quote:Op maandag 8 september 2014 13:27 schreef Stupidisco het volgende:
Snelle vertaling van de telefoongegevens. Mogelijke fouten in de vertaling hoor ik graag.
1 april
16:39 - noodoproep 112 (= iPhone Kris)
16:51 - 112 oproep in het belregister. (= Samsung Lisanne)
2 april
06:58 - 112 oproep in het belregister. Telefoon na 36 sec. uitgeschakeld. (= Samsung Lisanne)
08:14 - foto van het telefoonscherm (= iPhone Kris)
10:53 - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. (= Samsung Lisanne)
13:56 - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. Mogelijk verbinding met netwerk (??) (= Samsung Lisanne)
3 april
09:32 - stroom vd telefoon ingeschakeld (= iPhone Kris)
09:33 - oproep naar 911 (= iPhone Kris)
13:50 - telefoon aangezet. Geen oproepen. Na 50 sec. telefoon uitgezet. (= Samsung Lisanne)
16:00 - telefoon is actief/aan (?) (= iPhone Kris)
16:19 - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan). (= Samsung Lisanne)
4 april
10:16 - telefoon aan en weer uitgezet (= iPhone Kris)
13:42 - telefoon uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
Telefoon Lisanne blijft uit.
5 april
04:50 - telefoon aangezet en meteen weer uitgezet. (= Samsung Lisanne)
05:00 - batterij van de telefoon is op (= Samsung Lisanne)
10:50 - telefoon aangezet (= iPhone Kris)
10:51 - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
13:37 - telefoon aan/uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
6 april
10:26 - telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:27 - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
13:37 - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:38 - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
11 april
10:51 - telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
11:56 - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
quote:Even een overzicht gemaakt op basis van enkel de tijdstippen:
04:50 - 5 april - telefoon aangezet en meteen weer uitgezet. (= Samsung Lisanne)
05:00 - 5 april - batterij van de telefoon is op (= Samsung Lisanne)
06:58 - 2 april - 112 oproep in het belregister. Telefoon na 36 sec. uitgeschakeld. (= Samsung Lisanne)
08:14 - 2 april - foto van het telefoonscherm (= iPhone Kris)
09:32 - 3 april - stroom vd telefoon ingeschakeld (= iPhone Kris)
09:33 - 3 april - oproep naar 911 (= iPhone Kris)
10:16 - 4 april - telefoon aan en weer uitgezet (= iPhone Kris)
10:26 - 6 april - telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:27 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:50 - 5 april - telefoon aangezet (= iPhone Kris)
10:51 - 5 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:51 - 11 april- telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:53 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. (= Samsung Lisanne)
11:56 - 11 april- telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 5 april - telefoon aan/uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 6 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:38 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
13:42 - 4 april - telefoon uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:50 - 3 april - telefoon aangezet. Geen oproepen. Na 50 sec. telefoon uitgezet. (= Samsung Lisanne)
13:56 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. Mogelijk verbinding met netwerk (??) (= Samsung Lisanne)
16:00 - 3 april - telefoon is actief/aan (?) (= iPhone Kris)
16:19 - 3 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan). (= Samsung Lisanne)
16:39 - 1 april - noodoproep 112 (= iPhone Kris)
16:51 - 1 april - 112 oproep in het belregister. (= Samsung Lisanne)
Het tijdblok tussen 10:16 tot 10:53 uur en die van van 13:37 tot 13:56 uur zijn enigszins opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie hieronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op de vulkaan (Volcán Barú) vanaf de Mirador, genomen op 1 april 2014 @ 13:01:50
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 @ 13:54:58 - 04-08
[ Bericht 2% gewijzigd door mig72 op 08-09-2014 18:47:33 ]![]()
Mensen, lees mijn laatste pak m beet 7-8 reacties op pagina 12. Daar heb ik wat zeer interessante sleutelstukken geplaatst:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #86 - argumenten en aannames![]()
Ik vind het trouwens wel enigszins ambivalent dat iedereen zegt dat de lichamen door de rivier zo catastrofaal uit elkaar kunnen zijn gerekt in allerlei stukjes maar ondertussen zijn de spullen, camera, tas, telefoon, nog compleet in tact gebleven, dat komt toch ook niet overeen dan? Als het daadwerkelijk zo'n brute kracht had dat het zelfs hele lichamen uit elkaar zou rekken, dan was die tas al hélemáál vernietigd geweest.
Welke kleren (en resten) zijn er trouwens nog allemaal spoorloos?![]()
Dat moet je vragen aan Ouder1 met haar meestromingsgedoe. Als ik haar zie zal ik mij proberen te herinneren.quote:Op maandag 8 september 2014 04:23 schreef Jezus9 het volgende:
Ik vind het trouwens wel enigszins ambivalent dat iedereen zegt dat de lichamen door de rivier zo catastrofaal uit elkaar zijn gerekt in allerlei stukjes maar ondertussen zijn de spullen, camera, tas, telefoon, nog compleet in tact gebleven, dat komt toch ook niet overeen dan? Als het daadwerkelijk zo'n brute kracht had dat het zelfs hele lichamen uit elkaar zou rekken, dan was die tas al hélemáál vernietigd geweest.
Welke kleren (en resten) zijn er trouwens nog allemaal spoorloos?![]()
Staat in de OP under geupdatet inventory. (Afbeelding)quote:Op maandag 8 september 2014 04:23 schreef Jezus9 het volgende:
Ik vind het trouwens wel enigszins ambivalent dat iedereen zegt dat de lichamen door de rivier zo catastrofaal uit elkaar kunnen zijn gerekt in allerlei stukjes maar ondertussen zijn de spullen, camera, tas, telefoon, nog compleet in tact gebleven, dat komt toch ook niet overeen dan? Als het daadwerkelijk zo'n brute kracht had dat het zelfs hele lichamen uit elkaar zou rekken, dan was die tas al hélemáál vernietigd geweest.
Welke kleren (en resten) zijn er trouwens nog allemaal spoorloos?
Weet alleen niet of er nog nieuws is langsgekomen. Zo ja, DM mij mensen voor OP update of val Lavender lastig.![]()
![]()
Thanks, goede bruikbare en handige samenvatting maar voor mij (eerlijk gezegd) ietswat onoverzichtelijk zo op elkaar, is er geen samenvattende tekst/lijst ervan ergens?quote:Op maandag 8 september 2014 04:30 schreef mig72 het volgende: Staat in de OP under geupdatet inventory. (Afbeelding) afbeelding
[ Bericht 2% gewijzigd door Jezus9 op 08-09-2014 04:45:12 ]![]()
Even ter vergelijking, voor eens en altijd. Dit is een tas wat korte tijd in de natuur heeft gelegen:
Zie nu hier vervolgens de schone tas van Kris en Lisanne wat zogenaamd maanden in de jungle heeft gelegen:
Komop mensen, je gaat mij niet wijsmaken dat die tas maanden in de jungle heeft gelegen, de vergelijkingen spreken boekdelen. Heb uitgebreidt gezocht naar tassen die maanden/weken in jungles en in de natuur hadden gelegen en die zagen gewoon allen zóveel viezer uit dan deze tas.
Heb ter test een eigen tas gisteren in de tuin gelegd, zelfs na 24 uur zag de tas al 10x slechter uit als de aangetroffen tas in deze zaak. En de onontkoombare cliché-verklaring dat mensen die tas schoon hebben gemaakt nádat het is gevonden (geen feit, een aanname) lijkt me zeer onlogisch, het zijn immers bewijsstukken die überhaupt niet eens schoongemaakt mógen worden gemaakt en er stond bij dat de foto na het vinden was gemaakt.![]()
Ze zeiden dat indianen de tas gevonden zouden hebben endie het gingen.schoonmaken.quote:Op maandag 8 september 2014 04:33 schreef Jezus9 het volgende:
Even ter vergelijking, voor eens en altijd. Dit is een tas wat korte tijd in de natuur heeft gelegen:
[ afbeelding ]
Zie nu hier vervolgens de schone tas van Kris en Lisanne wat zogenaamd maanden in de jungle heeft gelegen:
[ afbeelding ]
Komop mensen, je gaat mij niet wijsmaken dat die tas maanden in de jungle heeft gelegen, de vergelijkingen spreken boekdelen. Heb uitgebreidt gezocht naar tassen die maanden/weken in jungles en in de natuur hadden gelegen en die zagen gewoon allen zóveel viezer uit dan deze tas.
Heb ter test een eigen tas gisteren in de tuin gelegd, zelfs na 24 uur zag de tas al 10x slechter uit als de aangetroffen tas in deze zaak. En de onontkoombare cliché-verklaring dat mensen die tas schoon hebben gemaakt nádat het is gevonden (geen feit, een aanname) lijkt me zeer onlogisch, het zijn immers bewijsstukken die überhaupt niet eens schoongemaakt mógen worden gemaakt en er stond bij dat de foto direct na het vinden was gemaakt.![]()
Ya right, met camera, zonnebril, en foons nog binnen. Andermans eigendom wordt zomaar opgeraapt en afgewerkt. Vooral met twee vermisten in de regio.
V-E-R-G-E-Z-O-C-H-T![]()
Je mort naar de kleurencode kijken, rood is niet gevonden. Groen wel.quote:Op maandag 8 september 2014 04:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Thanks, alle spullen staan erin maar er staat niet achter bijgevoegd welke nou wel of niet zijn gevonden, tis nogal onoverzichtelijk, is er geen samenvattende tekst/lijst ervan ergens?![]()
Jezus9 ik heb er geen enkele twijfel over dat die tas daar is neergelegd door iemand. Het feit dat de autoriteiten na het vondst van de tas meer dan ooit aan een misdrijf dachten (ondanks dat er niets gestolen was) zegt genoeg imo.quote:Op maandag 8 september 2014 04:40 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ter test een eigen tas gisteren in de tuin gelegd, zelfs na 24 uur zag de tas al 10x slechter uit als de aangetroffen tas in deze zaak. En de onontkoombare cliché-verklaring dat mensen die tas schoon hebben gemaakt nádat het is gevonden (geen feit, een aanname) lijkt me zeer onlogisch, het zijn immers bewijsstukken die überhaupt niet eens schoongemaakt mógen worden gemaakt en er stond bij dat de foto na het vinden was gemaakt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 04:46 schreef mig72 het volgende: En.hebben die indianen een wasmachine? En industrieel schoonmaakmiddel? Met handwassen krijg je dat jungle vies er niet snel uit. Voorzover dat ooit kan.
quote:Op maandag 8 september 2014 04:43 schreef Za het volgende: Jezus9 ik heb er geen enkele twijfel over dat die tas daar is neergelegd door iemand. Het feit dat zegt genoeg imo.
Oh er zit een cryptische code achter, nu snap ik hemquote:Op maandag 8 september 2014 04:43 schreef mig72 het volgende: Je mort naar de kleurencode kijken, rood is niet gevonden. Groen wel.
![]()
![]()
En.hebben die indianen een wasmachine? En industrieel schoonmaakmiddel? Met handwassen krijg je dat jungle vies er niet snel uit. Voorzover dat ooit kan.![]()
Ik ook. Fijne nachtrust.quote:Op maandag 8 september 2014 04:51 schreef Jezus9 het volgende:
Jezus gaat rusten mensen. Morgen verder! Amen en gedraag u!![]()
![]()
kan ook de rugzak zijn, waar de advocaat op doeltquote:Op maandag 8 september 2014 04:43 schreef Za het volgende:
[..]
Jezus9 ik heb er geen enkele twijfel over dat die tas daar is neergelegd door iemand. Het feit dat de autoriteiten na het vondst van de tas meer dan ooit aan een misdrijf dachten (ondanks dat er niets gestolen was) zegt genoeg imo.![]()
Kan ook inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 05:06 schreef Marrije het volgende:
kan ook de rugzak zijn, waar de advocaat op doelt![]()
deze twee foto's zijn gemaakt met de iphone van één van de dames, 1 week na vermissing ?quote:Op maandag 8 september 2014 04:16 schreef mig72 het volgende:
yIZkDOk.jpgfy7342E.jpg
IMG_542: 08/04 ; 01:38:12 - IMG_550: 08/04 ; 01:39:54vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang![]()
Al die gare bagger die ik allemaal in deze topicreeks lees, dat is pas vergezocht.quote:Op maandag 8 september 2014 04:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat indianen de tas gevonden zouden hebben endie het gingen.schoonmaken.![]()
Ya right, met camera, zonnebril, en foons nog binnen. Andermans eigendom wordt zomaar opgeraapt en afgewerkt. Vooral met twee vermisten in de regio.
V-E-R-G-E-Z-O-C-H-TEdensnator over 'n out![]()
Nou zitten er nog alleen maar idioten hier. Constant roepen "ik heb gelijk en anderen niet"
Aanname na aanname enz. Blind en doof voor alle argumenten behalve die van hen zelf![]()
![]()
![]()
Ik kom wel weer terug als er weer users zijn die snappen wat een open discussie is
Dit niveau is me echt te laag
[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 08-09-2014 07:58:12 ]![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 05:56 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Al die gare bagger die ik allemaal in deze topicreeks lees, dat is pas vergezocht.![]()
dank jequote:Op maandag 8 september 2014 07:31 schreef Grijzemassa het volgende:
Nou zitten er nog alleen maar idioten hier. Constant roepen "ik heb gelijk en anderen niet"
Aaname na aaname enz. Blind en doof voor alle argumenten behalve die van hen zelf![]()
![]()
![]()
Ik kom wel weer terug als er weer users zijn die snappen wat een open discussie is
Dit niveau is me echt te laag![]()
Ja sorry hoor maar dit trek ik niet meer, jij hebt nog de moeite genomen om te reageren op deze bagger maar ik doe dat niet meer. Was dus niet voor jou bedoeld.quote:![]()
dank jequote:Op maandag 8 september 2014 07:50 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit trek ik niet meer, jij hebt nog de moeite genomen om te reageren op deze bagger maar ik doe dat niet meer. Was dus niet voor jou bedoeld.![]()
Hopelijk snel nieuwe info.![]()
Ha, ik lees dat je op basis van discussie van vrijdag nu niet meer beweert dat F de eerste vondst van resten deed, maar het team van F. Voorts ben je blijkbaar verder niet meer op de hoogte, aangezien je niet weet wie van dat team exact de vondst heeft gedaan. Dus hierbij de onderbouwing van mijn bewering dat vondst is gedaan door een indiaan. Je krijgt hem zelfs in beeld.quote:Op maandag 8 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Jij wilt dus graag dat ik je alle bronnen ga geven?
Ga jij zelf maar eerst je beter inlezen want als jij stelt dat een indiaan en niet het team van F de eerste resten heeft gevonden dan neem ik je kritiek niet heel serieus.
Denk dat nu wel duidelijk is wie zich beter moet inlezen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)elkaar-vandaan.dhtml
Ik vind dat je er hier een zeer makkelijke manier van discussiëren er op na houdt. Je dropt een theorie waar je nota bene mensen met naam en toenaam beschuldigt, krijgt commentaar van meerdere users dat er niet veel van je eerst "feiten", later ''aanwijzingen'' klopt, je geeft vervolgens geen enkele bron om je "aanwijzingen" te onderbouwen, maar gaat beweren dat degene die je van commentaar voorziet, zichzelf maar beter moet inlezen. Lekker makkelijk.
Ik heb nu van 2 van je "aanwijzingen" aangetoond dat ze niet kloppen; nu wordt het echt de hoogste tijd dat jij zelf eens met bronnen voor de overige gaat komen i.p.v. die onzin keer op keer ongefundeerd te herhalen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: