quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef MissStevie het volgende:
[..]
dat is zeker een interessante link! alleen is het helaas te ver weg, maar ik ga de site zeker in de gaten houden voor de lezingen! wieweet geeft ze een keer een lezing iets meer in de buurt. Thnx voor het mee denken iig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voor ik weg ging voor rijles vanmorgen ging mevrouwtje ineens in de bench liggen.. toen ik naar boven liep lag ze helemaal te trillen en had ze het koudde kachel maar weer aan gaan zetten of een dekentje voor haar halen..
madame kan dan ook gerust een uur lang onder een dekentje liggen slapenIk zag op facebook voorbij komen dat ze binnenkort iets van een AmStaf actie hebben (wat voor weet ik niet) maar leek mij dat ze er sowieso ervaring mee heeft dan. Oh, en ze komt bij je langs, dus afstand hoeft geen probleem te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Fijn om te horenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef MissStevie het volgende:
die stafford t-shirts zijn wel echt awesomemet een beetje mazzel heb ik binnenkort weer werk.. denk dat ik zeker met haar een samenwerking aan wil gaan.. ze spreekt me toch wel heel erg aan, meer dan een hondenschool ook.. ben benieuwd wat ze voor ons kan betekenen
Charmingquote:Op woensdag 10 september 2014 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Hallo ik ben een debiel.
[ afbeelding ]
Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bijquote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
Cute!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh we gingen debieltjes posten?
[ afbeelding ]
En de twee 'kitties' gezusterlijk in de vensterbank..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Valerie. het volgende:
Ben benieuwd wat Link ervan gaat vinden als hij straks aaaaaaaaaal die aandacht met een pup van Miss_Isis moet gaan delen.
'Maar je Link krijgt er zó veel voor terug!'quote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat ie dat niet zo cool vind. Lag gisteren met Mike op de bank. Ik op zijn schoot met mijn hoofd, komt Link er bovenop liggen want meneer moest er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |