quote:
Paxcon ze wil je!quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar woon jij?! Het is bij mij ook dichtbij!
Meer op zijn vader, Martin.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kaas boer lijkt sprekend op Erwin Koeman😀
die heb je hier echt overal in de buurt. Meeste boeren geven het fruit/groente bijna gratis wegquote:
Tegenwoordig in Groningen, oorspronkelijk Stadskanaalquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar woon jij?! Het is bij mij ook dichtbij!
Oh dat is wel iets verder weg dan Ter apel maar nog steeds dichtbij in vergeleken met al die andere boeren normaalquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas niet gezegd... maar ergens naast musselkanaal gok ik
geile praatjesquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man gaat mooie tv opleverengebaren en praatjes
Woon je ook daar?quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heb je hier echt overal in de buurt. Meeste boeren geven het fruit/groente bijna gratis weg
65quote:
ja maar het zijn meer kraampjes en tentjesquote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon je ook daar?
Kneuterige winkeltjes
Is met de meeste accentenquote:
Jeetje ik ben stiekem wel een Groninger, komt heel dichtbij nu.quote:
Ja begreep ik ook niet helemaalquote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
Is ze nu gestorven in een bus met een peukje in haar mond en een broodje in haar hand?
Jij bent meer van de kazen toch?quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje ik ben stiekem wel een Groninger, komt heel dichtbij nu.
Nee jouw accent is leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef marcodej het volgende:
Peukje, broodje, met de bus weg? Wat? Die begreep ik niet?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil boeren zien die nog nooit een vriendin hebben gehad
Zijn ergere manieren om het loodje te leggen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
Is ze nu gestorven in een bus met een peukje in haar mond en een broodje in haar hand?
Vreemdgegaan met de man van lijn 173.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef marcodej het volgende:
Peukje, broodje, met de bus weg? Wat? Die begreep ik niet?
Dit. Van die 40-jarige maagden die altijd bij mammie hebben gewoond.quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Van die 40-jarige maagden die altijd bij mammie hebben gewoond.
Ik heb het niet over het accent, kippenneuker. Ik begreep die zin gewoon niet in de context van het overlijden van zijn vrouw.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |