Marieke is idd eigenlijk best een leuke naam! L zou ik erg blij maken met een roos of marie. En een jongen Robin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lente en Marie(ke)
Lente en Guusje
merijn staat op de lijst! Maar gaat m als het aan N. ligt niet worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk vind ik Sofie heel mooi bij L.
En Merijn als jongensnaam.
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik doe niet aan GTST
Tebbe? Die vind ik geweldig maar zo heet hond van vrienden alquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Tibbe erg leuk.Maar N weer niet.
Roosmarijn?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Marieke is idd eigenlijk best een leuke naam! L zou ik erg blij maken met een roos of marie. En een jongen Robin.
En ik ken al een Guusje.![]()
Twee zelfs!
Bedankt. In de Britse hoek weet je bij onbekende namen nooit of het gewone namen zijn of Keltische en de schrijfwijze sterk afwijken kan van de uitspraak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:21 schreef McLaura het volgende:
[..]
Een soort 'Laklen'.
http://nl.forvo.com/word/lachlan/
Loklunquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef Teslynd het volgende:
Kwam de naam Lachlan tegen. Weet iemand hoe je zulke namen uitspreekt?
Laklen, Amerikaanse vaderquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Loklun
Hier zit er eentje op school, Australische moeder
Ik denk dat daar oolu staat. Maar ik lees olleequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:49 schreef Grunsfan het volgende:
Lente en Wieke
en
Lente en Ole
of Lente en Ot <3
spanjool!quote:Op zondag 28 september 2014 00:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat daar oolu staat. Maar ik lees ollee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |