Met het grootste gemak lijkt mijquote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef Starlie het volgende:
Deze gozer kan toch zo ook wel een vriendin krijgen?
helaas wel.quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een probleem dat wel vaker voor komt op het platteland
me tooquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Bollen pellenHeb ik nog nachtmerries van ...
Jeugdsentimentquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Bollen pellenHeb ik nog nachtmerries van ...
Ik zie Alors hier wel op schrijvenquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoeveel Foksters gaan hier op schrijven?
Deze levert kippetjes op dus het programma heeft deze nodig.quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Heeft deze het programma wel nodig?
Ik had dibs.quote:
Haha ja ik dacht het netquote:Op zondag 7 september 2014 20:59 schreef Cee het volgende:
Hij is een beetje een poor man's Mark Tuitert, zonder het loenzen.
Ik wel.quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Vinden de vrouwen die unibrow geen afknapper?
Is geheimquote:
Teveel gel dan.quote:Op zondag 7 september 2014 20:59 schreef alors het volgende:
Volgens mij is hij helemaal niet geblondeerd hoor, gewoon rossig blond van zichzelf en de zon.
En waarom niet? Hij krijg vermoedelijk honderden brieven van gewillige vrouwen. Ik zou me dan as Dagobert Duck in zijn geldpakhuis voelen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze levert kippetjes op dus het programma heeft deze nodig.
Aandachtshoerquote:
Kan je weg scherenquote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Vinden de vrouwen die unibrow geen afknapper?
Karina kijkt nooit naar BZVquote:Op zondag 7 september 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Vraag me af waar Karina nu is... iets voor haar misschien.
Er móet iets geestelijks zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bedrijfje, Huisje, licht vergane surfer boy looks,...
Er moet iets mis zijn met deze gast.
Hebben ze al een kijkje in z'n kelder genomen?quote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bedrijfje, Huisje, licht vergane surfer boy looks,...
Er moet iets mis zijn met deze gast.
Volgende keer even een zeiltje neerleggen Cee.quote:
Wie weet hoe humeurig hij op dag drie is.quote:
*pittige ria'squote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Voordeel: straks wel weer chickies spotten tijdens BzV
Ja.quote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij krijg vermoedelijk honderden brieven van gewillige vrouwen. Ik zou me dan as Dagobert Duck in zijn geldpakhuis voelen.
Dat is wel liefquote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef matthijst het volgende:
Hij praat wat jankerig, alsof ie om de drie zinnen tissues nodig heeft
Never nooit meer, die ellende.quote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef alors het volgende:
[..]Ga je schrijven? DOE HET CEE DOET HET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |