abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2014 @ 15:31:37 #176
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144313736
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef StaceySinger het volgende:
bij die Iphone staat 2013 ?

[ afbeelding ]
foutje denk ik hè
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 8 september 2014 @ 15:32:08 #177
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144313764
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef StaceySinger het volgende:
van WS

[ afbeelding ]
wat is WS?

6:58 werd de telefoon opgenomen :o :o :o
hebben ze dan geen gps locaties?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 8 september 2014 @ 15:32:59 #178
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144313789
-

[ Bericht 62% gewijzigd door Onnoman op 08-09-2014 15:33:48 ]
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_144313992
8.14 hoe kan jezelf een foto van je scherm maken? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
  maandag 8 september 2014 @ 15:39:25 #180
430880 mig72
De Professional
pi_144314028
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Aha. Dus wel opgepikt. Ook op dat moment? en indien ja, waarom is er dan niet gesproken??
Ze hebben het er toch over dat de locatie is opgepikt en niet de (nood)oproep? Dat werste gebeurt toch via datasignaal? (3G of 4G)?
pi_144314033
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef ToniB het volgende:
8.14 hoe kan jezelf een foto van je scherm maken? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
screenshot
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144314058
quote:
Als je op de iPhone de uitknop (bovenop toestel) en home knop (onderaan scherm) tegelijkertijd indrukt dan maak je een schermafbeelding van wat er op dat moment op je scherm te zien is. Dat kan ook het geblokkeerde scherm zijn. Het gebeurt mij weleens per ongeluk met telefoon overpakken.
pi_144314103
[quote]0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Ouder1 het volgende:
Dit zet de boel aardig op zijn kop idd.
Het lijkt erop dat vanaf 6 april Kris geen pogingen heeft gedaan de telefoons te gebruiken. Ze heeft in het ieder geval de pincode niet ingevoerd.
Was dat omdat ze daar niet toe in staat was en Lisanne de Pin niet kon geven? Of omdat het haar nutteloos leek want toch geen bereik?
Tussen 6 en 11 april zit een gat in het gebruik van de telefoon. Op 8 april zijn die rare foto's met de camera gemaakt..

Dan die verklaring dat de meiden gezien zijn.. Is dat die getuige van dat eerdere verhaal dat ze een andere trail hadden gelopen?

Het lijkt er ook op dat de advocaat er van uit gaat dat de tas niet is aangespoeld maar daar is neergezet; door de meiden of door een derde persoon. Gezien zijn opmerking dat de resten stroomopwaarts en stroomafwaarts zijn gevonden.. Lag die tas dan toch buiten het bereik van de rivier?

Gaat deze advocaat uit van feiten of heeft hij een scenario net als wij?

[me=jackie12]Ik ben extreem benieuwd naar de overige info die blijkbaar nog gaat komen. Wat moet dat dan zijn? Want het lijkt er toch op dat de telefoongegevens aardig compleet zijn.
[/quote]

[/me]

Mijn gevoel Ouder1 is dat dit het is en er verder geen informatie op stond
pi_144314152
quote:
Knip:

NedKelly was me voor ;-)
  maandag 8 september 2014 @ 15:44:14 #185
430880 mig72
De Professional
pi_144314206
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Ouder1 het volgende:
Het lijkt erop dat vanaf 6 april Kris geen pogingen heeft gedaan de telefoons te gebruiken. Ze heeft in het ieder geval de pincode niet ingevoerd.
Was dat omdat ze daar niet toe in staat was en Lisanne de Pin niet kon geven? Of omdat het haar nutteloos leek want toch geen bereik?
Tussen 6 en 11 april zit een gat in het gebruik van de telefoon. Op 8 april zijn die rare foto's met de camera gemaakt..

Dan die verklaring dat de meiden gezien zijn.. Is dat die getuige van dat eerdere verhaal dat ze een andere trail hadden gelopen?

Het lijkt er ook op dat de advocaat er van uit gaat dat de tas niet is aangespoeld maar daar is neergezet; door de meiden of door een derde persoon. Gezien zijn opmerking dat de resten stroomopwaarts en stroomafwaarts zijn gevonden.. Lag die tas dan toch buiten het bereik van de rivier?

Ik ben extreem benieuwd naar de overige info die blijkbaar nog gaat komen. Wat moet dat dan zijn? Want het lijkt er toch op dat de telefoongegevens aardig compleet zijn.
Ik heb alleen het begin van je reactie gelezen maar waarschijnlijk waren beide meiden tegenover 6 april morsdood. En de dader nam de foto's op en deed noodoprorpen - wat Jacky zegt dus kan zonder pincode op de Galaxy 5. Geldt dit ook voor iPhone Jacky?
pi_144314248
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef mig72 het volgende:

[..]

Im heb alleen het begin van je reactie geleen maar waarschijnlijk waren beide meiden tegenover 6 april morsdood. En de dader nam de foto's op en deed noodoprorpen - wat Jacky zegt dus kan zonder pincode op de Galaxy 5. Geldt dit ook voor iPhone Jacky?
Iphone weet ik niet. Mn dochter heeft er een. Ik zal haar vanavond eens vragen
  maandag 8 september 2014 @ 15:47:16 #187
430880 mig72
De Professional
pi_144314316
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Ouder1 het volgende:

Ik ben extreem benieuwd naar de overige info die blijkbaar nog gaat komen. Wat moet dat dan zijn? Want het lijkt er toch op dat de telefoongegevens aardig compleet zijn.
De locatie in verhouding tot de rivier doet niet zoverl toe. Ik weet dat je vast wilt houden aan de meevoering maar een mogelijke dader had gewoon de tas ook in de rivier kunnen dumpen.
pi_144314327
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:09 schreef Onnoman het volgende:

[..]

er is 8 keer gebeld..
als ik die mogelijkheid zou hebben zou ik een bericht in mijn eigen mobiel hebben achtergelaten wat er met mij zou zijn gebeurd.
Daarnaast is er ook geen DNA materiaal gevonden
ik denk dan ook dat alleen de eerste twee noodoproepen van de dames zelf kwam....daarna door een ander. Er staat nergens dat de pincode wel weer was ingevoerd na 1 april alleen dat de telefoons aan en uit zijn gezet af en toe een noodoproep en er een foto is gemaakt met vergrendeld schelm want als de telefoon uit is kan je geen foto maken of wel? of lees ik iets verkeerd?
pi_144314338
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik heb alleen het begin van je reactie gelezen maar waarschijnlijk waren beide meiden tegenover 6 april morsdood. En de dader nam de foto's op en deed noodoprorpen - wat Jacky zegt dus kan zonder pincode op de Galaxy 5. Geldt dit ook voor iPhone Jacky?
Ik heet dan wel geen Jacky....maar toch;

Op een iPhone kan je ook noodoproepen doen wanneer deze geblokkeerd is.
Je moet echter wel zelf de nummers intoetsen dus er is geen knop waarmee je automatisch het noodnummer belt.
pi_144314350
Gooien deze telefoongegevens nou 86 topics in één keer in de vuilnisbak? :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 8 september 2014 @ 15:48:39 #191
430880 mig72
De Professional
pi_144314376
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:45 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Iphone weet ik niet. Mn dochter heeft er een. Ik zal haar vanavond eens vragen
Ja want aan de samsung van lisanne hebben we niet veel. Die was al batterijdood na 4/5 april. De fotos waren dus met de iphone van Kris gemaakt.
pi_144314381
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

screenshot
oh oke
  maandag 8 september 2014 @ 15:51:32 #193
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144314482
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef ToniB het volgende:

[..]

ik denk dan ook dat alleen de eerste twee noodoproepen van de dames zelf kwam....daarna door een ander. Er staat nergens dat de pincode wel weer was ingevoerd na 1 april alleen dat de telefoons aan en uit zijn gezet af en toe een noodoproep en er een foto is gemaakt met vergrendeld schelm want als de telefoon uit is kan je geen foto maken of wel? of lees ik iets verkeerd?
ze kunnen ook een been gebroken hebben... dan kan je dus niet lopen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_144314544
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Gooien deze telefoongegevens nou 86 topics in één keer in de vuilnisbak? :D
Het maakt wel veel duidelijk.
pi_144314653
Ik met mijn weinige verstand van telefoons en met een slag om de arm als er nog wel sms gegevens ed bekend gaan worden gemaakt, concludeer n.a.v de gegevens die vandaag naar buiten zijn gekomen dat naar mijn mening waarschijnlijk alleen de eerste 2 noodoproepen door hen zijn gedaan.

Het verdere gebruik is indien gedaan door de meiden voor mij totaal onlogisch.

Vooral datgene wat ze NIET hebben gedaan zegt mij dat deze meiden op wat voor manier dan ook slachtoffer zijn geworden van een misdrijf.

Indien er mensen zijn die nog steeds wel geloven in puur verdwalen, ik ben open-minded maar leg mij dan alsjeblieft uit hoe dat dan kan rijmen met deze gegevens?
  maandag 8 september 2014 @ 15:56:12 #196
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144314658
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Onnoman op 08-09-2014 16:01:25 ]
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_144314702
nadat de telefoons zijn uitgezet,de eerst keer, is er op één van de telefoons wel nog een pincode ingevoerd? En wanneer zijn ze de eerste keer uitgezet? De eerste dag al? Ik zie dat niet in het overzicht.
pi_144314712
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:56 schreef Onnoman het volgende:
ook wel bizar dit:

[ afbeelding ]
ga jij ff ergens anders spelen svp
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144314722
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

pi_144314832
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo