Jouw mening, ik heb net uitgelegd waarom ik dat wel vind.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent vooral een kei in het aanhalen van zaken die niet relevant zijn voor de discussie.
Je doet dat constant, is het een soort reflex van je om daarmee te proberen het agressieve gedrag van de Russen goed te praten?quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jouw mening, ik heb net uitgelegd waarom ik dat wel vind.
Ben je niet bang dat jij straks in een soort Noord Korea woont??quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als ik vraagtekens plaats bij de situatie in de Krim, dan is het niet relevant wat er in Zuid-Soedan is gebeurd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik legde gewoon uit dat dat soort percentages helemaal niet vreemd zijn en algemeen geaccepteerd worden. Ik heb andere argumenten voor het 'goed praten van het agressieve gedrag van de Russen'.quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet dat constant, is het een soort reflex van je om daarmee te proberen het agressieve gedrag van de Russen goed te praten?
Nederland gaat straks een soort Noord-Korea worden?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat jij straks in een soort Noord Korea woont??
De vragen van Koosvogels hierboven. Je draait er een beetje omheen en komt met rare tegenvragen.quote:
Onzin, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef Tukker87 het volgende:
Je enige punt is dat het legitiem is wat de Russen doen omdat het vroeger in een andere casus is gebeurd en het westen dat geaccepteerd heeft.
Oke mijn excuses, wil je geen woorden in de mond leggen. Dan snap ik niet waarom telkens het westen dit en het westen dat hier wordt aangehaald in relatie met wat Rusland momenteel doet. Het is iets wat er totaal niet toe doet in deze crisis.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom kom je dan keer op keer op keer aan met die onzinnige vergelijkingen?
Ik heb net ook al uitgelegd waar ik het aanhaalde:quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Oke mijn excuses, wil je geen woorden in de mond leggen. Dan snap ik niet waarom telkens het westen dit en het westen dat hier wordt aangehaald in relatie met wat Rusland momenteel doet. Het is iets wat er totaal niet toe doet in deze crisis.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik legde gewoon uit dat dat soort percentages helemaal niet vreemd zijn en algemeen geaccepteerd worden. Ik heb andere argumenten voor het 'goed praten van het agressieve gedrag van de Russen'.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef betyar het volgende:
Rusland, tenminste een land met ballen, soft geneuzel van het westen dat met die sancties alleen zichzelf raakt. Oh wacht, nu is het opeens merkbaar voor de Russen op lange termijn.![]()
Dat die percentages elders zijn geaccepteerd, maakt de huidige gang van zaken in de Krim niet minder twijfelachtig.quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net ook al uitgelegd waar ik het aanhaalde:
[..]
Ruslandquote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef betyar het volgende:
Rusland, tenminste een land met ballen, soft geneuzel van het westen dat met die sancties alleen zichzelf raakt. Oh wacht, nu is het opeens merkbaar voor de Russen op lange termijn.![]()
Vandaar dat er vraag is naar chauffeurs die goede banden hebben met de Russische douane..... Dat spul komt er toch wel, links- of rechtsom.quote:Op maandag 8 september 2014 19:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Rusland![]()
Russische economie![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde Rus gaat op zijn 40e dood aan het zuipen van te veel Vodka, omdat hij zo'n armzalig bestaan heeft.
Wij gaan deze maand de tomaten die we normaal naar Rusland exporteren (daar broodnodige voedselimport) kapot gooien in Amsterdam, omdat het kan. Van wat wij in de EU weg gooien kun je heel Rusland van voedsel voorzien.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Vandaar dat er vraag is naar chauffeurs die goede banden hebben met de Russische douane..... Dat spul komt er toch wel, links- of rechtsom.
Goed, de EU geen gas meer.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een mooi plaatje. Percentage van totale handel. Handel met Rusland is voor de EU nog niet eens 5% van de totale handel. Rusland is voor ~40%(!) afhankelijk van ons. Als wij morgen de grenzen dichtpleuren en de tegoeden bevriezen is Rusland failliet.
Poetin zal wel drie keer nadenken voor ie dat doet , want dan issie voorgoed een hele grote afnemer kwijt.quote:
Zal nog wel meevallen, geloof er geen hol van, zolang er EU lidstaten 100% afhankelijk zijn van gas uit Rusland zijn "wij" degene die moeten waken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
di everbruiken al een stuk minder.
Poetin zal wel drie keer nadenken voor ie dat doet , want dan issie voorgoed een hele grote afnemer kwijt.
de afname van de EU is al 30% minder
En Rusland niet door die criminele bende in Brussel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
DE EU laat zich niet chanteren niet door gewone criminelen en niet door Rusland
en zonne-energie en energieneutral bouwen en schalie gas en LNGquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
--> verder is het een kwestie totdat de eerste schaliegas velden ontgonnen worden zodat Europese onafhankelijkheid verder uitgebreid kan worden.
Schaliegas is zeer schadelijk malloot, grondwater raakt vervuilt, aardbevingen, onvruchtbaar grond etc etcquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
--> verder is het een kwestie totdat de eerste schaliegas velden ontgonnen worden zodat Europese onafhankelijkheid verder uitgebreid kan worden.
En daar hebben ze nou net de Oekraine voor nodig, te laf om in Boxtel te boren, dan maar naar zo'n achterlijk land dat meteen ja zegt, mooi dat Rusland daar een stokje voor heeft gestoken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Het enige wat ie zegt is dat Rusland in veel grotere mate afhankelijk is. Rusland verliest niet alleen zijn grootste bron van inkomsten, mocht ze daadwerkelijk de gaskraan sluiten dan zullen ook daar weer nieuwe exportsancties van technologien, luxeproducten, medicatie, et cetera, uit volgen. En dat laatste is nog een veel groter probleem voor Rusland.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Zal nog wel meevallen, geloof er geen hol van, zolang er EU lidstaten 100% afhankelijk zijn van gas uit Rusland zijn "wij" degene die moeten waken.
Is te duur.quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en zonne-energie en energieneutral bouwen en schalie gas en LNG
de gasafname van rusland zal al 30% lager uitvallen
Rusland is allang met zijn andere buurman aan het praten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het enige wat ie zegt is dat Rusland in veel grotere mate afhankelijk is. Rusland verliest niet alleen zijn grootste bron van inkomsten, mocht hij daadwerkelijk de gaskraan sluiten dan zullen ook daar weer nieuwe exportsancties van technologien, luxeproducten, medicatie, et cetera, uit volgen. En dat laatste is nog een veel groter probleem voor Rusland.
We kunnen ook gewoon een paar kerncentrales in West Oekraine bouwen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Er staat er ergens nog eentje daar, gewoon effe opnieuw opstarten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een paar kerncentrales in West Oekraine bouwen.
China is nog lang niet in staat al die zooi te vervangen. Wel zal hun (markt)positie versterkt worden, i.t.t. die van Rusland.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef betyar het volgende:
Rusland is allang met zijn andere buurman aan het praten.
China staat binnenkort, al ze het al niet staan, tweede op de medische technologie en medicijnen......quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
China is nog lang niet in staat al die zooi te vervangen. Wel zal hun (markt)positie versterkt worden, i.t.t. die van Rusland.
Of dat, we moeten er ook niet te moeilijk over denken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
nee de afname van gas uit Rusland loopt al eerder terug hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Is te duur.Gaan we meer betalen voor de energie.
Amerika rekent zich al rijk. Moeten we willen.
Op bepaalde terreinen (CT-apparatuur) ja. Dt wel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef betyar het volgende:
China staat binnenkort, al ze het al niet staan, tweede op de medische technologie en medicijnen......
daar zullen ze niet zo moeilijk doen als hierquote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee de afname van gas uit Rusland loopt al eerder terug hoor.
Steenkool kost ook al haast niets mer
Je vergeet het woordje medicijnen... China gaat goed in die branche. Worden nog wel nummer 1. Waarom? Omdat vergrijzing en welvaartsziektes daar steeds vaker voorkomen wat zorgt voor innovatie.quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op bepaalde terreinen (CT-apparatuur) ja. Dt wel.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Opletten wat er met dat grafiekje gebeurt als Rusland de kraan voor een gedeelte dichtdraait.
Dan gaat rusland failliet
http://cassandraclub.word(...)uik-daalt-zeer-snel/
twitter:EuromaidanPR twitterde op maandag 08-09-2014 om 18:34:06Who's holding out against #EU-#Russia sanctions? Remember him: #Finnish PM Alexander #Stubb http://t.co/WMeNC8Rjmb http://t.co/KmAaSYTdqT reageer retweet
twitter:alexstubb twitterde op maandag 08-09-2014 om 19:09:16Self-evident that #Finland supports common EU line on #Russia #sanctions. Hope things in #Ukraine improve asap, then sanctions not necessary reageer retweet
twitter:EuromaidanPR twitterde op maandag 08-09-2014 om 20:14:17Ok now it's not only Finland. Italy, Germany, Austria, Cyprus brake on written adoption of sanctions on #Russia http://t.co/hXus9oIKaJ |EMPR reageer retweet
quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://economie.rabobank(...)-wachten-op-herstel/
[ afbeelding ]
Zeg, waarom ben jij zo pro-Rusland eigenlijk? Ik kan wel begrijpen dat je je vraagtekens zet bij Amerikaans buitenlands beleid (doe ik ook, ik was tegen de oorlog in Irak en aanwezigheid in Afghanistan o.a.) maar dat is nog geen reden om Rusland hard te steunen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Opletten wat er met dat grafiekje gebeurt als Rusland de kraan voor een gedeelte dichtdraait.
Geldt ook voor jou. Waarom houden jullie zo van een inherent slecht regime?quote:
Ik ben niet voor en niet tegen Rusland, waar ik wel tegen ben is het beleid van de EU die in mijn ogen o.a. bevelen van Shell opvolgt. Het draait daar maar om een ding en dat is schaliegas. Er zijn afspraken gemaakt en geschonden door beide partijen, propaganda van beide partijen. Daarnaast heeft op het eerder genoemde schaliegas de EU daar niks te zoeken. Laat ze het daar toch uitvechten. Landjepik gebeurde in het verleden en zal in de toekomst nog wel vaker gebeuren. Zolang Rusland van NAVO-landen afblijft hebben wij gewoon onze mond te houden. Sowieso die bangmakerij hier in het westen komt me de strot uit.quote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben jij zo pro-Rusland eigenlijk? Ik kan wel begrijpen dat je je vraagtekens zet bij Amerikaans buitenlands beleid (doe ik ook, ik was tegen de oorlog in Irak en aanwezigheid in Afghanistan o.a.) maar dat is nog geen reden om Rusland hard te steunen.
Zou je in een dictatuur willen leven? Zou je willen dat homo's geen rechten hebben? Geen vrijheid van meningsuiting? Geen persvrijheid? Conservatief beleid i.v.m. verstrengeling staat en kerk?
Kan me niet voorstellen dat iemand die verwend is met de Nederlandse vrijheid in zo'n soort land zou willen leven of zo'n soort land zou willen ondersteunen.
[..]
Geldt ook voor jou. Waarom houden jullie zo van een inherent slecht regime?
Onze belangen liggen ook buiten de eigen grenzen, h.quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef betyar het volgende:
. Zolang Rusland van NAVO-landen afblijft hebben wij gewoon onze mond te houden.
Dat zeg ik, schaliegas. Lekker hier verbieden en in een ander land de boel naar de klote boren. Wat een goed volk zijn wij toch.quote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onze belangen liggen ook buiten de eigen grenzen, h.
Als we LNG uit de VS importeren dan zitten ze daar met onze milieuschade.quote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zeg ik, schaliegas. Lekker hier verbieden en in een ander land de boel naar de klote boren. Wat een goed volk zijn wij toch.
Nee, hoewel ik toch al weinig gas verbruik sponsor ik zo'n land ook liever niet.quote:Op maandag 8 september 2014 21:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Als we LNG uit de VS importeren dan zitten ze daar met onze milieuschade.
Mooi toch?
Ik zou niet in Rusland willen wonen en ben ook geen fan van Rusland of Poetin.quote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef Libertarisch het volgende:
Geldt ook voor jou. Waarom houden jullie zo van een inherent slecht regime?
en dus blijft ie de komende 50 jaar , want de oppositie gaat naar siberiequote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zou niet in Rusland willen wonen en ben ook geen fan van Rusland of Poetin.
Poetin heeft Rusland gigantisch verbeterd, en er is ook geen alternatief dat beter is. De keuze is tussen Poetin, een communist, sociaaldemocratische Poetin of een extreemrechtse clown. Buiten dat doet Poetin veel positiefs op geopolitiek gebied, hij heeft bijvoorbeeld bombardementen op Syri voorkomen.
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dus blijft ie de komende 50 jaar , want de oppositie gaat naar siberie
ja maar dat is wel zoquote:
quote:
quote:Germany believes ceasefire is not enough
KYIV, September 8 /Ukrinform/.
German government considers insufficient to have only a ceasefire in Ukraine's east in order to reach success in settlement of the conflict.
Speaker of the government Steffen Seibert emphasized, a Ukrinform correspondent reports.
The matter not only concerns observing a ceasefire mode. There is a long list of things that were agreed and have to be fulfilled, Seibert said.
According to him, it is necessary also to reach results in the border control, exchange of captives, monitoring of the ceasefire mode on the part of the OSCE.
Dat is ineens een veel hoger aantal. Het onderstaande probleem is dus opgelostquote:Almost 650 people released from captivity, 500 more expected to be freed
The press secretary of Ukrainian President Petro Poroshenko, Sviatoslav Tseholko, has said that to date a total of 648 people have been released from captivity, more than 500 are planned to be freed.
quote:Terrorists disrupt exchange of captives
KYIV, September 8 /Ukrinform/.
The self-declared DPR stops a process of exchange of captives since it says that it has not received a list of captured militants.
This is said on the website of terrorists. There are fears that we will release everyone, and Kyiv will try to cheat, acting minister of state security of the DPR Leonid Baranov said.
Due to this, the DPR is not planning to release about 1,000 Ukrainian military in order not to become, as they allege, victims of fraud.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben niet voor en niet tegen Rusland, waar ik wel tegen ben is het beleid van de EU die in mijn ogen o.a. bevelen van Shell opvolgt. Het draait daar maar om een ding en dat is schaliegas. Er zijn afspraken gemaakt en geschonden door beide partijen, propaganda van beide partijen. Daarnaast heeft op het eerder genoemde schaliegas de EU daar niks te zoeken. Laat ze het daar toch uitvechten. Landjepik gebeurde in het verleden en zal in de toekomst nog wel vaker gebeuren. Zolang Rusland van NAVO-landen afblijft hebben wij gewoon onze mond te houden. Sowieso die bangmakerij hier in het westen komt me de strot uit.
Duidelijk. Kritisch kijken naar de gevestigde orde is niet verkeerd. (zolang je de realiteit niet uit het oog verliest)quote:Op maandag 8 september 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zou niet in Rusland willen wonen en ben ook geen fan van Rusland of Poetin.
Poetin heeft Rusland gigantisch verbeterd, en er is ook geen alternatief dat beter is. De keuze is tussen Poetin, een communist, sociaaldemocratische Poetin of een extreemrechtse clown. Buiten dat doet Poetin veel positiefs op geopolitiek gebied, hij heeft bijvoorbeeld bombardementen op Syri voorkomen.
Putin wordt dus 111? goed om weten.quote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dus blijft ie de komende 50 jaar , want de oppositie gaat naar siberie
Ja, 10 minuten later trokken ze hun bericht weer terug en kwamen ze daarmee inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
EU stelt sancties Rusland enkele dagen uit
ik vind het een prima incentive..quote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
EU stelt sancties Rusland enkele dagen uit
twitter:ASLuhn twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:18:41At rally celebrating liberation of Donbass from Nazis, people wave USSR, communist party & Novorossiya flags http://t.co/zUlRebPlu0 reageer retweet
twitter:ASLuhn twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:44:58"Now we're trying to free our land from same kind of invaders." Donetsk leader at celebration of victory over Nazis http://t.co/JCRFixac06 reageer retweet
twitter:ASLuhn twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:55:04Oddly, some people at Victory over Nazis commemoration in #Donetsk are holding pictures of #MH17 http://t.co/DnDQZpPk5M reageer retweet
twitter:rgomueller twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:20:37It should not be too hard to find 3 eyewitnesses which saw an UFO shooting down #MH17. What kind of proof is this. Ridiculous. #Ukraine reageer retweet
twitter:ArtyomTonoyan twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:20:36Grim but probably true @TheNatlInterest: "#Ukraines Battle for the East is Over." - http://t.co/strPJJx6hc reageer retweet
twitter:MobyPaul twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:14:53Back to footie .. never seen such an under motivated #Ukraine side reageer retweet
Ja, het betekent grensland. Dat is een favoriete constatering in de Russische propaganda. What is a name? Volgens de Russische propaganda de waarheid zelf. Oekraine moet zich maar eens gedragen, naar zijn ware naam: als een bufferstaat.quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Romanus het volgende:
Misschien weinig directe relevantie maar Oekrane betekent toch ook grensland? Vind het nogal tekenend voor de situatie nu. Zit precies tussen de EU en Rusland in. Letterlijk een bufferstaat.
Tenzij de Nederlandse Wikipedia dit verzint
iemand die weet hoe de achtergrond muziek heet, of waar die nog gebruikt was?twitter:jlszv twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:27:42RT Greetings from #Germany to #Novorossiya http://t.co/i8WVSUbtqx#Ukraine reageer retweet
Kon beter gebalanceerd zijn en echt nieuw bewijs was er ook niet. Al was het wel leuk dat het opperhoofd de buk een unknown vehicle with launcher noemde.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef meth1745 het volgende:
twitter:rgomueller twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:20:37It should not be too hard to find 3 eyewitnesses which saw an UFO shooting down #MH17. What kind of proof is this. Ridiculous. #Ukraine reageer retweet
twitter:ArtyomTonoyan twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:20:36Grim but probably true @TheNatlInterest: "#Ukraines Battle for the East is Over." - http://t.co/strPJJx6hc reageer retweet
twitter:MobyPaul twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:14:53Back to footie .. never seen such an under motivated #Ukraine side reageer retweet
>>> BNWquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat het een false flag van de Russen zou zijn lijkt mij te ver gaan al hebben ze dat wel geflikt met een flatgebouw.
Dat is hetzelfde als zeggen dat 9/11 een inside job was.quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat het een false flag van de Russen zou zijn lijkt mij te ver gaan al hebben ze dat wel geflikt met een flatgebouw.
Nuttig.. Ze zouden beter een commissie oprichten om te onderzoeken waarom ze de doodsoorzaak van de Odessa slachtoffers niet kunnen vinden... zogenaamd...quote:Yatsenyuk initiates creation of commission probing trade in arms and military equipment over past decade
Ukrainian Prime Minister Arseniy Yatsenyuk addressed Prosecutor General Vitaliy Yarema and Ukrainian members of parliament with the initiative to immediately create a temporary investigative commission to investigate cases of trading in arms and military equipment from 2004 to 2014, the press service of the Cabinet of Ministers reported on Sept. 6.
Ja die. Had best een aardig verhaal. Wellicht de moeite van het terugkijken even waardquote:
Que? Ik zeg toch dat het te ver gaatquote:
Nog minder dan voor 9/11 is een inside job.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Voor dat flatgebouw waren wel behoorlijk wat bewijzen.
Ik zal het eens opzoeken is weer 10 jaar geleden.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nog minder dan voor 9/11 is een inside job.
Totaal niet simplistisch dit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef betyar het volgende:
die flatgebouw theorie wordt door dezelfde mensen gepromoot die ook kwamen met de claim dat Putin een pedofiel is, dat Rusland verantwoordelijk was voor de Islam cartoons, dat Beslan een false flag was, dat de FSB achter 9/11 zat etc...quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Que? Ik zeg toch dat het te ver gaat![]()
Voor dat flatgebouw waren wel behoorlijk wat bewijzen.
Overigens omdat bnw te noemen gaat ver gezien waar mensen hier Oekrane van beschuldigen.
Yep, zoals ik al eerder zei. De Duitsers vinden het prima om die EU kar te trekken, maar dan wel op hun voorwaarden. De tijd dat Duitsland neutraal aan de zijlijn blijft wachten tot Frankrijk en Engeland het eens worden is voorbij. Zeker nu de UK zich steeds verder van de EU probeert te bewegen en Frankrijk nog steeds in een dip zit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef SadPanda het volgende:
As I am reminded, Minister Von der Leyen also said [that] looking several years into the future, if the German army is to take on more tasks as it is going to have to do as a result of the summit, then the German parliament will have to review the defense budget,” Vershbow stated.
http://rt.com/news/eastern-ukraine-army-operation-680/
Je weet dat dat niet waar is. Er is vaak goed onderzoek naar gedaan door o.a. journalisten. Dat hele zaakje stinkt, maar het kan niet aan Putin genageld worden, omdat hij destijds nog een duwtje in de rug kreeg van de oligarchen en zittende macht. Daarnaast zijn er nog 10 tot 20 andere partijen die erachter hebben kunnen zitten.quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
die flatgebouw theorie wordt door dezelfde mensen gepromoot die ook kwamen met de claim dat Putin een pedofiel is, dat Rusland verantwoordelijk was voor de Islam cartoons, dat Beslan een false flag was, dat de FSB achter 9/11 zat etc...
Hola en iplayer.quote:Op maandag 8 september 2014 23:03 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een torrent voor die BBC Horizon reportage die claimt dat het toch echt Russen waren die de MH17 uit de lucht hebben geschoten?
De UK lijkt toch ook wel de kar te trekken, dat zie je bijvoorbeeld ook aan dat interventie leger.quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al eerder zei. De Duitsers vinden het prima om die EU kar te trekken, maar dan wel op hun voorwaarden. De tijd dat Duitsland neutraal aan de zijlijn blijft wachten tot Frankrijk en Engeland het eens worden is voorbij. Zeker nu de UK zich steeds verder van de EU probeert te bewegen en Frankrijk nog steeds in een dip zit.
http://www.medialens.org/(...)raq-documentary.htmlquote:I declare an interest - I was the 'Baghdad producer' for the Correspondent programme. I had no idea of John Sweeney and George Galloway's long antipathy, nor even that Sweeney was reporting for Correspondent from Kurdistan. I was promised that the 'editorial line would be agreed between producers and reporters'. It was not. And the end result, I believe - in common with many others who have since written and emailed the programme - was an authored, polemiscised report that was a classic case of 'advocacy journalism'. An important opportunity afforded by rare access to Iraq and Kurdistan to report objectively on the effects of economic sanctions was, I believe lost.
Ze worden zich gewaar dat ze eens moeten gaan gedragen als het leidende EU land. En dan bedoel ik niet wo2 stijl.quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al eerder zei. De Duitsers vinden het prima om die EU kar te trekken, maar dan wel op hun voorwaarden. De tijd dat Duitsland neutraal aan de zijlijn blijft wachten tot Frankrijk en Engeland het eens worden is voorbij. Zeker nu de UK zich steeds verder van de EU probeert te bewegen en Frankrijk nog steeds in een dip zit.
twitter:wavetossed twitterde op maandag 08-09-2014 om 23:08:191. The signing of “Minsk Protocol about Truce” was an act of treason Leaders of the people’s republics who signed it must resign. #Ukraine reageer retweet
twitter:wavetossed twitterde op maandag 08-09-2014 om 23:10:333. Ceasefire does not exist. There is no peace. The alleged ceasefire is farce. #Novorossia #Ukraine reageer retweet
Dat laatste: erg pessimistisch of gewoon de realiteit?quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef meth1745 het volgende:
twitter:wavetossed twitterde op maandag 08-09-2014 om 23:08:191. The signing of “Minsk Protocol about Truce” was an act of treason Leaders of the people’s republics who signed it must resign. #Ukraine reageer retweet
twitter:wavetossed twitterde op maandag 08-09-2014 om 23:10:333. Ceasefire does not exist. There is no peace. The alleged ceasefire is farce. #Novorossia #Ukraine reageer retweet
Als je je stelling niet met bronnen kan onderbouwen maar slechts met vermoedens, wedervragen en koffiedik kijken je stelling probeert te onderbouwen zegt dat genoeg over het fundament van de stelling. Misschien had je iets te snel geoordeeld door te opperen dat het alle maatschappijen zou raken.quote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat Aeroflot uit zijn alliantie zou (moeten) stappen als dit doorgaat.
En voor de laatste keer doe ik een beroep op je gezonde verstand. Lees nu even wat er al geschreven is en probeer dan even logisch na te denken aub.
Denk je nu werkelijk dat de Russen hun boycott zo willen organiseren dat je er met een enkele administratieve handeling onderuit kan komen als westerse maatschappij? Denk je dat echt serieus?
Oh really?quote:
ok, was niet 9/11, maar de bommen in Londen:quote:Beslan: Alexander Litvinenko suggested in September 2004 that the Russian secret services must have been aware of the plot beforehand, and therefore that they must have themselves organised the attack as a false flag operation.
quote:When asked in an interview who he thought the originator of the 2005 bombings in London was, Litvinenko responded saying,[63] "You know, I have spoken about it earlier and I shall say now, that I know only one organization, which has made terrorism the main tool of solving of political problems. It is the Russian special services."
According to Litvinenko, the 2005 controversy over the publication in the Danish newspaper Jyllands-Posten of editorial cartoons depicting the Islamic prophet Muhammad was orchestrated by the FSB to punish Denmark for its refusal to extradite Chechen separatists.[49]
In an article written by Litvinenko in July 2006, and published online on Zakayev's Chechenpress website, he claimed that Vladimir Putin is a paedophile
Omdat je het niet wilt snappen zal ik het even concreet maken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je je stelling niet met bronnen kan onderbouwen maar slechts met vermoedens, wedervragen en koffiedik kijken je stelling probeert te onderbouwen zegt dat genoeg over het fundament van de stelling. Misschien had je iets te snel geoordeeld door te opperen dat het alle maatschappijen zou raken.
twitter:BradCabana twitterde op maandag 08-09-2014 om 17:58:00SIT REP: NAF evacuate civilians from a town near #Debaltseve likely anticipating battle there. Also shelling around #Donetsk #cdnpoli reageer retweet
twitter:BradCabana twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:36:20SIT REP: The Leaders of #Luhansk and #Donetsk Republics issued a joint statement:They reserve the right to continue ops if fired on #cdnpoli reageer retweet
(dat zal de brug zijn die deelnemer postte..#170)twitter:BradCabana twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:32:51UNCONFIRMED REPORTS: The #Ukraine army blew up a bridge in N #Mariupol #cdnpoli #ceasefire reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |