Normaal gesproken mag de leider eerst.quote:Op zondag 7 september 2014 14:37 schreef Karstman het volgende:
Rondje 25 pit voor Rosberg dus, vraag is of Hamilton eerder of later moet
Alleen MAG en PER toch?quote:
En Button en Alonsoquote:
nee hoor... wacht maarquote:
Alleen voor historische redenen moet dit circuit blijven inderdaad. De races zijn nooit goed eigenlijk, alleen een beetje slipstreamen.quote:Op zondag 7 september 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Monza is altijd vrij saai, net als Monaco.
Hamilton vs Rosberg, saai is het dus niet te noemen. De rest doet er immers niet toe dit jaar.quote:
Anders zou er hier helemaal niet ingehaald worden.quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Mothzor het volgende:
Monza laat altijd weer zien dat DRS het domste systeem in de F1 is van de afgelopen jaren!
Kunstmatig inhalen
Kunnen de banden niet aanquote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat ze niet op die oval van Indianapolis rijden. Lijkt me wel tof, een of twee ovalraces in het seizoen.
iddquote:
Ik ben voor, liever weinig inhaal acties op kunde/snelheid of wat fan ook ipv deze fake inhaalacties.quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders zou er hier helemaal niet ingehaald worden.
Ik vind het wel tof, dat DRSquote:Op zondag 7 september 2014 14:46 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik ben voor, liever weinig inhaal acties op kunde/snelheid of wat fan ook ipv deze fake inhaalacties.
Geld voor alle drs stukken trouwens. Kut systeem!
Gofferdommequote:Op zondag 7 september 2014 14:47 schreef Nober het volgende:
Laat die Ferrari maar staan dan kan Rosberg daar niet meer door.
HAM kan tegen die tijd pittenquote:Op zondag 7 september 2014 14:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Rosberg nu wachten tot Hamilton zijn banden gesloopt heeft.
Zou wel humor zijn, als Hamilton nu ff doorgast en dan de laatste 5 ronden geen banden meer over heeftquote:Op zondag 7 september 2014 14:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Rosberg heeft te veel verbruikt... tov Hamilton plus banden van Ham zijn 1 ronde jongerquote:Op zondag 7 september 2014 14:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Komt mooi uit, Button is ook saai.quote:Op zondag 7 september 2014 14:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit is echt een saaie race trouwens
Zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 7 september 2014 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn, als Hamilton nu ff doorgast en dan de laatste 5 ronden geen banden meer over heeft
Die hebben gewoon een ontzettend matige wagen rondom die Mercedes-motor weten te bouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wel grappig om te zien hoe hard McLaren faalt trouwens.
Was 3 seconden dus HAM is aan het sparen nuquote:
Wat z'n nieuwe horloge en misschien een boot die hij heeft gokocht?quote:Op zondag 7 september 2014 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ricciardo gaat nog mooie dingen laten zien in de laatste ronden
Dat was ook een erg late actiequote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat mooi gemist van de regie, die inhaalactie van RIC op RAI
Die cameraman moest op dat moment dan ook geen lege chicane filmenquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ook een erg late actie
Geef magnussen maar mooi eens een flinke straf, voordat het uit de hand gaat lopenquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Magnussen krijgt toch niet weer een pingel...
Een beetje meer actie zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een flinke stuiter tegen een vangrail?
je zag toch nog wel een stuk ervan...quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die cameraman moest op dat moment dan ook geen lege chicane filmen
Perez zonder remmen straks weer...quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:
Maldonado stelt inderdaad enigszins teleur.quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:
ik denk het wel, want Magnussen zet zijn actie erg, erg laat inquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Magnussen krijgt toch niet weer een pingel...
Ja, ROS, graag. Leuk voor het kampioenschapquote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:
is dat zo? In de laatste 4 jaar is slonso toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Factoid of the day! “@EliGP: Fun fact: The last time Alonso retired from a race with a car problem Max Verstappen was 12.”
Maleisie 2013 of zo volgens Molquote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
is dat zo? In de laatste 4 jaar is slonso toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?
bernie says "don't bribe"quote:
''Think before you bribe''.quote:
Komt met de leeftijd ... hij moet een paar minuten nadenken voor hij in de auto stapt "Hoe ging dat ook alweer" en wil die ervaring graag delenquote:
Daar leek het wel op idd.quote:Op zondag 7 september 2014 15:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is toch ook forcing a driver off the track?? Dag Button
2009 Hongarije - Fuel pumpquote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
is dat zo? In de laatste 4 jaar is ALONSO toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?
Miste de chicanequote:Op zondag 7 september 2014 15:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is toch ook forcing a driver off the track?? Dag Button
Button had de binnenkant...quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Button duwde Perez van de baan hoor
Heb ik dan anders gezienquote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Button duwde Perez van de baan hoor
Je hebt 'm toch net te vroeg uitgezet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
na 7 ronden wist ik het al dat dit een saaie race gaat worden. Ik heb tot nu toe alleen kunstmatige inhaalacties gezien. Misschien wordt de FIA wakker en ziet het ook dat de formule1 saaier is geworden.
Ik heb de tv uitgezet dat is jammer van mij Sport1 abonnement.
Voor mij ook. Over 2 jaar Max Verstappen en Ricciardo in de Red Bull's? Let's hope so.quote:Op zondag 7 september 2014 15:06 schreef Zorro het volgende:
Ricciardo is toch wel de man van dit seizoen voor mij
massa ook 17 voor op botquote:
Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineertquote:Op zondag 7 september 2014 15:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor mij ook. Over 2 jaar Max Verstappen en Ricciardo in de Red Bull's? Let's hope so.
Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineert
Max hoeft niet te domineren, hij moet de laatste 10 races volgend jaar beter zijn als Kvyat. Dan maakt hij indruk.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineert
Heeft al een stoeltje in F1 dus jij denkt dat 'ie het gaat verkloten?quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.
Dat heet dominerenquote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max hoeft niet te domineren, hij moet de laatste 10 races volgend jaar beter zijn als Kvyat. Dan maakt hij indruk.
Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.
Wanneer hij door Kvyat eruit wordt gereden???quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.
Kijk eens naar zijn debuut in R'dam, voorvleugel eraf.quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.
Ah ... en dat zegt wat over alle ervaring die hij moet opdoenquote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn debuut in R'dam, voorvleugel eraf.
Nu dusquote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ricciardo zo meteen dan ook maar eventjes de 4voudig WK inhalen
Ja, heel erg. Dat maakt hwm totaal niet f1 waardig. Sukkel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Boehoe Stap jij maar eens in zo'n wagen. Maar als je gister Dhr Tost hoorde bij BBC dan zijn ze heel erg onder de indruk. Na afloop van de demo hadden ze een debriefing. Zegt Max tegen de leiding. Tja ik kwam bijna tegen de muur en toen ik terug werd geduwd en weg wou zag ik dat de temps te hoog waren en ik wou niet de motor op zijn gat geven bij wegrijden. Toen sloeg de anti stall in en reageerde ik verkeerd. Vervolgens zei Tost dat ze zelfs bij hun eigen coureurs niet de zelfde situation awareness hadden bij hun debuut.quote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
De Jongquote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef Nymphetic13 het volgende:
Nee ik denk dat dat zeker wel goed gaat komen met Max. Beter dan met Frijns, De Vries en De Jong
Volgens mij zijn het dezelfde mensen die toen tegen beter weten in lang hebben volgehouden dat Webber minstens zo goed was die nu beweren dat Vettel geen goede tegenstand had.quote:Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe slecht was Mark Webber dan wel niet vraag ik me steeds meer af.
En dat over gras-asfalt-gras-asfalt (met afwissellend twee wieelen op het gras).quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik dacht nog: die gaat goed!
Maar goed, idd knap gedaan met het heel houden.
hahaha wat doen ze als ie wint?quote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
Braziliaanse tv speelt samba muziek als Massa over de finish komt.
Dat hangt van de dubbele-punten-race afquote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef kepler het volgende:
Rosberg beperkt de schade, zonder pech wordt hij wel kampioen
Ow ja, die was ik vergetenquote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat hangt van de dubbele-punten-race af
Geen idee, maar Barrichello kijkt erg blij nu.quote:
Kvyat 10de ivm straf Magnussen of heeft hij nu weer geluk dat ie toch een puntje haaltquote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef Googolplexian het volgende:
Kvyat toch 11de geclassificeerd ondanks geen remmen.
Managers gered!
Hamilton wint de overige 6 GP's ook dus het komt niet aan op die laatste race.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Geralt het volgende:
Vergeet de dubbele punten niet voor de laatste gp. Ik word echt gek als HAM hem daardoor wintdebiele kutregel
Kvyat is 11de...quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Kvyat 10de ivm straf Magnussen of heeft hij nu weer geluk dat ie toch een puntje haalt
En paar keer dnf, waarvan Rosberg de dader was.quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef nils7 het volgende:
Hamilton wordt gewoon WK.... hij is sneller dan Rosberg maar heeft gewoon pech gehad de afgelopen races (voornamelijk in de qually)
lol @daderquote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En paar keer dnf, waarvan Rosberg de dader was.
quote:
zuid amerikaansen ook welquote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Europese en Amerikaanse gp's blijven toch wel veruit t mooiste qua publiek.
Mercedes : constructeur : Duits.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na alle overwinningen van Vettel en Rosberg geniet ik van de andere volksliederen
Erg knap en goed voor de manager. ik heb dit weekend prima gescoordquote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik dacht nog: die gaat goed!
Maar goed, idd knap gedaan met het heel houden.
Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
zuid amerikaansen ook wel
maar Azie (op Japan na) vraag ik me telkens wat ze er nu zoeken...
Sochi circuit ziet er gaaf uit en de Russen zijn speed-freaks. Komt wel goed.quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.
Istanbul rijden we al een tijd niet en India was verrassend wel druk... maar idd Rusland of Bahrein of zoquote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.
Weet ik, maar ik bedoelde de driver; het Engelse volkslied. Typte het later alleen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mercedes : constructeur : Duits.
Dat volkslied hoorde je net
Ahquote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoelde de driver; het Engelse volkslied. Typte het later alleen.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat charmeoffensief van Rosberg door Italiaans te praten
Dus een boete straks omdat het in het Engels moet..?quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat charmeoffensief van Rosberg door Italiaans te praten
Neuh, er kwam een paar Engelse woorden uitquote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus een boete straks omdat het in het Engels moet..?
mja, dat is maar relatief, want als er een rode op het podium had gestaan dan hadden ze die hele Hamilton niet zien staanquote:
Ach, mocht Rosberg voor Ferrari tekenen is dat meteen over.quote:Op zondag 7 september 2014 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Italia mogen ze maar 1 duitser en dat is Michael;
Hij zal daarom wel Italiaans hebben geleerd.quote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, mocht Rosberg voor Ferrari tekenen is dat meteen over.
Ik vond het gejuich toen Alonso uitviel ook wel tegenvallen, in 2006 was dat een stuk beter verzorgd.quote:Op zondag 7 september 2014 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Italia mogen ze maar 1 duitser en dat is Michael;
Tuurlijk, is ook zo.quote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat is maar relatief, want als er een rode op het podium had gestaan dan hadden ze die hele Hamilton niet zien staan
Ja, vast.quote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zal daarom wel Italiaans hebben geleerd.
Was humor geweest als Toto daarop met "ja", geantwoord.quote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Die vraag van Eddie over of het verremmen van Rosberg met opzet was
True that...how silly..quote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Die vraag van Eddie over of het verremmen van Rosberg met opzet was
Daarom is het ook een Oostenrijkerquote:Op zondag 7 september 2014 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was humor geweest als Toto daarop met "ja", geantwoord.
Maar ja, duitsers en humor
Die hebben geen humor als het over Duitsers gaatquote:Op zondag 7 september 2014 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarom is het ook een Oostenrijker
Dat zijn gewoon reserve-duitsers.quote:Op zondag 7 september 2014 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarom is het ook een Oostenrijker
Ja uhm, vertel even het hele verhaal. Niet iedereen heeft Sport1....quote:
Einde verhaal lijkt me zoquote:Op zondag 7 september 2014 15:43 schreef Jigzoz het volgende:
Dat was snel...
Nou, zo te horen is het bij Caterham nog slechter geregeld dan al duidelijk was.
Zoals iemand hierboven al zei wil ie geen brandjes blijven blussen en boekhouder spelen plus de investeerders komen hun afspraken niet na.quote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja uhm, vertel even het hele verhaal. Niet iedereen heeft Sport1....
investeerders komen hun afspraken en niet na. Zijn thuis situatie schijnt ook niet top te zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja uhm, vertel even het hele verhaal. Niet iedereen heeft Sport1....
Wat had hij dan verwacht van dat baantje..?quote:Op zondag 7 september 2014 15:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei wil ie geen brandjes blijven blussen en boekhouder spelen plus de investeerders komen hun afspraken niet na.
geen idee Olav Mol melde het wat hij uit een telefoongesprek met Chris wat ie voor de race had gehad met mquote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wat had hij dan verwacht van dat baantje..?
Alles zou koek en ei zijn natuurlijk. Zeker als redder Colin Kolles alles regelt. Hoef je zelf niets meer te doenquote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wat had hij dan verwacht van dat baantje..?
thuis heeft hij toch ook een investeerder?quote:Op zondag 7 september 2014 15:45 schreef WEST het volgende:
[..]
investeerders komen hun afspraken en niet na. Zijn thuis situatie schijnt ook niet top te zijn.
Zat Colin ook niet achter dat Forza Rosso project uit Roemenië wat met Renault motoren zou gaan rijden?quote:Op zondag 7 september 2014 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, laatste jaar dus onder de Catherham-banner.....
jaquote:Op zondag 7 september 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zat Colin ook niet achter dat Forza Rosso project uit Roemenië wat met Renault motoren zou gaan rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |