Blijft een domme eikel (Mol dus), dat heeft nog wel gevolgen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Bekijk de tweet van @Olav_Mol: https://twitter.com/Olav_Mol/status/508653645945376768
Professioneel van Olav hoor"taco"
Grosjean en Sainz Jr. naar STR, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Meike26 het volgende:
Mocht het allemaal waarheid worden, klein gokje ; Grosjean naar RedBull?
Ik ga er vanuit dat er 8 teams overblijven en dus Sauber overleefd dankzij die Canadees. Lotus, Caterham en Marussia rijden hun laatste races.
Nee, want je mag die vijf seconden stilstaan tijdens de pitstop, en als je die niet meer hoeft te maken (Zoals Magnussen vandaag bijvoorbeeld) dan word de tijd er na afloop bijgeteld.quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel stop and go dus daar zullen ze wat bij optellen voor het niet in en uit rijden van de pits
OK niet goed opgelet dat is toch alleen als het 3 ronden voor het einde gegeven wordt, was dat het geval?quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nee, want je mag die vijf seconden stilstaan tijdens de pitstop, en als je die niet meer hoeft te maken (Zoals Magnussen vandaag bijvoorbeeld) dan word de tijd er na afloop bijgeteld.
Niet meer. Dat is alleen bij een 10 sec S/G of drivethrough.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK niet goed opgelet dat is toch alleen als het 3 ronden voor het einde gegeven wordt, was dat het geval?
OK dank je, lullig strafje dan al had hij wat mij betreft helemaal niet bestraft hoeven wordenquote:Op zondag 7 september 2014 19:06 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Niet meer. Dat is alleen bij een 10 sec S/G of drivethrough.
Zwaarte straffen:
5sec S/G
D/T
10s S/G
Even ter verduidelijking 10s S/G is een complete stop van 10sec zonder service. Service moet tijdens een aparte stop gedaan wordenquote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dank je, lullig strafje dan al had hij wat mij betreft helemaal niet bestraft hoeven worden
En Max dan?quote:Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Grosjean en Sainz Jr. naar STR, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?
En Max dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?
De Canadees Stroll.quote:
Nee, een gerucht dat door Adam Parr getweet werd, maar verder nergens is bevestigd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat is deze? Lees ik nou 8x3 auto's?
Is dat bevestigd?
Ik vind het wel terecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)ructions-to-drivers/
twitter:eleanor_ms twitterde op maandag 08-09-2014 om 09:03:39FIA Under Investigation. A surprisingly good sense of humor from The Netherlands. #F1 http://t.co/2a0wCsMNdG
reageer retweet
Ik ben alvast benieuwd naar de verkapte manieren waarop ze dan de info doorgeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht eigenlijk.
Wordt ook ontkend door Boullier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:
8x3 zie ik niet gebeuren volgend jaar eigenlijk.
Vooral omdat er dan teams bijvoorbaat uitgesloten worden.
Er zijn nu 11 teams, moeten er eerst 8 afvallen en wie zijn dat dan?
En willen de teams die nu onderaan staan eigenlijk wel weg?
Caterham, Marussia, Sauber en Lotus zijn dat.
Sauber heeft net een nieuwe geldschieter, Marussia en Lotus krijgen in elk geval nog geld van TV rechten en de prijzenpot.
Lotus heeft ook gezegd dat ze zich concentreren op het ontwikkelen van de auto van volgend jaar, lijkt me niet dat je dat doet als je volgend jaar niet meer meedoet.
Enige die waarschijnlijk wel zal stoppen is Caterham.. 't is zelfs de vraag of ze het eind nog zullen halen misschien.
Overigens betekens met 3 wagens rijden ook hogere kosten voor de teams: extra coureur+technici, extra vervoer (misschien geen reserve-wagen meer)
En een heel seizoen 1-2-3'tjes van bijv Mercedes is ook saai.
Marussia heeft in het verleden ook geld gekregen van Poetin schijnt en genoeg andere Russische miljardairs die er ook wel in willen investeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wordt ook ontkend door Boullier.
Al vraag ik me af of Marussia volgend jaar haalt. Ze schijnen ook betalingsachterstanden te hebben en hebben niet voor niets geprobeerd het stoeltje van Chilton te verkopen aan de hoogste bieder. Sowieso was Marussia begin dit jaar al overgenomen door een ander bedrijf (Marussia Communications Ltd) dan de autofabrikant (Marussia Motors) omdat die failliet zou zijn.
Laatst las ik dat Canadese/Amerikaanse investeerders interesse hadden in Marussia, maar die lijken te zijn geswitched naar Sauber.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Marussia heeft in het verleden ook geld gekregen van Poetin schijnt en genoeg andere Russische miljardairs die er ook wel in willen investeren.
Zeker nu er een "Amerikaans"team komt in 2016 (Haas) kan ik me voorstellen dat Rusland ook wel wel z'n eigen team wil hebben.
Maar goed, kan natuurlijk ook anders lopen allemaal.
Tevens had je nog een team dat volgend jaar wil instappen met een Renault motor.
Als die dan in eens 3 wagens moeten maken dan lopen de kosten flink op.
Ik denk dat die teams weinig keus hebben of ze weg willen of niet... Als het geld op is, houd het gewoon op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:
8x3 zie ik niet gebeuren volgend jaar eigenlijk.
Vooral omdat er dan teams bijvoorbaat uitgesloten worden.
Er zijn nu 11 teams, moeten er eerst 8 afvallen en wie zijn dat dan?
En willen de teams die nu onderaan staan eigenlijk wel weg?
Caterham, Marussia, Sauber en Lotus zijn dat.
Tenzij ze banden hebben met dat tweederangs Renaultbedrijf daar in Roemeniëquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Laatst las ik dat Canadese/Amerikaanse investeerders interesse hadden in Marussia, maar die lijken te zijn geswitched naar Sauber.
Dat team (Forza Rossa) heeft nog geen entry gekregen. Misschien dat het de licentie van Caterham overneemt (beiden hebben een link met Kolles) maar waarschijnlijk is het net zoveel lucht als die zogenaamde investeerders die Caterham hebben overgenomen maar niet betalen. Sowieso zie ik een Roemeense Ferrari dealer geen Renault motoren gebruiken.
Waarom niet? Renault heeft sinds de start van dit seizoen nog zichtbare vooruitgang geboekt. Ferrari een klein beetje maar ze blijven steken. Red Bull heeft met hun Renault motor 272 punten binnen tot nu toe, Ferrari slechts 162 punten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef SiGNe het volgende:
Dat snaptte ik ook niet helemaal, die Roemeen zou eerst ook met Ferrari gaan rijden maar hebben toch voor de Renault gekozen..
Als je naar de resultaten van dit jaar kijkt en je hebt keuze voor volgend jaar... tja, dan kies je niet voor Renault lijkt me.
't is ook nog eens de duurste motor van het veld ook.
Red Bull heeft mazzel dat ze hun eigen ERS hebben ontwikkeld en niet die van Renault gebruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Waarom niet? Renault heeft sinds de start van dit seizoen nog zichtbare vooruitgang geboekt. Ferrari een klein beetje maar ze blijven steken. Red Bull heeft met hun Renault motor 272 punten binnen tot nu toe, Ferrari slechts 162 punten.
En dat noemt zich een F1 fanquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:24 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:eleanor_ms twitterde op maandag 08-09-2014 om 09:03:39FIA Under Investigation. A surprisingly good sense of humor from The Netherlands. #F1 http://t.co/2a0wCsMNdG[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
edit: wacht... mag ik dit wel posten, of word ik dan weer beschuldigd van geen F1-fan te zijn en ga ik verplicht worden naar een andere sport te moeten kijken?
Spare some fuel plxquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Beach het volgende:
Het gaat om het racen, niet om het geluid.
SPOILER: CopypastaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 15-09-2014 22:57:16 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
ja, slim hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Beach het volgende:
Het gaat om het racen, niet om het geluid.
Die deed ik altijd apart omdat de continue stream weleens, euh, niet continue wasquote:Op maandag 15 september 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Alle aparte streams van vipbox zijn eruit gegooid, bespaarde mij ook weer werk
quote:Oja, Sinister, als je tijd hebt zou ik zo'n Singapore plaatje zeer waarderen, ik zit nu op de verkeerde computer
1 | [img]http://oi57.tinypic.com/259h8b5.jpg[/img] |
Dit is een leuk twijfelgeval. Je mag wel info geven over andere wagens, maar niet over de eigen wagen. Dus die laatste twee woorden mogen niet?quote:19 Tony Ross Nico Rosberg Copy that. All cars are getting degradation like yourself.
Omdat ze niks geven om 22 halve zolen met een leren knikker?quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft de KNVB de wedstrijd Feyenoord - Ajax tegelijk gepland met de race.
FIA geeft ook niks om 22 halve zolen met roze voetbalschoentjesquote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Omdat ze niks geven om 22 halve zolen met een leren knikker?
Oh wacht je zei KNVB en niet FIA.. ehm... omdat ze niks geven om 22 halve zolen met carbon fiber botsautotjes?
Oja das mooi klote danquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft de KNVB de wedstrijd Feyenoord - Ajax tegelijk gepland met de race.
Ja, de FIA was eerder met de planning, dus had de KNVB mooi rekening mee kunnen houden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Omdat ze niks geven om 22 halve zolen met een leren knikker?
Oh wacht je zei KNVB en niet FIA.. ehm... omdat ze niks geven om 22 halve zolen met carbon fiber botsautotjes?
Ajax gaat toch winnen :-)quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Oja das mooi klote dan
naja dan neem ik de race op en kijk ik fey-ajax
Ja, ik weet het nog niet. Ik weet als ik de race opnieuw, dat ik toch geen tijd heb om 'm te kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Oja das mooi klote dan
naja dan neem ik de race op en kijk ik fey-ajax
Ja en dat wil ik graag zien.quote:
Met twee Ajax-doelmannen in beide doelen, moet dat wel lukken inderdaad.quote:
met een overloper is geen Ajax doelman meer.quote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met twee Ajax-doelmannen in beide doelen, moet dat wel lukken inderdaad.
Ik bedoelde daarmee dat ze niet meer bestaan (de geplanden dan), bij de vorige OPs kon ik ze er maandag al in zetten. Maar 2 (stiekem 3) continue streams is ook primaquote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die deed ik altijd apart omdat de continue stream weleens, euh, niet continue wasMaar dat probleem was op het laatste ook nog maar nauwelijks denk ik....
En als ik eens op tijd de OP maakte, dwz voor donderdag, dan stond de stream voor de persco van teambazen op donderdag er ook bij
Dankuquote:
Met de opmerking dat teams dit specifiek plannen. Het hoeft niet per se te betekenen dat de onderdelen kapot zijn. Zo worden bv. motoren wel eens een weekendje op stal gelaten om eerst met een nieuwe motor te gaan rijden en later pas, misschien alleen als het nodig is, die motor weer van stal te halen. Desalniettemin wil je niet met nog 6 races te gaan al met je 5e onderdeel bezig zijn. 4 lijkt redelijk volgens schema, maar kan een risico worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
Even een overzicht van de status van de motoren en aanverwante units
[ afbeelding ]
Opvallend is dat geen enkele coureur met Mercedes motor op de grens (5) zit.
Het gebruik van een 6de component levert 10 plaatsen straf op de grid op. Elke volgende 6de 5 plaatsen en voor de eerste 7de weer 10, etc.
Denkt die lul dat ze onder blacklight rijden of watquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Vergne's helm voor komend weekendleuke gimmick, behalve dat je er niets aan hebt onder die felle lampen
[ afbeelding ]
Vind het wel een leuk circuit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
Wat een kutcircuit met al die bochtenhaalt totaal de snelheid eruit...
Als je dat moet vragen dan ga er maar uit van niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:22 schreef chufi het volgende:
Had Verstappen nu ook een paar rondjes gereden ?
Ik schakel net in en hoor ze over Verstappen en verder nog niet rond gekeken ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen dan ga er maar uit van niet.
Dat hadden we vast al op tig sites gelezen bij nu.
Ow ik ben niet aan het kijken en omdat ik er niks over gehoord heb ga ik er van uit van nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net in en hoor ze over Verstappen en verder nog niet rond gekeken ...
Oeioeioeiquote:
twitter:GrandPrixDiary twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 13:30:44"Kimi, your car is on fire!""Best thing for it" http://t.co/Cxv4ECaGQ0
reageer retweet
Alsof je echt tijd hebt om er op te kijken zo aan de zijkantquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat kaartje links mag niet meer! Is een illegaal hulpmiddel!![]()
Bernie doe er wat aan!
Verstappen 7dequote:
Die ging er tamelijk hard af dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is weinig meer van over ... Cappen lukte niet .... Sorry
https://twitter.com/F1/status/512968790859345920/photo/1quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die ging er tamelijk hard af dan?
Ik zal het doorgeven ....quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:24 schreef Geralt het volgende:
Waarom staat die tijdenlijst bekant midden in het beeld en niet netjes compleet links uitgelijnd?
Wat is deze?
idd, Lotus wil hem verkopen aan de FIA om vanaf volgend seizoen de pre-season monocoque tests te gaan doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Of gaat hij alleen de crashtests doen?
idd, zou die vaker moeten doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Van der Garde doet het best goed als co-commentator.
wat voor een beunhaas heeft die OP gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... tijden voor RTL Pruus van de kwalificatie in de OP kloppen niet
Direct het land uitjagen en bannen voor het levenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat voor een beunhaas heeft die OP gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |