jonkie!quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker ontspannen dus bij de kapper razz![]()
AwayTL jonkie!
Ik was net 24 toen S werd geboren en ben dit jr 26 geworden..
Volgens mij heeft ze het nu ook weer, toch?quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Phaidra het volgende:
Ik lees net dat William & Kate een tweede verwachten. Lijkt me echt heel zwaar, binnen een jaar weer zwanger terwijl je bij nr. 1 HG had. Ze zullen vast ook hulp hebben en zo, maar als ik Kate was, zou ik toch nog even stiekem aan de anticonceptie gaan.
quote:
Ditquote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef Radyhyn het volgende:
Denk wel dat het voor de kinderen echt heel leuk is als er niet zo veel tijd tussen zit
5 min is genoeg hoorquote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
't is in elk geval een vruchtbaar huwelijk
Hoe doen die Royals dat toch? Ik heb altijd het idee dat die geen tijd hebben om te batsen
ja maar als je elkaar maar drie dagen per maand ziet is het alsnog een kwestie van uitzonderlijk goed richtenquote:
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!quote:Op maandag 8 september 2014 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer is George jarig? Is die al niet 1?
Tja het hoeft niet zo te zijn maar ik ken eigenlijk niemand die het bij de 1e zwangerschap wel HG had en bij een 2e niet.
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!
quote:Kate was due to join William in formally opening Oxford University's £21 million centre dedicated to the study of China later on today, but William will now attend the event on his own.
It is understood that Kate's pregnancy has not passed the 12-week stage - a similar position to when she was struck by the illness when in the early stages of her first pregnancy.
Ah, zo ver had ik nog niet gezocht. Vreselijkquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijn
Fijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Sicilia het volgende:
Groeiecho gehad en was helemaal goedHij volgt prima zijn eigen lijntje en zit mooi op en soms klein beetje onder het gemiddelde (maar dat was te verwachten, ik ben zelf 1.60 en vriend is ook niet de grootste met z'n 1.78) gaat dus prima
![]()
En Razz..stadsgenootje![]()
Lijkt mij heel pittig, nog een dreumesje en dan ook nog HG! Maar ze zal genoeg hulp hebben toch?
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?
idd. voor vele te laat maar hopelijk voor vele ook nog op tijd.quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...
quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.
Ik moet morgen op controle.quote:Op maandag 8 september 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]is er wel hoop dat het zich nog helemaal herstelt?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Waarom kruipen die weken voorbij? woensdag pas 6 weken.. ZES.. Nòg 2 weken wachten en pas 22 oktober de 12 weken. Damn
hoe stokoud ben je dan wel niet?quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij wel heel oud bij jullie jonkies. Ik ben niet zwanger en word dat ook niet meer als het klopt.
Dat vind ik zo liefquote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]'t is zo tergend, zeker als het een paar keer mis is gegaan, ik weet er alles van
Maar er wordt aan alle kanten geduimd!
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe stokoud ben je dan wel niet?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.
Godsamme, ouwe!quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeg hey, hou eens opquote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |