SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 09-09-2014 22:11:59 ]![]()
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.![]()
Hmm bijzonder die Utrecht marathon.. Maart 2015 lijkt me best kortdag als er nu nog zo weinig rond lijkt te zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...Beetje kortdag niet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:06 schreef TMan het volgende:
Heeft iemand ervaring met de organisatie achter dit event http://www.utrechtmarathon.com?
Wat LT dus zegt
Ze praten over ALMERE CITY RUN 2013 (juni). Ik zie verder niets recent van hun.
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.![]()
Ik zou er toch wat meer van willen zien als een docje met wat info over het bedrijfje van 1 (!) man, alvorens ik er maar over zou willen denken om eventueel misschien wellicht in te schrijvenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zie vooral veel marketingtermen en dat soort gewauwel.
Het zou wel leuk zijn als er weer een terug zou komen in Utrecht.![]()
Kijk eens in de OP, daar staan verschillende schema'squote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.
Ja doei.![]()
NIemand wil de OP hebben, want dan moet er steeds shit bijgewerkt worden!quote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...
[..]
Beetje kortdag niet?
Wat LT dus zegt
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.
Ja doei.![]()
Het lijkt tegenwoordig, zoals het met een pakje sigaretten gaat.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
NIemand wil de OP meer hebben, want dan moet er steeds shit bijgewerkt worden!
In begin gaat het redelijk hard en op het einde gaat het wat langzamer
Ben nu op zoek naar een leuke trail voor het weekend 4/5 of 11/12 okt waarvoor ik niet meer dan een uur onderweg ben. Nog best lastig.
Hoge Veluwe Trail is qua afstand (om te lopen) nog net te ver.![]()
Nou ja, als je dat niet meer dan een uur onderweg dan meteen opgeeft, doe het dan goed:quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het lijkt tegenwoordig, zoals het met een pakje sigaretten gaat.
In begin gaat het redelijk hard en op het einde gaat het wat langzamer
Ben nu op zoek naar een leuke trail voor het weekend 4/5 of 11/12 okt waarvoor ik niet meer dan een uur onderweg ben. Nog best lastig.
Hoge Veluwe Trail is qua afstand (om te lopen) nog net te ver.
http://www.nice-work.org.uk/events.php?id=190
Ik doe dezelfde HM op de zondag (ja, ze doen 'm twee keer achter elkaarals je wilt kun je ze allebei lopen
)
Ja doei.![]()
Hoi!quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Hoi, mensen. Ik wil eigenlijk beginnen met hardlopen.. deed het laatst op school en hiel het nog wel aardig vol. (Heb niet een wereldconditite ofzo) maar, het gaf me op het eind een fris en fijn gevoel. Dus wil eigenlijk het ook thuis doen. Heb een periode gerookt daar door een slechte conditie gekregen wel balen. (eerder altijd wel oke met voetbal etc) Weet iemand hoe je een beetje een conditie opbouwt? Wel rust pauzes in nemen etc hoorde ik. Alvast bedankt.
Leuk!
Het niet hebben van een goede conditie is best fijn als je start met hardlopen. Dan is je conditie een beetje in lijn met wat je spieren/pezen/gewrichten aan kunnen. Scheelt in de blessures
Dus: zoek een leuk beginnersschema en gaan met die banaan! Niet te hard willen meteen
Met een beetje goede wil loop je na 8-10 weken 5 kmen ben je verslaafd
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm en dan een B&B bij de fam. co.uk.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als je dat niet meer dan een uur onderweg dan meteen opgeeft, doe het dan goed:
http://www.nice-work.org.uk/events.php?id=190
Ik doe dezelfde HM op de zondag (ja, ze doen 'm twee keer achter elkaarals je wilt kun je ze allebei lopen
)
![]()
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi!
Leuk!
Het niet hebben van een goede conditie is best fijn als je start met hardlopen. Dan is je conditie een beetje in lijn met wat je spieren/pezen/gewrichten aan kunnen. Scheelt in de blessures
Dus: zoek een leuk beginnersschema en gaan met die banaan! Niet te hard willen meteen
Met een beetje goede wil loop je na 8-10 weken 5 kmen ben je verslaafd
![]()
Geen school daarnaast?quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?
Dan heb je dus tijd zat om te lopen
3x per week is genoeg trws
Kijk eens naar Evy of Renateschema's. Genoeg rustige opbouw die niet veel tijd kosten.quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mm, ben momenteel 16. Maar wil wat doen aan me conditie.. werk op dinsdag/donderdag 2 dagen per week ofzo?Ja doei.![]()
Ik heb een pijntje in m'n voetbovenop, soort van. Gisteren voelde ik het ook al, en ik dacht dat m'n schoen misschien te strak zat, want het pijntje zit ter hoogte van je veterstrik. Maar vanmiddag tijdens het wandelen voelde ik het weer. Even aankijken maar. Morgen staat er een kleine training op het programma, maar als ik het pijntje morgen nog voel, sla ik lekker over.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mmmm, laatst ook wel is gedaan. Dan denk je aan het begin neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik moet weer. Pak je je zelf effe aan. En dat geeft je toch wel een lekker gevoel. Maar, mag je ook rust nemen dan? Ja wel toch 5 km in een stuk door hou ik nog niet vol.quote:Op maandag 8 september 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen school daarnaast?
Dan heb je dus tijd zat om te lopen
3x per week is genoeg trws![]()
Volgende week zaterdag weer eens een 10 km lopen.
De school waar mijn vriendin les geeft doet mee aan de estafette variant van de 100km van Winschoten en ik mag ook meedoen
Verder werd ik vandaag op het werk door minstens 5 mensen gevraagd of ik de Strongmanrun ook had gelopen (want dat doe jij toch?). Kon ik telkens weer mijn tirade afsteken...![]()
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat hoeft ook nog helemaal niet. Als je zo'n schema volgt, ga je eerst maar een paar minuutjes achter elkaar rennen. Bijvoorbeeld 5x 3min rennen met een paar minuten wandelen tussen door. En dan bouw je steeds verder op, tot je 5km achter elkaar kunt rennenquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm, laatst ook wel is gedaan. Dan denk je aan het begin neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik moet weer. Pak je je zelf effe aan. En dat geeft je toch wel een lekker gevoel. Maar, mag je ook rust nemen dan? Ja wel toch 5 km in een stuk door hou ik nog niet vol.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waar staat zo'n schemaquote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nog helemaal niet. Als je zo'n schema volgt, ga je eerst maar een paar minuutjes achter elkaar rennen. Bijvoorbeeld 5x 3min rennen met een paar minuten wandelen tussen door. En dan bouw je steeds verder op, tot je 5km achter elkaar kunt rennen![]()
![]()
Haha.quote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Cynic het volgende:
Volgende week zaterdag weer eens een 10 km lopen.
De school waar mijn vriendin les geeft doet mee aan de estafette variant van de 100km van Winschoten en ik mag ook meedoen
Verder werd ik vandaag op het werk door minstens 5 mensen gevraagd of ik de Strongmanrun ook had gelopen (want dat doe jij toch?). Kon ik telkens weer mijn tirade afsteken...![]()
Och ze proberen het te begrijpen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, daar staan verschillende schema'sJa doei.![]()
Hier, bijvoorbeeld: http://rennenmetevy.nlquote:
Het zijn mp3'tjes die je op je telefoon of mp3 speler zet. Vervolgens hoef je alleen maar te doen wat ze zeggen, en aan het einde van de lessen loop je 30min aan één stuk hard! Echt waar!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 08-09-2014 20:04:59 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ineens zit mijn schema in de afbouwfase.
Morgen interval 10*2 min, vorige week was het nog 10*5.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Herstelloop werd wel een heeeeeele korte herstelloop. Had snel genoeg door dat dit totaal geen zin had. En toen mijn darmen weer vervelend begonnen te doen, ben ik rechtstreeks teruggegaan naar de club. Nu lekker extra rust pakken
F means you're fucked![]()
FUCKING HELL IK VIND HET NIET MEER LEUK
heb nieuwe gewone leuke schoenen en nou gewoon shin splints van mijn dagelijkse leven (wel een actief dagje gehad zaterdag). Ben na 10 meter hardlopen omgedraaid want ik hoopte dat ik me vergiste.
POEP![]()
![]()
Kutquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Twinky het volgende:
FUCKING HELL IK VIND HET NIET MEER LEUK
heb nieuwe gewone leuke schoenen en nou gewoon shin splints van mijn dagelijkse leven (wel een actief dagje gehad zaterdag). Ben na 10 meter hardlopen omgedraaid want ik hoopte dat ik me vergiste.
POEP
Twinky
Hoe weet je zeker dat het shin splints is?quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Twinky het volgende:
Hoe kan dat nou, van gewone schoenen en van niet rennen!
Dit slaat toch nergens op!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Twinky het volgende:
Hoe kan dat nou, van gewone schoenen en van niet rennen!
Dit slaat toch nergens op!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hardloopschoenen zitten gewoon het lekkerstquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hardloopschoenen zitten gewoon het lekkerst
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik heb zolen, hele dikke grote voor mijn dikke vette platvoeten. Maar hele zomer niet aangehad en op Xero shoes gelopen maar in mijn nieuwe schoenen heb ik ze wel aan!quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar een podoloog om te kijken of je zooltjes nodig hebt? Ik loop op dit moment ook het liefst op mijn hardloopschoenen omdat ik in mijn dagelijkse schoenen de anti pronatie ondersteuning mis.![]()
Ik loop standaard graag op flyknits of free's. Mijn volgende sneakers moeten dan ook flyknit free chukkas worden
stekende continue pijn in scheenpees, extra pijn bij tenen optrekken en hardlopen!quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het shin splints is?![]()
Maar na 10 m omkeren? Soms heb ik ook weleens pijn in mijn scheen na 10 m. Zou je het toch niet nog wat voordeel vd twijfel geven Twink? Misschien ben ik teveel van de wishful thinking hoor, maar toch
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddag![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Quoi het volgende:
Maar na 10 m omkeren? Soms heb ik ook weleens pijn in mijn scheen na 10 m. Zou je het toch niet nog wat voordeel vd twijfel geven Twink? Misschien ben ik teveel van de wishful thinking hoor, maar toch
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddag
mja het deed al 3 dagen zeer en met hardlopen nog meerquote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Quoi het volgende:
Afijn, ik ben erg blij na mijn gesprek vanmiddaghet beginnen met lopen was denk ik ook al wishful thinking!
en fijn dat je blij bent![]()
![]()
Welkom Fokker101! Gewoon rustig opbouwen volgens zo'n schema wat al genoemd is. Als je de muziek van bijvoorbeeld Evy niks vind, je kunt in runkeeper of een andere app ook een schema programmeren en dan lopen met je eigen muziek![]()
Twinkmaar wel wat Q. zegt: 10 m is (te?) kort om je oordeel optie baseren! Kan het ermee te maken hebben dat je voeten sterker zijn geworden en zichzelf (deels) corrigeren doordat je de hele zomer zonder zooltjes hebt gelopen? Dan kunnen juist die zooltjes nu opeens wel een klachten geven.
Ik heb nog steeds pijn in mijn bovenbenen en billen van de bootcamp. Die 4 km gisteren... Ik ben er nog niet uit of dat nou goed was of nietMorgen korte training, dat moet hoop ik wel lukken.
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ah oh twinkdat klinkt minder fijn
Quoi: do tell!!Pas als dingen concreet zijn
Twink, ik hoop gewoon dat het meevalt.![]()
Zo dacht ik er ook over, maar zou een mooie datum zijn voor mijn eerste M en in mn eigen stadsie. Even aankijken maar of er binnenkort meer bekend wordt, anders een andere uitzoekenquote:Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
vroegah..
Toen de laatste 10 post retesnel gingen...
[..]
Beetje kortdag niet?
Wat LT dus zegt
Laatste edit:
Maar als ze het concept gebruiken van de eerdere edities, dan kunnen ze het "oude" draaiboek gebruiken en zal dat veel schelen met plannen/regelen.![]()
![]()
Joehoe! Ben bijgekomen van de TTM van gisteren, alleen die rare spier waar ik gisteren last van kreeg, voel ik nog. Maar het is al een stuk minder dan 24 uur geleden. Verder voelt alles goed. Ik heb alleen zo'n raar heimwee-gevoel naar het lopen, als ik buiten iemand zie hardlopen word ik bevangen door een jaloers gevoel. Blij als ik morgen weer 'mag'.
Een vriendin van me is net klaar met Start to Run en onze eerste loop samen gaat in Breda plaatsvinden. 5km, dus geen grote ronde, maar ik wil 'm er gaarne bij laten plaatsen.
[code]5 oktober 2014 - Bredase Singelloop (Breda)
• Cee - 5km[/code ]
- edit: klopt dit? Oh shit ik weet niet wat ik verkeerd doe. Mea culpa.
En ik neig er steeds meer naar om toch de Zevenheuvelenloop te gaan doen, ik denk dat ik me morgen door m'n loopgroep maar ga laten overhalen.
-dubbel edit: Hè bah Twink.Hopelijk valt het uiteindelijk mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: