SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriendin en ik hebben voor 2 van de 3 verblijfsadressen van afgelopen vakantie gebruik gemaakt van Airbnb. Je krijgt veel ruimte voor een prikkie, zeker gezien de locaties waar je vaak verblijft (centrum).
In de laatste zin staat dat deze eigenaar geen alleenstaande mannen accepteert.quote:Étant seule, j'accueille volontiers des couples ou des femmes seules. En revanche je n'accepterai pas les réservations d'hommes seuls.
Dat is dan jouw ervaring; zelf heb ik in alle gevallen probleemloos gebruik kunnen maken van Airbnb. Het maakte daarbij niet uit of ik nou alleen op pad was of met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef schaal_10 het volgende:
Een schopje. Een prachtig concept, vanwege de sfeer van een thuisgevoel. Alleen na enkele verzoeken tot informatie te hebben gedaan blijkt dat ze meestal geen alleenreizende mannen accepteren. Ik krijg in ieder geval geen reactie op mijn informatieverzoek.
Voorbeeld:
[..]
In de laatste zin staat dat deze eigenaar geen alleenstaande mannen accepteert.
Oh spannend!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb toevallig mijn eerste Airbnb geboekt in Turijn over 2 weekjes !Ben benieuwd, de reviews zijn goed. Het valt me alleen wel op dat het steeds duurder word
Volg het al een tijd.
Tja voor mij was de prijs nu toch echt het belangrijkst. En de reviews, Ik wil minstens 5 goede reviews hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh spannend!
Mag ik vragen wat voor jou belangrijk was en waar je op lette bij het uitzoeken? En heb je een kamer of een appartement? Dacht eigenlijk altijd dat het niets voor mij was, dus nooit echt in verdiept maar ik geloof best dat het steeds duurder wordt. Maar ik vond die huiselijke sfeer in die guesthouse leuk dus vandaar.
Zo'n 10 keer gebruik van gemaakt de afgelopen 3 jaar. Dat had vaker kunnen zijn, maar in veel steden en voor sommige trips is het wat onhandiger en duurder;quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je alleen positieve ervaringen, of ook negatieve ervaringen?
Boek je een kamer, en deel je het huis dan met anderen of boek je liever een appartement voor jezelf?
Opzich snap ik dat wel, normaal gezien zijn het allemaal particulieren.En vaak heb je niet een heel appartement maar deel je gewoon je eigen huis met een paar toeristen. Dan wil je ze wel een beetje zelf uit kiezen neem ik aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Een keer gebruik van gemaakt tot nu toe, in Parijs. Echt super, mini-appartement, goede locatie, vriendelijke verhuurder (die onder t appartement woonde, aparte voordeur).
En goedkoop vergeleken met hotels daar.
Het boeken vond ik wel apart, dat je moet afwachten of de verhuurder je wel wil.
ja ik snap t ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Opzich snap ik dat wel, normaal gezien zijn het allemaal particulieren.En vaak heb je niet een heel appartement maar deel je gewoon je eigen huis met een paar toeristen. Dan wil je ze wel een beetje zelf uit kiezen neem ik aan
Dat zeker, we zijn er dan ook heel tevreden over.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:15 schreef Karbonkel95 het volgende:
^ik vind dat airbnb het heel klantvriendelijk oplost! Wel vervelend hoe het is gelopen.
Ik heb in de zomer een airbnb in het centrum van Rome, het zou mij benieuwenheb er zin in
Hangt er vanaf waar je naar toe wilt. Denk je dat jou profiel een beetje past bij dat van de verhuurder? Ik koop meestal eerst tickets en daarna pas hotel maar kijk wel eerst naar de (betaalbare) beschikbaarheid in de regio. Als je dan niks vind heb je altijd nog uitwijkmogelijkheden....quote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij willen misschien voor het eerst gebruik gaan maken van Airbnb, maar nu vroeg ik me af; kunnen we beter eerst zorgen dat onze slaapplek geregeld is en dan pas de vliegtickets regelen?
Ik lees hierboven namelijk verhalen over geannuleerde slaapplekken en moeilijkheden van verhuurders...
Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:29 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Dat zeker, we zijn er dan ook heel tevreden over.
[..]
Hangt er vanaf waar je naar toe wilt. Denk je dat jou profiel een beetje past bij dat van de verhuurder? Ik koop meestal eerst tickets en daarna pas hotel maar kijk wel eerst naar de (betaalbare) beschikbaarheid in de regio. Als je dan niks vind heb je altijd nog uitwijkmogelijkheden....
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
We willen over twee weken naar Ibiza (of ja, ik wil dat...vriendlief heeft nog niet beslist) dus genoeg andere adresjes waar we terug kunnen....
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....quote:Op maandag 1 juni 2015 19:43 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.
Is me maar 1 keer gevraagd. In Utrecht. Prima plek verder.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
[..]
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:39 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal agoristisch systeem, ik wil niet anders meer.
Hotels
Hostels
Air BnB![]()
En jij natuurlijk ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Wintersport accomodaties staan er wel op, maar heel goedkoop nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef Thetallguy het volgende:
Referral linkjes van Uitgebloed verwijderd
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:00 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..
hoor je heel vaak dit soort berichtenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:07 schreef Melro het volgende:
Geweldig systeem, gebruik het regelmatig.
Ook mijn aanstaande vakantie naar de VS weer aantal keer geboekt.
1 keer (in Spanje) was de verhuurder niet thuis, eerste nacht hotel moeten boeken. Dag erna was hij er wel. Foutje bedankt.... van AirBnB hotel teruggekregen en als compensatie het diner op de eerste avond. AirBnB echt top geregeld.
Flinke hotel lobby aan de gangquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoor je heel vaak dit soort berichten
service is echt geweldig
ik moet toch wel lachen om die indianenverhalen die je soms in het nieuws hoort
Ligt aan de voorwaarden die je geaccepteerd hebt. Meestal wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven als de reservering bevestigd is. Dat staat ook in de mail met de factuur die je hebt gekregen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst geboekt via Airbnb en het is ook bevestigd door de verhuurder. Hoe gaat het verder met de betaling enzo? Want betaald heb ik nog niet.
Net even gekeken en het is inderdaad al lang en breed van mijn creditcard afgeschrevenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ligt aan de voorwaarden die je geaccepteerd hebt. Meestal wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven als de reservering bevestigd is. Dat staat ook in de mail met de factuur die je hebt gekregen.
Weet je nog welke? I looooove NY en ga graag voor een 5e keerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:59 schreef Bortecinem het volgende:
Afgelopen oktober in New York gebruik van gemaakt. Ik zat toen in een leuke buurt bij hele aardige en behulpzame mensen. Ze hadden dan ook vooral goede reviews waar ik van te voren goed op had gelet.
Verder een keer via airbnb een hotel geboekt in Istanbul. Ook goed afgelopen. En dat was het wel. Ik ben tevreden iig.
Maar... Wanneer ik deze stappen volg, staat er helemaal geen mogelijkheid om de recensie aan te passen. Iemand die weet hoe het wél moet? Of misschien doe ik iets verkeerds.quote:Een recensie bewerken
Als je je recensie hebt geschreven, en je verhuurder of gast heeft hun recensie nog niet geschreven, heb je 48 uur de tijd om je recensie te bewerken, of totdat je verhuurder of gast hun recensie hebben voltooit. Je kunt een recensie bewerken in Profiel Bewerken > Recensies > Recensies Van Jou > Bewerken.
Dat wil ik dus ook gaan doen, maar weet niet of dit nu illegaal is of nietquote:Op maandag 1 juni 2015 01:45 schreef Paradoxi het volgende:
Niemand ervaring met zelf je woning verhuren?
Of dat in jouw geval zo is, moet je je huurcontract, huur/VVE-reglement en/of hypotheekvoorwaarden op naslaan en de site van je gemeente ivm toeristenbelasting en de belastingdienst om je inkomsten op te geven eens bekijken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook gaan doen, maar weet niet of dit nu illegaal is of niet
quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of dat in jouw geval zo is, moet je je huurcontract, huur/VVE-reglement en/of hypotheekvoorwaarden op naslaan en de site van je gemeente ivm toeristenbelasting en de belastingdienst om je inkomsten op te geven eens bekijken.
Dat is toch niet echt Airbnb gerelateerd kan in elke setting voorkomen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hier een wat mindere ervaring gehad met AirBNB. We verbleven in een shared room (4 personen) en een paar oortjes waren gejat op de dag dat twee andere vertrokken. Is natuurlijk het risico van een gedeelde kamer. Volgende keer gewoon weer een heel appartement huren
Ja, maar wel m'n ervaring. Betekent niet dat ik geen AirBNB meer ga gebruiken hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:53 schreef danos het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt Airbnb gerelateerd kan in elke setting voorkomen.
Yes, het kost me hoop tijd, ik had verwacht dat dit veel sneller en eenvoudiger opgelost zou worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus één slechtere ervaring en daarmee is je mening gematigd?
Mijn ervaring met airbnb is positief.
Geef je dan werkelijk een negatieve recensie of laat je dat na uit vrees voor een negatieve beoordeling als gast zijnde als vergelding van de verhuurder?quote:Op maandag 28 september 2015 17:25 schreef flipsen het volgende:
Hier een slechte ervaring (na mijn eerdere prima ervaring). Hadden in Ezeiza een prachtig appartement voor 1 nacht, waar honden zijn toegelaten volgens de omschrijving. Ezeiza is een wijk redelijk ver buiten Buenos Aires, waar het internationale vliegveld ligt, dus daarom voor deze lokatie gekozen. Contact gelegd, reservering goedgekeurd, bedrag afgeschreven, allemaal prima. Krijg ik een bericht van de eigenaresse, dat ze zich "vergist" had en dacht dat we haar (véél mindere) appartement in het centrum van BsAs wilden. Annuleren kon uiteraard, maar het was nogal last minute allemaal dus dan maar dat appartement gekozen. Wel jammer, want meer kosten aan transfer tussen vliegveld en stad en het appartement kostte maar de helft. Dat kregen we gelukkig wel cash terug in dollars, maar het appartement zelf was echt belachelijk. Het was een soort studio van een yogalerares die het huurde, maar als zij het niet gebruikte werd het via airbnb verhuurd. Dus we hadden een halfvolle koelkast met ouwe meuk, een keukenkastje met een bak vol medicijnen en een wastafel waar nog een beker met tandenborstels stond (gebruikt uiteraard). Nee, dat was hem echt niet... Verder 2 "afgesloten" kamers (waarvan de deur gewoon gesloten was, maar niet met sleutel) vol rommel en een kinderkamer met allerlei spul. Vaak lees je wel eens "het was alsof ik gewoon thuis was", dat klopte hier wel maar was absoluut niet mijn bedoeling!
De reviews van huurder en verhuurder worden pas openbaar als beide een review geschreven hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geef je dan werkelijk een negatieve recensie of laat je dat na uit vrees voor een negatieve beoordeling als gast zijnde als vergelding van de verhuurder?
Bedankt voor het verduidelijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De reviews van huurder en verhuurder worden pas openbaar als beide een review geschreven hebben.
En na een bepaald aantal dagen kan je geen review meer schrijven.
Haha, ik lag twee weken terug in Turijn bij iemand op de bank in zijn huiskamer voor 15 euro per nachtquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Tja voor mij was de prijs nu toch echt het belangrijkst. En de reviews, Ik wil minstens 5 goede reviews hebbenOpzich ook wel de locatie, maar zo lang ik er met de bus kan komen vindt ik het prima allemaal. We hebben een kamer gehuurd, met veel privacy, en een kat
Oh en gratis ontbijt ! Voor 29 euro per nacht.
Link? Staat nog hoog opt lijstjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu in Dubrovnik. Groot appartement met privé-terras en-tuin. Voor een fractie van de prijs van een hotelkamer. Net buiten de oude stad.
Mwa, valt volgens mij best wel mee, gewoon een beetje oppassen net als in elke grote stadquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mwa, valt volgens mij best wel mee, gewoon een beetje oppassen net als in elke grote stad
Apartment Nada van Jelena. Twee bushaltes van de toegangspoort tot de oude stad.quote:
Kan gewoon!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:35 schreef Michel1992 het volgende:
Heren en dames, kleine vraag.
Via ING heb ik een aantal kortingsbonnen ter waarde van ¤25 voor ¤0 'aangeschaft' (dmv Rentepunten). Nu wil ik binnenkort een drietal nachten weg, via airbnb een mooie slaapplek regelen. Helaas kan er maar 1 voucher per boeking gebruikt worden. Wel kan ik drie keer een boeking maken voor telkens een nacht, waardoor ik in principe gratis slaap (kosten ¤24 per nacht). Uiteraard is dit niet de bedoeling volgens airbnb, maar heeft iemand dit wel eens geprobeerd of dit werkt?
Dan heb je wel 3x borg neem ik aan? Wordt dat dan 3x van je rekening gehaald?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:37 schreef borbit het volgende:
Ik heb nou een keer of 10 via AirBnb geboekt. Over het algemeen gaat het wel goed, ruim, goedkoop. Wel een keer gehad dat de verhuurder 's nachts dronken thuis kwam en bij ons in bed wou kruipen. En bij een ander appartement was er een camera op het bed gericht vanachter een doorzichtige spiegel. Toch een beetje creepy. Gelukkig heb ik een hele lelijke vriendin dus hadden ze weinig aan de video.
Dit is best ernstig, maar wel lollig mits het anderen overkomtquote:Op donderdag 12 november 2015 18:37 schreef borbit het volgende:
Ik heb nou een keer of 10 via AirBnb geboekt. Over het algemeen gaat het wel goed, ruim, goedkoop. Wel een keer gehad dat de verhuurder 's nachts dronken thuis kwam en bij ons in bed wou kruipen. En bij een ander appartement was er een camera op het bed gericht vanachter een doorzichtige spiegel. Toch een beetje creepy. Gelukkig heb ik een hele lelijke vriendin dus hadden ze weinig aan de video.
is dat niet afhankelijk van de verhuurder?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:28 schreef MrDoRight het volgende:
Ik wou gisteren wat gaan boeken en zag ineens dat er iets nieuws is waar je akkoord mee moet gaan. Namelijk dat je akkoord gaat met 1000 euro borg. Heb ik dat voorgaande keren over het hoofd gezien of is het nieuw? Dat betekend voor mij dat ik klaar ben met aibnb. Bewijs maar eens achteraf dat die schade er al was.
Lijkt mij wel?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
is dat niet afhankelijk van de verhuurder?
Dat dacht ik ook in het begin maar ook 2 andere aanbieders hadden het er staan, misschien toeval. Ik vind dat helemaal niks dat systeem, of gaan jullie daarmee akkoord en ben ik een doemdenker?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
is dat niet afhankelijk van de verhuurder?
Mijn eerste Airbnb-ervaring zal ik niet zo snel meer vergeten, het was echt fantastischquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:52 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het een paar keer bekeken, maar nog geen gebruik van gemaakt. De plekken die voor mij interessant waren heb ik via andere sites geboekt waar het ook op stond.
Maar wie weet kom ik nog wat tegen dat niet ook op andere plekken te boeken valt.
Kijk, dat soort parels vind je waarschijnlijk weer niet via andere sitesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn eerste Airbnb-ervaring zal ik niet zo snel meer vergeten, het was echt fantastischWe zaten bij Theatre-Atelier in Antwerpen. De eigenaresse heeft in een hal naast haar huis 4 caravans staan die gebruikt zijn als decorstukken voor een theaterproductie, de rest van de hal is ook fantastisch aangekleed. Geniaal.
[ afbeelding ]
Ja, dat is een risico, maar de verhuurder verliest daar ook geld mee én krijgt een automatische recensie erbij dat de boeking geannuleerd is. Als eerlijke verhuurder doe je dat dus niet zomaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:23 schreef De-Hamster het volgende:
Vinden jullie het zelf niet risicovol dat men bij Airbnb gewoon ten alle tijden mag annuleren en je geld mag terug geven? Dan kan last minute je hele reis niet doorgaan.
Vaak zijn dit soort plekken nou juist gewone commerciële aanbieders die niet op booking.com willen adverteren, maar wel een eigen site hebben en niets van doen hebben met het eigenlijke idee van airbnb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:44 schreef Fogel het volgende:
Kijk, dat soort parels vind je waarschijnlijk weer niet via andere sites
Tof
Vertel eens wat meer over je ervaring in Barcelona, waar ging het 'mis'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dat is een risico, maar de verhuurder verliest daar ook geld mee én krijgt een automatische recensie erbij dat de boeking geannuleerd is. Als eerlijke verhuurder doe je dat dus niet zomaar.
Daarom is het verstandig om altijd te kijken of de verhuurder niet zes keer hetzelfde appartement op een andere manier heeft aangeboden en na iedere onwelkome recensie het anders heeft aangeboden. En als het echt lastminute gebeurt, dan kan je altijd airbnb om een oplossing vragen. Over hun klantenservice heb ik in dergelijke gevallen goede verhalen gehoord.
Net zelf in ieder geval weer een niet zo'n beste ervaring gehad in Barcelona, waardoor ik er weer van overtuigd ben dat je in dat soort steden toch echt beter (en goedkoper) een hotel kan boeken.
Allereerst bij het zoeken en proberen te reserveren komen de verhuurders (net als in Berlijn) met het excuus dat ze nog de oude prijzen hadden vermeld en of je dan wil annuleren en nog een keer boeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je ervaring in Barcelona, waar ging het 'mis'
Vervelend zeg, dit is wel het voorbeeld van een louche verhuurder. Kan ik wel concluderen hieruit dat er dus ook maar weinig reviews waren voor het betreffende appartement? Dat is namelijk wel iets waar ik naar kijk bij het boeken via airbnbquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Allereerst bij het zoeken en proberen te reserveren komen de verhuurders (net als in Berlijn) met het excuus dat ze nog de oude prijzen hadden vermeld en of je dan wil annuleren en nog een keer boeken.
Specifiek dit appartement was niet geschikt voor verhuur in de winter; grote schimmelplekken, gebrek aan verwarming en het had geen ramen; alles wat je net niet op de foto's kon zien van tevoren.
Verder was eigenlijk alles toevallig net kapot; twee van de bedden, de tv, de afvoer, de boiler etc en had de verhuurder toevallig geen tijd gehad om schoon te maken. En uiteraard werd uitdrukkelijk verboden met de buren te praten.
Een recensie heeft nu geen zin meer, omdat het appartement onder een andere naam wordt aangeboden. Gelukkig laat airbnb nog wel bij de verhuurderinfo de verschillende aanbiedingen van de verhuurder zien, maar daar zal niet iedereen naar kijken.
Voor 44¤/nacht kan je in deze tijd in Barcelona best een goed hotel krijgen. Gelukkig betaalde ik slechts een klein deel daarvan, omdat ik nog wat vouchercodes had.
Overigens verder nog altijd een tevreden gebruiker van airbnb. Nu al iets van 15x gebruik van gemaakt, maar het blijft toch veel gezond verstand en af en toe een gok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |