Die posten hier nu ook mee.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Je kunt ook op de kinderen schrijven
Of hij heeft gewoon flink misgeschoten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef Silenus het volgende:
Zo z'n ex is ook geen al te knappe vrouw geweest zeg.
Hoi, ik ben Steefquote:
Soms kunnen ze het op de redactie ook niet meer volgen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Silenus het volgende:
Hallooo,ondertiteling!
Niet soms wel en soms niet.
Zei ze dat?quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Is die lekkere boer (volgens Yvon) al langs geweest ? Ze overwoog er mee vreemd te gaan zelfs.
Die boer van 28? Nog nietquote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Is die lekkere boer (volgens Yvon) al langs geweest ? Ze overwoog er mee vreemd te gaan zelfs.
Niet standaard 888 opzetten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Silenus het volgende:
Hallooo,ondertiteling!
Niet soms wel en soms niet.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar deze is echt ver buiten de regio, geen donder van te verstaan.
Bedankt Hans. Dit was niemand opgevallen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kaas boer lijkt sprekend op Erwin Koeman😀
Je loopt een beetje achter Haaibaaike!quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is nuquote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Bij Pauw van de week. Zal ze vast niet gemeend hebben denk ik zo.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik wilde "alors een fries!" roepen. Laat maar.
quote:
Paxcon ze wil je!quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar woon jij?! Het is bij mij ook dichtbij!
Meer op zijn vader, Martin.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
die heb je hier echt overal in de buurt. Meeste boeren geven het fruit/groente bijna gratis wegquote:
Tegenwoordig in Groningen, oorspronkelijk Stadskanaalquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar woon jij?! Het is bij mij ook dichtbij!
Oh dat is wel iets verder weg dan Ter apel maar nog steeds dichtbij in vergeleken met al die andere boeren normaalquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas niet gezegd... maar ergens naast musselkanaal gok ik
geile praatjesquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man gaat mooie tv opleverengebaren en praatjes
Woon je ook daar?quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heb je hier echt overal in de buurt. Meeste boeren geven het fruit/groente bijna gratis weg
65quote:
ja maar het zijn meer kraampjes en tentjesquote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon je ook daar?
Kneuterige winkeltjes
Is met de meeste accentenquote:
Jeetje ik ben stiekem wel een Groninger, komt heel dichtbij nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |