twitter:BungeeWedgie twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:22:1935 hundred people (out of total 2M) #Crimea ns decided not to apply for #Russia n citizenship.That's staggering 0,17% reageer retweet
Ah ja. Dat is net zo veel als het aantal DDR-burgers dat het niet eens was met de voorgestelde verkiezingsuitslagen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef SadPanda het volgende:
twitter:BungeeWedgie twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:22:1935 hundred people (out of total 2M) #Crimea ns decided not to apply for #Russia n citizenship.That's staggering 0,17% reageer retweet
Zulke percentages doen juist afbreuk aan de geloofwaardigheid.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef SadPanda het volgende:
Ja, ze kunnen beter percentages verzinnen...quote:Op maandag 8 september 2014 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zulke percentages doen juist afbreuk aan de geloofwaardigheid.
Ook niet geloofwaardig.quote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen beter percentages verzinnen...
Kosovo 1991: 99.98%
North Kosovo Referendum 2012: 99.76%
Bosnia en Herzegovina referendum in 1992: 99.7%
Dat is het westen niet met je eens, die uitslag van 1991 over Kosovo wordt gebruikt als justificatie voor de bombardementen op Servië pas nog door Obama.quote:
En wat heb ik daar precies mee te schaften? En waarom is dat relevant in deze discussie? Hoe weerlegt dat mijn initiële opmerking?quote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is het westen niet met je eens, die uitslag van 1991 over Kosovo wordt gebruikt als justificatie voor de bombardementen op Servië pas nog door Obama.
Waarom uit een reflex altijd weer naar anderen wijzen? Het gaat hier nu toch gewoon om wat Rusland uitvreet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is het westen niet met je eens, die uitslag van 1991 over Kosovo wordt gebruikt als justificatie voor de bombardementen op Servië pas nog door Obama.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat heb ik daar precies mee te schaften? En waarom is dat relevant in deze discussie? Hoe weerlegt dat mijn initiële opmerking?
Jij was daar ook zo fanatiek tegen? En was je ook tegen de onafhankelijkheid van Zuid-Soedan in 2011?quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom uit een reflex altijd weer naar anderen wijzen? Het gaat hier nu toch gewoon om wat Rusland uitvreet?
Die hebben hiervoor vermoedelijk gewoon een oud Sovjet-draaiboekje uit de kast getrokken.
Ja en? Als ik in de sloot spring, doe jij dat dan ook?quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij was daar ook zo fanatiek tegen? En was je ook tegen de onafhankelijkheid van Zuid-Soedan in 2011?
Ik wil alleen maar laten zien dat dat soort percentages niet ongebruikelijk zijn en wel erkend worden door het westen en soms de rest van de wereld.
Maar dat maakt het niet minder grote bullshit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Jij was daar ook zo fanatiek tegen? En was je ook tegen de onafhankelijkheid van Zuid-Soedan in 2011?
Ik wil alleen maar laten zien dat dat soort percentages niet ongebruikelijk zijn en wel erkend worden door het westen en soms de rest van de wereld.
Ah dat vingertje, dat kennen we ergens van !quote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:A_J_S_B twitterde op maandag 08-09-2014 om 11:54:57Chechen fighting for #Ukraine:In Dzerzhinsk, under control of #ukraine forces, 2 Chechen exhibit "Ichkeria" flag. http://t.co/ePHgctN7OU reageer retweet
Je geeft geen antwoord.quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder grote bullshit.
Waar ben je mee bezig man? Hoe rechtvaardigt dubieus handelen van anderen de huidige gang van zaken in Oekraine?
Ik heb mij nooit verdiept in Zuid-Soedan. Daardoor kan ik moeilijk beoordelen of de gang zaken wel of niet juist was.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.
Dat zeg ik helemaal niet.
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet jij hier toevallig al meer over?
Je bent wel een kei in het ontwijken van kritische vragen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.
Dat zeg ik helemaal niet.
Vertel, welke vraag ontwijk ik?quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je bent wel een kei in het ontwijken van kritische vragen.
Pesten...quote:
en geen antwoord gevenquote:
Je bent vooral een kei in het aanhalen van zaken die niet relevant zijn voor de discussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |