Die cameraman moest op dat moment dan ook geen lege chicane filmenquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ook een erg late actie

Geef magnussen maar mooi eens een flinke straf, voordat het uit de hand gaat lopenquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Magnussen krijgt toch niet weer een pingel...

Een beetje meer actie zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een flinke stuiter tegen een vangrail?

je zag toch nog wel een stuk ervan...quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die cameraman moest op dat moment dan ook geen lege chicane filmen

Perez zonder remmen straks weer...quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:

Maldonado stelt inderdaad enigszins teleur.quote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:

ik denk het wel, want Magnussen zet zijn actie erg, erg laat inquote:Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Magnussen krijgt toch niet weer een pingel...

Ja, ROS, graag. Leuk voor het kampioenschapquote:Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Jigzoz het volgende:

is dat zo? In de laatste 4 jaar is slonso toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Factoid of the day! “@EliGP: Fun fact: The last time Alonso retired from a race with a car problem Max Verstappen was 12.”

Maleisie 2013 of zo volgens Molquote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
is dat zo? In de laatste 4 jaar is slonso toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?

bernie says "don't bribe"quote:

''Think before you bribe''.quote:

Komt met de leeftijd ... hij moet een paar minuten nadenken voor hij in de auto stapt "Hoe ging dat ook alweer" en wil die ervaring graag delenquote:

Daar leek het wel op idd.quote:Op zondag 7 september 2014 15:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is toch ook forcing a driver off the track?? Dag Button

2009 Hongarije - Fuel pumpquote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
is dat zo? In de laatste 4 jaar is ALONSO toch wel eens uitgevallen met carproblems? Niet?

Miste de chicanequote:Op zondag 7 september 2014 15:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is toch ook forcing a driver off the track?? Dag Button

Button had de binnenkant...quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Button duwde Perez van de baan hoor

Heb ik dan anders gezienquote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Button duwde Perez van de baan hoor
 Als dat zo is verwacht ik natuurlijk ook een SNG voor BUT
  Als dat zo is verwacht ik natuurlijk ook een SNG voor BUT

Je hebt 'm toch net te vroeg uitgezet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
na 7 ronden wist ik het al dat dit een saaie race gaat worden. Ik heb tot nu toe alleen kunstmatige inhaalacties gezien. Misschien wordt de FIA wakker en ziet het ook dat de formule1 saaier is geworden.
Ik heb de tv uitgezet dat is jammer van mij Sport1 abonnement.

Voor mij ook. Over 2 jaar Max Verstappen en Ricciardo in de Red Bull's? Let's hope so.quote:Op zondag 7 september 2014 15:06 schreef Zorro het volgende:
Ricciardo is toch wel de man van dit seizoen voor mij

massa ook 17 voor op botquote:

Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineertquote:Op zondag 7 september 2014 15:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor mij ook. Over 2 jaar Max Verstappen en Ricciardo in de Red Bull's? Let's hope so.

Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineert

Max hoeft niet te domineren, hij moet de laatste 10 races volgend jaar beter zijn als Kvyat. Dan maakt hij indruk.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn en eigenlijk niet eens zo onrealistisch ... Als Max domineert

.
.

Heeft al een stoeltje in F1 dus jij denkt dat 'ie het gaat verkloten?quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.

Dat heet dominerenquote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max hoeft niet te domineren, hij moet de laatste 10 races volgend jaar beter zijn als Kvyat. Dan maakt hij indruk.

Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gehype van Max, rijdt over drie jaar gewoon GP2 als het meezit.

Wanneer hij door Kvyat eruit wordt gereden???quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.

Kijk eens naar zijn debuut in R'dam, voorvleugel eraf.quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Haha, flapdrol. We praten over exact 1 jaar nog eens.

Ah ... en dat zegt wat over alle ervaring die hij moet opdoenquote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn debuut in R'dam, voorvleugel eraf.

Nu dusquote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ricciardo zo meteen dan ook maar eventjes de 4voudig WK inhalen

?
?

Ja, heel erg. Dat maakt hwm totaal niet f1 waardig. Sukkel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]

Boehoe Stap jij maar eens in zo'n wagen. Maar als je gister Dhr Tost hoorde bij BBC dan zijn ze heel erg onder de indruk. Na afloop van de demo hadden ze een debriefing. Zegt Max tegen de leiding. Tja ik kwam bijna tegen de muur en toen ik terug werd geduwd en weg wou zag ik dat de temps te hoog waren en ik wou niet de motor op zijn gat geven bij wegrijden. Toen sloeg de anti stall in en reageerde ik verkeerd. Vervolgens zei Tost dat ze zelfs bij hun eigen coureurs niet de zelfde situation awareness hadden bij hun debuut.quote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]

De Jongquote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef Nymphetic13 het volgende:
Nee ik denk dat dat zeker wel goed gaat komen met Max. Beter dan met Frijns, De Vries en De Jong

Volgens mij zijn het dezelfde mensen die toen tegen beter weten in lang hebben volgehouden dat Webber minstens zo goed was die nu beweren dat Vettel geen goede tegenstand had.quote:Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe slecht was Mark Webber dan wel niet vraag ik me steeds meer af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |