Waarom niet?quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef alors het volgende:
Iedereen hier eet die kip waarschijnlijk gewoon ook
Nee, ik eet alleen kip die goed geleefd heeft. Zonnetje, drankje enzo.quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef alors het volgende:
Iedereen hier eet die kip waarschijnlijk gewoon ook
Abelquote:
Mwah, kan nog veel erger. Dit is wel te volgen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar deze is echt ver buiten de regio, geen donder van te verstaan.
What does regret taste like??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat moet je hun vragen. Iedereen wil wel vlees eten, maar hoe het 'gemaakt' wordt weet men liever niet.quote:
ditquote:
Die posten hier nu ook mee.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Je kunt ook op de kinderen schrijven
Of hij heeft gewoon flink misgeschoten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef Silenus het volgende:
Zo z'n ex is ook geen al te knappe vrouw geweest zeg.
Hoi, ik ben Steefquote:
Soms kunnen ze het op de redactie ook niet meer volgen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Silenus het volgende:
Hallooo,ondertiteling!
Niet soms wel en soms niet.
Zei ze dat?quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Is die lekkere boer (volgens Yvon) al langs geweest ? Ze overwoog er mee vreemd te gaan zelfs.
Die boer van 28? Nog nietquote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Is die lekkere boer (volgens Yvon) al langs geweest ? Ze overwoog er mee vreemd te gaan zelfs.
Niet standaard 888 opzetten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Silenus het volgende:
Hallooo,ondertiteling!
Niet soms wel en soms niet.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar deze is echt ver buiten de regio, geen donder van te verstaan.
Bedankt Hans. Dit was niemand opgevallen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kaas boer lijkt sprekend op Erwin Koeman😀
Je loopt een beetje achter Haaibaaike!quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kaas boer lijkt sprekend op Erwin Koeman😀
Hij is nuquote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Bij Pauw van de week. Zal ze vast niet gemeend hebben denk ik zo.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik wilde "alors een fries!" roepen. Laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |