was wel stop and go dus daar zullen ze wat bij optellen voor het niet in en uit rijden van de pitsquote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
5 seconden volgens officiële F1 site.
			
			
			
			Blijft een domme eikel (Mol dus), dat heeft nog wel gevolgen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Bekijk de tweet van @Olav_Mol: https://twitter.com/Olav_Mol/status/508653645945376768
Professioneel van Olav hoor"taco"
			
			
			
			Grosjean en Sainz Jr. naar STR, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Meike26 het volgende:
Mocht het allemaal waarheid worden, klein gokje ; Grosjean naar RedBull?
Ik ga er vanuit dat er 8 teams overblijven en dus Sauber overleefd dankzij die Canadees. Lotus, Caterham en Marussia rijden hun laatste races.
			
			
			
			Nee, want je mag die vijf seconden stilstaan tijdens de pitstop, en als je die niet meer hoeft te maken (Zoals Magnussen vandaag bijvoorbeeld) dan word de tijd er na afloop bijgeteld.quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel stop and go dus daar zullen ze wat bij optellen voor het niet in en uit rijden van de pits
			
			
			
			OK niet goed opgelet dat is toch alleen als het 3 ronden voor het einde gegeven wordt, was dat het geval?quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nee, want je mag die vijf seconden stilstaan tijdens de pitstop, en als je die niet meer hoeft te maken (Zoals Magnussen vandaag bijvoorbeeld) dan word de tijd er na afloop bijgeteld.
			
			
			
			Niet meer. Dat is alleen bij een 10 sec S/G of drivethrough.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK niet goed opgelet dat is toch alleen als het 3 ronden voor het einde gegeven wordt, was dat het geval?
			
			
			
			OK dank je, lullig strafje dan al had hij wat mij betreft helemaal niet bestraft hoeven wordenquote:Op zondag 7 september 2014 19:06 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Niet meer. Dat is alleen bij een 10 sec S/G of drivethrough.
Zwaarte straffen:
5sec S/G
D/T
10s S/G
			
			
			
			Even ter verduidelijking 10s S/G is een complete stop van 10sec zonder service. Service moet tijdens een aparte stop gedaan wordenquote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dank je, lullig strafje dan al had hij wat mij betreft helemaal niet bestraft hoeven worden
			
			
			
			En Max dan?quote:Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Grosjean en Sainz Jr. naar STR, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?
			
			
			
			En Max dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
, Kvyat naar RBR denk ik dan. Bianchi naar Ferrari, van Doorne naar McLaren, Juncadella naar Force India, Van der Garde bij Sauber erbij, samen met Sutil en Maldonado. Felipe Nasr in de Williams?
			
			
			
			De Canadees Stroll.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Nee, een gerucht dat door Adam Parr getweet werd, maar verder nergens is bevestigd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat is deze? Lees ik nou 8x3 auto's?
Is dat bevestigd?
			
			
			
			
			
			
			
			Ik vind het wel terecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)ructions-to-drivers/
			
			
			
			twitter:eleanor_ms twitterde op maandag 08-09-2014 om 09:03:39FIA Under Investigation. A surprisingly good sense of humor from The Netherlands. #F1 http://t.co/2a0wCsMNdG
reageer retweet
			
			
			
			Ik ben alvast benieuwd naar de verkapte manieren waarop ze dan de info doorgeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht eigenlijk.
			
			
			
			
			
			
			
			Wordt ook ontkend door Boullier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef SiGNe het volgende:
8x3 zie ik niet gebeuren volgend jaar eigenlijk.
Vooral omdat er dan teams bijvoorbaat uitgesloten worden.
Er zijn nu 11 teams, moeten er eerst 8 afvallen en wie zijn dat dan?
En willen de teams die nu onderaan staan eigenlijk wel weg?
Caterham, Marussia, Sauber en Lotus zijn dat.
Sauber heeft net een nieuwe geldschieter, Marussia en Lotus krijgen in elk geval nog geld van TV rechten en de prijzenpot.
Lotus heeft ook gezegd dat ze zich concentreren op het ontwikkelen van de auto van volgend jaar, lijkt me niet dat je dat doet als je volgend jaar niet meer meedoet.
Enige die waarschijnlijk wel zal stoppen is Caterham.. 't is zelfs de vraag of ze het eind nog zullen halen misschien.
Overigens betekens met 3 wagens rijden ook hogere kosten voor de teams: extra coureur+technici, extra vervoer (misschien geen reserve-wagen meer)
En een heel seizoen 1-2-3'tjes van bijv Mercedes is ook saai.
			
			
			
			Marussia heeft in het verleden ook geld gekregen van Poetin schijnt en genoeg andere Russische miljardairs die er ook wel in willen investeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wordt ook ontkend door Boullier.
Al vraag ik me af of Marussia volgend jaar haalt. Ze schijnen ook betalingsachterstanden te hebben en hebben niet voor niets geprobeerd het stoeltje van Chilton te verkopen aan de hoogste bieder. Sowieso was Marussia begin dit jaar al overgenomen door een ander bedrijf (Marussia Communications Ltd) dan de autofabrikant (Marussia Motors) omdat die failliet zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |