jonkie!quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker ontspannen dus bij de kapper razz![]()
AwayTL jonkie!
Ik was net 24 toen S werd geboren en ben dit jr 26 geworden..
Volgens mij heeft ze het nu ook weer, toch?quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Phaidra het volgende:
Ik lees net dat William & Kate een tweede verwachten. Lijkt me echt heel zwaar, binnen een jaar weer zwanger terwijl je bij nr. 1 HG had. Ze zullen vast ook hulp hebben en zo, maar als ik Kate was, zou ik toch nog even stiekem aan de anticonceptie gaan.
quote:
Ditquote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef Radyhyn het volgende:
Denk wel dat het voor de kinderen echt heel leuk is als er niet zo veel tijd tussen zit
5 min is genoeg hoorquote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
't is in elk geval een vruchtbaar huwelijk
Hoe doen die Royals dat toch? Ik heb altijd het idee dat die geen tijd hebben om te batsen
ja maar als je elkaar maar drie dagen per maand ziet is het alsnog een kwestie van uitzonderlijk goed richtenquote:
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!quote:Op maandag 8 september 2014 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer is George jarig? Is die al niet 1?
Tja het hoeft niet zo te zijn maar ik ken eigenlijk niemand die het bij de 1e zwangerschap wel HG had en bij een 2e niet.
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!
quote:Kate was due to join William in formally opening Oxford University's £21 million centre dedicated to the study of China later on today, but William will now attend the event on his own.
It is understood that Kate's pregnancy has not passed the 12-week stage - a similar position to when she was struck by the illness when in the early stages of her first pregnancy.
Ah, zo ver had ik nog niet gezocht. Vreselijkquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijn
Fijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Sicilia het volgende:
Groeiecho gehad en was helemaal goedHij volgt prima zijn eigen lijntje en zit mooi op en soms klein beetje onder het gemiddelde (maar dat was te verwachten, ik ben zelf 1.60 en vriend is ook niet de grootste met z'n 1.78) gaat dus prima
![]()
En Razz..stadsgenootje![]()
Lijkt mij heel pittig, nog een dreumesje en dan ook nog HG! Maar ze zal genoeg hulp hebben toch?
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?
idd. voor vele te laat maar hopelijk voor vele ook nog op tijd.quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...
quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.
Ik moet morgen op controle.quote:Op maandag 8 september 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]is er wel hoop dat het zich nog helemaal herstelt?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Waarom kruipen die weken voorbij? woensdag pas 6 weken.. ZES.. Nòg 2 weken wachten en pas 22 oktober de 12 weken. Damn
hoe stokoud ben je dan wel niet?quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij wel heel oud bij jullie jonkies. Ik ben niet zwanger en word dat ook niet meer als het klopt.
Dat vind ik zo liefquote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]'t is zo tergend, zeker als het een paar keer mis is gegaan, ik weet er alles van
Maar er wordt aan alle kanten geduimd!
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe stokoud ben je dan wel niet?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.
Godsamme, ouwe!quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeg hey, hou eens opquote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jonkie! jij hebt al 2 kinderen op je 30e, ik weet niet of mij dat wel gaat lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook. Al blijven vele er wel restverschijnselen van hebben. Sneller uitdrogen, paniek bij spugen, niet tegen alle geuren meer kunnen. Het herstel duurt ook langer want het put je lichaam uit en je gaat over je reserves heen. Die ik toch meer dan genoeg had. Maar ik heb een breuk in mijn middenrif aan het spugen overgehouden met als gevolg continu maagzuur en nog steeds spugen. Ik kon niet eens bukken laat staan sporten.quote:Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Radyhyn het volgende:
FR![]()
Kan HG zulke enorme gevolgen hebben ja?!
Dat wist ik helemaal niet.. dacht dat het alleen zeer ongemakkelijk en gewoon ronduit klote was tijdens de zwangerschap..![]()
Wat een verschrikkelijk iets!
Topicpuppyquote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Skittles het volgende:
Voor de statistieken dan:
21 jaar zwanger, 22 jaar komt ze eruit.
Ik ga weer verder in de zandbak spelen enzo.
Wat een drama om aan zo iets moois (zwangerschap) zo iets naars over te houdenquote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook. Al blijven vele er wel restverschijnselen van hebben. Sneller uitdrogen, paniek bij spugen, niet tegen alle geuren meer kunnen. Het herstel duurt ook langer want het put je lichaam uit en je gaat over je reserves heen. Die ik toch meer dan genoeg had. Maar ik heb een breuk in mijn middenrif aan het spugen overgehouden met als gevolg continu maagzuur en nog steeds spugen. Ik kon niet eens bukken laat staan sporten.
Mogen mijn dreumes en ik met je mee? Vrijdag word ik 22quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Skittles het volgende:
Voor de statistieken dan:
21 jaar zwanger, 22 jaar komt ze eruit.
Ik ga weer verder in de zandbak spelen enzo.
ik dacht dat die 23 wasquote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Skittles het volgende:
Maar volgens mij ben ik niet de jongste toch? Krijgerrtje?
O kijk eens aan! Natuurlijk mogen jullie meequote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Mogen mijn dreumes en ik met je mee? Vrijdag word ik 22
los fossilos zoals bert visscher het zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!quote:Op maandag 8 september 2014 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en volgens mij hoort dnd ook nog bij de fossielenclub!
Nope, je bent echt de oudstequote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
los fossilos zoals bert visscher hey zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!
Maar er is toch vast wel iemand ouderdan ik snif snif![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Sicilia het volgende:
Voor de statistieken dan: 25 bij de eerste en over klein maandje word ik 28, dus 28 bij de tweede!
Envoor Vlindur! Die eerste weken zijn zoooo spannend! Hier wordt iig heel hard voor je geduimd!
Pittig hoor f_r..lijkt me heel naar! Je hebt het dus ook gewoon 2 keer gehad??
Jeej!quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
O kijk eens aan! Natuurlijk mogen jullie mee
ach denk maar zo liever ouder en wijs er er aan toe dan een kind omdat je dat voor een bepaalde leeftijd wilde. En halle berry en nog tig andere waren nog veel en veel ouder.quote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
los fossilos zoals bert visscher het zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!
Maar er is toch vast wel iemand ouderdan ik snif snif![]()
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!![]()
Met je breiwerkje?quote:Op maandag 8 september 2014 14:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!![]()
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!quote:Op maandag 8 september 2014 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ach denk maar zo liever ouder en wijs er er aan toe dan een kind omdat je dat voor een bepaalde leeftijd wilde. En halle berry en nog tig andere waren nog veel en veel ouder.
Ik mag geen kinderen meer krijgen. Dus ik krijg je ze niet meer over 10 jaar.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!
Dat is te doen in een jaarquote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!
quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Loj het volgende:
voor Vlindur, de eerste weken zijn stom!
Fijn Sicilia, van de goede echo!
En verder 27 bij de eerste, 29 bij de tweede... Netjes toch
(Oh en bij ooit misschien een derde ben ik ook 29, en bij een vierde ook.....)
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook dat ik eeuwig 29+1 zou blijven roepen. Maar 30 valt eigenlijk best mee
![]()
![]()
En dank jullie wel. Jullie zijn lief![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.
(En voor je het weet ben je 40 en staan er twee giebelende meisjes van 13 voor je deur die wel 16 lijkenen moet je je voorstellen als 'de moeder van' * buufosaurus* ) nog nooit zo oud gevoeld. Jemig de pemig.
Nou en het is ook wel echt associatie hoorquote:Op maandag 8 september 2014 14:26 schreef AwayTL het volgende:
*schuift nog even een aantal pepernoten in dr mik*
Afvallen jaa ooit.
Spees, sorry hoeft niet!! Ieder zn ding qua namen. Soms zie ik ook namen bij kindernamen voorbij komen die iedereen massaal mooi vindt en dan denk ik wtf, why. Moest ook aan jouw s wennen, nog nooit van gehoord! Vind het overigens erg schattig nu!
En een knuffel voor Vlindur.
Hahaquote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.
(En voor je het weet ben je 40 en staan er twee giebelende meisjes van 13 voor je deur die wel 16 lijkenen moet je je voorstellen als 'de moeder van' * buufosaurus* ) nog nooit zo oud gevoeld. Jemig de pemig.
Winkelcentrum Woensel nodigt je uit om een kijkje te nemenquote:Op maandag 8 september 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik woon in zo'n buurt vol Kezen, Teunen, Gijzen, Joepen, Anna's, Sofies en Fientjes
Die dragen overigens geen van allen van die glimjassen, dat doen alleen de vijf incidentele buurtmarokkanen
Mnoohhh nog lekker een nachtje thuis slapenquote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Cholula het volgende:
Ik zie dat ik het leeftijd opnoemen heb gemist. Ik ben 29 of 30 als ik mijn eerste kindje krijg.
Ondertussen zit ik trouwens niet op de markt in Groningen. Mijn hormonen besloten namelijk op het station dat ze toch naar huis wilden, dus nu zit ook al ruim een uur in de trein en heb ik nog een uur te gaan.
Ik heb echt helemaal niks te zoeken in WCW. Nog niet een beetje. Maar ik snap dat jij daar wel uithangt, locatiegewijsquote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Winkelcentrum Woensel nodigt je uit om een kijkje te nemen
Wij wonen nu in een top20namenbuurt en denk dat dat straks ook wel zo zal zijn in ons nieuwe durp.
Jupquote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Mnoohhh nog lekker een nachtje thuis slapen
quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Cholula het volgende:
[..]
Jup![]()
En morgenochtend nog een keer afscheid nemen.Hopelijk laat ik het overgeven op de oprit deze keer achterwege.
Ik kom daar twee keer per jaarquote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks te zoeken in WCW. Nog niet een beetje. Maar ik snap dat jij daar wel uithangt, locatiegewijs
Overigens heb ik natuurlijk de Bennekel en de Kruidenbuurt vlakbij, evenals de Doornakkers, waar naast de nodige Yasmina's en Mehmets ook wel een hoop Djovaènny's en TJELSIES en Jaecylinn's rondparaderen
oh, gelukkig!quote:Op maandag 8 september 2014 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kom daar twee keer per jaarDe stad is dichterbij voor ons hoor! Ik heb een hekel aan WCW
Tip voor iedereen: schrijf dit in de geboorteplan! Het was een heel prettig gevoel als het hoofdje staat! Verzachtte de pijn echt.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef JufMariska het volgende:
en over foefmassage (zei Mignonne daar een tijdje geleden niet over dat de werking daarvan niet echt helder is? En dat warme natte doeken op het moment supreme beter werken..? *zwanger brein*)
jeej nog een wijze!quote:Op maandag 8 september 2014 15:06 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Saurus meld! (34 nu en bij geboorte, 32 bij de eerste).
quote:Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net mijn eerste medelijden van een wildvreemde gescoord![]()
dat zeg je toch ook niet tegen een vent met een bierbuikquote:Op maandag 8 september 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
welkom bij de clup!
Ja, ik stond te wachten voor een vergaderzaal, en toen kwam er een man naar buiten die zo naar mijn buik keek en zei: "zo, hoe hou je het vol!"
Ik ben woensdag 6 weken volgens eigen berekeningquote:Op maandag 8 september 2014 15:49 schreef twist02 het volgende:
Even snel WOGgen
@Vlindur: volgens mij zijn wij ongeveer even ver; ik ben vandaag 6 weken (volgens eigen berekening). Nog 2 weken tot de eerste echo. Het gaat echt heel traag hè? En kan me inderdaad voorstellen dat het bij jou nu nog zenuwslopender is!
En voor de fossielen/zandbak-lijstjes:
Ik ben nog net 26 als ons eerste kindje komt
Wil eigenlijk de eerste echo afwachten omdat het voor m'n gevoel dan pas 'echt' is. Voelt echt heel stom/ondankbaar, maar ergens heb ik zo'n idee dat het allemaal té makkelijk is gegaan (direct na stoppen met pil regelmatig en 2e ronde 'voor het echie' raak). Ik geloof er om eerlijk te zijn nog helemaal niks van nuquote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben woensdag 6 weken volgens eigen berekeningGa es gauw in de lijst dan. Ik voel me zo verdomd alleen
![]()
KLUMSY, JIJ OOK!!!!
dat blijft hoor, ik geloof het nog steeds nietquote:Op maandag 8 september 2014 16:28 schreef twist02 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk de eerste echo afwachten omdat het voor m'n gevoel dan pas 'echt' is. Voelt echt heel stom/ondankbaar, maar ergens heb ik zo'n idee dat het allemaal té makkelijk is gegaan (direct na stoppen met pil regelmatig en 2e ronde 'voor het echie' raak). Ik geloof er om eerlijk te zijn nog helemaal niks van nu
+1quote:Op maandag 8 september 2014 16:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dat blijft hoor, ik geloof het nog steeds niet
Haha, shit, ik hoopte dat een echo wel zou helpenquote:Op maandag 8 september 2014 16:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dat blijft hoor, ik geloof het nog steeds niet
en dan sta je vier jaar later op het schoolplein en denk .. wat moet ik hier .. zo groot is mijn kind toch nog niet??quote:Op maandag 8 september 2014 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
En als de baby er dan is, is het nog steeds heel lang onwerkelijk om 'mijn zoon/dochter' of 'ik ben de moeder van' te zeggen!
Het is bij mij zo stom dat ik dochter nog steeds 'jongste' noem terwijl ze dat al ruim 5 weken niet meer is.quote:Op maandag 8 september 2014 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
En als de baby er dan is, is het nog steeds heel lang onwerkelijk om 'mijn zoon/dochter' of 'ik ben de moeder van' te zeggen!
Voor als je nog een keer extra wiltquote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
En nu liggen er uiteraard twee formulieren voor een gtt in de brievenbus.
jummehquote:Op maandag 8 september 2014 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voor als je nog een keer extra wilt
quote:Op maandag 8 september 2014 17:58 schreef Risu het volgende:
Dat onwerkelijke herken ik ook nog wel hoor. Gisteravond stond ik als een malle te grijnzen toen ik weer een keer besefte dat er een kindje groeit. En elke keer als ik langs de koelkast loop zie ik vol verbazing mijn dikkere buik erin gespiegeld en voel ik me ook ineens weer zo gelukkig. Alsof het elke keer weer opnieuw nieuws is ofzo.
Ik trek zodra ik thuis ben ook vaak m'n pyjamabroek aanquote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef klumsy het volgende:
M'n kleding begint nu gewoon al minder lekker te zitten... Ben benieuwd hoe lang ik m'n eigen kleding nog aan kanbij Lola had ik met 8 ( kan ook eerder geweest zijn ) weken al zwangerschapsbroeken aan
quote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik trek ook m'n makkelijkere kleren aan savonds. Niet dat ik overdag weg ben, maar met kinderen halen en brengen naar school is het toch wel zo netjes om niet in m'n tokkiebroek over straat te gaan
Ik denk ook dat ik groei. Maar ik denk ook dat ik het alleen maar 'denk'
Ik durf gewoon niks meer te hopen en te denken.![]()
Ik duim voor je Vlindurquote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik trek ook m'n makkelijkere kleren aan savonds. Niet dat ik overdag weg ben, maar met kinderen halen en brengen naar school is het toch wel zo netjes om niet in m'n tokkiebroek over straat te gaan
Ik denk ook dat ik groei. Maar ik denk ook dat ik het alleen maar 'denk'
Ik durf gewoon niks meer te hopen en te denken.![]()
Ja!quote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Balen dat je zo ziek bent klumsy!en beginbuikjes zijn
bij mij duurde dat wel even!
Oh en zeg me dat jullie het ook zien!
[ afbeelding ]
Gezakt, ja toch?
ja, maar dat is vooral omdat die banden lekker steun gevenquote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind je buik echt zo fantastisch!! Vind je die broeken nog OK zitten? Ik heb minder buik en kan die positiebroeken echt niet meer velen...
Vind ik ook. Ze zitten te strak, en als ik een tijdje loop dan rollen ze ook naar beneden, onder mn buik. Ligt idd misschien aan de maat?quote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Zoë23 het volgende:
Zwangerschapsbroekendie band is echt niet gemaakt voor mijn buik..zit veel te strak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Jazeker:)quote:Op maandag 8 september 2014 08:54 schreef kwakz0r het volgende:
Word het daardoor ook wat echter allemaal
Die broeken van de missetam vind ik daarom ook zo klote, vanwege dat elastiek wat bovenin zit. Ik raad je echt een broek van mamalicious aan! Die hebben elastiek onder de buik wat je ook gewoon niet hoeft te gebruiken. Net als babybroekjesquote:Op maandag 8 september 2014 18:56 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb een broek van Miss etam (lichtroze) mt 40 die te wijd is bij mijn benen en kont maar die band om mijn buik..brr echt te strak.
Zou ik die band eruit kunnen halen? Dat het gewone broeken worden? Dan kan ik ze misschien nog aan
quote:Op maandag 8 september 2014 18:59 schreef klumsy het volgende:
SQwat een prachtige buik
Ik zat te kijken hoe m'n buik bij Lola was...
Nou heb ik altijd wel een pens, maar met 8 weken kon ik het toen echt niet meer verborgen houdenwowzers!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heb 1 van mamalicious en dat is mijn enige spijkerbroek die ik af en toe nog aantrek. Band is idd zacht en jeukt niet (die van Miss etam kriebeltquote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die broeken van de missetam vind ik daarom ook zo klote, vanwege dat elastiek wat bovenin zit. Ik raad je echt een broek van mamalicious aan! Die hebben elastiek onder de buik wat je ook gewoon niet hoeft te gebruiken. Net als babybroekjesen dan gewoon een zachte elastische band die daar boven zit. En nergens knelt!
Ik ga sporten. Ben doodop. Maar nog ff volhouden en vanavond vroeg naar bed. Ja echt.
(Bekenden know what i mean)
Ja, dat heb ik ook al iddquote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Broeken van missetam zitten/ zaten hier juist perfect. Maar krijg nu dat de rand onder de band( de broek zelf zeg maar) te strak gaat zitten. Zou dat betekenen dat kind gaat indalen?
ja, als ik verlof heb ga ik in mijn "sportbroek" wonenquote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Wel jammer want het is een mooi model & leuke kleur. Nouja misschien kan ik mijn zus er blij mee makenheeft een andere bouw dan ik en al een beginnend bolletje.
Pyjama broeken
Ernstig hoe snel je dat soort dingen vergeet.. ik weet echt niet meer wanneer ik ze bij de jongens voor het eerst aanhad .. bij deze zwangerschap heb ik met zes weken m'n eerste broek besteld (vanwege een crematie waar ik heen zou gaan en waar ik netjes bij wilde lopen, maar wat achteraf niet nodig was omdat het alleen voor naaste familie bleek te zijnquote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef klumsy het volgende:
M'n kleding begint nu gewoon al minder lekker te zitten... Ben benieuwd hoe lang ik m'n eigen kleding nog aan kanbij Lola had ik met 8 ( kan ook eerder geweest zijn ) weken al zwangerschapsbroeken aan
nekplooimeting kan alleen tussen 12.0 en 13.6, dus dat lijkt me welquote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef DJMO het volgende:
ik heb morgen controle in het ziekenhuis, en volgende week dinsdag de nekplooimeting. Nou zit ik me ineens af te vragen .. ik ben net twee weken geleden nog voor een termijnecho geweest. Is het dan normaal dat ze me na twee weken al weer terug laten komen
oneens, ik zweer er echt bijquote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Crumpette het volgende:
jaaa Henka op weg naar de exit!krijg je wat meer lucht ook?
ik denk dat iedereen kan concluderen dat zwangerschapsjeans gewoon in alle gevallen afzakken. of ze nou te groot of te klein zijn.
op naar buikenyoga!
Ah, ik heb alleen de gewone jeans idd. Dat verklaart het.quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als ik verlof heb ga ik in mijn "sportbroek" wonen
Die kleurtjesbroeken van miss etam zaten mij trouwens ook voor geen meter. De gewone jeans zijn wel superfijn.
ja, dat wist ik, maar ik moet dus ook nog op een tussentijdse controle, die net twee weken na de termijnecho ligt. Die controle snap ik eik. niet zo goed.. als ik de week erop ook weer moet voor de npm.quote:Op maandag 8 september 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nekplooimeting kan alleen tussen 12.0 en 13.6, dus dat lijkt me wel
Hemdje erover!quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef Crumpette het volgende:
jaaa Henka op weg naar de exit!krijg je wat meer lucht ook?
ik denk dat iedereen kan concluderen dat zwangerschapsjeans gewoon in alle gevallen afzakken. of ze nou te groot of te klein zijn.
op naar buikenyoga!
hm, geen idee eigenlijk hoe ze dat in ziekenhuizen doen. Ben jij medisch dan?quote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, dat wist ik, maar ik moet dus ook nog op een tussentijdse controle, die net twee weken na de termijnecho ligt. Die controle snap ik eik. niet zo goed.. als ik de week erop ook weer moet voor de npm.
in zoverre medisch dat ik de laatste twee zwangerschappen ben ingeleid, bij de laatste had Geert de navelstreng in een knoop gezwommen. Ik zou gewoon bij een vk onder controle kunnen, maar dat wil ik zelf nietquote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, geen idee eigenlijk hoe ze dat in ziekenhuizen doen. Ben jij medisch dan?
Morgen pas?quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Kursor het volgende:
[..]
Hemdje erover!Maar is het nu vast nog wat te warm voor
. Morgen gooi ik m'n positiespul in V&A
geen warme doeken en maar 3 kleine scheurtjes, melden dat t brand als de hel was ook heel prettig toen t hoofdje stond.quote:Op maandag 8 september 2014 15:07 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Tip voor iedereen: schrijf dit in de geboorteplan! Het was een heel prettig gevoel als het hoofdje staat! Verzachtte de pijn echt.
En ik ben amper uitgescheurd, maar weet natuurlijk niet of dat alleen door de washandjes kwam.
wat scheelt dat?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geen warme doeken en maar 3 kleine scheurtjes, melden dat t brand als de hel was ook heel prettig toen t hoofdje stond.
oh maar dat kan allebei hoor! Die larve is al een centimetertje of 45quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Skittles het volgende:
Zwangerschapsbroeken zitten hier ook niet lekker, nooit gedaan ook. Te strak of te los. Band zit altijd te los en gaat dan weer afzakken.. bluh..
SQ die buik is echt gezakt![]()
Mijn kind is daar veel te eigenwijs voor, tegen de ribben aantrappen is echt zoveel leuker.
Waarom ik dan het gevoel heb een bal tussen m'n benen te hebben zitten, geen idee
Nee ik kan duidelijk dat bobbelhoofd nog bewegenquote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat kan allebei hoor! Die larve is al een centimetertje of 45
wobble wobblequote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee ik kan duidelijk dat bobbelhoofd nog bewegen
t waren scheurtjes in de baarmoederhals/wand ding... ken je niet bij met je doekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vloeken werkt vaak voor mij maar dat kan persoonlijk zijn
en Henka is onderweg naar beneden hoor
ik denk dat je nu toch mijn megabol voorbij bent gegaan! en t staat goehoed
[ Bericht 18% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 08-09-2014 20:28:25 ]S. 2014
J. 2016
Zak zak zak zak zak zak zak, zak maar lekker door door door, zak maar door door door.quote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Balen dat je zo ziek bent klumsy!en beginbuikjes zijn
bij mij duurde dat wel even!
Oh en zeg me dat jullie het ook zien!
[ afbeelding ]
Gezakt, ja toch?
Dit....quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ook leggings zitten niet meer fijn trouwens hier. Zusje zit nog zo hoog dat alles halverwege een beetje knelt. M'n favoriete outfit nu is m'n maxi jurk, of een jumpsuit. Of bloot
quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zak zak zak zak zak zak zak, zak maar lekker door door door, zak maar door door door.
Tot de grond schudden met die kont van links naar rechts.
Mariska gefeliciteerd!
En waar het nu over gaat ben ik al weer kwijt. Oh ja scheuren! Weet niet meer of het staan van het hoofdje erg pijn deed. Wel dat de vk zei:' oh ja dit doet wel even pijn'.... Jaa thnx voor the heads up![]()
Ik heb met 10 weken termijnecho gehad en krijg morgen met 12 weken npm, dus lijkt me normaal? Ook met 7 weken intake gehad en gelijk nieuwe afspraak gepland. Die is donderdag, dus moet 2x deze week! Maar denk dat ze donderdag meer naar gewicht en bloeddruk zullen kijken, dat deden ze met 7 weken ook.quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef DJMO het volgende:
ik heb morgen controle in het ziekenhuis, en volgende week dinsdag de nekplooimeting. Nou zit ik me ineens af te vragen .. ik ben net twee weken geleden nog voor een termijnecho geweest. Is het dan normaal dat ze me na twee weken al weer terug laten komen
ik had geen exacte datum meegekregen, en had ook geen zin om te gaan rekenen, dus ik heb gewoon een datum gekozen die om en nabij de ud ligt en die me wel leuk leekquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:09 schreef Gevalletje het volgende:
Ohh nog gefeliciteerd Mariska, was ik even terug nog vergeten!
[..]
Ik heb met 10 weken termijnecho gehad en krijg morgen met 12 weken npm, dus lijkt me normaal? Ook met 7 weken intake gehad en gelijk nieuwe afspraak gepland. Die is donderdag, dus moet 2x deze week! Maar denk dat ze donderdag meer naar gewicht en bloeddruk zullen kijken, dat deden ze met 7 weken ook.
Zie trouwens dat jij iets achterloopt op mij (ben morgen precies 12 weken), maar sta wel onder jou in t lijstje.
dat idee krijg ik ook! Maar volgens mij ongeveer de helft als ik zo in het lijstje kijk. Ik denk toch een combinatie van "better safe than sorry" en het feit dat we toch elkaar onbewust best wel opnaaien met heel dat gedoe... Ik heb van dat laatste in elk geval best wel last merk ik. (Ik vel overigens geen oordeel hoor, ik begrijp dat goed!)quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:23 schreef Heliotrope het volgende:
Gelukkig was het goed DnD! En 36 weken wauw!
Door de verhalen hier heb ik het idee dat bijna iedereen tegen het einde van de zwangerschap wel een keer met minder leven voelen in het ziekenhuis is, of lees ik over alle mensen die dat niet hadden heen?
het opnaaien viel eigenlijk wel mee. K kan wel (nog steeds) onzeker raken als iemand een miskraam krijgt... hoewel mij dat wwaarschijnlijk niet meer gaat overkomenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook! Maar volgens mij ongeveer de helft als ik zo in het lijstje kijk. Ik denk toch een combinatie van "better safe than sorry" en het feit dat we toch elkaar onbewust best wel opnaaien met heel dat gedoe... Ik heb van dat laatste in elk geval best wel last merk ik. (Ik vel overigens geen oordeel hoor, ik begrijp dat goed!)
we gaan gewoon voor de 120/75!quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb het (nog) niet gehad Heli, wel een ctg ( vanwege een flinke bloeddruk). Vorige zwangerschap heb ik met 41 weken nog een ctg gehad vanwege minder leven voelen. Bleek stilte voor de storm te zijn, die nacht begonnen de weeën!
Vandaag 38 wekenen misschien vanmiddag wel weer ctg, moet weet bloeddruk check bij de vk
oooh, begrijp me niet verkeerd, ik benijd dat niet!quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
SQ, eigenlijk is dat superfijn! Toen ik naar het zhs ging voor een ctg ivm minder leven voelde ik me echt heel rot. Ik was er zeker van dat mn baby dood was.
Jij hebt, ondanks je verleden en onzekerheden , altijd genoeg vertrouwen gehad in Henka en je lichaam.
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh, begrijp me niet verkeerd, ik benijd dat niet!en dat gevoel lijkt me echt vreselijk
![]()
ik hoop ook dat het dit keer niet nodig is!
En Dnd, ik had hetzelfde gedaan hoor! Natuurlijk!
+1quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik bedoel eigenlijk dat ik het 'knap' (niet het goede woord) van je vind dat je die rust hebt kunnen bewaren
, ondanks je onzekerheden.
wacht maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Juich niet te snel he, we hebben nog een paar weken
weet je wat ook een rare maar wel een ggeruststelling was. Dat de verloskundige absoluut geen haast had. Heel rustig. Kwam even langs. Toen hadden we al zoiets van als zij er geen big dealvan maakt zal het allemaal wel een beetje meevallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:01 schreef Heliotrope het volgende:
Oh ik bedoelde het zo ook niet hoor, ik snap heel goed dat je belt bij minder leven en het lijkt mij ook een vreselijk gevoel. Dat het redelijk veel voorkomt stelt me ook wel weer een beetje gerust, want het is vrijwel altijd of goed, of er wordt een plan op gemaakt. Maar dat maakt niet dat het me niet heel naar lijkt..
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook gewoon echt de enige onder de 65 hier
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeg ik
Naja, eerst mijn lievelingscocktail maar weer gaan consumeren
er kwam net nog een andere dikbuikige bij maar die negeert mijn begripvolle blikkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:41 schreef Crumpette het volgende:
wast weer lekker SQ?![]()
![]()
ik was vorige week ook de enige non-bejaarde in de wachtkamer
Waar zit je? Ik kom dit gadeslaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er kwam net nog een andere dikbuikige bij maar die negeert mijn begripvolle blikkenen de bejaarde tegenover me kijkt zeer afkeurend naar mijn gehandicapte haaktechniek
stratumsedijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik kom dit gadeslaan
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik kom dit gadeslaan
Lijkt me zo leuk, maar wel een beetje te ver wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef mignonne het volgende:
ik deel hem nog maar eensvoor wie er nog een echo wil
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lijkt me zo leuk, maar wel een beetje te ver weg
Nou... Mijn zus woont in Zoetermeer en is 16 januari jarig.. Als B5 blijft zitten kunnen we wat regelen misschien
De kinderen laat ik wel bij mn zwagerquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leuk!![]()
van wat ik begrepen heb mag je 1 (of 2 als ze zich gedragen) extra persoon/personen mee brengen. Maar kinderen zijn niet handig want het is wel een relatief lange zit.
Tuurlijk komt t zoverquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De kinderen laat ik wel bij mn zwager![]()
Neem ik mn zus en J. mee oid.
ALS het zover komt..
Ik ben misselijk, dat is een goed teken toch?
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Tuurlijk komt t zoverhou vast dat gevoel hoor!
En het haken en op je telefoon bezig zijn was niet genoeg om "Ga. Weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, waarom trek ik altijd psychiatrische gevallen aan? Staat er soms "praatpaal" op mijn voorhoofd?![]()
heb je je beats by dre niet op ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, waarom trek ik altijd psychiatrische gevallen aan? Staat er soms "praatpaal" op mijn voorhoofd?![]()
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik doe mn best![]()
TS, whoohooo!Heb je de dozen met zoogcompressen al naast je bed?
kennelijk nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En het haken en op je telefoon bezig zijn was niet genoeg om "Ga. Weg." uit te stralen?
Nee, erger nog... M'n armquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennelijk niet
Ermahgerd soesa, buikaaien
Ik vond dat nooit zo erg. Ik vind buikje aaien zelf ook heel tofquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, erger nog... M'n arm. En ze deed het gewoon 2x
. Bizar he, hoe komen mensen er bij.
Ging je vandaag voor je suikerprikken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig alleen mijn moeder en mijn Roemeense buurvrouw hier
ja joh, ben alweer over de helft!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ging je vandaag voor je suikerprikken?
Even kijken of ik je straks zie. Ben ook in het ziekenhuis. Wel ander gebouw.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, ben alweer over de helft!
Dnd, is dat nog nav gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Even kijken of ik je straks zie. Ben ook in het ziekenhuis. Wel ander gebouw.
Jep, ctg was gisteren goed. Maar ze willen nog wel checken of die aap het nog wel prettig heeft daarbinnen. Qua groei, placenta en hoeveelheid vruchtwater enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, ben alweer over de helft!
Dnd, is dat nog nav gisteren?
das omdat jouw lijf dat allemaal oplost. Immers heb je heul geen diabetesquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kind wordt trouwens helemaal niet hyperactief van de glucose
arme jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef Cholula het volgende:
Jeej wat een goed nieuws Zoë!! Dat zal wel rust geven, denk ik?
Ik heb vandaag niet overgegeven op de opritik was namelijk voor het ontbijt al aan de beurt . En ik heb heerlijk nog een nachtje tegen mijn lief aan geslapen.
Hoelang moet je nog wachten SQ?
Dus spees is toch nog langsgeweest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Radyhyn het volgende:
DND fijn dat alles goed bleek te zijn en hopelijk weer een goede controle vandaag!
SQ succes met de test en ik duim voor een goede uitslag
Haha Hilmo, grappig bij de AHEn gratisch is altijd goed
Fijn dat je man de partneravond zo leuk vond!
Misselijkheid voor Vlindur
Lektetten voor Soesa![]()
Zoë wat fijn van de werk! Pfffrt hele opluchting!
[..]
Dus spees is toch nog langsgeweest?
Ik snap je teleurstelling, ik zou die tas weer terug geven, denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef Radyhyn het volgende:
Sorry.. was inkoppertje *knuf spees*![]()
![]()
Cholu in elk geval veel succes de komende 3 weken!![]()
Hier van een goede vriendin een tas met linnengoed gehad om eens te kijken of er wat voor ons bij zat. Heb er een paar matrashoesjes voor de wieg uitgehaald, een badstoffen wikkeldoek, een paar lakentjes en een aerosleep hoes. Het is allemaal gebruikt en ik zou het alleen gebruiken als backup.... maar voor de vorm vroeg ik natuurlijk netjes 'wat wil je ervoor hebben'...
Eerlijk gezegd ben ik nu een beetje beteuterd dat ze reageerde met: ¤ 25,00
(ligt vast aan mij hoor.. maar vond het een beetje veel voor 2e hands na gebruikt te zijn door 1 tot 3 kinderen..)
Edit: en nou voel ik me nog stom dat ik 't nog hier wegschrijf ook![]()
Hm ja daar zou ik ook van balenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:29 schreef Radyhyn het volgende:
Sorry.. was inkoppertje *knuf spees*![]()
![]()
Cholu in elk geval veel succes de komende 3 weken!![]()
Hier van een goede vriendin een tas met linnengoed gehad om eens te kijken of er wat voor ons bij zat. Heb er een paar matrashoesjes voor de wieg uitgehaald, een badstoffen wikkeldoek, een paar lakentjes en een aerosleep hoes. Het is allemaal gebruikt en ik zou het alleen gebruiken als backup.... maar voor de vorm vroeg ik natuurlijk netjes 'wat wil je ervoor hebben'...
Eerlijk gezegd ben ik nu een beetje beteuterd dat ze reageerde met: ¤ 25,00
(ligt vast aan mij hoor.. maar vond het een beetje veel voor 2e hands na gebruikt te zijn door 1 tot 3 kinderen..)
Edit: en nou voel ik me nog stom dat ik 't nog hier wegschrijf ook![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mezelf ter compensatie even vol chocoladecroissants aan het stoppen
nee hoor, gewoon regulier. Vingerprik was nuchter weer prima, helaas vertikte ze me om net nog een vingerprik te doen, en dan donderdag maar weer bellen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef Radyhyn het volgende:
Lekkkuuhhhrrrr! Moet je nu 3 dagen wachten op uitslag? Of hebben ze er een spoedje van gemaakt?
Die blikquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand nog een kat nodig trouwens?
[ afbeelding ]![]()
Jaaa.. maar dan wil ik wel ook die wagen erbij hebben!quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oh hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Tehehequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh haha
Pass maar door hoor. Alvast mijn collectie starten om het lege nest syndroom tegen te gaan(
)
Mijnese deed dit ook. Tot ie op een dag dat deed en mijn versgeperste eerstgeborene erin lag. Je ziet het gebeuren, maar ja, ik was niet zo mobiel (ja sorry) Kat zag midair de baby landde met 4 pootjes op de zijkanten van de wagen en heeft dat ding vervolgens gemeden als de pest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |