()
ok en dan nu even klaag modus aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga straks in de koffie pauze even een beetje bijlezen hoe het verder met iedereen gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt me lastig lopen
[ afbeelding ]![]()
Dit bedoel ik.
http://bioteaful.nl/sportrecept-chocolade-havermout-sportreep/![]()
Ik heb nog eens teruggekeken naar mijn marathon en ik heb op 15, 22 en 29 km een gel genomen. Het plan was om op 35 er nog een te nemen, maar toen kreeg ik die niet meer weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen, 4:28 . De vorige keer had ik er een stuk of 5, toen om de 7 km ongeveer. Dat gaan we maar eens om de 5 km gaan doen.
Volgens mij heb je er echt niet zoveel nodig gels e.d. als die fabrikanten (logischerwijs) je proberen wijs te maken.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt me lastig lopen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik twijfel er ook aan. Alhoewel als je er meer had genomen misschien sneller had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb nog eens teruggekeken naar mijn marathon en ik heb op 15, 22 en 29 km een gel genomen. Het plan was om op 35 er nog een te nemen, maar toen kreeg ik die niet meer weg.
Volgens mij heb je er echt niet zoveel nodig gels e.d. als die fabrikanten (logischerwijs) je proberen wijs te maken.![]()
En het advies om bij km 5 kwam van Aart stigter wordt dan voor mijn gevoel wel wat lastiger om dat zo maar naast me neer te leggen. Maar aan de andere kant iedereen steekt weer net iets anders in elkaar.![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat hij ergens gelezen heeft dat een gekookt ei meer slecht cholesterol bevat. Bovendien word je van een goede salmonellavergiftiging lekker slank.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik snap dat eiwitten helpen met je herstel, maar hij gaf aan dat het juist gezond is dit op deze manier te doen. Ik geloof er geen ruk van en mij lijkt het ontzettend goor, maar weet dus niet of het beter is dan het eten van alleen het eiwit van een gekookt ei ?Ja. In Nederland noemen wij proteïnes eiwitten. De meeste proteïnes zitten bij een ei in het eigeel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dan moet ik het hele ei eigenlijk rauw naar binnen werken?
Verder heb ik steeds meer het idee dat het op ons niveau niet zo gek veel uitmaakt wat we doen, gewoon normaal eten is voldoende.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Verder heb ik steeds meer het idee dat het op ons niveau niet zo gek veel uitmaakt wat we doen, gewoon normaal eten is voldoende..
![]()
Ben nu alweer 4 maanden aan het lopen en ben 1kg aangekomen. The fck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook aan. Alhoewel als je er meer had genomen misschien sneller had kunnen zijn.![]()
En het advies om bij km 5 kwam van Aart stigter wordt dan voor mijn gevoel wel wat lastiger om dat zo maar naast me neer te leggen. Maar aan de andere kant iedereen steekt weer net iets anders in elkaar.wat weet Aart er nou van?
Eigenlijk zou je gewoon een paar keer moeten experimenteren met verschillende methodes en kijken wat het best bij je past. Maar dat doe je natuurlijk ook niet zo makkelijk... Zo vaak kan je nou ook niet een marathon lopen (behalve RD en YUR dan natuurlijk)![]()
Bij mij is vandaag weer een doos Gu Energy bezorgd. 24 zakjes.
Tijdens mijn marathon wil ik er 5 nemen. Op 7, 14, 21, 28 en 35 kilometer. Aangevuld met sportdrank moet ik dan meer dan genoeg binnenkrijgen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had ook elke 5 mijl een gelletje. Werkte prima.
En natuurlijk jelly babies bij de aid stations!
Ja doei.![]()
Dat klinkt dan weer een beetje luguberquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
En natuurlijk jelly babies bij de aid stations!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:44 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje luguber
Ja doei.![]()
Ah, net zoiets als winegums dus. Die heb ik ook wel eens bij een lange duurloop meegenomen. Werkt ook gewoon goed geloof ik![]()
Jep, zijn ook allemaal snelle suikers (wel gerafineerd, maar toch). Die moet je aanvullen om te blijven lopen. Alternatieven voor mensen die zonder gerafineerde suikers willen leven zijn vooral gedroogde vruchten, zoals rozijnen, gedroogde abrikoos, dadels, bananen etc.quote:
En als je wat meer vast wil, kan je van havermout met die gedroogde vruchten erbij (en eventueel ahornsiroop) repen maken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar jij deed uiteindelijk wel langer dan gepland over je marathon.. lijkt me dat misschien de frequentie iets opvoeren kan voorkomen dat de man met de hamer zo hard komt in het tweede deel? Al kwam hij geloof ik al vroeg bij jou?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had ook elke 5 mijl een gelletje. Werkte prima.
En natuurlijk jelly babies bij de aid stations!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik hou echt van rozijnen en dadels en zo, maar ik moet er altijd enorm van poepenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, zijn ook allemaal snelle suikers (wel gerafineerd, maar toch). Die moet je aanvullen om te blijven lopen. Alternatieven voor mensen die zonder gerafineerde suikers willen leven zijn vooral gedroogde vruchten, zoals rozijnen, gedroogde abrikoos, dadels, bananen etc.
En als je wat meer vast wil, kan je van havermout met die gedroogde vruchten erbij (en eventueel ahornsiroop) repen maken.Lijkt me niet handig tijdens de marathon.
Was geen hamermeneer bij mij, gewoon een kutdag op de dag zelf.... En ik heb hetzelfde (elke 5 mijl) gehanteerd bij m'n succesvolle trainingsloopjes tot 20 mijl aan toe, en dat werkte heel fijn!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar jij deed uiteindelijk wel langer dan gepland over je marathon.. lijkt me dat misschien de frequentie iets opvoeren kan voorkomen dat de man met de hamer zo hard komt in het tweede deel? Al kwam hij geloof ik al vroeg bij jou?Ja doei.![]()
Mogelijk zelfs meer dan je lichaam in die 4 tot 5 uur kan opnemen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef mosselmossel het volgende:
Tijdens mijn marathon wil ik er 5 nemen. Op 7, 14, 21, 28 en 35 kilometer. Aangevuld met sportdrank moet ik dan meer dan genoeg binnenkrijgen.![]()
Mja maar misschien dat zoals TWC zegt het hardere lopen maakt dat je er meer nodig hebt. Ik weet niet, ik houd denk ik gewoon elke 30 min. aan of elke 6km misschien. Nog even om over na te denken. Ga toch maar SIS isotoon bestellen denk ik omdat die idd het best weg te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was geen hamermeneer bij mij, gewoon een kutdag op de dag zelf.... En ik heb hetzelfde (elke 5 mijl) gehanteerd bij m'n succesvolle trainingsloopjes tot 20 mijl aan toe, en dat werkte heel fijn!
On another note: vanavond eindelijk weer intensief intervallen! 10x400m, slaat totaal nergens op in de marathonvoorbereiding maar het moet ook een beetje leuk blijven he
Volgens mij kan je lichaam zo'n 60g koolhydraten opnemen per uur (lichaam van gemiddeld gewicht), dus dat zouden bijna 3 gelletjes per uur zijn. Hoe dat afhangt van de intensiteit van de inspanning weet ik ook weer niet precies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mogelijk zelfs meer dan je lichaam in die 4 tot 5 uur kan opnemen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb op mijn beoogde marathontempo getraind, immerDus bij mij zat er niet veel/geen verschik in tempo bij
Ja doei.![]()
Ik had er tijdens de marathon 6, op elke 6KM: 6,12,18,24,30,36. Op 33KM stonden ze gels uit te delen en toen heb ik er nog 1 gepakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef mosselmossel het volgende:
Tijdens mijn marathon wil ik er 5 nemen. Op 7, 14, 21, 28 en 35 kilometer. Aangevuld met sportdrank moet ik dan meer dan genoeg binnenkrijgen.![]()
Ik denk niet dat ik dat ga redden. Ik zal echt uit de reserves moeten halen. Maar goed, die zijn er.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mogelijk zelfs meer dan je lichaam in die 4 tot 5 uur kan opnemen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je binnen 3 uur dat je ze gegeten hebt al poepen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hou echt van rozijnen en dadels en zo, maar ik moet er altijd enorm van poepenLijkt me niet handig tijdens de marathon.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, sneller nogquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je binnen 3 uur dat je ze gegeten hebt al poepen?
Lijkt wel op een overgevoelige reactie. Want het is bekend dat dadels en abrikozen een laxerend effect kunnen hebben, maar dat is normaal na langer dan een dag volgens mij...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoezo niet? Ik weet uit mijn ervaring dat sporten de stoelgang bevordert en dat bepaalde voeding dat nóg meer doet. Waarschijnlijk moest je dan sowieso al, maar deze voeding zorgt er wel voor dat het dringender wordt.. of zoquote:
Bij mij is het zo dat als ik ga lopen met 'gevoelige darmen' dat ik dan bijna altijd last heb van yurkak. Dus vandaar dat ik aan een overgevoeligheid denk...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik weet uit mijn ervaring dat sporten de stoelgang bevordert en dat bepaalde voeding dat nóg meer doet. Waarschijnlijk moest je dan sowieso al, maar deze voeding zorgt er wel voor dat het dringender wordt.. of zo<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het duurt gemiddeld 24-30 uur voordat een maaltijd omgezet is in ontlasting. Kleine maaltijden/hapjes gaan sneller, maar echt niet binnen 3 uur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik weet uit mijn ervaring dat sporten de stoelgang bevordert en dat bepaalde voeding dat nóg meer doet. Waarschijnlijk moest je dan sowieso al, maar deze voeding zorgt er wel voor dat het dringender wordt.. of zo♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik weet niet veel van biologie en zo, dus kans dat ik nu iets doms ga zeggen hoor, maar kan het niet zo zijn dat bepaalde voeding ervoor zorgt dat je darmen harder gaan werken, dus dat je dan wel moet poepen maar dat de ontlasting niet díe voeding is maar voeding je al eerder op had?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het duurt gemiddeld 24-30 uur voordat een maaltijd omgezet is in ontlasting. Kleine maaltijden/hapjes gaan sneller, maar echt niet binnen 3 uur.
Anyway ik ben gewoon voorzichtig met bepaalde voeding op lange loopjes.. waar het ook door komt, tja.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat is het. Laxerende werking.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van biologie en zo, dus kans dat ik nu iets doms ga zeggen hoor, maar kan het niet zo zijn dat bepaalde voeding ervoor zorgt dat je darmen harder gaan werken, dus dat je dan wel moet poepen maar dat de ontlasting niet díe voeding is maar voeding je al eerder op had?
Anyway ik ben gewoon voorzichtig met bepaalde voeding op lange loopjes.. waar het ook door komt, tja.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nouja weer genoeg poepverhalen zo
Dat is inderdaad een gemiddelde. Zoals gemiddeld een mens 1x per dag een bruine trui moet breien. Maar er zijn ook mensen die eens per 5 dagen moeten of meerdere malen per dag. Dus misschien is het toch wel mogelijk dat iemand binnen 3 uur de consumpties verwerkt heeft tot compost?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het duurt gemiddeld 24-30 uur voordat een maaltijd omgezet is in ontlasting. Kleine maaltijden/hapjes gaan sneller, maar echt niet binnen 3 uur.![]()
Ik kom precies op het goede moment kijken zie ik![]()
Anyway, tweede plankdag hier, ik baal als een stekker
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 16:32:51 ]![]()
is per persoon verschillend.. ik heb hele gevoelige darmen die van sommige voedingsmiddelen gaan "Dumpen" dingen met veel vezels zorgen er bij mij voor dat het heel snel kan gaan.. ik heb ooit zo n onderzoek gehad met een camera pil die je moest inslikken.. die was er bij mij binnen 5,5/6 uur uit.. en dat was dus zonder dat je verder wat eet etc. met helemaal lege darmen.. bij andere mensen kan dat zelfde ding er wel 20 uur in blijven (stond in de folder die ik mee kreeg).. dus dit is heel erg persoonsgebonden..quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gemiddelde. Zoals gemiddeld een mens 1x per dag een bruine trui moet breien. Maar er zijn ook mensen die eens per 5 dagen moeten of meerdere malen per dag. Dus misschien is het toch wel mogelijk dat iemand binnen 3 uur de consumpties verwerkt heeft tot compost?
ik heb iig ook binnen een paar uur last van dadels, pruimen etc.![]()
Wat ik al 2x eerder zei, kan het ook een overgevoeligheid (of zelfs allergie) zijn, want in dat geval schiet je spijsvertering in een soort flush stand en werkt het alles zo snel mogelijk eruitquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van biologie en zo, dus kans dat ik nu iets doms ga zeggen hoor, maar kan het niet zo zijn dat bepaalde voeding ervoor zorgt dat je darmen harder gaan werken, dus dat je dan wel moet poepen maar dat de ontlasting niet díe voeding is maar voeding je al eerder op had?
Anyway ik ben gewoon voorzichtig met bepaalde voeding op lange loopjes.. waar het ook door komt, tja.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
dit bedoelde ik dus ook te zeggen, dat samen met dat de ene darm nu eenmaal sneller dingen er doorheen duwt dan de andere.. :pquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat ik al 2x eerder zei, kan het ook een overgevoeligheid (of zelfs allergie) zijn, want in dat geval schiet je spijsvertering in een soort flush stand en werkt het alles zo snel mogelijk eruit![]()
De vraag is nu of de loopsnelheid evenredig met de outputsnelheid van de spijsvertering? Dus als je TADS bent, is de vertering dat dan ook?![]()
Nope, mijn outputsnelheid is een stuk lager in de laatste maanden en heb in die periode ook PR's gelopen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Zwabberhark het volgende:
De vraag is nu of de loopsnelheid evenredig met de outputsnelheid van de spijsvertering? Dus als je TADS bent, is de vertering dat dan ook?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien is de relatie dan wel omgekeerd evenredig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, mijn outputsnelheid is een stuk lager in de laatste maanden en heb in die periode ook PR's gelopen...
Nu weten we dus van elkaar hoe snel eten omgezet wordt in ontlasting. Bij jero_nimo duurt het een maand.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien is de relatie dan wel omgekeerd evenredig.
Nu weten we dus van elkaar hoe snel eten omgezet wordt in ontlasting. Bij jero_nimo duurt het een maand.
Dat zou betekenen dat ik ieder half uur moet.
EN MEISJES POEPEN HELEMAAL NIET!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN MEISJES POEPEN HELEMAAL NIET!En daarom zijn mannen veel snellerquote:![]()
Of wacht.
Hè![]()
![]()
Anders duurt t alleen maar langer voordat ik weer op de wc zitquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar dan klopt Zwabbers theorie nietJij wordt alleen maar sneller.
Je kan het ook gewoon laten gaan...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders duurt t alleen maar langer voordat ik weer op de wc zit![]()
Mja...dat zou inderdaad kunnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon laten gaan...F means you're fucked![]()
Ik ben thuis en het gaat nog steeds over poep
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik heb vanmiddag gepoept! Het was fijn.
/lief dagboekJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hieperdepieper!Startnummer Damloop is binnen
![]()
nog steeds geen idee wat ik aan eindtijd had opgegeven![]()
![]()
Er staat wel een startvak op toch? Dan weet je in ieder geval de range die je opgegeven hadquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Hieperdepieper!Startnummer Damloop is binnen
![]()
nog steeds geen idee wat ik aan eindtijd had opgegeven![]()
![]()
Na maanden kom ik weer eens op dit forum, aangezien ik weer aan het lopen ben gegaan, en waar gaat het over.... jawel hoor....![]()
Maar alle poep op een stokje, feit is dat ik weer begonnen ben, voor het eerst sinds januari. Eerst vier maanden blessure, toen maand vakantie, toen maand warm, toen maand lui, en nu gaan we er weer voor! Helemaal terug bij af, maar dat maakt niet uit.![]()
Yay! Welkom terug!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar alle poep op een stokje, feit is dat ik weer begonnen ben, voor het eerst sinds januari. Eerst vier maanden blessure, toen maand vakantie, toen maand warm, toen maand lui, en nu gaan we er weer voor! Helemaal terug bij af, maar dat maakt niet uit.
Ja doei.![]()
Training weer gedaan, interval. Voor het eerst sinds juni weer een training minder dan 10 km, voelt raar.
Wel behoorlijk intensieve training, en de beentjes voelden nog wel een beetje de 10 miles van zondagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heerlijk geintervald! In het begin merkte ik nog wel de duurloop van zaterdag.. had geen moeie spieren/spierpijn, geen moment gehad ook dit weekend, maar mijn gewrichten voelden een beetje.. wankel of zo. Maar toen ik eenmaal warm was ging het steeds beter, zelfs de laatste 5 intervallen tussen de 3.42 en 3.58 gemiddeld gerend.. misschien zit die 5k van 20 minuten er dan toch een keer in! (kan ik daar voor trainen als ik geen tijd meer heb).
Ik heb wel een beetje lopen klooien met de intervaltraining op de Garmin, dus 2 files..
http://app.endomondo.com/workouts/405686183/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik mocht de auto ophalen bij de garage. Dus dat heb ik maar weer hardlopend gedaan. het was warm en benauwd. Veel stoppen voor auto's, want spitsuur (scholen zijn weer begonnen), en toen was ik ook nog een afslag voorbij gelopen. Maar, hij staat weer voor de deur!
http://app.endomondo.com/workouts/405705133/881511
Tijdens m'n loopje was m'n tight helemaal doorgescheurd, 'daar tussen de benen', oh, had ik maar een zo gewilde 'thigh gap'. *kras* Dan hoefde ik vast minder vaak nieuwe hardlooptights te kopen. Dat loopt lekker joh, met zo'n gat tussen je benen. En maar hopen dat ze 't niet zien en denken "oh, da's easy access!" ofzo.
Dus meteen na het oppikken van de auto langs de sportwinkel. Sta je dan te dubben. Dezelfde goede fijne lekkere (maar dure!) broek, of twee 'mindere' broeken voor nog minder dan de prijs van 1 goede.
DubDubDub. Step. DubDubDub. Step.
Toch maar voor de goede dure gegaan. We moeten binnenkort nog eens naar de decathlon voor nieuwe sokken etc. En daar hebben ze nóg goedkopere 3/4 tights. Dus dan haal ik er daar wel twee voor erbij, voor als deze in de was zit, of gewoon om eens af te wisselen. Maar deze is zó fijn. En ik wil gewoon fijn lopen. Zeker tijdens langere lopen.
Dus.Ja doei.![]()
Zo, erg benieuwd hoe de benen voelen vanavond. Beetje loslopen in een tragere groep, die lange intervallen loopt. En ik moet achteraan van mezelf.
Kan ik weer eens met zuslief lopen. Gezellig![]()
Bloodymary, welkom terug!![]()
Ik zit trouwens te denken dat mijn blessure voornamelijk door de Wave Inspire 10 komt. Na lopen op mijn nieuwe schoenen heb ik minder last achteraf. Ik liep de afgelopen weken steeds op maandag en donderdag op mijn Mizuno's en de woensdag en zaterdag op mijn nieuwe Brooks.
Ik probeer nu van de week eens elk loopje op mijn Brooks te doen. Ben benieuwd of het dan misschien zelfs tot compleet herstel komt. Dat zou wel fijn zijn, mocht dat lukken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net maar wat hardloopschoenen weggepletterd. Scheelt weer 4 paar schoenen in ons halletje
Hoeveel heb je al gelopen op de Mizuno's?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit trouwens te denken dat mijn blessure voornamelijk door de Wave Inspire 10 komt. Na lopen op mijn nieuwe schoenen heb ik minder last achteraf. Ik liep de afgelopen weken steeds op maandag en donderdag op mijn Mizuno's en de woensdag en zaterdag op mijn nieuwe Brooks.
Ik probeer nu van de week eens elk loopje op mijn Brooks te doen. Ben benieuwd of het dan misschien zelfs tot compleet herstel komt. Dat zou wel fijn zijn, mocht dat lukken.
Zou zomaar kunnen dat ze "op" zijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien is de relatie dan wel omgekeerd evenredig.
Nu weten we dus van elkaar hoe snel eten omgezet wordt in ontlasting. Bij jero_nimo duurt het een maand.
Ik hou van poepverhalen
En van mensen die ook scheten laten tijdens het rennen
Enniewee.... Ik weet dus nu dat ik heel langzaam ben. Mijn spijsvertering is, net als ik, hyperactief
Ik kan die pagina met die range niet vindenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Er staat wel een startvak op toch? Dan weet je in ieder geval de range die je opgegeven had![]()
![]()
Maar het maakt nu toch ook niet meer zo veel uit wat je had opgegeven?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan die pagina met die range niet vindenF means you're fucked![]()
Ik heb de Nike Dri-Fit 3/4 tight. Volgens mij is het type "Filament" ofzo. Zit gewoon precies goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef GotC het volgende:
Lekker ontspannen relax-interval gedaan![]()
MoWelke heb je?
Deze (ongeveer):
Ja doei.![]()
Heerlijk 9.2km gelopen in een behoorlijk tempo van 5:10min/km. Inmiddels de 250km gepasseerd voor dit jaar
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mocht de auto ophalen bij de garage. Dus dat heb ik maar weer hardlopend gedaan. het was warm en benauwd. Veel stoppen voor auto's, want spitsuur (scholen zijn weer begonnen), en toen was ik ook nog een afslag voorbij gelopen. Maar, hij staat weer voor de deur!
http://app.endomondo.com/workouts/405705133/881511
Tijdens m'n loopje was m'n tight helemaal doorgescheurd, 'daar tussen de benen', oh, had ik maar een zo gewilde 'thigh gap'. *kras* Dan hoefde ik vast minder vaak nieuwe hardlooptights te kopen. Dat loopt lekker joh, met zo'n gat tussen je benen. En maar hopen dat ze 't niet zien en denken "oh, da's easy access!" ofzo.
Dus meteen na het oppikken van de auto langs de sportwinkel. Sta je dan te dubben. Dezelfde goede fijne lekkere (maar dure!) broek, of twee 'mindere' broeken voor nog minder dan de prijs van 1 goede.
DubDubDub. Step. DubDubDub. Step.
Toch maar voor de goede dure gegaan. We moeten binnenkort nog eens naar de decathlon voor nieuwe sokken etc. En daar hebben ze nóg goedkopere 3/4 tights. Dus dan haal ik er daar wel twee voor erbij, voor als deze in de was zit, of gewoon om eens af te wisselen. Maar deze is zó fijn. En ik wil gewoon fijn lopen. Zeker tijdens langere lopen.
Dus.Dubstep
![]()
True, maar ik ben gewoon nieuwsgierig welke tijd ik dacht te gaan lopen toen ik me opgaf in april, voor ik weer was gaan lopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar het maakt nu toch ook niet meer zo veel uit wat je had opgegeven?![]()
![]()
Neu. 400km ofzo. Die zijn echt niet op. Ze zijn het volgens mij gewoon net niet voor mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al gelopen op de Mizuno's?
Zou zomaar kunnen dat ze "op" zijn...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Psst, hier staat het:quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar ik ben gewoon nieuwsgierig welke tijd ik dacht te gaan lopen toen ik me opgaf in april, voor ik weer was gaan lopen
http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/
Ik heb heulemaal mijn nummer nog niet
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gotc wil je mij bij Dam-tot-Damloop zetten? De 10EMJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh nee, 400 zou wel snel op zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu. 400km ofzo. Die zijn echt niet op. Ze zijn het volgens mij gewoon net niet voor mij.
Nou ja lekker verder op de Brooks dan
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die Applewatch ziet er uit alsof ie ook een HRM heeft
Done.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Gotc wil je mij bij Dam-tot-Damloop zetten? De 10EM
Wat een straf om te doen mobiel btwStomme OP.
![]()
Dankquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Done.
Wat een straf om te doen mobiel btwStomme OP.
Ja via mobiel is ook niet mijn hobby.
Aangezien de Brooks Glycerine 7 (die heerlijk liepen) helemaal op waren, ben ik voor de Glycerine 11 gegaan. Deze ben ik voor de zomer echter kwijtgeraakt (gejat uit de bus), nu vond ik ze toch wel minder lopen (teveel demping). Heeft er iemand ervaring met: http://all4running.nl/brooks-defyance-7-110155-1d-005-20.html
(ben een neutrale loper, 2-3 keer 5-10 km in de week)![]()
Die heb ik in het lang en vind ik heel erg fijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb de Nike Dri-Fit 3/4 tight. Volgens mij is het type "Filament" ofzo. Zit gewoon precies goed.
Deze (ongeveer):
[ afbeelding ]lekker veel rek ook
![]()
![]()
Ja die van Nike blijven fijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb de Nike Dri-Fit 3/4 tight. Volgens mij is het type "Filament" ofzo. Zit gewoon precies goed.
Deze (ongeveer):
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koop gewoon een Garmin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die Applewatch ziet er uit alsof ie ook een HRM heeft“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Aangezien Mo al was gaan lopen omdat de auto opgehaald kon worden, ben ik zelf na het werk een rondje gegaan. Gebruikelijke korte rondje door het dorp, maar dan andersom voor de afwisseling.
Ging wel lekker, maar zoveel spannends kan er nou ook weer niet gebeuren op zo'n kort rondje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
IK HEB ZO LEKKER GELOPEN!![]()
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HMquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef Wolve000 het volgende:
Aangezien Mo al was gaan lopen omdat de auto opgehaald kon worden, ben ik zelf na het werk een rondje gegaan. Gebruikelijke korte rondje door het dorp, maar dan andersom voor de afwisseling.
Ging wel lekker, maar zoveel spannends kan er nou ook weer niet gebeuren op zo'n kort rondje.Hopelijk voor jou geen mind-the-gap avontuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik schijt viooltjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN MEISJES POEPEN HELEMAAL NIET!
Usain Bolt hoeft pas na zijn pensioen weer aan de kak.![]()
Vandaag weer een tempo training gedaan maar er is iets raars aan mijn schema.
Bij mijn tempotraining vandaag loop ik 6,04 km terwijl ik bij mijn duurloopjes loop ik nog geen 6k. Loop ik nu te snel bij mijn tempotrainingen of moet ik gewoon mijn duurloopjes verlengen? Of een combinatie van?![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HM
Revanche FTW!![]()
Dat duurt nog een jaar. Misschien 2. Maar daarna koopt iedereen een Android- of iWatch. Daar zit veel meer potentie in dan in alle Garmins en Suunto's bij elkaar.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat denk ik ook, al denk ik dat het pas tijdens de tweede generatie echt bruikbaar wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat duurt nog een jaar. Misschien 2. Maar daarna koopt iedereen een Android- of iWatch. Daar zit veel meer potentie in dan in alle Garmins en Suunto's bij elkaar.![]()
Ja die heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef travelman het volgende:
Aangezien de Brooks Glycerine 7 (die heerlijk liepen) helemaal op waren, ben ik voor de Glycerine 11 gegaan. Deze ben ik voor de zomer echter kwijtgeraakt (gejat uit de bus), nu vond ik ze toch wel minder lopen (teveel demping). Heeft er iemand ervaring met: http://all4running.nl/brooks-defyance-7-110155-1d-005-20.html
(ben een neutrale loper, 2-3 keer 5-10 km in de week)Wedstrijden en de meeste trainingen loop ik op lichte minimalistisch-achtige schoenen als de Pure Connect van Brooks en de Kinvara. Voor de afwisseling loop ik dan soms op een 'traditionele' schoen die wat meer ondersteuning heeft. En op dit moment is dat dus de Defyance. Prima schoen, niets mis mee.
Ik zeg: doen!![]()
![]()
Dan kom ik zeker ff koekeloeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HM![]()
![]()
Zolang ze die dingen niet stand-alone maken begin ik er al helemaal niet aan. Dan moet je alsnog een telefoon meesleuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat duurt nog een jaar. Misschien 2. Maar daarna koopt iedereen een Android- of iWatch. Daar zit veel meer potentie in dan in alle Garmins en Suunto's bij elkaar.![]()
Dat vind ik dus de tegenvaller van de Apple Watch. Ik had toch graag gezien dat dat ding gps had en dat het ook zonder telefoon zou kunnen functioneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zolang ze die dingen niet stand-alone maken begin ik er al helemaal niet aan. Dan moet je alsnog een telefoon meesleuren.![]()
Jij al eentje op het oog? Oh wacht: Hoge Veluwe! Zo'n mooiequote:![]()
Leuk xzaz
Ik hoorde nu overigens pas van het aantal onwelwordingen zondag. Schokkend. Mensen die ik ken en bij me wegliepen rond de 5-10 km, uitgestapt en knockout![]()
![]()
yep, dit ook voor mij. GPS van mijn iphone is echt minder dan dat van mijn 220!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat vind ik dus de tegenvaller van de Apple Watch. Ik had toch graag gezien dat dat ding gps had en dat het ook zonder telefoon zou kunnen functioneren.![]()
Hoera!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HM
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
*vind ik leuk*quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
IK HEB ZO LEKKER GELOPEN!
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HMJa doei.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
en ga me geloof ik maar inschrijven voor de Rottemeren HMEr zat geloof ik wel een gaatje in m'n onderste laagje.quote:[..]
Hopelijk voor jou geen mind-the-gap avontuur?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanavond weer even 5km meegepakt
Normaal gesproken heb ik 's avonds na een dag werken geen zin meer om te lopen, maar vanavond had ik nog wel zin en energie in een klein rondje. Dus de schoenen aangetrokken, sporthorloge weer omgedaan (misschien was dat ook wel de drive-factor) en gaan lopen, op een tempo van 07:00min/km. Volgens het trainingsschema moest ik vanavond op 08:00min/km lopen, maar dat is bijna gewoon wandelen
Zelfs dit was voor mij een veel te langzaam tempo. Ik moest steeds inhouden, omdat ik 'te snel' liep. En dat loopt niet lekker. Uiteindelijk wel lekker gelopen, want ik was niet kapot en had het idee dat ik nog wel zo'n rondje zou kunnen lopen. Maar de volgende keer ga ik gewoon weer 'freestyle' trainen. Want beneden je eigen tempo lopen sloopt uiteindelijk misschien wel meer, dan op gewoon je eigen tempo te lopen.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik zit ook eigenlijk niet echt op een notificatieapparaat om m'n pols te wachten, maar dat ben ik. Accurate GPS met een snelle fix is voor mij het belangrijkst.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat vind ik dus de tegenvaller van de Apple Watch. Ik had toch graag gezien dat dat ding gps had en dat het ook zonder telefoon zou kunnen functioneren.![]()
Een mijlpaal!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef Yuki het volgende:
SPIbelt binnen
Haag shirt gekocht
Hardloopgoodies
Nu loop je je volgende wedstrijd een paar minuten sneller. Gegarandeerd.![]()
*vink*quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Quoi het volgende:
@GotC: mag ik bij de Rottemerenloop op 5 oktober?
* Quoi - HM![]()
Zo! Spijkers met koppen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi - HMNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Grmbl. Eindelijk een soort van zweeffoto van mij gemaakt, zetten ze er een reclametekst voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan! Het viel me wel op dat veel mensen wandelden en dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij al eentje op het oog? Oh wacht: Hoge Veluwe! Zo'n mooie![]()
Leuk xzaz
Ik hoorde nu overigens pas van het aantal onwelwordingen zondag. Schokkend. Mensen die ik ken en bij me wegliepen rond de 5-10 km, uitgestapt en knockout
K.O. Is wel heel extreem ja. Al was ik ook wel echt beroerd na de finish (misselijk, koppijn, duizelig als ik raar deed), dus ergens snap ik t ook wel.
Toch goed dat je niet met die snellies bent meegehupst maar gewoon verstandig bent geweest.
Rottemerenloop is een goed plan. Ik hoop dat je een mooie tijd loopt!
Misschien kan ik daar eens een nieuw 10 km pr proberen te lopen
Awesome!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi - HM![]()
ThanksGeen idee of ik er goed aan doe maar ik wil gewoon nog een keer. Heel erg veel zin om lekker alleen te gaan lopen - coccoonen en eigen tempo
![]()
![]()
Q. Tof!
Murmeli, je moet sowieso niet raar doen![]()
Oh en degene die 8:00 min/km bijna wandelen vindt: je weet dat het verschil zit in de beweging en niet in het tempo?![]()
Dat ben ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Serinde het volgende:
Oh en degene die 8:00 min/km bijna wandelen vindt: je weet dat het verschil zit in de beweging en niet in het tempo?
Natuurlijk. Maar ik bedoelde daar alleen maar mee te zeggen dat ik 07:00min/km al niet lekker vond lopen, omdat ik ver beneden mijn eigen normale tempo liep. Ik was dus meer bezig om tussen de 07:00min/km - 07:15min/km te lopen, dan met hardlopen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik vrees dus van nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef GotC het volgende:
Klopt je schema dan wel? En wat is normaal?
/trotse 8min/km loper
Zoals afgelopen zondag, liep ik dezelfde afstand maar dan gewoon op eigen tempo, in plaats van tussen de 07:00 - 07:15min/km. En toen liep ik 06:18min/km. Tuurlijk zal ik de 07:00min/km straks eerst wel als richtlijn moeten gebruiken om 10km's te gaan lopen, maar dat moet uiteindelijk naar 06:00min/km wil ik op 13 december de 10km binnen een uur lopen
Edit: Oh, en trouwens. Niks mis mee met een tempo van 08:00min/km hoor!
Sorry zit mobiel en terugkijken is soms even lastigquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat ben ik
Natuurlijk. Maar ik bedoelde daar alleen maar mee te zeggen dat ik 07:00min/km al niet lekker vond lopen, omdat ik ver beneden mijn eigen normale tempo liep. Ik was dus meer bezig om tussen de 07:00min/km - 07:15min/km te lopen, dan met hardlopen.![]()
Wat GotC zegt: wat is je "normale" tempo en op welke afstand? Waar train je voor?
Langzamer lopen is wennen en stiekem word je er sneller van. Maar kijk inderdaad ook kritisch naar je schema, of de uitgangspunten wel kloppen.
Edit:
Ik kan 5 km in 33 minuten lopen en toch loop ik elke dinsdag een rondje van 3 km op 8:13 min/km, dat is dus ruim anderhalve minuut per km langzamer dan wat ik toen misschien als "mijn tempo" zag![]()
![]()
Om sneller te worden moet je langzaam lopen, of iig niet tegen je max aan. Een minuut langzamer dan een 10km tijd is een hele prima richtlijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vrees dus van niet
Zoals afgelopen zondag, liep ik dezelfde afstand maar dan gewoon op eigen tempo, in plaats van tussen de 07:00 - 07:15min/km. En toen liep ik 06:18min/km. Tuurlijk zal ik de 07:00min/km straks eerst wel als richtlijn moeten gebruiken om 10km's te gaan lopen, maar dat moet uiteindelijk naar 06:00min/km wil ik op 13 december de 10km binnen een uur lopen
Edit: Oh, en trouwens. Niks mis mee met een tempo van 08:00min/km hoor!
Lees (las) hier regelmatig 'ik kan niet langzaam lopen!'. Maar het is een kwestie van doen
Ja het voelt raar en nee je bent erna niet kapot..maar dat is juist top.
![]()
Het is ook een kwestie van wennen. Ik ben er ook niet goed in, maar het is wel handig om te kunnen voor je duurloopjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vrees dus van niet
Edit: Oh, en trouwens. Niks mis mee met een tempo van 08:00min/km hoor!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk gewoon dat het niet veel langer dan twee jaar zal duren voor die smartwatches gewoon als standalone draaien, met goeie gps en goed geproduceerde apps, speciaal voor die horloges.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:
Hmm 1,5 min langzamer dan mijn 10 km tempo is rond de 7.00/7.15 per kmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klinkt primaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk gewoon dat het niet veel langer dan twee jaar zal duren voor die smartwatches gewoon als standalone draaien, met goeie gps en goed geproduceerde apps, speciaal voor die horloges.Tot die tijd doet Garmin het ook prima hier.
![]()
Hmm, misschien dat het schema dan wel aardig kloptquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Om sneller te worden moet je langzaam lopen, of iig niet tegen je max aan. Een minuut langzamer dan een 10km tijd is een hele prima richtlijn.
Lees (las) hier regelmatig 'ik kan niet langzaam lopen!'. Maar het is een kwestie van doen
Ja het voelt raar en nee je bent erna niet kapot..maar dat is juist top.
![]()
Maar goed, kwestie van wennen dus. Sowieso zal 07:00min/km eerst de richtlijn zijn straks, wanneer ik de eerste rondjes van 10km ga lopen. En dan langzaam (dus sneller, volgens jullie) opbouwen.
2,5km weten te lopen in de sportschool vandaag, persoonlijke mijlpaal is bereikt. Nu kijken hoe lichaam het gaat houden komende dagen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Sommigen haalden de start niet eens. Alhoewel, mijn start is uiteindelijk wel geregistreerd omdat ik ging kijken bij de start. Mijn chip werd blijkbaar opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Quoi het volgende:
Ik hoorde nu overigens pas van het aantal onwelwordingen zondag. Schokkend. Mensen die ik ken en bij me wegliepen rond de 5-10 km, uitgestapt en knockoutMods!!!!! Kan deze man weg?!quote:![]()
Vanavond meegedaan met de fullmoonrun. Was leuk om te doen!
Best tempo zat er bij de meesten in. Vooral zo na de strongmarun van zondag.
http://app.endomondo.com/workouts/405854075/7102294
Zat zo rond westrijdtempo af en toe. Lekker klimmen en dalen.
Keuvelen met Bertus en andere bekenden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Baas! Op gevoel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef Wolve000 het volgende:
Goh, m'n laatste drie korte rondjes door het dorp waren wel vrij consistent...
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Altijd. Eerste twee keer was met Mo, derder keer was solo. Blijkbaar is 5:57 een fijn loslooptempo voor een kort rondje.quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Quoi het volgende:
ThanksGeen idee of ik er goed aan doe maar ik wil gewoon nog een keer. Heel erg veel zin om lekker alleen te gaan lopen - coccoonen en eigen tempo
Gewoon lekker je eigen gang gaan dus.Goed bezig Quoi!
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik hou van poepverhalen
En van mensen die ook scheten laten tijdens het rennen![]()
![]()
Eh niet dat het wat uitmaakt hoor maar 6 stuks in 2 jaar vind ik toch aardig wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:33 schreef Mr.B. het volgende:
[..]wat weet Aart er nou van?
Eigenlijk zou je gewoon een paar keer moeten experimenteren met verschillende methodes en kijken wat het best bij je past. Maar dat doe je natuurlijk ook niet zo makkelijk... Zo vaak kan je nou ook niet een marathon lopen (behalve RD en YUR dan natuurlijk)
Maar wat ik ook merk dat het naar mijn idee ook echt van veel factoren afhangt. Het weer, de vorm van de dag en nog meer.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef cafca het volgende:
Grmbl. Eindelijk een soort van zweeffoto van mij gemaakt, zetten ze er een reclametekst voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILER: Mijn beste finishfoto van zondag j.l.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo! Inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen gang gaan dus.Goed bezig Quoi!
@Semtex: die fotoStom ook, die reclame.
Man o man, de ochtend na een hardloopavondje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
blegh ik heb ook een beetje een hardloopdipje, moet mezelf er echt toe zetten om te gaan lopen. Gelukkig werkt mn hartslagmeter wel weer, maar het lopen zonder schema en volgende wedstrijd (waarin ik als doel een PR heb) is toch moeilijker dan ik dacht.
Gister er 5 km uitgeperst op voor mij een langzaam tempo met een gemiddelde hartslag van 126... Ik denk toch dat ik het van de bijzondere loopjes moet hebben. Gelukkig zaterdag een sponsorloop ergens in de polder en over een maand een obstacle run met collega's...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jij doet nu wel precies waar hier voor gepredikt wordt: http://www.sportknowhowxl.nl/alleen-op-de-wereld/9328quote:Op woensdag 10 september 2014 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
blegh ik heb ook een beetje een hardloopdipje, moet mezelf er echt toe zetten om te gaan lopen. Gelukkig werkt mn hartslagmeter wel weer, maar het lopen zonder schema en volgende wedstrijd (waarin ik als doel een PR heb) is toch moeilijker dan ik dacht.
Gister er 5 km uitgeperst op voor mij een langzaam tempo met een gemiddelde hartslag van 126... Ik denk toch dat ik het van de bijzondere loopjes moet hebben. Gelukkig zaterdag een sponsorloop ergens in de polder en over een maand een obstacle run met collega's...
Misschien interessant..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ai, ik zit wel op zondagmorgen om 10 uur in de kerk, maar gebruik mn hardlopen ook om tot mezelf te komen en om te bidden. Alleen het hebben van een doel is voor mij wel noodzakelijk...quote:Op woensdag 10 september 2014 08:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij doet nu wel precies waar hier voor gepredikt wordt: http://www.sportknowhowxl.nl/alleen-op-de-wereld/9328
Misschien interessant..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij maakt je toch zeker ook wel zorgen of de 6plus wel in je Spibelt past?quote:
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 09:21:58 ]![]()
![]()
Net wakker
9 uur geslapen...
De beentjes zijn een stuk beter, straks hobbelen naar en bij de fysio. Ga ik maar eens mijn 7min/km skills trainen
[..]\m/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik denk dat Garmin en Suunto ook allang bezig zijn met een smartphone-koppeling. Misschien binnenkort een Garmin waar je mee kunt bellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
![]()
De Suunto Ambit3 (wat een geweldig klokje!) heeft Bluetooth, en dus kun je nu al een melding krijgen op je horloge dat je gebeld wordt of een berichtje krijgt op je foon.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat Garmin en Suunto ook allang bezig zijn met een smartphone-koppeling. Misschien binnenkort een Garmin waar je mee kunt bellen?![]()
Sinds ik toch geen NK ga winnen, boeit dit me dus ook weinig meer.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Zwabberhark het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitterZeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: