Ik kan die naam ook nergens terugvinden.quote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Echter bij terug zoeken blijkt dat om Pedro C. te gaan van Casa Pedro. Niet om een Jose M.. Die naam zijn we niet eerder tegengekomen volgens mij.
De oproepen waarbij pincode niet was bekend. Ik gok maar over snijvlak, welke zijn gedaan door het tweetal en welke edn mogelijke dader. Die snijvlak moet nog uitgezocht worden.quote:Op maandag 8 september 2014 16:11 schreef SAJ het volgende:
[..]
Welke noodoproepen van welke datum bedoel je?
Hoezo 87?quote:
ok.. ik wachtquote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen/gehoord dat ze geen bericht hebben achtergelaten?
A.u.b. je bron vermelden.
La Estrella zegt dat we nog een week moeten wachten op de overige info:
En una semana se podrá disponer de las fotos, los snapshots ’ de las pantallas del celular y los chats que ayudarán a completar el rompecabezas de los últimos momentos de vida de las holandesas.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef StaceySinger het volgende:
bij die Iphone staat 2013 ?
[ afbeelding ]
iphone.. weet ik niet.. lijkt me wel.. andriod heeft standaard kladblok en voice recorderquote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Komt de iphone standaard uitgerust met een kladblok-app tekstverwerker?
poep in je oog?quote:
Hoe zit dat dan met foto's maken bij vergrendeld scherm?quote:Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Jacky....maar toch;
Op een iPhone kan je ook noodoproepen doen wanneer deze geblokkeerd is.
Je moet echter wel zelf de nummers intoetsen dus er is geen knop waarmee je automatisch het noodnummer belt.
Dat is ook mogelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 16:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met foto's maken bij vergrendeld scherm?
Wat ik me serieus afvraag is of de exacte locatie van die oproep dan niet te achterhalen moet zijn.. Ik dacht dat wanneer je contact hebt je altijd te lokaliseren bent..quote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat ze toch een halve minuut contact gehad hebben met 112..
nu weet ik uit ervaring dat je nooit direct wordt geholpen.. das best knullig dus
Is het uberhaupt wel mogelijk om vanuit Panama contact te krijgen met een Nederlandse 112 meldkamer?quote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is of de exacte locatie van die oproep dan niet te achterhalen moet zijn.. Ik dacht dat wanneer je contact hebt je altijd te lokaliseren bent..
naam weet ik niet, maar vanaf het begin was er een man die ze aan de kant van de weg had gezien en hij had ze gesproken, ze waren moe en wilden terug naar bouquet, hij adviseerde een taxi te nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Echter bij terug zoeken blijkt dat om Pedro C.te gaan van Casa Pedro. Niet om een Jose M. Die naam zijn we niet eerder tegengekomen volgens mij.
Jij? ... vreemd. ik sta opeens hier heel alleen in,... boehoe boehoe??quote:Op maandag 8 september 2014 16:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij wil gewoon zo graag dat er een heel mysterie is. Dat heb jij voor jou zelf al lang gecreëerd en sta je hier nu voor jezelf heel selectief te onderbouwen. Dat er dan steeds meer bewijzen opduiken dat het ook wel eens om een simpele verdwaling zou kunnen gaan, is allemaal maar rook om het echte grote mysterieuze complot heen.
Wat we ook al wisten uit de aankondiging van een informe parcial, een gedeeltelijk rapport of deelrapport.quote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen/gehoord dat ze geen bericht hebben achtergelaten?
A.u.b. je bron vermelden.
La Estrella zegt dat we nog een week moeten wachten op de overige info:
En una semana se podrá disponer de las fotos, los snapshots ’ de las pantallas del celular y los chats que ayudarán a completar el rompecabezas de los últimos momentos de vida de las holandesas.
Goede vraag.quote:Op maandag 8 september 2014 16:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel mogelijk om vanuit Panama contact te krijgen met een Nederlandse 112 meldkamer?
Dat was Pedro C.quote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
naam weet ik niet, maar vanaf het begin was er een man die ze aan de kant van de weg had gezien en hij had ze gesproken, ze waren moe en wilden terug naar bouquet, hij adviseerde een taxi te nemen.
Die man...die bedoel ik.
Na dagen ronddwalen aangeklopt bij de verkeerde boerderij waar ze helaas zoontjelief aantroffen met zijn vriendjes.......quote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef mig72 het volgende:
Zouden ze verdwaald zijn en bij een boerderij aangeklopt hebben die ze wisten te vinden en.vervolgens toch nog genadeloos omgebracht?
Alles lijkt weer onlogisch te zijn geworden.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:25 schreef MMUU het volgende:
[..]
Na dagen ronddwalen aangeklopt bij de verkeerde boerderij waar ze helaas zoontjelief aantroffen met zijn vriendjes.......
Inderdaad en dat haalt juist de verdwaling onderuit. En in de aanwezigheid van een dader kunnen ze ook niet stiekem lang gaan zitten typen. Rn de dader kan ook niet op hun apparaat binnen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wel bellen en foto's maken, maar geen enkel bericht achterlaten voor de nabestaanden - het blijft heel erg vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |