jonkie!quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker ontspannen dus bij de kapper razz![]()
AwayTL jonkie!
Ik was net 24 toen S werd geboren en ben dit jr 26 geworden..
Volgens mij heeft ze het nu ook weer, toch?quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Phaidra het volgende:
Ik lees net dat William & Kate een tweede verwachten. Lijkt me echt heel zwaar, binnen een jaar weer zwanger terwijl je bij nr. 1 HG had. Ze zullen vast ook hulp hebben en zo, maar als ik Kate was, zou ik toch nog even stiekem aan de anticonceptie gaan.
quote:
Ditquote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef Radyhyn het volgende:
Denk wel dat het voor de kinderen echt heel leuk is als er niet zo veel tijd tussen zit
5 min is genoeg hoorquote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
't is in elk geval een vruchtbaar huwelijk
Hoe doen die Royals dat toch? Ik heb altijd het idee dat die geen tijd hebben om te batsen
ja maar als je elkaar maar drie dagen per maand ziet is het alsnog een kwestie van uitzonderlijk goed richtenquote:
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!quote:Op maandag 8 september 2014 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer is George jarig? Is die al niet 1?
Tja het hoeft niet zo te zijn maar ik ken eigenlijk niemand die het bij de 1e zwangerschap wel HG had en bij een 2e niet.
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In juli inderdaad. Maar als ze het nu bekend maken, is ze vast al meer dan 3 maanden zwanger denk ik. Sowieso lijkt me dat pittig, maar met HG al helemaal!
quote:Kate was due to join William in formally opening Oxford University's £21 million centre dedicated to the study of China later on today, but William will now attend the event on his own.
It is understood that Kate's pregnancy has not passed the 12-week stage - a similar position to when she was struck by the illness when in the early stages of her first pregnancy.
Ah, zo ver had ik nog niet gezocht. Vreselijkquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de Engelse berichtgeving is ze de 12 weken nog niet voorbij. Ze moeten het zo vroeg bekend maken omdat ze dus alle officiële dingen moet afzeggen vanwege het ziek zijn
Fijnquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef Sicilia het volgende:
Groeiecho gehad en was helemaal goedHij volgt prima zijn eigen lijntje en zit mooi op en soms klein beetje onder het gemiddelde (maar dat was te verwachten, ik ben zelf 1.60 en vriend is ook niet de grootste met z'n 1.78) gaat dus prima
![]()
En Razz..stadsgenootje![]()
Lijkt mij heel pittig, nog een dreumesje en dan ook nog HG! Maar ze zal genoeg hulp hebben toch?
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kate is al zo slank die kan het ook niet lijden om veel af te vallen. Ik hoop dat ze dan maar verder gaan met onderzoeken waarom vrouwen zo ziek kun zijn van een zwangerschap en wat ze er aan kunnen doen.
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het bij jou inmiddels fysiek alweer een beetje op orde allemaal? Jij bent toch recent geopereerd nog daarvoor?
idd. voor vele te laat maar hopelijk voor vele ook nog op tijd.quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel cru idd, maar een royal met HG is wel het perfecte rolmodel natuurlijk. Er komt meer aandacht, begrip en hopelijk onderzoek / betere meds...
quote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Het heeft zijn sporen goed nagelaten in mijn lichaam helaas.
Ik moet morgen op controle.quote:Op maandag 8 september 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]is er wel hoop dat het zich nog helemaal herstelt?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Waarom kruipen die weken voorbij? woensdag pas 6 weken.. ZES.. Nòg 2 weken wachten en pas 22 oktober de 12 weken. Damn
hoe stokoud ben je dan wel niet?quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij wel heel oud bij jullie jonkies. Ik ben niet zwanger en word dat ook niet meer als het klopt.
Dat vind ik zo liefquote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]'t is zo tergend, zeker als het een paar keer mis is gegaan, ik weet er alles van
Maar er wordt aan alle kanten geduimd!
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe stokoud ben je dan wel niet?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hoog bejaard (30) valt wel mee dus.
Godsamme, ouwe!quote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeg hey, hou eens opquote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jonkie! jij hebt al 2 kinderen op je 30e, ik weet niet of mij dat wel gaat lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook. Al blijven vele er wel restverschijnselen van hebben. Sneller uitdrogen, paniek bij spugen, niet tegen alle geuren meer kunnen. Het herstel duurt ook langer want het put je lichaam uit en je gaat over je reserves heen. Die ik toch meer dan genoeg had. Maar ik heb een breuk in mijn middenrif aan het spugen overgehouden met als gevolg continu maagzuur en nog steeds spugen. Ik kon niet eens bukken laat staan sporten.quote:Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Radyhyn het volgende:
FR![]()
Kan HG zulke enorme gevolgen hebben ja?!
Dat wist ik helemaal niet.. dacht dat het alleen zeer ongemakkelijk en gewoon ronduit klote was tijdens de zwangerschap..![]()
Wat een verschrikkelijk iets!
Topicpuppyquote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Skittles het volgende:
Voor de statistieken dan:
21 jaar zwanger, 22 jaar komt ze eruit.
Ik ga weer verder in de zandbak spelen enzo.
Wat een drama om aan zo iets moois (zwangerschap) zo iets naars over te houdenquote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook. Al blijven vele er wel restverschijnselen van hebben. Sneller uitdrogen, paniek bij spugen, niet tegen alle geuren meer kunnen. Het herstel duurt ook langer want het put je lichaam uit en je gaat over je reserves heen. Die ik toch meer dan genoeg had. Maar ik heb een breuk in mijn middenrif aan het spugen overgehouden met als gevolg continu maagzuur en nog steeds spugen. Ik kon niet eens bukken laat staan sporten.
Mogen mijn dreumes en ik met je mee? Vrijdag word ik 22quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Skittles het volgende:
Voor de statistieken dan:
21 jaar zwanger, 22 jaar komt ze eruit.
Ik ga weer verder in de zandbak spelen enzo.
ik dacht dat die 23 wasquote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Skittles het volgende:
Maar volgens mij ben ik niet de jongste toch? Krijgerrtje?
O kijk eens aan! Natuurlijk mogen jullie meequote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Mogen mijn dreumes en ik met je mee? Vrijdag word ik 22
los fossilos zoals bert visscher het zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!quote:Op maandag 8 september 2014 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en volgens mij hoort dnd ook nog bij de fossielenclub!
Nope, je bent echt de oudstequote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
los fossilos zoals bert visscher hey zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!
Maar er is toch vast wel iemand ouderdan ik snif snif![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Sicilia het volgende:
Voor de statistieken dan: 25 bij de eerste en over klein maandje word ik 28, dus 28 bij de tweede!
Envoor Vlindur! Die eerste weken zijn zoooo spannend! Hier wordt iig heel hard voor je geduimd!
Pittig hoor f_r..lijkt me heel naar! Je hebt het dus ook gewoon 2 keer gehad??
Jeej!quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
O kijk eens aan! Natuurlijk mogen jullie mee
ach denk maar zo liever ouder en wijs er er aan toe dan een kind omdat je dat voor een bepaalde leeftijd wilde. En halle berry en nog tig andere waren nog veel en veel ouder.quote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
los fossilos zoals bert visscher het zei. Ben 34! Eerste zwangerschap. En ben er helemaal tevreden mee. Hebwel de voor mijn dertigste kriebels gehad, maar kan nu zeggen dat ik er toen niet en nu wel volwassen genoeg voor ben!
Maar er is toch vast wel iemand ouderdan ik snif snif![]()
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!![]()
Met je breiwerkje?quote:Op maandag 8 september 2014 14:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou mooi zo. Dan gaat beppe er mooi bij zitten en doe ik lekker nog maar heel weinig vandaag!![]()
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!quote:Op maandag 8 september 2014 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ach denk maar zo liever ouder en wijs er er aan toe dan een kind omdat je dat voor een bepaalde leeftijd wilde. En halle berry en nog tig andere waren nog veel en veel ouder.
Ik mag geen kinderen meer krijgen. Dus ik krijg je ze niet meer over 10 jaar.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!
Dat is te doen in een jaarquote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zou je er zo oud nog aan willen beginnen? Pfoe, ik vind het nou al pittig genoeg. Als er ooit nog een tweede komt wil ik eerst twintig kilo eraf!
quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Loj het volgende:
voor Vlindur, de eerste weken zijn stom!
Fijn Sicilia, van de goede echo!
En verder 27 bij de eerste, 29 bij de tweede... Netjes toch
(Oh en bij ooit misschien een derde ben ik ook 29, en bij een vierde ook.....)
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook dat ik eeuwig 29+1 zou blijven roepen. Maar 30 valt eigenlijk best mee
![]()
![]()
En dank jullie wel. Jullie zijn lief![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.
(En voor je het weet ben je 40 en staan er twee giebelende meisjes van 13 voor je deur die wel 16 lijkenen moet je je voorstellen als 'de moeder van' * buufosaurus* ) nog nooit zo oud gevoeld. Jemig de pemig.
Nou en het is ook wel echt associatie hoorquote:Op maandag 8 september 2014 14:26 schreef AwayTL het volgende:
*schuift nog even een aantal pepernoten in dr mik*
Afvallen jaa ooit.
Spees, sorry hoeft niet!! Ieder zn ding qua namen. Soms zie ik ook namen bij kindernamen voorbij komen die iedereen massaal mooi vindt en dan denk ik wtf, why. Moest ook aan jouw s wennen, nog nooit van gehoord! Vind het overigens erg schattig nu!
En een knuffel voor Vlindur.
Hahaquote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die eerste weken zijn ook tergend. Helemaal als je ervaring hebt met hoe het ook mis kan gaan. Hopelijk vliegen ze voorbij.
(En voor je het weet ben je 40 en staan er twee giebelende meisjes van 13 voor je deur die wel 16 lijkenen moet je je voorstellen als 'de moeder van' * buufosaurus* ) nog nooit zo oud gevoeld. Jemig de pemig.
Winkelcentrum Woensel nodigt je uit om een kijkje te nemenquote:Op maandag 8 september 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik woon in zo'n buurt vol Kezen, Teunen, Gijzen, Joepen, Anna's, Sofies en Fientjes
Die dragen overigens geen van allen van die glimjassen, dat doen alleen de vijf incidentele buurtmarokkanen
Mnoohhh nog lekker een nachtje thuis slapenquote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Cholula het volgende:
Ik zie dat ik het leeftijd opnoemen heb gemist. Ik ben 29 of 30 als ik mijn eerste kindje krijg.
Ondertussen zit ik trouwens niet op de markt in Groningen. Mijn hormonen besloten namelijk op het station dat ze toch naar huis wilden, dus nu zit ook al ruim een uur in de trein en heb ik nog een uur te gaan.
Ik heb echt helemaal niks te zoeken in WCW. Nog niet een beetje. Maar ik snap dat jij daar wel uithangt, locatiegewijsquote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Winkelcentrum Woensel nodigt je uit om een kijkje te nemen
Wij wonen nu in een top20namenbuurt en denk dat dat straks ook wel zo zal zijn in ons nieuwe durp.
Jupquote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Mnoohhh nog lekker een nachtje thuis slapen
quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Cholula het volgende:
[..]
Jup![]()
En morgenochtend nog een keer afscheid nemen.Hopelijk laat ik het overgeven op de oprit deze keer achterwege.
Ik kom daar twee keer per jaarquote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks te zoeken in WCW. Nog niet een beetje. Maar ik snap dat jij daar wel uithangt, locatiegewijs
Overigens heb ik natuurlijk de Bennekel en de Kruidenbuurt vlakbij, evenals de Doornakkers, waar naast de nodige Yasmina's en Mehmets ook wel een hoop Djovaènny's en TJELSIES en Jaecylinn's rondparaderen
oh, gelukkig!quote:Op maandag 8 september 2014 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kom daar twee keer per jaarDe stad is dichterbij voor ons hoor! Ik heb een hekel aan WCW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |