Volgens mij kunnen de telefoongegevens heel goed duiden op verdwaling: elke dag 1 of 2 keer je telefoon aanzetten om te proberen het noodnummer te bereiken en hem dan snel weer uitzetten om batterij te sparen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:56 schreef jackie12 het volgende:
Ik met mijn weinige verstand van telefoons en met een slag om de arm als er nog wel sms gegevens ed bekend gaan worden gemaakt, concludeer n.a.v de gegevens die vandaag naar buiten zijn gekomen dat naar mijn mening waarschijnlijk alleen de eerste 2 noodoproepen door hen zijn gedaan.
Het verdere gebruik is indien gedaan door de meiden voor mij totaal onlogisch.
Vooral datgene wat ze NIET hebben gedaan zegt mij dat deze meiden op wat voor manier dan ook slachtoffer zijn geworden van een misdrijf.
Indien er mensen zijn die nog steeds wel geloven in puur verdwalen, ik ben open-minded maar leg mij dan alsjeblieft uit hoe dat dan kan rijmen met deze gegevens?
daarom begrijp ik niet waarom ze geen bericht achter gelaten hebbenquote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef sverbern het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de telefoongegevens heel goed duiden op verdwaling: elke dag 1 of 2 keer je telefoon aanzetten om te proberen het noodnummer te bereiken en hem dan snel weer uitzetten om batterij te sparen.
Precies. Spaarzaam omgaan met de accu.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef sverbern het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de telefoongegevens heel goed duiden op verdwaling: elke dag 1 of 2 keer je telefoon aanzetten om te proberen het noodnummer te bereiken en hem dan snel weer uitzetten om batterij te sparen.
Je bedoelt in de vorm van een (onverzonden) sms ofzo?quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom begrijp ik niet waarom ze geen bericht achter gelaten hebben
Dit. Lijkt me dat die gegevens juist op een verdwaling wijzen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef sverbern het volgende:
[..]
Zien jullie dat hier in de NL en Engelse tekst staat:quote:
ja de telefoon heeft toen 5 minuten aangestaan blijkbaarquote:Op maandag 8 september 2014 16:09 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Zien jullie dat hier in de NL en Engelse tekst staat:
11 april: iphone, de pincode wordt ingevoerd. "Pin is entered"?
Is dat een vertaalfout? Of komt dit stuk van het NL'se NFI en is dan de Spaanse vertaling dan fout?
Want als op 11 april toch nog een pincode wordt ingevoerd was er misschien toch nog 1 van de 2 in leven...
Vertaalfout. In het Spaans staat er; Pin is niet ingevoerd.quote:Op maandag 8 september 2014 16:09 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Zien jullie dat hier in de NL en Engelse tekst staat:
11 april: iphone, de pincode wordt ingevoerd. "Pin is entered"?
Is dat een vertaalfout? Of komt dit stuk van het NL'se NFI en is dan de Spaanse vertaling dan fout?
Want als op 11 april toch nog een pincode wordt ingevoerd was er misschien toch nog 1 van de 2 in leven...
Welke noodoproepen van welke datum bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin van je reactie gelezen maar waarschijnlijk waren beide meiden tegenover 6 april morsdood. En de dader nam de foto's op en deed noodoprorpen - wat Jacky zegt dus kan zonder pincode op de Galaxy 5. Geldt dit ook voor iPhone Jacky?
Dan ga je ervan uit dat het stuk door Panama is gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2014 16:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vertaalfout. In het Spaans staat er; Pin is niet ingevoerd.
je kan verdwalen in een jungle, zoals De Darien gap, en het oerwoud, het Amazone woud in Brazilie, het lijkt veel minder waarschijnlijk in een tropisch bos waar wegen doorheen lopen, waar 14 weides met koeien zijn, boeren met koeien door het bos lopen, de paden zijn gemerkt, erg veel wandelaars op de paden lopen met gidsen in het droge seizoen enz.quote:Op maandag 8 september 2014 16:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Lijkt me dat die gegevens juist op een verdwaling wijzen.
ja.. of gewoon een voicerecordertjequote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bedoelt in de vorm van een (onverzonden) sms ofzo?
1 uur 5 minutenquote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja de telefoon heeft toen 5 minuten aangestaan blijkbaar
Welke foto's?quote:Op maandag 8 september 2014 15:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja want aan de samsung van lisanne hebben we niet veel. Die was al batterijdood na 4/5 april. De fotos waren dus met de iphone van Kris gemaakt.
Jij wil gewoon zo graag dat er een heel mysterie is. Dat heb jij voor jou zelf al lang gecreëerd en sta je hier nu voor jezelf heel selectief te onderbouwen. Dat er dan steeds meer bewijzen opduiken dat het ook wel eens om een simpele verdwaling zou kunnen gaan, is allemaal maar rook om het echte grote mysterieuze complot heen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:14 schreef Poekje01 het volgende:
je kan verdwalen in een jungle, zoals De Darien gap, en het oerwoud, het Amazone woud in Brazilie, het lijkt veel minder waarschijnlijk in een tropisch bos waar wegen doorheen lopen, waar 14 weides met koeien zijn, boeren met koeien door het bos lopen, de paden zijn gemerkt, erg veel wandelaars op de paden lopen met gidsen in het droge seizoen enz.
die 80 foto's.quote:
Waar heb jij gelezen/gehoord dat ze geen bericht hebben achtergelaten?quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom begrijp ik niet waarom ze geen bericht achter gelaten hebben
Dat was ook mijn eerste reactie. Echter bij terug zoeken blijkt dat om Pedro C. te gaan van Casa Pedro. Niet om een Jose M.. Die naam zijn we niet eerder tegengekomen volgens mij.quote:
Het betreft een serie van 90 foto's en die zijn niet gemaakt met de telefoon maar met de camera.quote:
Komt de iphone standaard uitgerust met een kladblok-app tekstverwerker?quote:Op maandag 8 september 2014 15:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
er is 8 keer gebeld..
als ik die mogelijkheid zou hebben zou ik een bericht in mijn eigen mobiel hebben achtergelaten wat er met mij zou zijn gebeurd.
Daarnaast is er ook geen DNA materiaal gevonden
87 foto's eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het betreft een serie van 90 foto's en die zijn niet gemaakt met de telefoon maar met de camera.
Of er, naast het screenshot van 2 april 08:14 uur (iPhone Kris) nog meer foto's gemaakt zijn met de telefoon(s) is op dit moment niet bekend bij ons.
yepquote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Komt de iphone standaard uitgerust met een kladblok-app tekstverwerker?
Ik kan die naam ook nergens terugvinden.quote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Echter bij terug zoeken blijkt dat om Pedro C. te gaan van Casa Pedro. Niet om een Jose M.. Die naam zijn we niet eerder tegengekomen volgens mij.
De oproepen waarbij pincode niet was bekend. Ik gok maar over snijvlak, welke zijn gedaan door het tweetal en welke edn mogelijke dader. Die snijvlak moet nog uitgezocht worden.quote:Op maandag 8 september 2014 16:11 schreef SAJ het volgende:
[..]
Welke noodoproepen van welke datum bedoel je?
Hoezo 87?quote:
ok.. ik wachtquote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen/gehoord dat ze geen bericht hebben achtergelaten?
A.u.b. je bron vermelden.
La Estrella zegt dat we nog een week moeten wachten op de overige info:
En una semana se podrá disponer de las fotos, los snapshots ’ de las pantallas del celular y los chats que ayudarán a completar el rompecabezas de los últimos momentos de vida de las holandesas.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef StaceySinger het volgende:
bij die Iphone staat 2013 ?
[ afbeelding ]
iphone.. weet ik niet.. lijkt me wel.. andriod heeft standaard kladblok en voice recorderquote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Komt de iphone standaard uitgerust met een kladblok-app tekstverwerker?
poep in je oog?quote:
Hoe zit dat dan met foto's maken bij vergrendeld scherm?quote:Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Jacky....maar toch;
Op een iPhone kan je ook noodoproepen doen wanneer deze geblokkeerd is.
Je moet echter wel zelf de nummers intoetsen dus er is geen knop waarmee je automatisch het noodnummer belt.
Dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 16:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met foto's maken bij vergrendeld scherm?
Wat ik me serieus afvraag is of de exacte locatie van die oproep dan niet te achterhalen moet zijn.. Ik dacht dat wanneer je contact hebt je altijd te lokaliseren bent..quote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat ze toch een halve minuut contact gehad hebben met 112..
nu weet ik uit ervaring dat je nooit direct wordt geholpen.. das best knullig dus
Is het uberhaupt wel mogelijk om vanuit Panama contact te krijgen met een Nederlandse 112 meldkamer?quote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is of de exacte locatie van die oproep dan niet te achterhalen moet zijn.. Ik dacht dat wanneer je contact hebt je altijd te lokaliseren bent..
naam weet ik niet, maar vanaf het begin was er een man die ze aan de kant van de weg had gezien en hij had ze gesproken, ze waren moe en wilden terug naar bouquet, hij adviseerde een taxi te nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Echter bij terug zoeken blijkt dat om Pedro C.te gaan van Casa Pedro. Niet om een Jose M. Die naam zijn we niet eerder tegengekomen volgens mij.
Jij? ... vreemd. ik sta opeens hier heel alleen in,... boehoe boehoe??quote:Op maandag 8 september 2014 16:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij wil gewoon zo graag dat er een heel mysterie is. Dat heb jij voor jou zelf al lang gecreëerd en sta je hier nu voor jezelf heel selectief te onderbouwen. Dat er dan steeds meer bewijzen opduiken dat het ook wel eens om een simpele verdwaling zou kunnen gaan, is allemaal maar rook om het echte grote mysterieuze complot heen.
Wat we ook al wisten uit de aankondiging van een informe parcial, een gedeeltelijk rapport of deelrapport.quote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen/gehoord dat ze geen bericht hebben achtergelaten?
A.u.b. je bron vermelden.
La Estrella zegt dat we nog een week moeten wachten op de overige info:
En una semana se podrá disponer de las fotos, los snapshots ’ de las pantallas del celular y los chats que ayudarán a completar el rompecabezas de los últimos momentos de vida de las holandesas.
Goede vraag.quote:Op maandag 8 september 2014 16:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel mogelijk om vanuit Panama contact te krijgen met een Nederlandse 112 meldkamer?
Dat was Pedro C.quote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
naam weet ik niet, maar vanaf het begin was er een man die ze aan de kant van de weg had gezien en hij had ze gesproken, ze waren moe en wilden terug naar bouquet, hij adviseerde een taxi te nemen.
Die man...die bedoel ik.
Na dagen ronddwalen aangeklopt bij de verkeerde boerderij waar ze helaas zoontjelief aantroffen met zijn vriendjes.......quote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef mig72 het volgende:
Zouden ze verdwaald zijn en bij een boerderij aangeklopt hebben die ze wisten te vinden en.vervolgens toch nog genadeloos omgebracht?
Alles lijkt weer onlogisch te zijn geworden.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:25 schreef MMUU het volgende:
[..]
Na dagen ronddwalen aangeklopt bij de verkeerde boerderij waar ze helaas zoontjelief aantroffen met zijn vriendjes.......
Inderdaad en dat haalt juist de verdwaling onderuit. En in de aanwezigheid van een dader kunnen ze ook niet stiekem lang gaan zitten typen. Rn de dader kan ook niet op hun apparaat binnen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wel bellen en foto's maken, maar geen enkel bericht achterlaten voor de nabestaanden - het blijft heel erg vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |