Jouw mening, ik heb net uitgelegd waarom ik dat wel vind.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent vooral een kei in het aanhalen van zaken die niet relevant zijn voor de discussie.
Je doet dat constant, is het een soort reflex van je om daarmee te proberen het agressieve gedrag van de Russen goed te praten?quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jouw mening, ik heb net uitgelegd waarom ik dat wel vind.
Ben je niet bang dat jij straks in een soort Noord Korea woont??quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als ik vraagtekens plaats bij de situatie in de Krim, dan is het niet relevant wat er in Zuid-Soedan is gebeurd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik legde gewoon uit dat dat soort percentages helemaal niet vreemd zijn en algemeen geaccepteerd worden. Ik heb andere argumenten voor het 'goed praten van het agressieve gedrag van de Russen'.quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet dat constant, is het een soort reflex van je om daarmee te proberen het agressieve gedrag van de Russen goed te praten?
Nederland gaat straks een soort Noord-Korea worden?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat jij straks in een soort Noord Korea woont??
De vragen van Koosvogels hierboven. Je draait er een beetje omheen en komt met rare tegenvragen.quote:
Onzin, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef Tukker87 het volgende:
Je enige punt is dat het legitiem is wat de Russen doen omdat het vroeger in een andere casus is gebeurd en het westen dat geaccepteerd heeft.
Oke mijn excuses, wil je geen woorden in de mond leggen. Dan snap ik niet waarom telkens het westen dit en het westen dat hier wordt aangehaald in relatie met wat Rusland momenteel doet. Het is iets wat er totaal niet toe doet in deze crisis.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom kom je dan keer op keer op keer aan met die onzinnige vergelijkingen?
Ik heb net ook al uitgelegd waar ik het aanhaalde:quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Oke mijn excuses, wil je geen woorden in de mond leggen. Dan snap ik niet waarom telkens het westen dit en het westen dat hier wordt aangehaald in relatie met wat Rusland momenteel doet. Het is iets wat er totaal niet toe doet in deze crisis.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik legde gewoon uit dat dat soort percentages helemaal niet vreemd zijn en algemeen geaccepteerd worden. Ik heb andere argumenten voor het 'goed praten van het agressieve gedrag van de Russen'.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef betyar het volgende:
Rusland, tenminste een land met ballen, soft geneuzel van het westen dat met die sancties alleen zichzelf raakt. Oh wacht, nu is het opeens merkbaar voor de Russen op lange termijn.![]()
Dat die percentages elders zijn geaccepteerd, maakt de huidige gang van zaken in de Krim niet minder twijfelachtig.quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net ook al uitgelegd waar ik het aanhaalde:
[..]
Ruslandquote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef betyar het volgende:
Rusland, tenminste een land met ballen, soft geneuzel van het westen dat met die sancties alleen zichzelf raakt. Oh wacht, nu is het opeens merkbaar voor de Russen op lange termijn.![]()
Vandaar dat er vraag is naar chauffeurs die goede banden hebben met de Russische douane..... Dat spul komt er toch wel, links- of rechtsom.quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Rusland![]()
Russische economie![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde Rus gaat op zijn 40e dood aan het zuipen van te veel Vodka, omdat hij zo'n armzalig bestaan heeft.
Wij gaan deze maand de tomaten die we normaal naar Rusland exporteren (daar broodnodige voedselimport) kapot gooien in Amsterdam, omdat het kan. Van wat wij in de EU weg gooien kun je heel Rusland van voedsel voorzien.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Vandaar dat er vraag is naar chauffeurs die goede banden hebben met de Russische douane..... Dat spul komt er toch wel, links- of rechtsom.
Goed, de EU geen gas meer.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een mooi plaatje. Percentage van totale handel. Handel met Rusland is voor de EU nog niet eens 5% van de totale handel. Rusland is voor ~40%(!) afhankelijk van ons. Als wij morgen de grenzen dichtpleuren en de tegoeden bevriezen is Rusland failliet.
Poetin zal wel drie keer nadenken voor ie dat doet , want dan issie voorgoed een hele grote afnemer kwijt.quote:
Zal nog wel meevallen, geloof er geen hol van, zolang er EU lidstaten 100% afhankelijk zijn van gas uit Rusland zijn "wij" degene die moeten waken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
di everbruiken al een stuk minder.
Poetin zal wel drie keer nadenken voor ie dat doet , want dan issie voorgoed een hele grote afnemer kwijt.
de afname van de EU is al 30% minder
En Rusland niet door die criminele bende in Brussel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
DE EU laat zich niet chanteren niet door gewone criminelen en niet door Rusland
en zonne-energie en energieneutral bouwen en schalie gas en LNGquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
--> verder is het een kwestie totdat de eerste schaliegas velden ontgonnen worden zodat Europese onafhankelijkheid verder uitgebreid kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |