En dat over gras-asfalt-gras-asfalt (met afwissellend twee wieelen op het gras).quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik dacht nog: die gaat goed!
Maar goed, idd knap gedaan met het heel houden.

hahaha wat doen ze als ie wint?quote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
Braziliaanse tv speelt samba muziek als Massa over de finish komt.

Dat hangt van de dubbele-punten-race afquote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef kepler het volgende:
Rosberg beperkt de schade, zonder pech wordt hij wel kampioen

Ow ja, die was ik vergetenquote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat hangt van de dubbele-punten-race af

Geen idee, maar Barrichello kijkt erg blij nu.quote:

debiele kutregel
 debiele kutregel  

Kvyat 10de ivm straf Magnussen of heeft hij nu weer geluk dat ie toch een puntje haaltquote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef Googolplexian het volgende:
Kvyat toch 11de geclassificeerd ondanks geen remmen.
Managers gered!

Hamilton wint de overige 6 GP's ook dus het komt niet aan op die laatste race.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Geralt het volgende:
Vergeet de dubbele punten niet voor de laatste gp. Ik word echt gek als HAM hem daardoor wintdebiele kutregel

Kvyat is 11de...quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Kvyat 10de ivm straf Magnussen of heeft hij nu weer geluk dat ie toch een puntje haalt

En paar keer dnf, waarvan Rosberg de dader was.quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef nils7 het volgende:
Hamilton wordt gewoon WK.... hij is sneller dan Rosberg maar heeft gewoon pech gehad de afgelopen races (voornamelijk in de qually)

lol @daderquote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En paar keer dnf, waarvan Rosberg de dader was.

quote:

zuid amerikaansen ook welquote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Europese en Amerikaanse gp's blijven toch wel veruit t mooiste qua publiek.

Mercedes : constructeur : Duits.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na alle overwinningen van Vettel en Rosberg geniet ik van de andere volksliederen

Erg knap en goed voor de manager. ik heb dit weekend prima gescoordquote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Sally het volgende:
Ik dacht nog: die gaat goed!
Maar goed, idd knap gedaan met het heel houden.

Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
zuid amerikaansen ook wel
maar Azie (op Japan na) vraag ik me telkens wat ze er nu zoeken...

Sochi circuit ziet er gaaf uit en de Russen zijn speed-freaks. Komt wel goed.quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.

Istanbul rijden we al een tijd niet en India was verrassend wel druk... maar idd Rusland of Bahrein of zoquote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Istanbul is altijd verlaten. India is fail. Straks Rusland, dat wordt pas treurig.

Weet ik, maar ik bedoelde de driver; het Engelse volkslied. Typte het later alleen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mercedes : constructeur : Duits.
Dat volkslied hoorde je net

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |