Nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net een paar weken geleden m'n eigen verjaardag eruit gehaald6000 standaard gefeliciteerdjes. Geen zin meer in
Sowieso, verjaardagen
6000 wtf ?!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net een paar weken geleden m'n eigen verjaardag eruit gehaald6000 standaard gefeliciteerdjes. Geen zin meer in
Sowieso, verjaardagen
Pff .... inderdaad ....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Ik zie ineenkeer allemaal van die nieuwe debiele nominatiefilmpjes voorbij komen waarbij je wordt genomineerd je AH Bonuskaart door te knippen vanwege Zwarte PietDoe ff lekker triest....domme kutstatements.
Mens. Overdrijven, dit-dat-alles.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
6000 wtf ?!
Van hoeveel jaar?
Maar inderdaad; als je iemand feliciteert op Facebook, maak er dan iets origineels van .....
Gaat ze mijn reactie verwijderen als ik zeg "niet weer een nieuw nominatie ding"quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gaat ze mijn reactie verwijderen als ik zeg "niet weer een nieuw nominatie ding"
Vind dat plaatje posten net zo erg als de reacties..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nr1 = TS
*Nr2* Koop jij nooit meer uggs dan mop?? Xx
1 uur · Vind ik leuk · 1
*Nr1* Jawel maar das geen testen en ik geloof niet in de verhalen over uggs.
1 uur · Vind ik leuk · 1
*Nr2* Die zijn dus keihard waar hoor meis
1 uur · Vind ik leuk
*Nr2* JTrust me
1 uur · Vind ik leuk
*Nr 1* Ja ik geloof dr niet in haha helaas.
1 uur · Vind ik leuk
*Nr 2* Moet je anti dieren leed sites bekijken....levend omdat dan vacht terug groeit.....erg triest
Dus dan ben jij Nr2?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Het ging mij er om dat ze ''anti testen'' is, behalve als ze aan haar Uggs komen
En allebei hartstikke nep.. kom op man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
http://diply.com/omg-fact(...)s-all-cringe/56248/3
Die negende.![]()
En die zestiende is niet te bevatten...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En allebei hartstikke nep.. kom op man.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heeft ze vast voor alle dagen gemaakt![]()
Godalletering![]()
![]()
[..]
Elke dag doet ze zo'n verhaal.
Heerlijk, die openbare accounts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |