Die krijgt zonder het verhaal net zoveel brieven denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef MissJ het volgende:
Ach jee![]()
hier gaan wel heel veel korte pittige kapsels met hulpverlenerssyndroom op schrijven denk ik
Nee, twee Groningers. De noordelingen zijn wel op nu denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel pas net in.
Is Drenthe al geweest?
Oh, Paxcon zal wel heel erg blij zijn nuquote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, twee Groningers. De noordelingen zijn wel op nu denk ik.
Jaquote:
Royston ?quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel pas net in.
Is Drenthe al geweest?
JUICHENquote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh, Paxcon zal wel heel erg blij zijn nu
Ja, zit Drenthe erin?quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel pas net in.
Is Drenthe al geweest?
een probleem dat wel vaker voor komt op het plattelandquote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
sneu wel idd maar als ik het goed snap duurde de ambu te lang.
Risico van het vakquote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een probleem dat wel vaker voor komt op het platteland
quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Renesite het volgende:
Ik wil kinderen.
[ afbeelding ]
OOOH IK OOOOK IK OOOOOOOOK
quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles boven Zaandam is provincie
Sowieso veel "normale" boeren dit jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
oh jee, deze gaat véééél brieven krijgen
Werken 24/7. Gaan nooit uit.quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef Starlie het volgende:
Deze gozer kan toch zo ook wel een vriendin krijgen?
Neequote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Heeft deze het programma wel nodig?
Ach niks is leuker dan begraven te worden in brieven van gewillige vrouwenquote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef Starlie het volgende:
Met het grootste gemak lijkt mijquote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef Starlie het volgende:
helaas wel.quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een probleem dat wel vaker voor komt op het platteland
me tooquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Bollen pellenHeb ik nog nachtmerries van ...
Jeugdsentimentquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Bollen pellenHeb ik nog nachtmerries van ...
Ik zie Alors hier wel op schrijvenquote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoeveel Foksters gaan hier op schrijven?
Deze levert kippetjes op dus het programma heeft deze nodig.quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Heeft deze het programma wel nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |