quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef MissStevie het volgende:
[..]
dat is zeker een interessante link! alleen is het helaas te ver weg, maar ik ga de site zeker in de gaten houden voor de lezingen! wieweet geeft ze een keer een lezing iets meer in de buurt. Thnx voor het mee denken iig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voor ik weg ging voor rijles vanmorgen ging mevrouwtje ineens in de bench liggen.. toen ik naar boven liep lag ze helemaal te trillen en had ze het koudde kachel maar weer aan gaan zetten of een dekentje voor haar halen..
madame kan dan ook gerust een uur lang onder een dekentje liggen slapenIk zag op facebook voorbij komen dat ze binnenkort iets van een AmStaf actie hebben (wat voor weet ik niet) maar leek mij dat ze er sowieso ervaring mee heeft dan. Oh, en ze komt bij je langs, dus afstand hoeft geen probleem te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Fijn om te horenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef MissStevie het volgende:
die stafford t-shirts zijn wel echt awesomemet een beetje mazzel heb ik binnenkort weer werk.. denk dat ik zeker met haar een samenwerking aan wil gaan.. ze spreekt me toch wel heel erg aan, meer dan een hondenschool ook.. ben benieuwd wat ze voor ons kan betekenen
Charmingquote:Op woensdag 10 september 2014 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Hallo ik ben een debiel.
[ afbeelding ]
Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bijquote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
Cute!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh we gingen debieltjes posten?
[ afbeelding ]
En de twee 'kitties' gezusterlijk in de vensterbank..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
'Maar je Link krijgt er zó veel voor terug!'quote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bij
Het lijkt hier net alsof hij superkorte pootjes heeftquote:Op woensdag 10 september 2014 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee man, ik ben zwart wit jonguh!!!
[ afbeelding ]\
Zijn voorpootjes zijn ook maar heel kort, hij heeft hele lange achterpotenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het lijkt hier net alsof hij superkorte pootjes heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem vind ik de foto super tof. net of ze lacht en knipoogt
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
true story! Ik zal het hem zeggenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
[..]
'Maar je Link krijgt er zó veel voor terug!'
*proest*quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Van Kees en Billy kan ik zo twintig mooie foto's op een dag maken.
Van Sjon heb ik er na bijna 5 jaar nog geen een.
Alleen maar zulke![]()
[ afbeelding ]
Hij doet me meteen denken aan een vriendje van mijn dochter, zodra je daar de lens op richt doet hij ook raar, die moeder zucht daar altijd overquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Van Kees en Billy kan ik zo twintig mooie foto's op een dag maken.
Van Sjon heb ik er na bijna 5 jaar nog geen een.
Alleen maar zulke![]()
[ afbeelding ]
Maar wát je er precies voor terug krijgt poep, pies, kots, kapot speelgoed, poep, nachtelijk gejank, vernielde en/of vieze meubels, nog meer poep.... moet je er niet bij vertellen hoorquote:
Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Maar wát je er precies voor terug krijgt poep, pies, kots, kapot speelgoed, poep, nachtelijk gejank, vernielde en/of vieze meubels, nog meer poep.... moet je er niet bij vertellen hoor
Nee joh, ik nodig haar pas uit als de pups een week of 3 zijn; één blik op op zo'n nest kleine wiebelige mini's en zelfs jij zou voor een labje gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.
Ik vind puppuy's de eerste weken echt niet leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:35 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee joh, ik nodig haar pas uit als de pups een week of 3 zijn; één blik op op zo'n nest kleine wiebelige mini's en zelfs jij zou voor een labje gaan
Ik vind ze vanaf 4/5 weken het leukst, dan worden het echt minihondjes, en nog zo klein en wiebeligquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vind puppuy's de eerste weken echt niet leukVanaf een week of vijf/zes wordt het wat
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:58 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik vind ze vanaf 4/5 weken het leukst, dan worden het echt minihondjes, en nog zo klein en wiebelig
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja preciesLekker fluffy. Ik vind kinderen ook pas leuk worden vanaf 2/3 jaar
, dan worden het echte mensjes waar je iets mee kan
Pffffff, alsjeblieft. Ik zweer het je, dat was het enige moment in mijn hele leven ever, dat ik bijna zelfmoord heb overwogen. Godsklere.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Als Q terugdenkt aan Links eerste maanden rent ze gillend bij je vandaan denk ik.
Nou, dat hulpeloze wurmpje van 7/8 weken lag doodstil op mijn borstkas te slapen... nu vliegt het over me heenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:17 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]jammer alleen dat ze niet kant-en-klaar zo afgeleverd worden, je moet bij zowel kind als hond toch eerst door de hulpeloze-wurmpjes periode
Dat deed en doet mijn hulpeloze wurmpje van nu 17 maand ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat hulpeloze wurmpje van 7/8 weken lag doodstil op mijn borstkas te slapen... nu vliegt het over me heen
omg die bekkiesquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn ze net leuk![]()
Ik heb Charlie en Lex echt niet als lastig ervarenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind pups echt alleen leuk van een ander, veel te veel werk, en twee pups tegelijk, ik zweer het never nooit niet!
Ik betwijfel of er hier uberhaupt ooit nog een pup komt, doe mij maar wat oudere hondjes.
Kleine kinderen vind ik niet eens van een ander leuk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb Charlie en Lex echt niet als lastig ervarenVolgens mij had Q het zwaarder met één Link dan ik met deze twee
quote:
onze koekwaus wordt altijd helemaal happy van hoog grasquote:
Oh eigenlijk vind ik het wel fijn twee pups, als ik even in huis bezig ben kunnen ze ideaal elkaar bezig houden in plaats van dat 1 pup denkt, zo geen tijd voor mij, wat kan ik nu eens even voor creatiefs gaan doen. Er is dus nog niets gesloopt, terwijl ik af en toe foto's krijg van vriendin met 1 pup dat de plant is gesneuveld, kabeltje stuk, hoekje tafel kapot gekauwd. Die van mij kauwen lekker op elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind pups echt alleen leuk van een ander, veel te veel werk, en twee pups tegelijk, ik zweer het never nooit niet!
Ik betwijfel of er hier uberhaupt ooit nog een pup komt, doe mij maar wat oudere hondjes.
Kleine kinderen vind ik niet eens van een ander leuk
Huh wat raar dat ze jullie niet herkende.. Hoe lang waren jullie weg? En hoe lang woont ze al bij jullie?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]Prachtige kleuren!
Ik kwam afgelopen woensdag terug van vakantie en toen we Cheetah op gingen halen herkende ze ons eerst nietHelemaal blaffen en grommen, haren overeind. Het zal dr verleden wel wezen. Dus ben rustig bij dr gaan zitten tot ze durfde te snuffelen en zo gauw ze me rook was ze binnen een tel van boos naar belachelijk, super, ontzettend veel te blij. Hele opluchting want ik schrok toch even. Maar ze heeft het supergoed gedaan in het pension en ben echt trots op dr. Vond het wel spannend want haar leven is eigenlijk niet mis gegaan op de Roemeense straten maar in het eerste pension waar ze zat (ver voor wij haar kregen). Daar is haar zusje doodgebeten en zij heeft blijvende littekens. Dus super trots dat ze het zo goed gedaan heeft!
Gewassen met water of ook shampoo oid?quote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op...) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
Met hun eigen hondenshampooquote:Op zondag 14 september 2014 15:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewassen met water of ook shampoo oid?
Heeft hij nog gezwommen er na? Die van mij heeft het ook eens gehad maar de geur was er na zwemmen en wassen wel uit. Heb ook wel eens gehoord dat tomatensap de geur er uit zou halen, maar zelf geen ervaring meequote:Op zondag 14 september 2014 15:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Met hun eigen hondenshampoo
ik las een tip over wassen met afwasmiddel. Daarmee haal je de vette vissen troep uit de vacht. Schijnt alleen niet super te zijn voor de vacht, maar als je daarna na wast met hondenshampoo.. ben bang dat het er verder ene beetje uit moet slijten. Honden van mijn ouders (cocker en gordon setter) zijn eens in een hele vieze net uitgebaggerde sloot gesprongen en ookal zijn ze goed gewassen, ze bleven zeker ene week een beetje muf naar die vieze sloot ruikenquote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even geen foto maar ik heb tips nodig... Dex heeft net tijdens het wandelen door een dooie vis liggen rollen (ik let 2 sec niet op...) en nu stinkt ie n uur in de wind.... Heb m al 2x gewassen maar blijf t ruiken....
HELP
Een jaar exact, we waren 15 dagen weg. Moet wel bij gezegd worden dat we allebei een nieuwe jas hadden gekocht. Zo gauw ze me dus rook was ze direct dolblijquote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh wat raar dat ze jullie niet herkende.. Hoe lang waren jullie weg? En hoe lang woont ze al bij jullie?
Flink insmeren met ketchup en daarna uitspoelen met waterquote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
HELP
Ik smelt weerquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn ze net leuk![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha awesome, die kunnen zo bij de debiele hondenclub
Ik ben er een keer geweest. Was echt heel erg teleurstellend wat betreft inhoud, voor de rest nog redelijk vermakelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier meteen iemand die morgen graag naar Cesar Milan wil in Amsterdam ( HMH)?
Vriendin van me heeft twee kaartjes over, kosten 25 euro bij elkaar, zou zonde zijn als ze niet gebruikt worden!
Heb net twee boeken van hem gekocht, zijn ook wel vermakelijk om te lezen, lijkt me best wel grappig om hem eens echt mee te maken, maar dan wil ik hem wel eens met een hond met een enorm sterk karakter zien werken, een beetje dolle Kaukaas of Tibetaanse Mastiff, dat lijkt me dan wel heel interessant worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:26 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest. Was echt heel erg teleurstellend wat betreft inhoud, voor de rest nog redelijk vermakelijk.![]()
Er waren drie mensen van te voren geselecteerd met een "probleemhond". Nou... dat waren poeslieve hondjes hoor! M'n oma had die honden naar haar hand kunnen zetten op dat podium.
Hij genoot wel zo te zienquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de hondenplons geweest vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |