quote:
Op vrijdag 19 september 2014 13:16 schreef oh-oh het volgende:Is er hier meteen iemand die morgen graag naar Cesar Milan wil in Amsterdam ( HMH)?
Vriendin van me heeft twee kaartjes over, kosten 25 euro bij elkaar, zou zonde zijn als ze niet gebruikt worden!
Ik ben er een keer geweest. Was echt heel erg teleurstellend wat betreft inhoud, voor de rest nog redelijk vermakelijk.
Alles wat hij in z'n tv-shows zegt tegen mensen, dat heeft hij tijdens z'n show samengevat in een powerpoint presentatie.
Inclusief missende sheets, (met een zeer verbaasde Cesar Milan). Filmpjes die ineens niet bleken geimporteerd te zijn... "ohh wait then let's continue with something else..." Maakte toen een heel erg rommelige indruk.
Het mooie is wel op tv kunnen ze nog retakes doen en dat doen ze blijkbaar continue. Want z'n live-engels is echt nog verschrikkelijk tegenover z'n tv-engels. Tijdens z'n show komt dat slechte engels van hem helemaal erg naar voren en is er geen houden meer aan.

En het leuke van de liveshow was dan ook zeker niet de inhoud maar de grappen die de man maakte (want dat kan hij gewoon wel goed voor een live publiek) en de klunzigheid samen met z'n zoon op het podium. Hij bleef ook maar mexicanen grappen maken die hier in europa eigenlijk niet echt begrepen worden. Als persoon is hij best grappig.. de inhoud vond ik echt verschrikkelijk dus daar moet je niet voor gaan. Voor de rest is het wel vermakelijk voor een avond hoor.
Er waren drie mensen van te voren geselecteerd met een "probleemhond". Nou... dat waren poeslieve hondjes hoor! M'n oma had die honden naar haar hand kunnen zetten op dat podium.
[ Bericht 1% gewijzigd door naiipajiiau op 19-09-2014 17:32:24 ]