Met twee Ajax-doelmannen in beide doelen, moet dat wel lukken inderdaad.quote:
met een overloper is geen Ajax doelman meer.quote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met twee Ajax-doelmannen in beide doelen, moet dat wel lukken inderdaad.
Ik bedoelde daarmee dat ze niet meer bestaan (de geplanden dan), bij de vorige OPs kon ik ze er maandag al in zetten. Maar 2 (stiekem 3) continue streams is ook primaquote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die deed ik altijd apart omdat de continue stream weleens, euh, niet continue wasMaar dat probleem was op het laatste ook nog maar nauwelijks denk ik....
En als ik eens op tijd de OP maakte, dwz voor donderdag, dan stond de stream voor de persco van teambazen op donderdag er ook bij
Dankuquote:
Met de opmerking dat teams dit specifiek plannen. Het hoeft niet per se te betekenen dat de onderdelen kapot zijn. Zo worden bv. motoren wel eens een weekendje op stal gelaten om eerst met een nieuwe motor te gaan rijden en later pas, misschien alleen als het nodig is, die motor weer van stal te halen. Desalniettemin wil je niet met nog 6 races te gaan al met je 5e onderdeel bezig zijn. 4 lijkt redelijk volgens schema, maar kan een risico worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
Even een overzicht van de status van de motoren en aanverwante units
[ afbeelding ]
Opvallend is dat geen enkele coureur met Mercedes motor op de grens (5) zit.
Het gebruik van een 6de component levert 10 plaatsen straf op de grid op. Elke volgende 6de 5 plaatsen en voor de eerste 7de weer 10, etc.
Denkt die lul dat ze onder blacklight rijden of watquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Vergne's helm voor komend weekendleuke gimmick, behalve dat je er niets aan hebt onder die felle lampen
[ afbeelding ]
Vind het wel een leuk circuit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Syntix het volgende:
Wat een kutcircuit met al die bochtenhaalt totaal de snelheid eruit...
Als je dat moet vragen dan ga er maar uit van niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:22 schreef chufi het volgende:
Had Verstappen nu ook een paar rondjes gereden ?
Ik schakel net in en hoor ze over Verstappen en verder nog niet rond gekeken ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen dan ga er maar uit van niet.
Dat hadden we vast al op tig sites gelezen bij nu.
Ow ik ben niet aan het kijken en omdat ik er niks over gehoord heb ga ik er van uit van nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net in en hoor ze over Verstappen en verder nog niet rond gekeken ...
Oeioeioeiquote:
twitter:GrandPrixDiary twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 13:30:44"Kimi, your car is on fire!""Best thing for it" http://t.co/Cxv4ECaGQ0
reageer retweet
Alsof je echt tijd hebt om er op te kijken zo aan de zijkantquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat kaartje links mag niet meer! Is een illegaal hulpmiddel!![]()
Bernie doe er wat aan!
Verstappen 7dequote:
Die ging er tamelijk hard af dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is weinig meer van over ... Cappen lukte niet .... Sorry
https://twitter.com/F1/status/512968790859345920/photo/1quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die ging er tamelijk hard af dan?
Ik zal het doorgeven ....quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:24 schreef Geralt het volgende:
Waarom staat die tijdenlijst bekant midden in het beeld en niet netjes compleet links uitgelijnd?
Wat is deze?
idd, Lotus wil hem verkopen aan de FIA om vanaf volgend seizoen de pre-season monocoque tests te gaan doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:26 schreef Jigzoz het volgende:
Of gaat hij alleen de crashtests doen?
idd, zou die vaker moeten doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Van der Garde doet het best goed als co-commentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |