sla mijn bord maar overquote:Op zondag 7 september 2014 17:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zit de antibiotica al in.
Paardenbief?quote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef just me het volgende:
Ik ga zo puntjes biefstuk roerbakken met weet-ik-wat-er-in-dat-pakket-zit.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:40 schreef just me het volgende:
Nee maar dat schijnt wel lekker te zijn
Morgen maar even een SOA-testje doen....gewoon voor de zekerheid....je weet het maar nooit met die Duitsers.quote:
Het lijkt wel wat op Hongaars.quote:Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
Ooit dacht ik Fins te begrijpen, maar dat was spraaktaal
Klopt! Hoewel ik Hongarije een stuk aangenamer vond als Finland.quote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt wel wat op Hongaars.
Finnen zijn zo gek als een deur.quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt! Hoewel ik Hongarije een stuk aangenamer vond als Finland.
Jij hebt er zelf al een sappig verhaal van gemaaktquote:Op zondag 7 september 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen maar even een SOA-testje doen....gewoon voor de zekerheid....je weet het maar nooit met die Duitsers.
Zegt me helemaal niets.quote:Op zondag 7 september 2014 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Finnen zijn zo gek als een deur.
Ken je Babolna?
quote:Op zondag 7 september 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf al een sappig verhaal van gemaakt
Ik heb even ge-googlemapt en Komarom ken ik dan wel weer en dat ligt er geeneens zover vandaan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook maar een dorp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shagya_Arabian
Heb jij ook zo'n leuk leven op fanta-leven op Facebook?quote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Met een beetje fantasie is het leven vaak een stuk aangenamer.
Ik ben bang om te vragen wat een Fanta-leven op Facebook is.quote:Op zondag 7 september 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n leuk leven op fanta-leven op Facebook?
Zo'n fantastisch (of gefantaseerd) leven waarvan je iedereen laat meegenieten op Facebook.quote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben bang om te vragen wat een Fanta-leven op Facebook is.
Dat ga ik niet redden met maar 1 profiel.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n fantastisch (of gefantaseerd) leven waarvan je iedereen laat meegenieten op Facebook.
Vooral dat laatste klinkt wel heel aanlokkelijk. Vrees alleen dat ik mezelf zo verlies in mijn eigen fantasie dat ik het niet meer kan scheiden van de werkelijkheid, dus beter hou ik maar wat afstand van dergelijke gevaarlijke projecten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n fantastisch (of gefantaseerd) leven waarvan je iedereen laat meegenieten op Facebook.
Ze slaan alles op en dat kan rare consequenties hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral dat laatste klinkt wel heel aanlokkelijk. Vrees alleen dat ik mezelf zo verlies in mijn eigen fantasie dat ik het niet meer kan scheiden van de werkelijkheid, dus beter hou ik maar wat afstand van dergelijke gevaarlijke projecten.
Kom jij me opzoeken als de mannen met witte jassen me meegenomen hebben en ergens opsluiten in een dwangbuis?quote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze slaan alles op en dat kan rare consequenties hebben.
Ik zet dan wel mijn aluhoedje op.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom jij me opzoeken als de mannen met witte jassen me meegenomen hebben en ergens opsluiten in een dwangbuis?
Ik heb Suckbookquote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en 3 seconde later breekt ie zijn benenquote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog maar een mooi pic dan.
[ afbeelding ]
Die sprong als jaarling al over de heining en het is niet leuk om die dan tussen de pinken weer te pakken.quote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en 3 seconde later breekt ie zijn benen
leuk topic voor jouquote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sprong als jaarling al over de heining en het is niet leuk om die dan tussen de pinken weer te pakken.
Ik heb serieus er weer even door lopen scrollen. Hahaha leuke tijdquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Topicreeks: Teun's 2011 BBQ
Heb me aangepast aan het niveau daar.quote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
leuk topic voor joudaar zat ik net...
KLB / Paardje rijden
ah. da's zwakquote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb me aangepast aan het niveau daar.
nauwelijks of geen, maar ik zap er wel een rondquote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er in KLB een zinnige discussie mogelijk?
De klacht is soms wel leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nauwelijks of geen, maar ik zap er wel een rond
Misschien bestaat het wel....quote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel lid van worden.
Fuckbook welquote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien bestaat het wel....![]()
[ afbeelding ]
Van je buurmanquote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik wel eens spam van gekregen, ik snap niet hoe ze aan die mailadressen komen...
Heb je Wifi?quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo van mijn buurman?
Mijn buurman heeft mijn mailadres niet
Wat doet die Griek van jou in zijn vrije tijd?quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik wel eens spam van gekregen, ik snap niet hoe ze aan die mailadressen komen...
meestal eten, slapen en film kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat doet ide Griek van jou in zijn vrije tijd?
Was er ook niet zoiets met de buurman van Manon Thomas?quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zou ik de buurman maar niet zo vertrouwen.
Serieus?quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zou ik de buurman maar niet zo vertrouwen.
Uitschakelen dat Wifi en alles met draad.quote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus?ja wat zou ik er aan moeten doen dan?
Je ramen afplakken met aluminium folie.quote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus?ja wat zou ik er aan moeten doen dan?
Ja die foto's waren er al veel eerder.quote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was er ook niet zoiets met de buurman van Manon Thomas?
quote:Op zondag 7 september 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je ramen afplakken met aluminium folie.
Bij de mannen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarbij dan nog meer...
Die met blonde muts?quote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het sherlocken kwam ik nog wel een foto van hem tegen.
Echte hipsterdude.
Dus past hij in het hipsterhokje?quote:
Deze past in Fanns boekjequote:Op zondag 7 september 2014 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk broekje heeft zijn eigen hoekje.
Helaas werkt het wel zoquote:Op zondag 7 september 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn weekendverlof zit er weer bijna op.
Meer de zolderquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schuur van de kinderboerderij?
Huis met loods te koop 200.000 kan ik niet betalenquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schuur van de kinderboerderij?
Met al het land er ook bij ?quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Huis met loods te koop 200.000 kan ik niet betalen
[ afbeelding ]
Crowdfunding.quote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Huis met loods te koop 200.000 kan ik niet betalen
[ afbeelding ]
Ik zou er niet willen wonen, helemaal afgelegen en 's winters gaskachel.quote:
Afgelegen is wmb juist een enorme pré.quote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zou er niet willen wonen, helemaal afgelegen en 's winters gaskachel.
en uitzicht op de Betuwelijnquote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgelegen is wmb juist een enorme pré.
Gaskachel eruit slopen en een houtkachel erin.
Ik kom thuis en zie dat ze voor het eerst al voor 4 uur begonnen zijn ... Dan maar wakker blijvenquote:Op maandag 8 september 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee man....over 5 minuten lekker naar de koninginnenrit in de Vuelta gaan kijken.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom thuis en zie dat ze voor het eerst al voor 4 uur begonnen zijn ... Dan maar wakker blijven
Ik heb me er doorheen weten te slaanquote:Op maandag 8 september 2014 18:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Afgezien van de laatste 5 km was er geen fuck aan.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me er doorheen weten te slaan
Waarschijnlijk wel idd ... Leuke knokpartijquote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van de laatste 5 km was er geen fuck aan.
Bertje Biefstuk heeft de eindwinst wel binnen nu.
Ow ja....dat was idd wel erg grappig ja....moeten ze vaker doen. Goed voor de amusementswaarde.quote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel idd ... Leuke knokpartij
dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel idd ... Leuke knokpartij
quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
OMG!!!
http://www.paradiso.nl/we(...)e-12345678-in-3D.htm
Doekje!!!
Als ik kaarten zou kunnen regelen voor alle concerten, dan wel.quote:
Jouw voordeel is dat je in de buurt woont (ga ik vanuitquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik kaarten zou kunnen regelen voor alle concerten, dan wel.
Ik ga wel wat mensen aan het werk zetten...
Succes, zal je vast wel lukkenquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik kaarten zou kunnen regelen voor alle concerten, dan wel.
Ik ga wel wat mensen aan het werk zetten...
En die voor mw. MM.quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw voordeel is dat je in de buurt woont (ga ik vanuit), dus da's voor jou 'slechts' 500 euro voor de kaartjes
Al laten ze het doortrekken van een plee horen voor anderhalf uur...quote:Op maandag 8 september 2014 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Trans Europe Express wordt tof.
Een half uur geluid van een rijdende trein.
Da's aannemelijkquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die voor mw. MM.
Fuck it, dit komt nooit meer voor...
Als de Stones 8 keer in Paradiso zouden staan, dan zou ik niet één avond gaan...quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's aannemelijk
Al dacht ik dat van de Stones ook toen ik ze in '98 zag
quote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de Stones 8 keer in Paradiso zouden staan, dan zou ik niet één avond gaan...
Die zijn al jaren geleden gekloond.quote:Op maandag 8 september 2014 20:44 schreef D. het volgende:
maar bedoelde dat ik dacht dat het de laatste keer weleens kon zijn geweest
Dat dacht ik al toen ik de Stones zag in '82.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's aannemelijk
Al dacht ik dat van de Stones ook toen ik ze in '98 zag
Dat laatste begrijp ik, maar zelfs gratis hoef ik er niet heen...quote:Op maandag 8 september 2014 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mocht er gratis heen (moest er werken), maar bedoelde dat ik dacht dat het de laatste keer weleens kon zijn geweest
He, verdoriequote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dacht ik al toen ik de Stones zag in '82.
Jaja....je zit nu in 40+, dus jouw verhalen uit de oude doos worden hier makkelijk overtroffen.
Kraftwerk....tuurlijk!quote:Op maandag 8 september 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
En volgende week ook al de kaartverkoop voor Sting & Paul Simon.
Wordt een duur maandje, MoJo zal blij met me zijn...
Hieruit maak ik op dat je ook hun cd niet snel op zal zettenquote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik, maar zelfs gratis hoef ik er niet heen...
Ik vind Paul 'leuker' dan Stingquote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kraftwerk....tuurlijk!
Sting....doen!
Paul Simon....what are you thinking?
Kraftwerk snap ik wel, die andere 2 niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kraftwerk....tuurlijk!
Sting....doen!
Paul Simon....what are you thinking?
Die andere 2 komen samen he, voor het geval dat dat niet duidelijk wasquote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kraftwerk snap ik wel, die andere 2 niet.
Ow, krijgen ze anders de tent niet meer vol?quote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die andere 2 komen samen he, voor het geval dat dat niet duidelijk was
Jij heb een hekel aan ZA?quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Paul boycot ik nog, vanwege Zuid-Afrika!
Dat zullen we nooit wetenquote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, krijgen ze anders de tent niet meer vol?
In mijn hoofd wordt Z-A nog steeds geboycot, dus tank ik niet bij de Shell en luister ik niet naar Paul Simon.quote:
Bij Shell tanken doe ik ook niet, dus een beetje Paul moet kunnenquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd wordt Z-A nog steeds geboycot, dus tank ik niet bij de Shell en luister ik niet naar Paul Simon.
Waren dat krullen?quote:Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat Sting een pruik met krullen opzetten?
Mw. MM vind Sting leuk en 'The Boxer' heb ik gespeeld tijdens mijn vaders begrafenis...quote:Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kraftwerk snap ik wel, die andere 2 niet.
Wat schiet ZA ermee op als jij geen Paul Simon luistert dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd wordt Z-A nog steeds geboycot, dus tank ik niet bij de Shell en luister ik niet naar Paul Simon.
Ik heb er geen één in huis...quote:Op maandag 8 september 2014 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat je ook hun cd niet snel op zal zetten
Ik vind het leuk om bedrijven en mensen te boycotten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat schiet ZA ermee op als jij geen Paul Simon luistert dan?
Integendeel, zijn concert met de integrale uitvoering van 'Graceland' heb ik ook bezocht.quote:Op maandag 8 september 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Paul boycot ik nog, vanwege Zuid-Afrika!
ah... ik luister wel naar Paul Simon in elk gevalquote:Op maandag 8 september 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om bedrijven en mensen te boycotten.
Boeit mijn ZA verder.
hij neemt je in het ooitjequote:Op maandag 8 september 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integendeel, zijn concert met de integrakle uitvoering van 'Graceland' heb ik ook bezocht.
Graceland ligt immers in Memphis, heeft geen ruk met Zuid Afrika te maken...
Ik dacht dat het zoiets was:quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Garfunkel heeft toch krullen of is die ook al zowat kaal?
Nee, dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je downloajuh
Ik heb er 4 (originele zelfs), en ik schaam me er niet voor
Die muts heb ik ook maar dan met oorkleppen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets was:
[ afbeelding ]
Ik heb een muts die blijft kleppen...quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muts heb ik ook maar dan met oorkleppen.
Da's ook mijn favoriete werkquote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet.
Ik heb er gewoon nooit wat aangevonden op wat jaren '60 werk na...
De oren hield Art vrijquote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muts heb ik ook maar dan met oorkleppen.
Dan zijn die kleppen erg handig.quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een muts die blijft kleppen...
o jahquote:Op maandag 8 september 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ootje.
Jij bent toch van de spreekwoorden
Is bijna onmogelijk, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dacht dat ik dommer was dan jij?
noot...quote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is bijna onmogelijk, maar je weet maar nooit
Verkeerde antwoord, je had 'Tiereliereliere...' moet posten...quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en je neemt mee?
was een spelletje vroeger, maar hoe het verder ging weet ik niet meer
Tiereliereliere? waaom dat?quote:Op maandag 8 september 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord, je had 'Tiereliereliere...' moet posten...![]()
ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 september 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is pas 21u en snap er nu al niets meer van.
o jah...quote:
neu niet échtquote:Op maandag 8 september 2014 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt het tijdstip iets uit dan?
Ja dat is wel duidelijk inmiddelsquote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mij wel, na 23u word ik weer een stuk scherper.
Ik ben het niet helemaal eens met deze zelfdiagnose.quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een mening en niet als een feitquote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
zal ik nou wéér zeggen dat ik die LP heb?quote:
Wat heb je dat goed onthouden, jeuh.quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik meen ook iets te weten....volgens mij ben jij zeer binnenkort jarig.
Ik luister hem evenquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik nou wéér zeggen dat ik die LP heb?
Volgens mij ik ook maar zit wel veel stof op.quote:
De rest van de tekst voor je TT in UTO.quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
Einstürzende neubauten. Rillingen kreeg ik er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Einstürzende Neubauten, maar wel uit dezelfde periode.
Had ik al verteld dat Henny Vrienten mijn overbuurman was?quote:Op maandag 8 september 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Even het stof eraf geblazen!
[ afbeelding ]
Piet_Piraat = chufi?quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat Henny Vrienten mijn overbuurman was?
Piet = sjoef ?quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan krijg je datquote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat deisyy = sacha.
dat gekut met 2 browsers ook...quote:Op maandag 8 september 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat deisyy = sacha.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De rest van de tekst voor je TT in UTO.Dank je Kingstown! Die TT was een beetje een noodgreep..totdat ik je post herinnerde en dacht dat jou tekst prima pasteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Einstürzende Neubauten, maar wel uit dezelfde periode.
Einstürzende Neubauten..het nummer Halber Mensch..die eindeloze herhaling in combinatie met de muziek brrr...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Mijn dochter is verwekt tijdens een vakantie naar ZA net nadat de apartheid is afgeschaft, ga je mij nu ook boycotten?quote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb speciaal de LP uit de kast gehaald (stof hoefde er geeneens af ) en het tekstvel gescand.quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je Kingstown! Die TT was een beetje een noodgreep..totdat ik je post herinnerde en dacht dat jou tekst prima paste
Einstürzende Neubauten..het nummer Halber Mensch..die eindeloze herhaling in combinatie met de muziek brrr
Pics van je dochter.quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter is verwekt tijdens een vakantie naar ZA net nadat de apartheid is afgeschaft, ga je mij nu ook boycotten?
Wat een moeitequote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb speciaal de LP uit de kast gehaald (stof hoefde er geeneens af ) en het tekstvel gescand.
Daarna ook maar meteen aangezet.
EN draai/luister ik eigenlijk amper meer....mss ook maar weer eens gaan doen. Zal Halber Mensch eens op gaan zoeken....zegt me zo niets.![]()
Kijk je weleens in dit topic? Komt soms de leukste muziek voorbij.
Mijn dochter heeft een verstandig besluit genomen om nooit meer met haar hoofd op internet te willen staan, ze heeft haar lesje hier op Fok! wel geleerdquote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je dochter.
Daarna besluit ik wel of ik je boycot of niet.
Gezien je muziekkeuze hoop ik vooral dat je gaat posten.quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Voxs het volgende:
Ik zal het topic een keer bekijken Kingstown.
Met zo'n relfiguur ging ze samenwonen toch?quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een verstandig besluit genomen om nooit meer met haar hoofd op internet te willen staan, ze heeft haar lesje hier op Fok! wel geleerd
Dat klinkt als een mooie nieuwe sherlock missie.quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een verstandig besluit genomen om nooit meer met haar hoofd op internet te willen staan, ze heeft haar lesje hier op Fok! wel geleerd
Ja totdat ze weer bij moeders thuis kwam wonen en jaren later met een prima man getrouwd is waar ze een dochtertje van heeftquote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zo'n relfiguur ging ze samenwonen toch?
quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mooie nieuwe sherlock missie.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mooie nieuwe sherlock missie.
Mijn muziekkeuze? Kraftwerk is dus iets wat ik niet zou kiezenquote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien je muziekkeuze hoop ik vooral dat je gaat posten.
Refereerde meer aan EN (en Nick Cave). Dat is veelbelovend wmb.quote:Op maandag 8 september 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn muziekkeuze? Kraftwerk is dus iets wat ik niet zou kiezen
Armageddon toch of was het X-Ray? Die 2 haal ik altijd door elkaar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ja totdat ze weer bij moeders thuis kwam wonen en jaren later met een prima man getrouwd is waar ze een dochtertje van heeft![]()
Ja, ik was te snelquote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Refereerde meer aan EN (en Nick Cave). Dat is veelbelovend wmb.
Hou het maar op de 1e (ik zou bijna zeggen, dat was al erg genoeg) maar ook Arma is ondertussen vader gewordenquote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Armageddon toch of was het X-Ray? Die 2 haal ik altijd door elkaar.
Ah, het woeste is eraf nu.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Hou het maar op de 1e (ik zou bijna zeggen, dat was al erg genoeg) maar ook Arma is ondertussen vader geworden
Dat topic loopt al een jaartje of 3....sinds het begin van 40+. Soms tijden niets en soms is er een opleving. Allerlei muzieksoorten en geregeld komen er leuke dingen voorbij. Veel "ow ja momenten" met mensen als MM en PP die een schat aan kennis hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik was te snelIk bekeek je topic nog wat beter. Ik zal er eens een plaatje in toveren.
dat weet ik nietquote:
Kan me nog wel een topic herinneren met foto's, woeste papa's doen dat niet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet ik nietmisschien is het wel een woeste papa!
Hij is pas papa geworden nadat hun relatie was afgelopen dus ik was toen niet woest op hem. Hij heeft, volgens mij, ook nog ooit een woest-forum gehad.quote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me nog wel een topic herinneren met foto's, woeste papa's doen dat niet.
Ik zie in het topic veel muziek die ik niet ken. Heel leuk. De pest bij mij is dat ik titels en artiesten nooit zo goed onthoud. Dus "ow ja" zal vaker voorkomen dan "He, ken je deze nog"quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic loopt al een jaartje of 3....sinds het begin van 40+. Soms tijden niets en soms is er een opleving. Allerlei muzieksoorten en geregeld komen er leuke dingen voorbij. Veel "ow ja momenten" met mensen als MM en PP die een schat aan kennis hebben.
Ja alle trollen verzamelen daar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is pas papa geworden nadat hun relatie was afgelopen dus ik was toen niet woest op hem. Hij heeft, volgens mij, ook nog ooit een woest-forum gehad.
shoot... ik loop al veels te lang rond hierquote:Op maandag 8 september 2014 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja alle trollen verzamelen daar.
Ik wissel op zijn tijd van kloon.quote:Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
shoot... ik loop al veels te lang rond hier
ik zat al te denken wie jij ooit was maar ik ben daar altijd erg slecht in geweest.quote:Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel op zijn tijd van kloon.
Heb me aardig low profile kunnen houden.quote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik zat al te denken wie jij ooit was maar ik ben daar altijd erg slecht in geweest.
Ja bedankt, nu heb ik Acda en De Munnik in m'n hoofdquote:Op maandag 8 september 2014 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik zat al te denken wie jij ooit was maar ik ben daar altijd erg slecht in geweest.
en heeft die oude zeurpiet nog een naam?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu heb ik Acda en De Munnik in m'n hoofd
graag gedanquote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu heb ik Acda en De Munnik in m'n hoofd
Hallo.quote:Op maandag 8 september 2014 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
en heeft die oude zeurpiet nog een naam?
iets enthousiaster had wel gemogenquote:
Hij wil niet meer met z'n naam op het internet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
en heeft die oude zeurpiet nog een naam?
Man, man, man....ik was aan het opbouwen naar een pic van dochter van just me ruilen tegen jouw nickname.quote:
Een hele goede Sherlock kan 'm vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij wil niet meer met z'n naam op het internet.
Ik zal het een volgende keer proberenquote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
iets enthousiaster had wel gemogen
Wat zegt die kloon nu? Heb er nog wel wat meer.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Man, man, man....ik was aan het opbouwen naar een pic van dochter van just me ruilen tegen jouw nickname.
dan moet je wel weten wat de nick van mijn dochter is/wasquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Man, man, man....ik was aan het opbouwen naar een pic van dochter van just me ruilen tegen jouw nickname.
Ik heb voorlopig alweer genoeg gevonden voor de komende tijd om me mee te vermaken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een hele goede Sherlock kan 'm vinden.
Ik weet wanneer ze verwekt is....dat is een mooi beginpunt!quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je wel weten wat de nick van mijn dochter is/was
wil je ook nog weten waar in ZA ?quote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ze verwekt is....dat is een mooi beginpunt!
Een vogel die wormen uit de grond haalt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je wel weten wat de nick van mijn dochter is/was
een lijkenpikker ?quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vogel die wormen uit de grond haalt.
Dat klopt wel, en ze heeft er daarna nog meer gehad, soms voor mij ook onvindbaar. Zou ze dat expres gedaan hebben ??quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannetjes zijn zwart, de vrouwtjes bruin.
Een wilde dochter waarschijnlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klopt wel, en ze heeft er daarna nog meer gehad, soms voor mij ook onvindbaar. Zou ze dat expres gedaan hebben ??
Neuh....dat is in dit geval niet zo relevant, maar een snelle eerste gok brengt me richting een vogelnaam.quote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
wil je ook nog weten waar in ZA ?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een wilde dochter waarschijnlijk?
Kinderen krijgen toch allemaal een tic van hun ouders meequote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Denk dat het een generatie overslaat.
Dan is het maar goed dat ik er vaak niet was.quote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen krijgen toch allemaal een tic van hun ouders mee
Voer voor psychologenquote:Op maandag 8 september 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik er vaak niet was.
Snap jij hun wel?quote:
Ik kijk er teveel doorheen vrees ik en ga na paar minuten zelf ook vragen stellen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Snap jij hun wel?
Het komt altijd uit op je verleden.... nou het verleden is het verleden, mijn ouders zijn er niet meer, ik kan ze niets meer verwijten!
Ik stuur je wel een notaquote:
Kingstown is naam en adres aan het googlen nu.quote:
*grinnik* <-- niet * hinnik*quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown is naam en adres aan googlen nu.
Hij wil de Sherlock uithangen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Kingstown weet nu niet of hij op jou of om mijn vogeltje moet zoeken
Ik heb even het Kris en Lisanne mysterie opgelost in de tussentijd.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown is naam en adres aan het googlen nu.
Dat blijft een raadsel inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even het Kris en Lisanne mysterie opgelost in de tussentijd.
Prioriteiten enzo.
Dus straks in een newsflash?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even het Kris en Lisanne mysterie opgelost in de tussentijd.
Prioriteiten enzo.
Jos Brink was mijn buurmanquote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |